جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 بهترین مدل پمپ بادکنک برای بادکنک آراها

هدیه تبلیغاتی با بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

در عصر حاضر و با توجه به اینکه تمامی افراد برای برگزاری مراسمات خصوصی و یا تجاری خود اقدام به استفاده از بادکنک می نمایند و هر یک از ایشان بر این عقیده هستند که بتوانند شیک ترین دیزاین و بادکنک آرایی را برای جشن های خود انتخاب و اجرا نمایند.

لذا یکی از کاربردی ترین وسایل برای باد نمودن بادکنک تبلیغاتی و یا بادکنک های مدل دار برای مصارف خانگی، استفاده از پمپ باد برقی بادکنک می باشد.

بادکنک آرایی جشن ها با پمپ بادکنک

در نظر داشته باشید از آنجا که برخی از افراد برای دیزاین و تزئینات محل برگزاری جشن های خانوادگی و همچنین مراسمات تجاری از افراد متخصص بادکنک آرایی بهره می برند که این امر موجب می شود تا ایشان با توجه به متد تخصصی و حرفه ای که دارند بتوانند با توجه به موضوع جشنی که قصد برگزاری آنرا دارید، مدل های متنوع و گوناگونی را برای بادکنک آرایی به شما پیشنهاد داده تا این امکان میسر باشد که شما عزیزان با توجه به خواست و سلیقه شخصی خویش مدل مورد نظرتان را انتخاب نمائید.

لذا این نکته حائز اهمیت است از آنجا که افراد بادکنک آرا برای بادکنک آرایی مراسمات، نیاز به یک پمپ باد بادکنک به صورت برقی خواهند داشت که بتوانند در کوتاهترین زمان و با بیشترین سهولت ممکن تعداد کثیری بادکنک را در مدل گرد و یا در مدل های متنوع فانتزی در هر اندازه و ابعادی که مد نظرشان میباشد باد نموده و مورد استفاده قرار دهند.

حال این سوال پیش می آید که کدام پمپ باد برقی برای افراد بادکنک آرا مناسب می باشد و می تواند بیشترین بازدهی را برای ایشان به همراه داشته باشد.

لذا شرکت چاپ دیبا با توجه به اینکه سالیان متمادی اقدام به عرضه و پخش عمده و خرده پمپ باد برقی در داخل کشور نموده است به همین جهت با توجه به اینکه افراد بادکنک آرا نیاز روزمره به پمپ باد دارند و یک وسیله کاربردی برای ایشان محسوب می گردد، به همین جهت بهترین پمپ باد برای ایشان پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ آبی با ۷۰۰ وات قدرت خواهد بود که می توانند در دراز مدت و به صورت روزمره از آن استفاده و بهره برداری نمایند.

همچنین بخوانید: پمپ باد بادکنک صورتی و آبی

بهترین مدل پمپ بادکنک برای بادکنک آراها

تفاوت انواع پمپ باد برقی:

پمپ بادهای برقی بادکنک در مدل های گوناگون و در انواع متنوع در بازار عرضه می شود و به فروش می رسد.

از پمپ باد برقی تک سوپاپه گرفته تا پمپ باد تایمر دار و پمپ بادهای برقی دو سوپاپه و یا دو موتوره که هریک دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد خودشان می باشند.

لذا از آنجا که شما مشتریان گرامی برای دو مقصود و یا دو منظور از پمپ باد استفاده می نمائید که عبارت است از استفاده برای امورات و مصارف خانگی و یا جهت استفاده برای فعالیت های تجاری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

لذا به شما عزیزان این نکته را بیان می نمائیم که بهترین نوع پمپ باد چه برای مصارف خانگی و چه مصارف تجاری، استفاده از پمپ بادهای برقی دو سوپاپه و به عبارت دیگر دو موتوره می باشد. به این دلیل که این پمپ بادها دارای دو موتور و یا دو نازل مجزا می باشند و موجب می شود که به پمپ باد فشار اضافه وارد نشود و این امر موجب میگردد که طول عمر مفید پمپ باد طولانی گردد و شما عزیزان بتوانید در دراز مدت از پمپ باد خویش بهره برداری نمائید.

لذا به همین دلیل بهترین مدل پمپ باد برای مصارف خانگی استفاده از پمپ باد برقی دوسوپاپه رنگ صورتی با ۶۰۰ وات قدرت می باشد که به راحتی جوابگوی کار شما خواهد بود.

و همچنین بهترین مدل برای مصارف روزمره و همچنین تجاری استفاده از پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ آبی با ۷۰۰ وات قدرت خواهد بود که موجب می گردد شما عزیزان بتوانید با سرعت بسیار بالا تعداد ۲ عدد بادکنک را همزمان باد نموده تا شما عزیزان بتوانید چاپ بادکنک تبلیغاتی خویش را به مراجعین و مشتریانتان تحویل دهید.

چه زمانی از پمپ باد بادکنک دستی استفاده کنیم؟

در نظر داشته باشید که استفاده از پمپ باد دستی بادکنک برای مصارف تجاری و یا برای برگزاری همایش ها و سمینارها در سال های اخیر منسوخ شده است و با توجه به اینکه مبحث دقت در انجام امورات تجاری بسیار حائز اهمیت می باشد، به همین دلیل بهترین گزینه برای این دست از کارها استفاده از پمپ باد برقی بادکنک خواهد بود.

اما اگر شما عزیزان برای مصارف خانگی و آن هم در تعداد بسیار اندک قصد استفاده از بادکنک را دارید می توانید از پمپ باد دستی بادکنک اسنفاده نموده و بادکنک های خود را به آرامی باد نموده و در محل مراسمات خانوادگی خویش نصب نمایید و یا بادکنک آرایی کنید.

و همچنین اگر قصد برگزاری مسابقاتی با استفاده از بادکنک را دارید و قرار هست که دو گروه از اقرار شرکت کننده بادکنک مسابقه ای را انجام دهند و نیاز می باشد که بادکنک ها را ابتدا باد نموده و بعد اقدامات دیگری در مسابقه انجام دهند، به همین دلیل در این موارد نیز استفاده از پمپ باد دستی بادکنک نیز کاربرد خواهد داشت داشت.

همچنین بخوانید: پمپ باد برقی برای مصرف خانگی و تجاری

بهترین مدل پمپ بادکنک برای بادکنک آراها

به چه علت از پمپ باد برقی اجاره ای استفاده نکنیم؟

در نظر داشته باشید که استفاده از هر وسیله ای که دست دوم می باشد، نیاز به بررسی و دقت نظر دارد.

به همین دلیل به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم که اگر قصد استفاده از هر وسیله ای که برقی می باشد را دارید، حتما و حتما بصورت نو و آکبند محصول برقی خود را تهیه و خریداری نمائید تا از کم و کیف کار کاملا آگاه باشید چون وسایل دست دوم و کار کرده را هیچ اطلاعی از نحوه استفاده آن توسط شخص قبلی ندارید و به همین دلیل شرکت دیبا به شما پیشنهاد نمی دهد که پمپ باد برقی دست دوم و یا اجاره ای تهیه نمائید.

مخصوصا به هیچ عنوان پمپ باد برقی اجاره ای را تهیه نکنید چون این دست از پمپ بادها به دفعات و در بازه زمانی طولانی مورد استفاده قرار گرفته و امکان دارد که زمانی که در اختیار شما می باشد با توجه به کارکرد بسیار زیاد و تا میزان زیادی نادرست و غیر اصولی دچار سوختگی گردد که آن زمان می بایست علاوه بر پرداخت اجاره پمپ باد، جبران خسارت نیز نمائید.

به همین دلیل پیشنهاد می دهیم بهترین کار خرید پمپ باد برقی بصورت نو می باشد که این تضمین را برایتان به همراه دارد که می توانید در طولانی مدت از پمپ باد شخصی خود بهره برداری نمائید.

همچنین بخوانید: تبریک تولد با بادکنک و بالن

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *