💕 پمپ باد بادکنک صورتی و آبی

پمپ باد بادکنک صورتی و آبی

فهرست مطالب

پمپ باد برقی بادکنک در انواع متنوع اما با یک کاربرد مشخص در کشور موجود می باشد و عرضه می گردد و شما عزیزان می توانید برای بادکنک آرایی در مراسمات خانوادگی و همچنین مصارف تجاری مورد استفاده قرار دهید.

لازم به توضیح است که شما سروران به کمک پمپ باد بادکنک می توانید در کوتاهترین زمان ممکن تعداد کثیری بادکنک را به راحتی هر چه تمام تر باد کنید و مورد استفاده قرار دهید.

حال باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که شرکت چاپ دیبا که پخش پمپ باد برقی را در تعداد نا محدود انجام می دهد و در دو مدل پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ صورتی و آبی را عرضه می نماید.

حال در این مقاله قصد داریم نکات مفید و کاربری را در خصوص پمپ باد صورتی و آبی به شما سروران ارائه نماییم تا بتوانید با دیدی باز و اطلاعات کامل پمپ باد برقی مورد نیاز خود را از شرکت دیبا خریداری نمایید.

بهترین نوع پمپ باد بادکنک:

ابتدا در نظر داشته باشید که شرکت دیبا پمپ باد برقی بادکنک را به صورت دسته اول و نو به مشتریان خود عرضه می نماید و به هیچ عنوان پمپ باد برقی به صورت دسته دوم عرضه نمی کند. زیرا برخی از مشتریان این سوال را بعضا می پرسند که آیا پمپ باد دسته دوم عرضه می کنید و یا اجاره پمپ باد را انجام می دهید؟ که باید اعلام نماییم به هیچ عنوان این موارد در شرکت دیبا انجام نمی گردد و فقط بهترین نوع پمپ باد را کیفیت عالی و درجه یک به مشتریان عرضه میداریم.

از شما سروران خواهشمندیم که در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا سایر اطلاعات را خدمتتان ارائه نماییم.

شایان ذکر است که پمپ باد برقی رنگ صورتی و آبی با هم فقط و صرفا تفاوت ظاهری ندارند و از نظر قدرت و پرتاب باد نیز متفاوت می باشند.

مزایای استفاده از پمپ باد برقی بادکنک:

لازم به توضیح است که هنگام استفاده از پمپ باد برقی بادکنک، شما سهولت کار با این ابزار کاربردی را برای مصارف بادکنک خود احساس می نمایید و می توانید فقط با اتصال دادن دوشاخه برق پمپ باد به پریز برق در هر نقطه و مکانی که باشید، دستگاه را در حالت شروع به کار در اختیار داشته باشید و فقط با فشردن نازل های پمپ باد به سمت پایین و یا فشار دادن دکمه خاموش و روشن، اقدام به باد کردن بادکنک های مد نظر خود نمایید.

به این نکته نیز توجه نمایید که در سال های گذشته و زمانی که پمپ باد برقی بادکنک عرضه نشده بود و فقط برای باد نمودن بادکنک ها از پمپ باد دستی استفاده می شد، چه مقدار وقت شما عزیزان اتلاف می شد و همچنین فشار کاری نیز برایتان به همراه داشت تا بتوانید تعداد زیادی بادکنک را به وسیله پمپ باد دستی باد نمایید.

اما امروزه با یکبار خرید پمپ باد برقی بادکنک با کیفیت مناسب از عرضه کننده این محصول می توانید برای سال های متمادی به راحتی کارهای تجاری و مصارف خانگی خود در زمینه باد نمودن بادکنک را مرتفع نمایید.

همچنین بخوانید: پمپ باد برقی بادکنک چه کاربردی دارد؟

پمپ باد بادکنک صورتی و آبی

کدام پمپ باد بادکنکی برای مصارف خانگی و تجاری مناسب است؟

لازم به توضیح است که پمپ باد برقی در دو مدل متنوع عرضه می شود. به این صورت که برخی از پمپ بادها برای مصارف خانگی عرضه می شود و برخی دیگر برای مصارف تجاری مورد استفاده قرار می گیرد و به نوعی صنعتی می باشد.

حال از همین رو باید اذعان نماییم که پمپ باد برقی رنگ صورتی که ۶۰۰ وات قدرت دارد بیشتر برای مصارف خانگی می باشد، البته این پمپ باد دو خروجی باد دارد و این امکان وجود دارد که به صورت همزمان دو عدد بادکنک را با هم باد نمایید و با صرفه جویی در وقت بتوانید دیزان و بادکنک آرایی مراسمات و جشن های خانوادگی خود را انجام دهید و به سایر کارهای خود در زمان جشن برسید تا انجامشان دهید.

لذا پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ آبی نیز ۷۰۰ وات قدرت دارد و پرتاب باد بیشتری نیز خواهد داشت و به نوعی برای مصارف تجاری کاربرد دارد که این امکان را فراهم می نماید تا شما بتوانید در تعداد زیاد و بالا بادکنک تبلیغاتی خود را در حجم بالا با سرعت عمل زیاد باد نموده و به مشتریان خود تحویل نمایید تا بتوانید تبلیغات کسب و کارتان را به مشتریان خود ارائه نمایید.

و چون سرعت عمل با این دست از پمپ باد برقی بادکنک که به رنگ آبی می باشد بالا می رود، بسیار مناسب واحدهای تجاری و کسب و کارها می باشد و همچنین ابزار ایده آلی برای افراد متخصص بادکنک آرایی محسوب می شود.

قیمت انواع متنوع پمپ باد برقی بادکنک:

پمپ بادهای برقی بادکنک در کیفیت های متنوع و در قیمت های متفاوت در بازار موجود می باشند.

از این رو پمپ باد برقی تک سوپاپه با قیمت پایینی موجود است که به هیچ عنوان به شما عزیزان پیشنهاد نمی کنیم، چون به هیچ عنوان کیفیت و پرتاب باد مطلوبی نخواهد داشت و طول عمر کمی نیز دارد.

لازم به توضیح است که شرکت دیبا فقط پمپ بادهای دو سوپاپه که دارای دو موتور مجزا می باشند را عرضه می دارد.

شایان توجه است که پمپ باد برقی دو سوپاپه، رنگ صورتی که ۶۰۰ وات قدرت دارد، با قیمت ۶۵۰ هزار تومان به شما سروران ارائه می گردد.

همچنین پمپ باد برقی دو سوپاپه، رنگ آبی که ۷۰۰ وات قدرت دارد، با قیمت ۸۰۰ هزار تومان توسط شرکت دیبا عرضه می شود.

شما عزیزان می توانید پمپ باد برقی بادکنک مطلوب خود را به صورت عمده و یا تک فروشی از شرکت دیبا تهیه نمایید تا برایتان در سریع ترین زمان ممکن به درب محل خویش در هر نقطه از کشور که باشید دریافت نمائید.

همچینن بخوانید: خرید پمپ باد باکیفیت و ارزان

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

پمپ باد بادکنک صورتی و آبی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *