💕 چاپ عکس روی بالن تبلیغاتی

بادکنک تبلیغاتی طرح دار

فهرست مطالب

بالن تبلیغاتی را می‌توان از زمره آن دسته از تبلیغات در نظر گرفت که این امکان را فراهم می کند علاوه بر اینکه بتوانیم به جهت تبلیغات و انجام چاپ روی بالن تبلیغاتی برای کسب و کارهای متنوع از آن استفاده کنیم، از یک ویژگی دیگر بالن تبلیغاتی به بهترین شکل بهره برده و آن چاپ عکس روی بالن تبلیغاتی خواهد بود.

چاپ تصویر روی بالن:

برای این منظور شما می توانید تصویر کالا و محصول خود را روی بالن تبلیغاتی چاپ نمایید و یا تصویر یک فرد یا یک شخص را به جهت تبلیغات در انواع متنوع مورد استفاده و بهره‌برداری قرار دهید.

تبلیغات نمایندگان و کاندیداهای مختلف

به همین جهت شما عزیزان می توانید برای انجام تبلیغات نمایندگان و کاندیداها در زمینه های متنوع از بالن تبلیغاتی استفاده نمایید.

لازم به ذکر است که شرکت چاپ دیبا فعالیت گسترده‌ای در به اهتزاز درآوردن بالن تبلیغاتی به جهت معرفی افراد شرکت کننده و یا اصطلاحاً نمایندگان در ادوار مختلف به جهت حضور در شورای شهرها، نمایندگان مجلس، کاندیدای ریاست جمهوری و بسیاری دیگر از این دست از موارد فعالیت گسترده نموده است و برای بسیاری از عزیزان در جای جای ایران عزیز تبلیغات شرکت کنندگان گرامی را انجام داده است.

همچنین بخوانید: ساخت بالن تبلیغاتی

چاپ عکس روی بالن تبلیغاتی

نحوه چاپ عکس روی بالن تبلیغاتی:

حال برای انجام این کار فقط کافی است که شما عزیزان عکس شخص یا فردی که مد نظرتان می باشد را با کیفیت و وضوح بالا به تیم طراحی شرکت دیبا تحویل نمایید تا در کمترین زمان ممکن بتوانیم فرایند چاپ را انجام داده و در محل مورد نظر شما عزیزان عملیات نصب انجام گردد.

در نظر داشته باشید مادامیکه شما عزیزان قصد انجام چاپ تصویر و عکس را روی بالن دارید، اینکه بتوانید یک بالن ایده آل با ابعاد منطقی و در رنگ مطلوب انتخاب نمایید گزینه بسیار حائز اهمیت می باشد که باید به آن دقت نظر داشته باشید.

بدین منظور که اگر شما عزیزان رنگ بالن تبلیغاتی خود را سفید در نظر بگیرید و یا به عبارت دیگر بکگراند و زمینه بالن سفید باشد این امکان را فراهم می‌نماید که تصویر مورد نظر شما به بهترین شکل ممکن و در فواصل مکانی دور و نزدیک به درستی قابل ملاحظه و مشاهده خواهد بود و شما عزیزان منظور تبلیغاتی خود را به بهترین شکل به دید عموم مردم خواهید رساند.

بهترین لوگو برای انجام چاپ بالن تبلیغاتی:

باید در نظر داشته باشید که برای سفارش بالن تبلیغاتی، قصد تبلیغ چه کالا و چه محصولی را دارید و یا با چه اهدافی قرار است از ویژگی های منحصر به فرد بالن تبلیغاتی بهره‌برداری و استفاده نمایید.

بدین منظور شرکت چاپ دیبا در تمام ادوار و با توجه به تجارب بسیار مفیدی که در این امر می تواند به شما عزیزان ارائه دهد این نکته را اذعان می نماید که اگر شما صاحبان و مدیران کسب و کارهای مختلف قصد تبلیغات با استفاده از بالن تبلیغاتی را دارید بهترین و جذابترین طرح برای انجام تبلیغات شما عزیزان استفاده از نام و نشان تجاری تان خواهد بود.

به عبارت دیگر اینکه بتوانید کلمات کلیدی و مهم در زمینه کاری خود را به مشتری معرفی نمایید و در چند کلمه این امکان برایتان موثر باشد که منظور تبلیغاتی خود را در معرض دید قرار دهید مهمترین رسالت تبلیغاتی شما عزیزان خواهد بود که می‌توانید با بالن تبلیغاتی آن را میسر نمایید.

مثلاً شخصی که در زمینه شغلی ارائه لوازم یدکی فعالیت دارد، بهترین گزینه برای تبلیغات ایشان این است که لوازم یدکی را به صورت بزرگ در خط بالای بالن قرار دهد و سپس نام کسب و کار خود را برای مثال ایرانیان در خط زیرین قرار دهیم.

لذا این امر موجب می‌شود که تعداد کلماتی که ما بر روی بالن تبلیغاتی می خواهیم چاپ نماییم سه تا کلمه باشد و به عبارت دیگر کلمات در بزرگ ترین حالت ممکن و بهترین شکل به دید عموم خواهد رسید و مخاطبین و مراجعین شما به راحتی ظرف مدت چند ثانیه و در اولین نگاه متوجه منظور تبلیغاتی شما خواهند شد و از فواصل مکان دور و نزدیک برند و نوع کسب و کار شما را مشاهده می نمایید.

همچنین بخوانید: چاپ عکس روی بادکنک تولد

چاپ عکس روی بالن تبلیغاتی

بالن تبلیغاتی برای تمامی ارگان های دولتی و خصوصی:

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا که در زمینه تولید بالن تبلیغاتی و همینطور چاپ بادکنک تبلیغاتی فعالیت گسترده دارد و این امکان برای ما فراهم می باشد که بتوانیم یک رزومه بسیار قوی در زمینه‌های کاری انجام شده به شما عزیزان ارائه نمائیم.

بدین منظور شرکت چاپ دیبا در زمینه تولید بالن تبلیغاتی با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی در کشور و همینطور بسیاری از ارگان های دولتی و خصوصی افتخار همکاری داشته است و توانسته است در ادوار مختلف فعالیت مستمری با کسب و کارهای بزرگ داشته باشد.

*برای مشاهده نمونه کارهای شرکت دیبا می توانید به گالری تصاویر بالن تبلیغاتی و یا گالری ویدیویی بالن تبلیغاتی مراجعه نمایید.

از این رو بسیاری از ارگانهای دولتی مانند سازمان ملی استاندارد، شهرداری ها، نیروی انتظامی، بانک های دولتی و خصوصی و … با شرکت دیبا فعالیت گسترده دارند.

همچنین بسیاری از نهادهای خصوصی نظیر فروشگاه های زنجیره ای مانند افق کوروش، رفاه، شهروند، جانبو، شرکت های تولیدی و تمامی صنوف در هر رشته شغلی و کسب و کاری که در سراسر ایران عزیز به آن مشغول می باشند با شرکت دیبا همکاری نموده و این افتخار را به ما داده اند تا بتوانیم نام کسب و کار ایشان و یا طرح و لوگویی که مد نظرشان می باشد را به بهترین شکل ممکن بر روی بالن تبلیغاتی چاپ نموده و در زمان بندی از قبل تعیین شده در محل مورد نظر ایشان نصب و اجرایی نماییم.

حال فقط کافی است که شما عزیزان به سایت رسمی شرکت دیبا و همچنین صفحات مجازی اختصاصی شرکت دیبا مراجعه نموده و با بسیاری ارگان ها و نهادهای دولتی و همچنین با برندها و مشتریان گرامی که شرکت دیبا با آنها فعالیت داشته است آشنا شوید و از رزومه بسیار قوی شرکت دیبا آگاه گردید.

تولید و ارسال بالن تبلیغاتی به تمام نقاط جهان:

در سال های اخیر بسیاری از هموطنان ما که در کشورهای دیگر که اقدام به فعالیت تجاری می نمایند، بر آن شدند که از بالن تبلیغاتی به منظور تبلیغات برند خود استفاده نمایند و نام و نشان تجاری خود را به عموم مردم در شهر و کشوری که قرار دارند معرفی کنند.

از این رو با توجه به اینکه شرکت چاپ دیبا یک محصول با کیفیت در سطح بسیار بالا تولید و عرضه می دارد و همچنین قیمت هایی که در ایران به مشتریان داده می شود با قیمت هایی که در خارج از کشور قابل استعلام می باشد، بسیار متفاوت بوده و محصولات شرکت دیبا به همین دلیل برای ایشان بسیار مطلوب و مقرون به صرفه می باشد.

به همین دلیل مشتریان عزیز که در خارج از کشور زندگی می نمایند طرح مورد نظر خود را به شرکت دیبا محول نموده تا ما با توجه به خواست و نظر مشتری بالن تبلیغاتی ایشان را تولید نموده و به دستشان برسانیم.

حال این نکته حائز اهمیت می باشد که شما عزیزان می توانید از مجاری ارتباطی مانند شبکه های اجتماعی نظیر واتساپ و اینستاگرام با شرکت دیبا ارتباط برقرار نموده و کالا و محصول خود را و یا هر نوع برند و نام و نشان تجاری که قصد آن را دارید بر روی بالن تبلیغاتی چاپ نمایید را برای ما ارسال نموده و رنگ و سایز بالن مورد نظر خویش را انتخاب کرده تا با توجه به خواست و نظر شما فرایند طراحی، تولید، چاپ برایتان صورت پذیرد و از طریق مجاری ارتباطی سفارش شما عزیزان برایتان ارسال گردد.

به همین منظور مفتخر می باشیم که این نکته را بیان نماییم که شرکت چاپ دیبا محصولات خود را نظیر بالن تبلیغاتی و چاپ بادکنک تبلیغاتی به کشورهایی مانند سوئد، ایتالیا، کانادا، امریکا، عراق، قرقیزستان، باکو، افغانستان و بسیاری دیگر از کشورهای مختلف جهان ارسال نموده است تا بتوانیم فعالیت بسیار گسترده و مثمر ثمری در امر صادرات در کشور نیز داشته باشیم و محصولات خود را با کیفیت بسیار بالا به نقاط مختلف جهان ارسال نماییم.

همچنین بخوانید: طراحی و اجرای بالن تبلیغاتی تنها در 10 روز

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

چاپ عکس روی بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *