💕 بادکنک هلیومی تبلیغاتی

بادکنک هلیومی تبلیغاتی

فهرست مطالب

بادکنک تبلیغاتی را می‌توانید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی و یا یک اشانتیون و گیفت تبلیغاتی به جهت ارائه به مشتریان خود در محل واحد صنفی و یا شغلی خود استفاده نمایید.
لازم به توضیح است از آنجا که بادکنک یک وسیله کارآمد در شادی و نشاط کودکان می باشد و یک حس نوستالژی برای بزرگسالان به وجود می آورد، لذا این ابزار کارآمد موجب می شود که یک گزینه مناسب برای شما صاحبان مشاغل باشد تا بتوانید برند و نشان تجاری و یا هر آنچه که در کسب و کار شما تاثیر بسزایی می گذارد را روی بادکنک چاپ نموده و به جهت تبلیغات عرضه نمایید.

بادکنک تبلیغاتی و ملزومات آن:

لازم به توضیح است که به این نکته اشاره نماییم که شرکت چاپ دیبا بادکنک های تبلیغاتی خود را با گیره و نی بادکنک و در صورت درخواست مشتریان عزیز به همراه پمپ باد برقی بادکنک به محل شما عزیزان ارسال می نماید.

این ابزار و وسایل کمکی که در کنار بادکنک تبلیغاتی می باشد موجب می شود که شما با استفاده از پمپ باد برقی بادکنک بتوانید به راحتی هر یک از بادکنک های تبلیغاتی را در ظرف کمتر از چند ثانیه باد نموده و سپس به گیره و دسته بادکنک متصل نمایید که این امر موجب می گردد مشتریان بتوانند بادکنک های تبلیغاتی را به سهولت و با آسانی حمل نموده و سایر عابرین پیاده نیز بتوانند تبلیغات شما را به بهترین شکل ممکن ملاحظه و مشاهده نمایند.

اما شایان ذکر است که بادکنک های تبلیغاتی ارائه شده توسط شرکت دیبا این قابلیت را دارد که شما مشتریان عزیز که قصد استفاده از گاز هلیوم و تزریق آن در بادکنک را دارید، بتوانید به راحتی بادکنک های تبلیغاتی را با گاز هلیوم پر نموده و با استفاده از یک ربان، دهانه ورودی بادکنک را بسته و سپس به مشتریان خود تحویل نمایید، که این کار جذابیت منحصر به فردی را ایجاد خواهد نمود.

همچنین بخوانید: قیمت بادکنک هلیومی در بازار

انواع مدل های بادکنک تبلیغاتی:

بادکنک های تبلیغاتی در مدل هایی نظیر مدل گرد و مدل قلب برای تبلیغات و چاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

لازم به ذکر است از آنجا که مدل قلب یک حالت فانتزی دارد و با توجه به فرم ظاهری که دارد، در هنگام چاپ و یا در هنگامی که شما مشتریان گرامی می خواهید برای تبلیغات استفاده نمایید و بادکنک ها را باد کنید بادکنک با توجه به فرم ظاهری و زوایایی که دارد در هنگام باد کردن ممکن است بترکد.

لذا با توجه به میزان ترکیدگی که بادکنک های مدل قلبی در هنگام چاپ و یا در دست شما مشتریان گرامی داشت به همین دلیل شرکت چاپ دیبا بر آن شد که بادکنک های مدل قلبی را از چرخه تولید حذف نموده و تقریباً از سال ۱۳۹۸ دیگر از بادکنک قلبی برای چاپ استفاده نمی‌شود.

شایان ذکر است یکی از مدل هایی که بسیار مورد توجه مخاطبین قرار گرفته است، مدل گرد می باشند که با توجه به فرم ظاهری و شعاع چاپ و فضای بسیار مناسبی که در اختیار ما قرار می‌دهد تا بتوان چاپ بادکنک را انجام دهیم، مدل گرد یا همان گلابی می باشد.

لازم به توضیح است که بادکنک های مدل گرد در دو مدل متالیک یا براق و همچنین مدل مات می باشد که با توجه به اینکه شما سروران از کدام یک از مدل های بادکنک گرد را می پسندید، لذا شرکت دیبا بدون هیچ گونه محدودیتی فرآیند چاپ روی بادکنک را برای شما سروران انجام خواهد داد.

بادکنک هلیومی تبلیغاتی

 

رنگ های چاپ روی بادکنک تبلیغاتی

شایان ذکر است که مدل گرد در رنگ های جور که تلفیقی از رنگ‌های شاد و متنوع می باشد و همچنین در رنگ های اختصاصی که با توجه به تم و رنگ سازمانی شما عزیزان انتخاب می گردد، برای شما سروران چاپ شده و به شهر و استانی که در آن حضور دارید در کوتاهترین زمان ممکن ارسال می گردد.

نکته حائز اهمیت در مورد استفاده از رنگ های اختصاصی این است که اگر قصد سفارش بادکنک با رنگ خاص و مورد نظر خویش را دارید خواهشمند است ابتدا استعلام رنگ را از شرکت دیبا انجام داده که در صورت موجود بودن رنگ مورد نظر شما، فرآیند چاپ صورت گیرد و اگر رنگ بادکنک انتخابی شما را موجود نداشتیم در کوتاهترین زمان برایتان تهیه نموده و سپس فرآیند چاپ آغاز شود که این امر منوط به یک بازه زمانی بیشتر برای تحویل سفارش می گردد.

تفاوت بادکنک هلیومی تبلیغاتی با بادکنک تبلیغاتی معمولی:

بادکنک های تبلیغاتی توسط شرکت های مختلف در مدل ها و انواع گوناگون تولید و عرضه می‌شود.

نکته دیگر اینکه تمامی بادکنک هایی که در داخل کشور وجود دارد بادکنک های وارداتی می باشد و از کشورهای نظیر چین، ترکیه، مالزی، تایلند و مکزیک بادکنک وارد بازار ایران می گردد.

شایان ذکر است که بادکنک های چینی بسیار بی کیفیت بوده و از متریال و مواد نامناسب برای تولید آنها استفاده می شود و با توجه به منافذ بازی که بادکنک دارد سبب می گردد که این بادکنک ها باد را به خوبی در داخل خود حفظ نکرده و در یک بازه زمانی بسیار کوتاه باد بادکنک به صورت خودکار از درون بادکنک خارج شود و به هیچ عنوان برای تزریق گاز هلیوم مورد استفاده قرار نمی گیرد.

اما از آنجا که قیمت بادکنک چینی بسیار پایین می باشد، خیلی از شرکت های تبلیغاتی به جهت حاشیه سود بیشتری که برای خود ایجاد نمایند از بادکنک های چینی برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی استفاده می نمایند و با توجه به شرایطی که در بالا به آن اشاره شد به هیچ عنوان به شما سروران و مشتریان عزیز به جهت تبلیغات پیشنهاد نمی شود که از بادکنک چینی استفاده نمایید.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک مالزی، تایلندی و چینی

کیفیت بادکنک تبلیغاتی شرکت دیبا:

از آنجا که شرکت چاپ دیبا با یک رزومه بسیار قوی در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی در کشور فعالیت می نماید و از بهترین کیفیت بادکنک که در کشور موجود می باشد و وارد گردیده است استفاده می نماید، که کیفیت بادکنک های مورد استفاده در شرکت دیبا، بادکنک مالزی می باشد.

شایان ذکر است که بادکنک مالزی در سایز استاندارد ۱۲ اینچ یا ۳۰ ثانت می باشد که با توجه به کیفیت خوب بادکنک مالزی می توانید ۳۲ و ۳۴ ثانت نیز این بادکنک ها را باد نموده و از آنجا که متریال استفاده شده در تولید بادکنک مالزی بسیار با کیفیت می باشد این قابلیت را دارد که شما عزیزان گاز هلیوم را داخل بادکنک مالزی تزریق نموده و مورد استفاده قرار دهید.

شایان ذکر است که تفاوت بادکنک تبلیغاتی هلیومی با بادکنک تبلیغاتی معمولی در این است که کیفیت بادکنک هلیومی باید بسیار بالا باشد تا بتواند گاز هلیوم را در داخل خود نگه دارد اما از طرف دیگر بادکنک های تبلیغاتی معمولی با توجه به اینکه از بی‌کیفیت‌ترین بادکنک ها برای چاپ استفاده می‌شود به هیچ عنوان گاز هلیوم را نمی توان داخل آن تزریق نمود.

یک عامل تاثیرگذار در امر استفاده از بادکنک هلیومی، سایز استاندارد و همینطور سوراخ نبودن این بادکنک ها در موقع باد کردن یا تزریق گاز هلیوم می باشد. به عبارت دیگر باید به این نکته اشاره نماییم که بادکنک های هلیومی به هیچ عنوان دارای سوراخ شدگی و پرتی نمی باشد.

در صورتی که بادکنک های چینی علاوه بر اینکه سایز آنها ۱۲ اینچ استاندارد نیست و سایزشان ۱۰ اینچ یا ۱۱ اینچ می‌باشند که جنبه تبلیغاتی کار را محدود می نماید، همچنین دارای سوراخ شدگی و پرتی نیز بوده که موجب می‌شود که از این بادکنک ها در بدو باد کردن نتوان استفاده کرد.

بادکنک هلیومی تبلیغاتی

 

قیمت بادکنک تبلیغاتی

این نکته حائز اهمیت است که تفاوت قیمت چاپ بادکنک با کیفیت نا مطلوب چینی با چاپ بادکنک با کیفیت مالزی یک هزینه بسیار اندک و ناچیز می باشد که به شما سروران پیشنهاد می دهیم که به هیچ عنوان از بادکنک های چینی برای چاپ استفاده نکنید.

شرکت دیبا از بدو تاسیس خود به هیچ عنوان از بادکنک بی کیفیت چینی برای چاپ استفاده نکرده و نمی کند، تا بتواند خدماتی نوین و مطلوب را به شما سروران ارائه نمایند.

طریقه تزریق گاز هلیوم داخل بادکنک تبلیغاتی:

برای تزریق گاز هلیوم داخل بادکنک ابتدا باید از بادکنکی استفاده نماییم که این قابلیت را داشته باشد که گاز داخل آن تزریق شود و سپس باید حتماً از چسب مایع مخصوص قبل از تزریق گاز داخل بادکنک استفاده شود.

بدین صورت که یک قطره چسب مایع را از دهانه ورودی بادکنک به داخل آن ریخته و سپس با انگشتان دست جداره داخلی بادکنک را ماساژ داده که تمامی جداره داخلی آغشته به چسب مایع گردد و بعد از اینکه این فرآیند انجام شد شما می تواند گاز هلیوم را به راحتی داخل بادکنک به اندازه دلخواه خویش تزریق نموده و در آخر دهانه ورودی بادکنک را میبندیم.

شایان ذکر است علت این که از چسب مایع برای تزریق گاز هلیوم داخل بادکنک استفاده می شود این است که اگر منافذی باز در بادکنک وجود دارد، این منافذ با کمک چسب مایع بادکنک گرفته شود تا میزان ماندگاری گاز هلیوم را داخل بادکنک چندین برابر نموده و در مدت زمان بیشتری بتوانیم از بادکنک های تبلیغاتی با گاز هلیوم بهره ببریم.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در صوص انواع بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

بادکنک هلیومی تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *