💕 چاپ بادکنک دوطرفه و دو رو

چاپ بادکنک دوطرفه

فهرست مطالب

اهمیت چاپ روی بادکنک:

امروزه مدل های متفاوتی از چاپ وجود دارد که روی اجسام مختلف و در اشکال متنوعی صورت می گیرد. میتوان از برخی از این چاپ ها مانند چاپ سیلک، چاپ تامپو، چاپ افست و… نام برد که هریک از این چاپ ها برای موارد خاصی استفاده می شوند و کارایی مختص به خود را دارند.

از چندین سال گذشته یکی از بهترین و کارآمد ترین انواع چاپ که وارد کشورمان گردیده و بسیار مورد توجه قرار گرفته، چاپ سیلک بوده است. لازم به ذکر است یکی از مهم ترین کارایی های چاپ سیلک که خیلی مورد استفاده قرار گرفته است برای چاپ روی بادکنک می باشد. لذا برای این منظور می بایست از طرحی که قرار است روی بادکنک تبلیغاتی چاپ شود یک شابلون یا همان کلیشه ساخته شود تا لوگوی مورد نظر روی آن نقش بسته و سپس به وسیله رنگ های مخصوص چاپ بادکنک، فرآیند چاپ انجام گیرد.

چاپ بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات می باشد که مورد توجه همگان قرار خواهد گرفت و هر گروه سنی را با خود همراه خواهد نمود. لذا با توجه به اینکه بادکنک تبلیغاتی یک حس خوب و نشاط آور را برای مخاطب ایجاد می نماید از این رو از نظر جنبه تبلیغاتی نیز بیشتر موثر خواهد بود و در ذهن مخاطب ماندگاری به مراتب بیشتری نسبت به سایر انواع متنوع تبلیغات خواهد داشت.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی بزرگ هلیومی

چاپ بادکنک دوطرفه

فرآیند انجام چاپ بادکنک:

برای انجام دادن چاپ روی بادکنک می بایست ابتدا طراحی لوگو انجام گرفته و سپس بعد از نهایی شدن کار طراحی، از روی لوگوی مورد نظر شابلون ساخته شود تا طراحی آماده نقش بستن بر روی بادکنک تبلیغاتی شود.

سپس شابلون به دستگاه چاپ بادکنک متصل می گردد و رنگ چاپ مورد نظر بر روی سطح شابلون ریخته می شود، در مرحله بعد بادکنک ها در رنگ های متنوع به وسیله تلمبه موجود روی دستگاه که به صورت اتوماتیک هر یک از بادکنک ها را برای انجام چاپ روی بادکنک باد نموده و بادکنک برای انجام چاپ به حرکت در می آیند و در مرحله بعد بادکنک های باد شده در قسمت زیرین شابلون قرار گرفته و اهرم هایی که شابلون را ثابت نگه داشته اند به پایین حرکت کرده و بروی سطح بادکنک فشار می اورند و بعد قلمی که کار چاپ را انجام می دهد و به آن اسکوئیچی گفته می شود رنگ مورد نظر را بروی سطح شابلون کشیده تا تمامی نقاط شابلون به رنگ آغشته شود و سپس طرح مورد نظر بر روی بادکنک چاپ شده و در آخر چاپ روی بادکنک به کمک باد تقریبا پر فشاری که در قسمت انتهایی دستگاه تعبیه شده است رنگ چاپ را خشک نموده و آماده بای بسته بندی خواهد بود.

البته شایان ذکر است که این مراحل برای انجام چاپ بادکنک یک رو یا یک طرفه می باشد که برایتان توضیح داده شد و اما شرکت چاپ دیبا مجهز به بروز ترین دستگاه های چاپ بادکنک تبلیغاتی می باشد که چاپ بادکنک دو طرفه و یا دو رو را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام خواهد داد و شما سروران می توانید با خیالی آسوده سفارشات خود را به متخصصان ما در شرکت دیبا داده تا برایتان انجام وظیفه نمایند.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی در تهران

چاپ بادکنک دوطرفه

چاپ بادکنک دو رو دو طرفه:

از آنجا که بادکنک فضای مناسب و ایده آلی برای انجام چاپ دارد به همین منظور در سال های گذشته از این فضا به درستی استفاده شده تا بتوان تاثیرات بهتری را بروی مخاطب به کمک چاپ بادکنک بگذاریم.

به همین جهت باید اعلام نمائیم که شما عزیزان و صاحبان مشاغل می توانید به صورت همزمان برای سفارش چاپ بادکنک 1000 عددی خود از دو تا لوگوی متفاوت نیز بهره ببرید و به عبارت دیگر از دو شابلون در طرح های متفاوت برای چاپ بادکنک استفاده نموده و بازخورد بهتری را ایجاد نمائید.

به عبارت دیگر لازم به ذکر است که علاوه بر چاپ بادکنک یک رو شما می توانید از همان شابلون که روی طرف اول چاپ شده است نیز برای چاپ روی طرف دوم نیز بهره برید که چاپ طرف دوم بصورت قرینه با چاپ طرف اول بروی بادکنک چاپ خواهد شد.

نکته قابل توجه این است که این امکان نیز وجود دارد که برای چاپ طرف اول بادکنک از یک لوگو استفاده شود و برای چاپ طرف دوم از یک لوگو با مشخصات و طراحی متفاوت استفاده گردد که به این صورت شما می توانید اطلاعات و اهداف تبلیغاتی بیشتری را روی بادکنک چاپ نمائید و از آن بهره ببرید.

این نوع چاپ را به اصطلاح، چاپ دو طرفه بادکنک و یا چاپ دوبل روی بادکنک نیز می نامند.

مزایای استفاده از چاپ بادکنک دوطرفه

ویژگی چاپ بادکنک دو طرفه این است که شما علاوه بر اینکه دو تا طرح روی بادکنک بصورت پشت و رو چاپ می نمائید، از نظر مالی نیز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود و بجای اینکه برای طرح دوم خود تعداد 1000 عدد بادکنک دیگر نیز سفارش چاپ دهید، روی همان تعداد اولیه ی 1000 عددی که سفارش داده اید دو تا طرح را چاپ نموده و فقط مبلغ یک عدد شابلون و هزینه چاپ روی طرف دوم را پرداخت می نماید که از نظر مالی نیز برای شما مناسب تر خواهد بود.

شرکت چاپ دیبا به تمامی نیازهای تبلیغاتی شما عزیزان در امر چاپ بادکنک چه به صورت یک طرف چاپ و یا چه به صورت چاپ دوطرفه پاسخ مثبت داده و با بهترین کیفیت ممکن بادکنک های تبلیغاتی را برایتان در کوتاهترین زمان ممکن در هر جایی که از ایران عزیز باشید ارسال خواهد نمود.

همچنین بخوانید: سفارش آنلاین چاپ بادکنک

چاپ بادکنک دوطرفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *