💕 سفارش بادکنک تبلیغاتی با اسم

ضمانت کیفیت بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

از آنجا که بادکنک تبلیغاتی می تواند به بهترین شکل ممکن تبلیغات شما عزیزان را انجام داده و رسالت تبلیغاتی یک گزینه مطلوب به جهت تبلیغات، این است که بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن برند و نام و نشان تجاری شما را به عموم مردم معرفی نماید.

لذا باید به این نکته اشاره نماییم که یکی از پربازده ترین ابزار تبلیغاتی چاپ بادکنک می باشد که می تواند شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین شکل ممکن به اهداف تبلیغاتی خود سوق داده و پیشرفت چشمگیری در کسب و کارتان ایجاد نمایند.

چاپ اسم و لوگو روی بادکنک تبلیغاتی

حال باید به این نکته اشاره نماییم که علاوه بر اینکه می‌توانیم هر نوع لوگو از عکس گرفته تا شخصیت های کارتنی، برند و نام و نشان تجاری، شعار تبلیغاتی و هرگونه متن مورد نظر شما سروران را بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ نماییم، به همین جهت در نظر داشته باشید که این امکان در شرکت چاپ دیبا نیز موثر می باشد که اسم برند شما در بزرگ ترین حالت ممکن بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ خواهد شد تا هر مخاطبین در هر گروه سنی که باشد بتواند به راحتی و ظرف تنها چند ثانیه اسم کالا و یا برند شما را در ذهن خویش هک نموده و با محصول شما شناخت و آشنایی چشمگیری به دست آورد.

حال به شما سروران این نکته را اذعان نماییم اگر شما صاحبان مشاغل و برندهای مختلف لوگو اختصاصی برای کسب و کار خود دارید می تواند یک گزینه ایده آل در کنار نوشتن نام و نشان تجاری شما، استفاده از آدرس صفحات مجازی شما عزیزان باشد تا این امکان را برای مخاطب و مشتری فراهم آورد که علاوه بر دیدن برند شما بتوانند از طریق راه های ارتباطی با شما صاحبان مشاغل ارتباط برقرار نمایند.

همچنین بخوانید: چاپ اسم روی بادکنک تبلیغاتی

سفارش بادکنک تبلیغاتی با اسم

حداقل تعداد برای ثبت سفارش چاپ بادکنک:

لازم به توضیح است از آنجا که چاپ بادکنک تبلیغاتی یک گزینه بسیار مطلوب به جهت تبلیغات می باشد و در کوتاه مدت می تواند اهداف تجاری شما را جامه عمل پوشانده باید به این نکته نیز اشاره نماییم که حداقل تیراژ ای که برای چاپ بادکنک تبلیغاتی امکان ثبت سفارش آن در شرکت دیبا وجود دارد، تعداد ۱۰۰۰ عدد می باشد.

این امر موجب می‌شود بتوانیم لوگوی منحصر به فرد شما سروران را به بهترین شکل ممکن بر روی تعدادی مناسب از بادکنک های تبلیغاتی چاپ نموده و شما سروران بتوانید به مراجعین و مشتریان خویش در محل واحد صنفی و کسب و کار خود این هدایای تبلیغاتی و گیفت های تبلیغاتی را که نام شما چاپ شده و بادکنک ها باد شده اند را به مشتریان خود تحویل داده تا ایشان بادکنک های تبلیغاتی را مانند یک تابلو روان در سطح شهر حمل نموده و تبلیغات شما را به بهترین شکل ممکن در کوچه و خیابان انجام دهند.

در نظر داشته باشید که از آنجا که چاپ بادکنک تبلیغاتی یک هزینه بسیار منطقی و مقرون به صرفه را برای شما عزیزان در بر خواهد داشت و شما تعداد حداقل ۱۰۰۰ عدد هدیه تبلیغاتی را می توانید به مخاطب و مشتریان خود تحویل دهید، پس این امر باعث می گردد که علاوه بر اینکه مشتری میتواند نام و نشان تجاری شما را مشاهده نماید، یک خاطره به یاد ماندنی نیز در ذهن ایشان هک گردد تا در دراز مدت مادامی که به هر بادکنکی نگاه نمایند ، برند شما در ذهن ایشان تداعی گردد.

علت استفاده از دسته و گیره بادکنک:

گیره و نی بادکنک ابزار بسیار کارآمد در جهت استفاده درست و بهینه از بادکنک تبلیغاتی می باشد.

در نظر داشته باشید که شما عزیزان می توانید به راحتی و با سهولت کامل یک عدد بادکنک های تبلیغاتی را به یک گیره و بادکنک متصل نموده و به راحتی از بادکنک های تبلیغاتی استفاده و بهره‌برداری نمایید و یا دست هر کودک یا بزرگسالی که قرار بگیرد، می‌توانند به راحتی بادکنک های تبلیغاتی را حمل نموده و در اختیار داشته باشند.

در نظر داشته باشید که گیره و نی بادکنک از متریال و مواد اولیه پلاستیکی تولید و عرضه می شود که موجب می گردد علاوه بر اینکه وزن سبکی داشته باشد، این امکان را میسر می نماید که تا مادامی که بادکنک های تبلیغاتی را دست کودکان و بزرگسالان قرار می دهید به هیچ عنوان از دست ایشان آزاد نشده و مانند یک تابلو تبلیغاتی در سطح شهر حرکت داده شود و مورد استفاده قرار گیرد.

لازم به توضیح است که از آنجا که شرکت دیبا از کیفیت بادکنک مالزی برای چاپ روی بادکنک استفاده می کند لذا این امکان میسر می باشد که علاوه بر اینکه بتوانید شما عزیزان به کمک پمپ باد بادکنک، بادکنک ها را باد نموده و آنها را به هم متصل نمایید.

در صورت دیگر نیز می توانید داخل بادکنک های تبلیغاتی را با توجه به کیفیت بسیار مناسب آنها گاز هلیوم تزریق نموده و با استفاده از یک نخ و یا یک ربان بتوانید بادکنک های تبلیغاتی را نیز به صورت معلق در هوا به دست مراجعین و مخاطبین خود قرار دهید.

اما باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که از آنجا که گاز هلیوم در داخل کشور از قیمت نسبتا بالایی برخوردار می باشد، لذا می توانید از پمپ باد برقی بادکنک استفاده کنید و بادکنک ها را به کمک گیره و نی به آنها متصل نمایید و حمل کنید که توجیه اقتصادی داشته و می‌تواند صرف هزینه ی بسیار مناسبی را برای شما در بر داشته باشد.

همچنین بخوانید: کاربرد بالن تبلیغاتی

سفارش بادکنک تبلیغاتی با اسم

مدت زمان استفاده و تاریخ انقضا بادکنک تبلیغاتی:

لازم به توضیح است که از آنجا که شرکت دیبا از بهترین نوع نوع رنگ با فرمول بسیار ایده آل جهت چاپ استفاده می‌نماید و همینطور کیفیت بادکنک های مالزی که بسیار مقاوم بوده و از جنس بی نظیری برخوردار می باشد، لذا به شما عزیزان و سروران این نوید را می‌دهیم که تا مدت زمان دو سال این امکان برایتان می باشد که بادکنک های تبلیغاتی را نگهداری کرده و در ادوار مختلف بتوانید به مشتریان و مراجعین خود تحویل دهید.

اما نکته حائز اهمیت این است که می بایست بادکنک های تبلیغاتی را برای اینکه بتوانیم مانند روز اول مورد استفاده قرار دهید در بازه زمانی طولانی حتماً باید بادکنک ها در جای خشک و دور از رطوبت و نور مستقیم آفتاب نگهداری شود تا هیچ گونه آسیب به رنگ چاپ شده روی بادکنک و همینطور خود بادکنک وارد نشود و کیفیت خود را از دست نداده تا مانند روز اول قابل بهره‌برداری و استفاده باشد.

باید به این نکته اشاره نماییم که از آنجایی که بادکنک یک ابزار شادی آفرین و مفرح محسوب می گردد و تاریخ انقضای آن برای چندین سال می باشد لذا شما عزیزان می توانید به راحتی و با خیال آسوده از بادکنک هایی که توسط شرکت چاپ دیبا مورد استفاده قرار گرفته و چاپ شده‌اند بهره برداری نموده و برند و نام و نشان تجاری خود را به صورت انحصاری روی بادکنک های تبلیغاتی چاپ نموده و بدون محدودیت زمانی مورد استفاده قرار دهید.

از این رو شرکت چاپ دیبا تمامی بادکنک های عرضه شده توسط خویش و همچتین چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را تا ۲ سال ضمانت و گارانتی می نماید که به هیچ عنوان هیچ آسیبی به چاپ و بادکنک وارد نشده و با همان کیفیت اولیه در دراز مدت قابل بهره‌برداری خواهد بود.

همچنین بخوانید: تفاوت کیفیت جنس های بادکنک چیست؟

سفارش بادکنک تبلیغاتی با اسم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *