جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 خرید تلمبه بادکنک

چاپ بادکنک برای افتتاحیه

فهرست مطالب

تلمبه برقی بادکنک می توان از آن دست وسیله های پرکاربرد باشد که برای تمامی مراسمات خانوادگی و یا مراسمات تجاری می توان به راحتی از آن استفاده نمود و تعداد کثیری بادکنک را در کوتاهترین زمان ممکن باد نمود و از آنها بهره برداری و استفاده کرد.

انواع مدل تلمبه بادکنک:

در نظر داشته باشید که تلمبه های بادکنک در دو مدل تلمبه دستی و تلمبه برقی در دسترس عموم مردم می باشد و از آنجا که سرعت کار با تلمبه دستی پایین می باشد و تعداد محدودی بادکنک را شما عزیزان میتوانید با تلمبه دستی باد نمایید، به همین دلیل تنها گزینه ای که می توان به شما عزیزان پیشنهاد داد این است که از تلمبه برقی استفاده نموده و سرعت عمل خود را مضاعف نمایید.

باید به این نکته اشاره نماییم که برای خرید تلمبه برقی بادکنک می توانید به سایت شرکت دیبا مراجعه نموده و با توجه به نیاز و کاری که قرار است با تلمبه انجام دهید خرید خود را ثبت نموده تا در کمترین زمان ممکن سفارش برایتان ارسال گردد.

مدل پمپ باد برقی بادکنک!

گاها برخی از مشتریان در هنگام خرید تلمبه برقی این سوال از ما می پرسند که آن مدل خاص از تلمبه را میخواهیم خرید کنیم و باید در جواب این سوال به شما عزیزان این نکته را گوشزد نماییم که در بحث خرید تلمبه برقی، مدل و سریال تلمبه هیچ نقشی نخواهد داشت و هیچ کاربرد و کارایی نیز ندارد.

باید فقط به این نکته توجه داشته باشید که پمپ باد می بایست دو موتوره و یا دو نازله باشد که علاوه بر این که از قدرت و کارایی بیشتری برخوردار می باشد و طول عمر بسیار بالاتری نیز خواهد داشت.

لذا علت این امر آن است که این دسته از تلمبه ها دارای دو موتور جداگانه می باشند و به هیچ عنوان فشار زیاد به تلمبه وارد نمی شود و برای مدت طولانی این قابلیت را دارد که بتواند برای شما کار کرده و کارایی داشته باشد.

خرید تلمبه بادکنک

 

معرفی بهترین پمپ باد برقی بادکنک:

در این مقاله قصد داریم بهترین نوع تلمبه های برقی یا همان پمپ باد برقی بادکنک را به شما عزیزان معرفی نماییم تا بتوانید علاوه بر یک بررسی کلی در این زمینه، یک خرید مطلوب نیز انجام دهید.

پمپ باد برقی در مدل های تک سوپاپ و یا دو سوپاپه یا همان تک موتور و دو موتور در دسترس می باشند و با توجه به میزان قدرت و پرتاب بادی که دارند از قیمت متغیری نیز برخوردار هستند.

لازم به توضیح است که بهترین نوع تلمبه های برقی، پمپ باد های برقی دو سوپاپه می باشد که در شرکت دیبا در دو مدل ۶۰۰ وات و یا ۷۰۰ وات در اختیار عموم مردم قرار می گیرد.

-پمپ باد برقی 600 وات:

باید به این نکته اشاره نماییم که تلمبه برقی ۶۰۰ وات به صورت دو سوپاپه بوده و در مدت زمان ۵ ثانیه می تواند دو عدد بادکنک را باد نموده و دارای یک نازل متحرک و دکمه خاموش و روشن می باشد که این امکان را فراهم می نماید که شما با استفاده از دکمه خاموش و روشن هر دوتا نازل را فعال نموده و همزمان دو عدد بادکنک را باد نمایید.

-پمپ باد برقی 700 وات:

اما در تلمبه های برقی ۷۰۰ وات هردو منازل به صورت متحرک بوده و می توانید به صورت تکی و یا به صورت دوتایی هردو نازل را فعال نموده و دو عدد بادکنک را همزمان باد نموده و نیاز به دکمه خاموش و روشن نیست و اگر خواستید نیز می توانید از دکمه خاموش و روشن استفاده نمایید و به این صورت کار برایتان ساده تر می باشد و هیچ محدودیت و مشکلی نخواهد داشت و همزمان می توانید تعداد کثیری بادکنک را در کوتاهترین زمان ممکن باد نمایید و همچنین با پمپ باد برقی دو سوپاپه ۷۰۰ وات در مدت زمان چهار ثانیه می توانید دو عدد بادکنک را باد نمایید.

همچنین بخوانید: پمپ باد با تلمبه بادکنک برقی

خرید تلمبه بادکنک

طریقه ثبت سفارش تلمبه برقی در شرکت دیبا:

شرکت چاپ دیبا که در زمینه عرضه پمپ باد بادکنک برقی، چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور تولید بالن تبلیغاتی در کشور فعالیت مستمر دارد و با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی افتخار همکاری داشته است، این نوید را به شما سروران می‌دهد که از مجاری ارتباطی مانند سایت رسمی شرکت دیبا و همینطور صفحه اختصاصی شرکت دیبا در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی مانند واتساپ، فیسبوک، یوتیوب و برنامه های دیگر میتوانید با مشاوران ما در شرکت دیبا ارتباط برقرار نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.

لازم به توضیح است که برای ثبت سفارش پمپ باد برقی بادکنک کافی است که شما عزیزان پمپ باد مورد نظر خود را که همان تلمبه برقی ۶۰۰ وات یا تلمبه برقی ۷۰۰ وات می باشد را انتخاب نموده و سپس ثبت سفارش را انجام دهید.

لذا شما عزیزان می توانید از طریق واتساپ آدرس محل تحویل تلمبه برقی بادکنک را به مشاوران ما در شرکت دیبا ارائه نموده و پس از واریز وجه پمپ باد مورد نظرتان و ارسال فیش واریزی در کوتاهترین زمان ممکن کار به مقصد شما عزیزان ارسال خواهد شد.

مدت زمان ارسال تلمبه برقی و تحویل آن به مشتریان:

لازم به توضیح است که برای ثبت سفارش پمپ باد برقی بادکنک کافی است که شما عزیزان پمپ باد مورد نظر خود را که همان تلمبه برقی ۶۰۰ وات یا تلمبه برقی ۷۰۰ وات می باشد را انتخاب نموده و سپس ثبت سفارش را انجام دهید.

شایان ذکر است آدرس دقیق محلی که می بایست پمپ باد به آنجا ارسال شود را نیز در هنگام ثبت سفارش باید ارائه نمایید و همین طور یک شماره تماس همراه جهت هماهنگی های دیگر به مشاوران ما بدهید تا در صورت لزوم با شما تماس حاصل شود.

لذا باید این نکته را بیان نماییم که سفارشاتی که در تهران تحویل داده می شود در همان روز و در کمتر از ۲ ساعت پمپ باد به محل مورد نظر شما عزیزان ارسال می گردد.

در صورتیکه شما عزیزان در خارج از تهران و در شهرستان حضور دارید می بایست آدرس دقیق خود را بیان نمایید تا سفارش از طریق تیپاکس به محل مورد نظرتان ارسال گردد.

این نکته حائز اهمیت می باشد که شرکت تیپاکس در مدت زمان ۲۴ ساعت سفارش شما عزیزان را در محلتان تحویل می دهد و شما می توانید از پمپ باد برقی خود به بهترین شکل ممکن استفاده و بهره برداری نماید.

علت این که شرکت دیبا با شرکت پستی تیپاکس همکاری می کند این است که شما عزیزان می توانید مرحله به مرحله از جزئیات ارسال بسته پستی خود از طریق سایت رسمی و کد رهگیری که مختص به شما صادر شده است پیگیری لازم را انجام دهید و همینطور از همه مهمتر این است که قیمت ارسال سفارش از طریق تیپاکس بسیار مطلوب و ارزان ‌قیمت نیز می باشد تا شما با صرف هزینه کمی بتوانید پمپ باد خود را در شهر مورد نظرتان دریافت نمایید.

همچنین بخوانید: خرید ارزان قیمت پمپ باد برقی بادکنک

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

خرید تلمبه بادکنک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *