💕 استفاده مجدد از بالن تبلیغاتی

استفاده مجدد از بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

بالن تبلیغاتی با توجه به اینکه برای ساخت آن از پارچه برنی استفاده می‌شود و این دسته از پارچه ها مانند سفره بوده و قابلیت این را دارد که به بهترین شکل ممکن گاز را داخل خود نگه دارد و به همین منظور در ارتفاع ۳۰ الی ۵۰ متری بهترین شکل ممکن به صورت معلق قرار گرفته و می تواند تبلیغات شما عزیزان و به دید عموم مردم برساند.

استفاده چندباره از بالن تبلیغاتی:

حال در نظر داشته باشید که از آنجا که چاپ روی بالن تبلیغاتی به کمک استیکر و یا همان شبرنگ که روی شیشه های مغازه ها نصب می شود مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل می توان چاپ روی بالن را به صورت چند رنگ انجام داد و حتی این قابلیت وجود دارد که به مرور زمان بتوانیم با توجه به اقتضای شرایطی که داریم چاپ روی آن را تغییر دهیم.

به همین دلیل این امکان وجود دارد که چاپ روی بالن تبلیغاتی تعویض گردد که یک گزینه بسیار جذاب برای واحدهای صنفی و صاحبان مشاغل تلقی گردد که ایشان این امکان برای شما میسر باشد که در فواصل زمانی مختلف و با توجه به شرایط کاری که دارند بتوانند هر نوع چاپ که مدنظر شان می باشد را به کمک شرکت دیبا، چاپ روی بالن را تعویض کرده و مورد استفاده و بهره برداری قرار دهند.

به همین منظور شما عزیزان که قصد استفاده از بالن تبلیغاتی را دارید می توانید با یک طرح اولیه چاپ روی بالن را انجام داده و این امتیاز برایتان محفوظ می باشد که می توانید در فواصل زمانی مختلف چاپ را نیز تعویض نموده و به شکلی جدید از بالن تبلیغاتی بهره برداری نمایید تا مخاطب بتواند جلوه های مختلف کار شما را ملاحظه کرده و هر چه بهتر و بیشتر با حرفه و کسب و کار شما عزیزان آشنایی پیدا کند و این امر می‌تواند کمک روز افزونی در کسب و کار شما ایجاد نماید و بر میزان بازدهی و بازخوردی که به دست می آورید بسیار چشمگیر خواهد بود.

همچنین بخوانید: تولید بالن تبلیغاتی

استفاده مجدد از بالن تبلیغاتی

تفاوت بالن تبلیغاتی با بادکنک تبلیغاتی:

باید به این نکته اشاره نماییم که شرکت چاپ دیبا در دو زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور تولید بالن تبلیغاتی و چاپ روی بالن تبلیغاتی فعالیت دارد‌. لذا این امر این قابلیت را برای شما عزیزان به وجود می‌آورد که هم بتوانید در فروشگاه خویش و یا محل واحد صنفی که در آن مشغول به فعالیت می باشید در صورت مراجعه مشتریان یک عدد هدیه تبلیغاتی به شکل بادکنک تبلیغاتی می باشد را به مراجعین خود تحویل داده و همینطور می توانید برای این که جذب مخاطب نمایید از بالن تبلیغاتی به عنوان یک گزینه بسیار جذاب و چشمگیر جهت معرفی کالا و محصول خود و همینطور نوع حرفه ای که به آن مشغول به کار می باشید را به عموم مردم نمایش و معرفی نمایید.

حال این نکته برای شما سروران به وجود می آید که تفاوت بادکنک تبلیغاتی با بالن تبلیغاتی در چه موضوعاتی می باشد.

  • اولین نکته این است که،

بادکنک تبلیغاتی را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند در صورتی که بالن تبلیغاتی در ارتفاع و در بالای پشت بام واحد صنفی و شغلی شما نصب می گردد تا مراجعین را به واحد صنفی شما سوق دهد و معرف درستی از برند و نشان تجاری شما باشد.

  • دومین حالت این است که،

چاپ روی بادکنک تبلیغاتی به صورت سیلک اسکرین انجام می شود در صورتی که چاپ روی بالن تبلیغاتی با استفاده از شبرنگ و استیکر صورت می پذیرد که این تفاوت چاپ ها بدین معنی باشد که چاپ روی بادکنک به صورت تک رنگ انجام می‌شود در صورتی که بر روی بالن تبلیغاتی می توانیم از چاپ چند رنگ و یا چاپ تصویر به صورت رنگی نیز بهره‌برداری نماییم.

وجه تشابه تبلیغاتی بادکنک و بالن:

اما وجه تشابه این دو نوع تبلیغات و مهمترین عامل در استفاده از بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی می باشد این است که هر یک از این دسته از تبلیغات می تواند به بهترین شکل ممکن جذب مخاطب برای شما نمایند، بدین معنی که مادامیکه شما سروران بادکنک تبلیغاتی را به دست مراجعین خویش تحویل می دهید این بادکنک های تبلیغاتی به شکل یک تابلوی روان در سطح شهر برای شما به حرکت در می آید و موجب می گردد تا عموم مردم بتوانند با کسب و کار شما آشنا شود.

و باید در امر استفاده از بالن تبلیغاتی نیز به این نکته اشاره نماییم که بالن تبلیغاتی مادامیکه در ارتفاع و بالای واحد صنفی شما عزیزان نصب می گردد این چشم انداز بسیار خاص و حیرت انگیز را ایجاد می‌نماید که مخاطب بتواند از فواصل دور و نزدیک به درستی و بهترین شکل ممکن برند و کسب و کار شما را نشان دهد تا ایشان بتواند در ذهن خویش هک نماید که این امر باعث می گردد در درازمدت بتوانید به بهترین شکل ممکن از این سرمایه گذاری بسیار منطقی به درستی بهره‌برداری نمایید.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی بیشتر بازخورد دارد یا بالن تبلیغاتی؟

استفاده مجدد از بالن تبلیغاتی

بهترین متن برای چاپ روی بالن تبلیغاتی:

لازم به توضیح است که برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی و همینطور بالن تبلیغاتی می بایست از کلمات کلیدی و مهم کسب و کار خود به درستی استفاده نمایید تا بتوانید بهترین تاثیر را بر روی مخاطب در اولین نگاه بگذارید.

حال برای چاپ متن روی بالن تبلیغاتی باید به شما عزیزان این نکته را بیان نماییم که حتماً و حتماً جهت استفاده بهینه از بالن تبلیغاتی می بایست از چند کلمه بسیار کوتاه اما تاثیرگذار و کلیدی در شغل و کسب و کار خود استفاده نمایید تا بتوانیم در شرکت دیبا کلمات مورد نظر شما عزیزان را در بزرگترین سایز ممکن بر روی بالن تبلیغاتی چاپ نمایید تا مخاطب بتواند ارتباطی درست با تبلیغات شما عزیزان برقرار نماید.

حال بعضا این سوال پرسیده می‌شود که اگر بخواهیم از کلمات زیاد استفاده نماییم و یا از لوگوی کسب و کار خود بهره برداری نماییم و روی بالن چاپ بزنیم و همچنین استفاده از شماره تماس روی بالن تبلیغاتی آیا کاری درست و منطقی می باشد یا خیر؟

لذا باید به شما صاحبان مشاغل و مدیران کسب و کارهای مختلف این نکته را بیان نماییم که استفاده از لوگو برای چاپ روی بالن تبلیغاتی در صورتیکه لوگوی شما شناخته شده نمی باشد، پیشنهاد می دهیم تا حد ممکن از آن استفاده نکنید.

بدین معنی که مثلاً برای چاپ روی بالن تبلیغاتی برای شرکتی مانند همراه اول چون لوگو ایشان شناخته شده می باشد کاری است که منطقی می باشد و تمامی افراد با دیدن لوگو متوجه تبلیغات همراه اول می شوند اما اگر لوگو کسب و کاری که انجام می دهید شناخته شده نیست بهتر از با استفاده از متن و کلمات کلیدی، کار و شغلتان را معرفی نمایید.

نکته دوم این است که ما در شرکت چاپ دیبا برای چاپ تبلیغات شما عزیزان یک فضای محدود خواهیم داشت به همین دلیل همیشه و در همه حال به شما مشتریان گرامی این نکته را بیان می نماییم که کلماتی برای چاپ استفاده شود که در تعداد کم اما در اندازه بزرگ بر روی بالن چاپ گردد تا مخاطب به راحتی از فواصل دور و نزدیک بتواند تبلیغات شما را ببیند و ملاحظه نماید.

و نکته دیگر این است که برخی از مشتریان قصد این را دارند که بخواهند شماره تماس کسب و کار خود را برروی بالن تبلیغاتی چاپ نمایند که باید به ایشان این نکته را بیان نمایید که به هیچ عنوان استفاده از شماره تماس بر روی بالن تبلیغاتی منطقی نمی باشد و علت این امر آن است که هیچ یک از مشتریان هدف و یا عامه مردم که به تبلیغات شما نگاه می کنند، وقت این را ندارند و یا این حوصله در ایشان وجود ندارد که بخواهند یک شماره تماس را در ارتفاع بالا دیده و یاداشت نمایند و یا در ذهن خویش ثبت نمایند.

پس بهترین نوع چاپ روی بالن تبلیغاتی استفاده از متن و حروف می باشد که می تواند شما را بیش از پیش به اهدافی که در ذهن می پرورانید برساند.

همچنین بخوانید: قیمت بالن تبلیغاتی در تهران و شهرستان

بهترین رنگ ها برای پارچه بالن تبلیغاتی:

شایان ذکر است که شرکت چاپ دیبا برای تولیدات بالن تبلیغاتی خود از پارچه برنی که ساخت شرکت مارون صنعت اصفهان می باشد استفاده و بهره برداری می نماید و لازم به توضیح است که این پارچه ها در رنگبندی های متنوع و جذاب در اختیار شما سروران می باشد تا بتوانید با توجه به خواست و نظری که دارید بهترین رنگ پارچه را انتخاب نموده و مورد استفاده و بهره‌برداری قرار دهید.

لازم به توضیح است که به شما سروران این نکته را بیان می نماییم که بهترین رنگ هایی که برای بالن تبلیغاتی استفاده می شود رنگ هایی است که با ترکیب رنگ شاد و روشن باشند و این امر این امکان را برای شما فراهم می نماید که بتوانید به راحتی چشم مخاطب را به بالن تبلیغاتی خویش معطوف نمایید تا ایشان به بهترین شکل ممکن آن را ملاحظه کرده و چاپ روی بالن تبلیغاتی را بخوانند و مفهوم و درک درستی از تبلیغات شما به دست آورند.

حال باید به این نکته اشاره نماییم که بالن تبلیغاتی در رنگ های مانند قرمز، زرد، سفید، نارنجی، سبز، کرم، صورتی، مشکی، آبی و بسیاری دیگر از رنگ ها در شرکت دیبا تولید و عرضه می گردد که شما عزیزان با توجه به تم سازمانی که دارید می توانید رنگ مورد نظر خویش را انتخاب نموده تا شرکت چاپ دیبا فرایند ساخت و تولید بالن تبلیغاتی را با توجه به نظر شخصی شما عزیزان آغاز نماید.

لازم به توضیح است که ما در شرکت دیبا به شما عزیزان این پیشنهاد را می دهیم که تا حد امکان از رنگ هایی نظیر رنگ سفید، قرمز و زرد برای تولید بالن تبلیغاتی بهره ببرید، چون این امکان را فراهم می‌نماید که بالن به بهترین شکل در ارتفاع قرار گیرد و جلوه بسیار چشم نوازی را برای مخاطب ایجاد نماید.

همچنین بخوانید: هدیه تبلیغاتی با بادکنک تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و نمونه کار پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

استفاده مجدد از بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *