💕 چرا بادکنک کم باد میشود

تاثیر بادکنک تبلیغاتی روی سنین مختلف:

فهرست مطالب

بادکنک از آن دسته از وسایل است که موجب شادی و نشاط گروه‌های سنی مختلف و همه ی افراد می‌شود و برای کودکان یک وسیله بازی مفرح بخش و برای بزرگسالان یک حس نوستالژی و هیجان و بازگشت به گذشته را دارد. همه انسانها در ادوار مختلف از زمانی که بادکنک به وجود آمد و تولید شد این وسیله را در اختیار داشته و با توجه به قیمت بسیار پایین و مناسب بادکنک از این ابزار برای تزیینات و بازی کردن بهره برده اند و به نوعی استفاده می نماید.

مدل های متنوع بادکنک ها

حال در سالیان گذشته بادکنک در مدل های متنوع و با جنسهای گوناگون وارد بازار شده است و در دسترس عموم مردم می باشد. از این رو می توان در حال حاضر به مدل های موجود در بازار اعم از مدل گرد یا گلابی، قلب، ماری، فویلی، اشکال هندسی، شخصیت های کارتونی، کروم و بسیاری مدل های متنوع دیگر اشاره نمود. اما لازم به توضیح است که برای چاپ بادکنک تبلیغاتی از بادکنک مدل گرد و قلبی استفاده و بهره‌برداری می‌شود. شرکت چاپ دیبا که چندین سال است که علاوه بر تولید بالن تبلیغاتی به صورت تخصصی کار چاپ بادکنک تبلیغاتی را انجام می‌دهد در سالهای گذشته علاوه بر مدل گرد از مدل قلبی نیز برای چاپ بادکنک استفاده می نمود اما از آن جا که مدل بادکنک قلب دارای زوایا و فرم خاصی می باشد علاوه بر اینکه در هنگام چاپ ترکیدگی و پرتی زیاد داشت در هنگام استفاده مشتریان گرامی نیز بر اثر اینکه میزان کمی باد بیشتر داخل بادکنک تزریق می شد، موجب میگردد بادکنک سریعا بترکد و دیگر قابلیت استفاده نداشته باشد. به همین دلیل شرکت دیبا بر آن شد که برای سفارشات چاپ بادکنک خود بادکنک مدل قلب را از چرخه تولید حذف نماید و به همین دلیل در حال حاضر فقط از مدل گرد یا همان گلابی برای چاپ بادکنک استفاده مینمایم که سایز این بادکنک ها ۱۲ اینچ یا ۳۰ سانت می باشد.

به چه دلیل باد بادکنک کم می شود؟

حال در این مقاله قصد داریم به این علت که چرا بادکنک کم باد می شود بپردازیم و برای شما توضیحاتی را به صورت اجمالی بیان نماییم. لازم به توضیح است که بادکنک ها در انواع جنس ها و با متریال متنوع و توسط شرکت های گوناگون در سراسر جهان تولید می گردد. از این رو در کشور عزیزمان ایران می توانید بادکنک را در جنس های چینی، مکزیکی، تایلندی، مالزی و ترک تهیه نمایید.
شایان ذکر است که هر کدام از این جنس ها از مواد اولیه با کیفیت های متنوع استفاده می شود. لذا برخی از جنس های فوق مانند چینی و ترک از کیفیت بسیار پایین متریال اولیه برخوردار می باشد و از آنجا که این بادکنک ها از مواد اولیه به نام لاتکس تولید می شود و در زمانی که از کیفیت مطلوب برخوردار نباشد دارای منافذ بسیار بازی می باشد که سبب می گردد بادکنک در زمان بسیار کوتاهی کم باد شود.
پس بهترین راه حل برای استفاده از بادکنک این است که بادکنک را در کیفیت جنسهای تایلندی، مالزی و مکزیکی تهیه نمایید که علاوه بر اینکه از متریال بسیار مناسب و مواد اولیه با کیفیت تهیه شده است و تولید گردیده است به همین دلیل مدت زمان بسیار طولانی باد را داخل خود نگه داشته و از کم باد شدن بادکنک جلوگیری می نماید. لذا علت این این امر این است که بادکنک های فوق منافذ بسیار کم و بسته ایی دارد و موجب می شود که باد در داخل بادکنک باقی بماند و از خارج شدن باد جلوگیری میگردد.
چرا بادکنک کم باد میشود

شرکت دیبا از چه جنس بادکنکی برای چاپ استفاده مینماید:

شرکت چاپ دیبا که با یک رزومه قوی در حال حاضر در کشور عزیزمان ایران اقدام به چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور تولید بالون تبلیغاتی می‌نماید با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی که در کشور فعالیت مستمر دارند اقدام به همکاری نموده است. لذا از این رو ما در شرکت دیبا بر این باور هستیم که همیشه و در همه حال از بهترین کیفیت مواد اولیه برای تولیدات خود استفاده و بهره‌برداری نماییم که این امر سبب می شود علاوه بر رضایت مندی مشتریان گرامی بتوانیم یک کالای با کیفیت و در خور شما سروران را برایتان تولید و چاپ نماییم. به همین دلیل شرکت چاپ دیبا برای تمامی سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی خود فقط و فقط از کیفیت جنس مالزی که بهترین کیفیت بادکنک، که در حال حاضر در کشورمان ایران می باشد برای چاپ استفاده نموده و به شما سروران تحویل می نماید.

استفاده از بادکنک مالزی در شرکت دیبا

لازم به توضیح است شرکت دیبا از بادکنک مالزی در سایز ۱۲ اینچ استاندارد بهره می برد که این امر سبب می‌شود به درستی لوگو در اندازه مناسب روی بادکنک چاپ خورده و زمانی که بادکنک باد می شود تبلیغات شما سروران و نام و نشان تجاری تان به بهترین شکل به دید مخاطب برسد. باید اذعان نماییم که بادکنک های بی کیفیت چینی و ترک از سایز ۱۲ اینچ استاندارد برخوردار نمی باشند و نهایت در سایز ۱۰ و یا ۱۱ اینچ تولید شده‌اند که نمیتواند به درستی پیام تبلیغاتی شما را به مخاطب القا نمایند.
لذا علت این امر این است که بادکنک هرچقدر بیشتر باد شود لوگو نیز روی آن بزرگ تر شده و بهتر دیده خواهد شد و علت آن این است که این بادکنک ها از سایز استانداردی برخوردار نمی باشد.
نکته دوم در امر استفاده از بادکنک های با کیفیت مالزی این است که به هیچ عنوان این بادکنک ها دارای سوراخ شدگی و پرتی نبوده و شما زمانی که ۱۰۰۰ عدد بادکنک را به شرکت دیبا برای چاپ سفارش می دهید به همان تعداد بادکنک و گیفت تبلیغاتی بدون هیچ پرتی و هدر رفتگی در اختیار خواهید داشت که می توانید به عنوان یک اشانتیون و یا هدیه تبلیغاتی و همچنین به عبارت دیگر به عنوان یک گیفت تبلیغاتی به مشتریان خویش تحویل نمایید. و این بادکنک ها مانند یک تابلو روان تبلیغاتی در دست مشتریان شما در سطح شهر تبلیغات برند شما را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد و موجب می‌شود در کوتاه‌مدت و همینطور در بلندمدت باعث پیشرفت شغلی و کاری شما عزیزان شده و میزان بازدهی و سودآوری کسب و کارتان را به صورت چشمگیری افزایش دهد.
همچنین بخوانید: چاپ بادکنک برای تم تولد
چرا بادکنک کم باد میشود

بهترین رنگهای بادکنک برای چاپ:

از آنجا که بادکنک های مالزی در رنگ بندی های متنوع و همینطور در دو مدل متالیک و یا براق و یا مدل مات در بازار موجود می باشد شما می توانید هر رنگی را که مد نظرتان می باشد برای انجام چاپ بادکنک تبلیغاتی به شرکت دیبا سفارش دهید. شایان ذکر است از آنجا که بسیاری از برندهای معتبر و شناخته شده در کشور از رنگ های جور برای سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی خود استفاده می نمایند و با بررسی دقیق به این نتیجه رسیده اند که بهترین نوع سفارش چاپ بادکنک استفاده از رنگ های متنوع می باشد، پس ما در شرکت دیبا به شما سروران بر حسب تجربه این نکته را اعلام می نمایم برای اینکه بتوانید نگاه و توجه مخاطب هدف خود را به کسب و کارتان جلب نموده و یا معطوف نمایید بهتر است که از رنگ های جور برای چاپ بادکنک تبلیغاتی استفاده نمایید.

بادکنک در 10رنگ مختلف

لذا منظور از رنگهای جور این است که که شما عزیزان طیف وسیعی از رنگ ها مانند زرد، سفید، آبی، قرمز، صورتی، سبز و یا بسیاری از رنگ های دیگر که در ۱۰ رنگ متنوع در شرکت دیبا برای سفارشات چاپ بادکنک استفاده می‌شود را در اختیار داشته و با توجه به رنگ بادکنک از یک رنگ متضاد به جهت چاپ استفاده می‌شود که لوگو به درستی خود را بر روی بادکنک نشان میدهد که این امر سبب می شود شما عزیزان بتوانید به مشتریان خود هر رنگ بادکنکی را با هر سلیقه ای که ایشان دارند در اختیار داشته و با توجه به انتخاب مشتریان خود بادکنک تبلیغاتی که با نشان تجاری شما چاپ گردیده است را به مشتریانتان تحویل نمایید که در اصطلاح به مجموعه و تلفیق رنگ های مختلف برای چاپ بادکنک، در شرکت دیبا رنگ جور گفته می شود.
لذا این امر موجب می شود که مشتری شما با توجه به رنگ درخواستی که داشته و از طرف شما دریافت نموده، تعلق خاطر بیشتری به بادکنک پیدا نماید و نام و نشان تجاری و تبلیغات شما سروران که روی بادکنک تبلیغاتی چاپ شده است ملکه ذهن ایشان گردد.
نکته قابل توجه این است که اگر شما مشتریان گرامی برای یک همایش و یا یک سمینار و یا در مواقعی در نظر دارید از رنگ سازمانی تان برای چاپ بادکنک استفاده نمایید می توانید رنگ مورد نظر خود را به شرکت دیبا اعلام نموده تا در صورت موجود بودن رنگ مورد نظر شما سروران اقدام به چاپ بادکنک در رنگ اختصاصی و سفارشی از طرف شما عزیزان گردد.

پمپ باد برقی بادکنک و مزایای آن

لازم به توضیح است پمپ باد در دو نوع پمپ باد دستی بادکنک و همچنین پمپ باد برقی بادکنک تولید و در بازار عرضه می گردد. شما با کمک این پمپ بادها دیگر با خیالی آسوده و بدون دغدغه می توانید هر تعداد بادکنک خام یا بادکنک تبلیغاتی را ظرف کوتاه ترین زمان ممکن باد نموده و اقدام به بادکنک آرایی و یا ارائه آن به عنوان هدیه به مشتریان و مراجعین خویش نمائید.برای اجرای تم موردنظر برای مراسم های از جمله عروسی، نامزدی، تولد….به زمان کافی نیاز داریم تا طرح دلخواه رو در کوتاهترین زمان پیاده سازی کنیم، بخاطر همین باید زمان رو هم در نظر داشته باشیم باد کردن یک به یک بادکنک ها و سپس چینش آن قطعا زمان بر خواهد بود، و ممکن است در اجرایی کردن طرح دلخواه به مشکل بربخوریم در این شرایط استفاده از پمپ باد برقی بادکنک بهترین گزینه بوده و می توان به راحتی هرتعداد بادکنک را باد کرد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

چرا بادکنک کم باد میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *