💕 بادکنک آرایی چهارشنبه سوری

بادکنک آرایی چهارشنبه سوری

فهرست مطالب

برگزاری مراسم چهارشنبه سوری از نیاکان ما و از چند صد سال پیش برای ما ایرانیان به یادگار مانده است که هر ساله قبل از از تحویل سال جدید و در آخرین چهارشنبه سال برگزار می شود.

این مراسم به صورت دسته جمعی و خانوادگی برگزار میشود که هدف از انجام چنین مراسمی این است که تمامی زشتی ها و بدی ها، کسالت و نگرانی ها را در سالی که سپری شده از بین برده و به سال جدید منتقل نشود.

و در همان سال جاری با یک از خود گذشتگی و در زمان پریدن از روی آتش و با خواندن شعر زیبای ( زردی من از تو، سرخی تو از من ) آنها را از خاطرمان پاک نماییم.
در سالهای اخیر نحوه برگزاری این مراسم مقداری به غلط تغییر کرده است و ما را از اهداف برگزاری چنین مراسمات باستانی دور نموده است و نوجوانان و جوانان ما را به علت این تغییرات با خطراتی جدی و غیر قابل جبرانی روبرو نموده است.

اما می‌توانیم این تغییرات را به صورت مثبت و بسیار زیبا و خاطره انگیز ایجاد نموده و با گرفتن یک جشن با شکوه این روز تاریخی که ریشه در آداب و اعتقادات مردم ایران زمین دارد برگزار نماییم .

حال شما سروران میتوانید با بادکنک آرایی برای چهارشنبه سوری این مراسم را به بهترین شکل ممکن برگزار نموده و تمامی دوستان و آشنایان خود را برای برگزاری این جشن باستانی دعوت نمایید تا هر چه بیشتر و بهتر این روز تاریخی را در کنار هم جشن بگیرید.

بادکنک آرایی چهارشنبه سوری

ایده جالب برای بادکنک آرایی ویژه چهارشنبه سوری:

جشن چهارشنبه سوری به این شکل است که شما چند جایگاه کوچک با چوب برای آتش زدن آماده نموده و با پریدن از روی این جایگاه ها مراسم را اجرا و انجام می دهید حال ما می خواهیم جلوه زیباتری از برگزاری این مراسم را به شما معرفی نماییم.

شما سروران به کمک بادکنک های رنگی و استند ها و طاق های بادکنک آرایی جلوه ایی خاص و زیبایی را برای برگزاری این مراسم ایجاد نمایید.

هم چنین می توانید طرح های مخصوص شادی های چهارشنبه سوری را به صورت چاپ بادکنک بر روی آنها چاپ کنید تا زیبایی بیشتری به مراسم شما دهد.

نحوه اجرای آن به این صورت است که شما جایگاه هایی که برای پریدن از روی آتش درست می نمایید را بوسیله طاق هایی که مخصوص بادکنک آرایی می باشد، روی هر جایگاه قرار داده و با بادکنک های قرمز و زرد آنها را بپوشانید.

باید در نظر داشته باشید تمامی این استند ها و طاق های بادکنک آرایی باید با بادکنک های باد شده پوشانده شده و بر روی هر جایگاه قرار گیرد.

این نکته مهم است که چند تا از طاق های بادکنکی که به صورت پشت سر هم که زیر آن تکه های آتش برای پریدن است، قرار داشته باشد و چقدر زیبا و چشم نواز خواهد بود و تا میزان بسیار زیادی برگزاری جشن چهارشنبه سوری شما را خاص و متفاوت میکند.

چاپ بادکنک با طرح های آتش و رقص و شادی کودکان بر روی بادکنک ها و استند می تواند زیبایی چشمگیری در مراسم داشته باشد.

علت استفاده از بادکنک های زرد و قرمز به دلیل الهام گرفتن از شعر زیبای جشن چهارشنبه سوری می باشد که در آن از دو رنگ زرد و سرخ یا همان قرمز نام برده شده است.

انجام بادکنک آرایی توسط متخصیص:

از آنجا که برای انجام هر چه بهتر هر کاری باید آن کار را به متخصصش بسپارید، از این رو شما می توانید برای انجام بادکنک آرایی و ساختن طاق ها و استندهای مخصوص آن از افرادی که بصورت تخصصی این امر را اجرا مینمایند استفاده نموده و ظرف کوتاهترین زمان ممکن سازه های مرتبط با جشن چهارشنه سوری و همچنین بادکنک آرایی ویژه برگزاری جشن را بسازید تا بتوانید با خیالی آسوده از میهمانان و دوستان خود پذیرایی نموده و از جشن خود لذت ببرید .

در این میان شرکت چاپ بادکنک دیبا به ارائه انواع با کیفیت ترین محصولات بادکنکی و چاپ بادکنک می پردازد که می توانید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

 

بادکنک آرایی چهارشنبه سوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *