💕 از بالن آرزوها میتوان برای تبلیغات استفاده کرد؟

بالن گازی تبلیغاتی

فهرست مطالب

امروزه تبلیغات یک عنصر جدا نشدنی از کسب و کارها و پیشبرد اهداف تجاری صاحبان مشاغل و مدیران واحدهای صنفی میباشد. در نظر داشته باشید برای اینکه شما سروران بتوانید در کسب و کار خود موفق شوید و به تمام ایده آل های خود در میزان تولید و همچنین فروش مستمر خویش دست پیدا نمایید باید حتماً و حتماً از تبلیغات به منظور معرفی کالا یا خدمات خود به عموم مردم بهره ببرید تا بتوانید علاوه بر اینکه محصول خویش را به درستی برای عامه مردم معرفی نمایید، باید به این نکته توجه داشته باشید که یک انگیزه بسیار درست و هیجان انگیز برای ایشان ایجاد نموده تا این امکان را میسر نمایید که مصرف کنندگان از محصول و کالای شما استفاده و بهره برداری نمایند و این امر رابطه مستقیم سودآوری و بازخورد بسیار مناسب در میزان فروش شما سروران خواهد داشت.

استفاده از تبلیغات پر بازده

اگر شما صاحبان مشاغل و مدیران گرامی این امکان برای تان میسر باشد که از بهترین نوع تبلیغات به منظور پیشبرد اهداف تجاری خود استفاده نمایید، نکته بسیار حائز اهمیتی می باشد، که این امکان برایتان به وجود خواهد آمد که در مسیر درست برای پیشرفت کاری خود قرار بگیرید و همچنین بلعکس اگر از تبلیغاتی که بازدهی مطلوب برایتان به همراه نداشته باشد، استفاده کنید به هیچ عنوان بازخوردی دریافت نمی کنید و شما را در ادامه مسیر شغلی خود مأیوس می نماید. حال یکی از بهترین انواع تبلیغات که امروزه بسیار مورد استقبال عموم مردم و صاحبان مشاغل قرار گرفته است و بازدهی خیلی بالایی برای شما سروران به همراه دارد بالن تبلیغاتی و چاپ بادکنک تبلیغاتی می باشد.

بالن های تبلیغاتی در سایز ها و اندازه های متفاوت و در رنگ بندی های متنوع تولید و عرضه می گردند که این امکان در شرکت چاپ دیبا میسر می باشد که شما سروران بتوانید هر مدل بالنی که مد نظرتان میباشد را به منظور تبلیغات سفارش داده و در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر شما عزیزان در هر نقطه از ایران که باشید نصب و راه اندازی گردد.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی بیشتر بازخورد دارد یا بالن تبلیغاتی

 بالن آرزوها میتوان برای تبلیغات

سایز بالن های تبلیغاتی و بالن آرزوها

حال این نکته نیز حائز اهمیت میباشد که منظور از بالن تبلیغاتی، بالنی می باشد که در سایز سه الی پنج و نیم متر تولید و عرضه می گردد و بالن های تبلیغاتی با بالن های تفریحی بسیار فرق داشته و کارایی متفاوتی خواهد داشت.

همینطور شایان ذکر است که بالن آرزوها نیز برای تبلیغات کارآیی و کاربردی نخواهد داشت. بدین منظور که سایز بالن آرزوها در حدود ۱۴ تا ۱۶ اینچ می باشد که این امر موجب میگردد وقتی که بالن در ارتفاع قرار می‌گیرد کاربردی نداشته باشد و تبلیغات روی بالن آرزوها به هیچ عنوان قابل رویت و نمایش نمی باشد. لازم به توضیح است که از بالن آرزوها فقط بدین منظور استفاده می شود که در روز چهارشنبه سوری و یا در مراسمات خاص خانوادگی و یا در مراسمات ملی مورد استفاده قرار گیرد. که آن هم برای زیبا نمودن فضا و محیط مراسمات و ایجاد جلوه بصری بسیار خاص به جهت انجام مراسمات می‌باشد.

در نظر داشته باشید در بالن آرزوها زمانی که مواد قابل اشتعال که به منظور اوج دهی بالن استفاده میگردد، سبب می گردد گازی داخل بالن بوجود آید که بالن را به ارتفاع برده و تا حدود زیادی از دید ما خارج می شود و فرآینند تبلیغاتی برای ما به همراه نخواهد داد. لذا این نکته بسیار مهم می باشد که به شما سروران اعلام نماییم که بالن آرزوها فقط و فقط به منظور تزیینات و زیباسازی مراسمات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و یا در روز چهارشنبه سوری، عامه مردم می‌توانند از آن استفاده نمایند. در صورتیکه بالن های تبلیغاتی را شما عزیزان برای تبلیغات برند و یا کسب و کار و به جهت اطلاع رسانی برای کارهای فرهنگی و اجتماعی مورد استفاده قرار خواهید داد.

تفاوت بالن تبلیغاتی با بیلبورد تبلیغاتی

شایان ذکر است امروز تبلیغاتی مثمر ثمر خواهد بود که از حیطه چهارچوب استفاده تمام واحدهای کسب و کار بیرون آید و تا میزان زیادی با هر آنچه که عموم مردم در طول روزمره با آن مواجه هستند تفاوت خاص داشته باشد. لذا این امر موجب می شود که تبلیغات شما یک تبلیغات منحصر به فرد باشد و با سایر تبلیغاتی که در سطح شهر انجام می شود تفاوت بسزایی داشته باشد و شما صاحبان مشاغل بر اثر همین تفاوت ها می‌توانید بازخورد بسیار مطلوبی از تبلیغات به منظور پیشبرد اهداف تبلیغاتی و تجاری خویش بدست آورید. باید به این نکته اشاره نماییم که همه ما در سطح شهر و در جاده ها و اتوبان ها با تابلو های تبلیغاتی و بیلبورد های تبلیغاتی مواجه می شویم که هر یک از این تابلو ها و بیلبوردها تبلیغات یک کسب و کار و یا یک برند را برای ما انجام می‌دهند. اما این نکته بسیار حائز اهمیت می‌باشد که آیا با این کثرت زیاد تابلوها و بیلبوردها آیا کسی دیگر به آن ها توجه می نماید و یا تاثیری که در گذشته داشته، امروزه نیز خواهد داشت.

به همین دلیل شایان ذکر است که بهترین روش برای اینکه بتوانیم تاثیر بسزایی از تبلیغات خود و همچنین هزینه ایی که می نماییم به دست آوریم، تبلیغاتی می باشد که به نوعی جدید بوده و به میزان بسیار زیادی تکرار نشده باشد که برای عامه مردم جذابیت داشته باشد.

از همین رو بالن تبلیغاتی یک تبلیغات بسیار مثمر ثمر بوده و موجب می‌شود که لگویی که از طرف شما عزیزان بر روی بالن چاپ می گردد به خوبی در ارتفاع و از فواصل دور و نزدیک دیده شود و مخاطب به بهترین شکل ممکن تبلیغات شما را در ذهن خویش حک نماید و به نوعی ملکه ذهن ایشان شود و فقط به این دلیل می‌باشد که این تبلیغات بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد و بالن تبلیغاتی با بهترین شکل ممکن می توانند برند شما را معرفی نماید. از طرف دیگر بحث هزینه و میزان صرفه اقتصادی می باشد که برای شما در بر خواهد داشت.

لذا در نظر داشته باشید که یک بیلبورد تبلیغاتی هزینه ای حدود ۴۰ میلیون تومان برای شما در بر خواهد داشت درصورتیکه بازدهی مطلوبی امروز به همراه ندارد. اما بالن تبلیغاتی با یک هزینه ی نهایتا ۱۵ میلیون تومانی می‌توانند بهترین و مثمر ثمرترین تبلیغات را با صرف هزینه بسیار پایین برای شما به همراه داشته باشد.

همچنین بخوانید: چرا بهتر است رنگ بالن ها روشن باشد

 بالن آرزوها میتوان برای تبلیغات

مدت زمان استفاده از بالن تبلیغاتی در فضای باز

لازم به توضیح است که بالن های تبلیغاتی دارای یک عمر مفید می باشند و همچنین در بازه های زمانی مختلف مورد استفاده قرار خواهند گرفت. در نظر داشته باشید که از زمانی که تیم نصب شرکت دیبا، بالن تبلیغاتی شما عزیزان را در هر نقطه ایی از کشور که باشید نصب می نماید شاید نیاز به این باشد که بعد از مدت زمان حدود یک ماه، مقداری شارژ گاز داخل بالن انجام شود که بالن فرم ظاهری خود را حفظ نماید.

این امر بستگی به شرایط جوی مختلف دارد و با توجه به این که گاز هیدروژنی که داخل بالن تزریق می شود با توجه به شرایط جوی مختلف عکس‌العمل‌های متفاوت دارد این امکان وجود دارد که بعد از مدت زمان مذکور نیاز به یک مقدار آن هم در حدود نصف کپسول یا سیلندر گاز باشد که هزینه بسیار ناچیزی دارد، شارز گاز داخل بالن انجام شود. حال این سوال پیش می آید که بالن های تبلیغاتی تا چه میزان عمر مفید دارند و می‌توان از آنها استفاده و بهره برداری نمود. لذا باید به شما سروران اذعان نماییم که از آنجا که برای تولید بالن از پارچه برنی استفاده می‌شود که این پارچه در مقابل باد، باران و تابش نور خورشید مقاومت مثال زدنی دارد به همین دلیل این نکته حائز اهمیت می باشد که عمر مفید بالن در حدود ۱۸ ماه می باشد، آن هم به این صورت که از روز اول نصب تا مدت ۱۸ ماه در ارتفاع قرار بگیرد.

اما اگر در فواصل زمانی مختلف بخواهید از بالن تبلیغاتی استفاده نمایید و با توجه به اینکه بالن را در جای مناسب و دور از باد و باران و تابش نور خورشید نگهداری خواهید نمود، عمر مفیده بالن به مراتب بیشتر شده و میتوانید در مدت زمان بسیار طولانی از بالن تبلیغاتی خود استفاده نموده و حتی چاپ روی بالن را نیز با توجه به سلیقه خود و یا به اقتضای کاری که می خواهید انجام دهید تغییر داده و از تبلیغات متفاوت بر روی بالن تبلیغاتی استفاده و بهره برداری نمایید. این امر وجه تمایز بالن تبلیغاتی با سایر تبلیغات خواهد بود که این امکان میسر می باشد که تبلیغات روی بالن به دفعات تعویض شده و شما عزیزان با توجه به شرایطی که در آن قرار دارید، تبلیغات خود را روی بالن انجام داده و بهره برداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *