💕 چاپ عکس روی بادکنک

چاپ عکس روی بادکنک

فهرست مطالب

برگزاری تولد از آن دسته از مراسمات می باشد که برای افراد خانواده بسیار حائز اهمیت بوده و ایده های مختلف و متنوع برای نحوه برگزاری آن نیز برای اعضای خانواده مهیج می باشد و نیاز به برنامه ریزی خاصی دارد.

شما برای اینکه بتوانید عزیزان خود را در روز تولدشان سورپرایز نمایید و یک مراسم جشن تولد ایده آل برگزار کنید باید در نظر داشته باشید که به تمامی جزئیات دقت نموده و تا حد امکان تمامی اقلام و وسایلی را که باعث هر چه زیباتر برگزار شدن جشن تولد می گردد را به صورت لیست یاداشت و تهیه نمایئد.

حال این اقلام شامل کیک جشن تولد، ملزومات تزئین جشن مانند ریسه و ربان و کاغذ های کشی رنگارنگ، چاپ بادکنک رنگی برای زیبا سازی محیط مراسم، بشقاب و کارد و چنگال متناسب با تم جشن تولد، انتخاب موزیک متناسب با مراسم و از همه مهمتر خرید کادو برای عزیزان خود و همچنین بسیاری از اقلام دیگر که همه ی شما عزیزان با آنها آشنا می باشید و مطابق با سلیقه شخصی خود برای خرید در نظر دارید.

چاپ عکس روی بادکنک

چاپ عکس روی کیک و بادکنک تولد

جالب است بدانید در سال های گذشته از مواردی که بسیار جذاب بوده و یکی از اعضای خانواده که تولد برای ایشان برگزار می شود را تحت تاثیر خود قرار میداده است، چاپ عکس شخص بر روی کیک تولد بوده است که هم زیبایی کیک و جشن را چندین برابر نموده و هم یک کار خلاقانه نیز محسوب می شده است.
حال با گذشت زمان یکی از مواردی که بسیار مورد توجه خانواده ها قرار گرفته است و تمامی افراد را در هر سن و جنسیتی که باشند غافلگیر می نماید، چاپ عکس روی بادکنک تولد می باشد.

برای چاپ بادکنک همراه با عکس می توانید از هر عکسی که مد نظرتان می باشد استفاده نمائید، حال چه این عکس از شخصیت های کارتنی و فانتزی باشد و یا عکس عزیزانمان را برای جشن تولدشان روی بادکنک چاپ نموده که با بسیار غافلگیر کننده و جذاب خواهد بود.

همچنین بخوانید: چاپ عکس روی بادکنک تولد

چاپ عکس روی بادکنک

موارد استفاده از چاپ عکس روی بادکنک

در ادوار گذشته علاوه بر چاپ عکس روی بادکنک تولد، موارد گوناگونی برای استفاده از این قابلیت جدید به وجود آمده است که جنبه های مختلفی از تبلیغات را نیز در بر گرفته است.

حال در نظر داشته باشید که برخی از این موارد شامل معرفی محصولی جدید برای یک شرکت تولیدی می باشد که با چاپ بادکنک تبلیغاتی با عکس محصول مورد نظر روی بادکنک و ارائه آن به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به بازدید کنندگان و مصرف کنندگان آن، می توان محصول جدید را به خوبی نزد عامه مردم معرفی و تبلیغ نمود.

همچنین از موارد دیگر استفاده چاپ عکس روی بادکنک می توان به چاپ عکس کاندیدهای انتخابات مختلف نظیر انتخابات شورای شهر، انتخابات مجلس، انتخابات ریاست جمهوری و … که در دوره های مختلف برگزار می شود اشاره نمود.

یکی از بهترین مواقعی که می شود از چاپ بادکنک همراه با عکس بهره برد، در زمان برگزاری مراسمات ملی مانند دهه فجر و بیست و دوم بهمن که روز پیروزی انقلاب اسلامی می باشد و نیز همچنین بزرگداشت شخصیت های برجسته ملی، هنری و فرهنگی و… که می توان از عکس این عزیزان جهت چاپ روی بادکنک استفاده نمود.

نحوه چاپ عکس روی بادکنک در شرکت دیبا

یکی از بهترین حالاتی که می توان عکس را روی بادکنک چاپ نمود به این صورت است که ابتدا عکس مورد نظر را به صورت سیاه قلم نقاشی نمود و سپس نقاشی کشیده شده را جهت چاپ روی بادکنک طراحی کرد.

حال شرکت دیبا با به کار گیری پرسنل مجرب و کار آزموده نقاشی سیاه قلم را به بهترین شکل ممکن و به صورتی که تمامی ریزه کاری ها در عکس رعایت شود و به صورتی که بشود عکس مورد نظر را بروی بادکنک چاپ کرد، طراحی نموده و پس از به تائید رسیدن مشتریان گرامی جهت ساخت شابلون و چاپ بادکنک استفاده میشود.

از بهترین نمونه های چاپ عکس روی بادکنک که شرکت چاپ دیبا با افتخار توانسته آن را انجام دهد میتوان به چاپ عکس سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نام برد که با مراجعه به سایت و همچنین صفحات شبکه های اجتماعی شرکت دیبا شما سروران می توانید نمونه این کار را ملاحظه نمائید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انواع بادکنک تولیدی و چاپ بادکنک و هم چنین اطلاع از قیمت ها با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

چاپ عکس روی بادکنک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *