💕 فروش بالن تبلیغاتی و ارسال به نقاط مختلف جهان

فروش بالن تبلیغاتی و ارسال به نقاط مختلف جهان

فهرست مطالب

بالن تبلیغاتی را می توانیم از آن دسته از تبلیغات معرفی نماییم که به راحتی می‌تواند نیاز تبلیغاتی شما عزیزان را جامه عمل پوشانده و با قیمت بسیار جذاب و شگفت انگیز می تواند بهترین رسالت تبلیغاتی را برای شما میسر نماید و نام و نشان تجاری شما عزیزان را به درستی و با بازخورد بسیار زیاد به معرض دید عموم مردم برساند.

ارسال بالن تبلیغاتی به سراسر کشور:

در نظر داشته باشید که شرکت دیبا این امکان را برای شما عزیزان میسر نموده که در هر نقطه از کشور که باشید به راحتی بتوانید به صورت غیر حضوری و آنلاین سفارش خود را در شرکت دیبا ثبت نموده و پس از طی نمودن مراحل تولید، سفارش شما عزیزان آماده نصب خواهد شد و در شهر و استانی که شما عزیزان در آنجا قرار دارید توسط تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا فرآیند نصب و اجرای آن انجام خواهد شد و کار تقدیم حضورتان می گردد.

لازم به توضیح است که از آنجا که بالن تبلیغاتی می تواند در ارتفاع بسیار مطلوب قرار گیرد و اهداف تبلیغاتی شما عزیزان را از فواصل مکانی دور و نزدیک به دید عموم مردم برساند به همین دلیل می تواند جذابیت بسیار حیرت آوری برای مخاطب ایجاد نماید تا ایشان بتوانند برند شما را در ذهن خویش ثبت نموده و این فرآیند موجب می گردد که بازخورد و بازدهی بسیار ایده آلی برای کسب شما کسب و کار ایجاد شود.

همچنین بخوانید: قیمت بالن تبلیغاتی گازی

صادرات بالن تبلیغاتی

صادرات بالن تبلیغاتی به کشورهای مختلف:

لازم به توضیح است که شرکت دیبا مفتخر می‌باشد که علاوه بر اینکه نقاط مختلف کشور را پوشش داده و ارسال سفارش و همینطور نصب بالن تبلیغاتی را در جاهای مختلف ایران انجام می دهد، این امکان را برای مشتریان گرامی در خارج از کشور مهیا نموده است تا ایشان نیز بتوانند از قابلیت بالن تبلیغاتی استفاده نمایند.

در این صورت عزیزان خارج از کشور می توانند به راحتی لوگو و متنی که قرار است روی بالن چاپ نمایند را به تیم طراحی شرکت دیبا ارسال نموده و سایز و ابعادی که برای بالن خود در نظر دارند و همین طور رنگی که جهت ثبت سفارش انتخاب نمودند را به کارشناسان ما در شرکت چاپ دیبا اعلام نموده تا بنا به خواست و نظر شما عزیزان و مشتریان گرامی در خارج از کشور فرایند طراحی، تولید، چاپ بالن تبلیغاتی به صورت اختصاصی و انحصاری برای شما عزیزان صورت پذیرد و سفارش و بالن تبلیغاتی جهت ارسال برای شما سروران که در خارج از کشور حضور دارید آماده گردد.

سابقه صادرات محصولات شرکت دیبا:

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا که از سال ۱۳۹۴ اقدام به چاپ بادکنک تبلیغاتی نموده است و کم کم کار و فعالیت خود را توسعه داده و شاخه هایی نظیر فروش عمده و خرده پمپ باد بادکنک برقی و همچنین تولید بالن تبلیغاتی را به شاخه های فعالیت خود اضافه نموده است.

شایان ذکر است که شرکت دیبا از بدو تاسیس پایه های فعالیت خود را بدین شکل بنا نموده است که بتواند بهترین کیفیت موجود را به مشتریان عزیز ارائه نماید و در گام بعدی بتواند محصولات خود را به نقاط مختلف جهان ارسال نماید و به عبارت دیگر صادرات محصولات را انجام دهد.

حال با گذشت زمان و به لطف خدا و عنایت شما سروران گرامی مفتخر هستیم که این نکته را بیان نماییم شرکت دیبا توانسته است به نقاط مختلف جهان صادرات محصولات خود را انجام داده و علاوه بر ارسال سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی توانسته‌ایم به دفعات تولید بالن تبلیغاتی برای مشتریان عزیز که در خارج از کشور می باشند انجام داده و بنا به خواست و نظر ایشان، تولید سفارشی بالن انجام شده و در یک بازه زمانی کوتاه تحویل ایشان گردد.

لازم به توضیح است که شرکت دیبا از سال ۱۳۹۶ این افتخار را داشته است که بتواند محصولات خود را به خارج از کشور ارسال نموده و نیاز تبلیغاتی خود را در خارج از ایران مرتفع نماید.

لذا این امر موجب می شود تا ما بتوانیم با شور و اشتیاق بیشتری به راه خود ادامه داده و گام های محکم و استوارتری برداریم تا بتوانیم خدماتی بسیار جذابتر نیز به مشتریان خود چه در داخل و چه در خارج از ایران ارائه نماییم.

همچنین بخوانید: صادرات بالن تبلیغاتی

صادرات بالن تبلیغاتی

نحوه ارسال سفارشات به سایر کشورهای جهان:

شایان توجه است که شرکت چاپ دیبا به کشورهایی نظیر سوئد، امریکا، ایتالیا، عراق، افغانستان، تاجیکستان، قرقیزستان، باکو و همچنین بسیاری دیگر از کشورهای مختلف جهان ارسال سفارش داشته است.

باید به این نکته اشاره نماییم که با توجه به اینکه کشور عزیز ما ایران دچار تحریم های شدید می باشد و ارسال کالا و محصولات مختلف به خارج از ایران بسیار سخت و دشوار نیز هست به همین دلیل ما تمامی سفارشات خود را در شرکت دیبا با توجه به قراری که از قبل با مشتریان خود گذاشته ایم و تمامی شرایط را بازگو کرده ایم، لذا پس از چاپ و تولید محصولات سفارشی مشتریان عزیز، تمامی سفارشات داخل کشور تحویل می گردد تا ایشان بتوانند از طریق کانال های ارتباطی و شرکت های پستی به کمک نماینده ای که معرفی می نمایند محصول و کالای خود را به کشور مد نظر خویش ارسال نمایند.

لذا در بیشتر موارد شرکت دیبا محصول مورد نظر را به شخصی که مشتریان عزیز اعلام می نمایند که در ایران حضور دارد تحویل داده و ایشان به راحتی و سهولت می توانند از طریق پروازی که قرار است انجام شود، سفارش را توسط مسافران به خارج از کشور و مقصد مورد نظر ارسال نمایند و سفارش به راحتی تحویل شما عزیزان در شهر مورد نظر در کشوری که حضور دارید به دستتان خواهد رسید.

حال شرکت دیبا با همین روش بسیار ساده توانسته است بسیاری از محصولات خود را به خارج از ایران ارسال نموده و شما عزیزان نیز می توانید به راحتی ثبت سفارش خود را در شرکت دیبا انجام داده و با معرفی نماینده خود در ایران و یا شخصی که قرار است به شهر مورد نظر شما در خارج از کشور پرواز داشته باشد، کار تحویل ایشان گردد و ارسال سفارش میسر شود.

همچنین بخوانید: خرید بالن تبلیغاتی از تولیدکننده

طریقه آموزش استفاده محصولات صادراتی در کشورهای مختلف:

لازم به توضیح است با توجه به اینکه چاپ بادکنک تبلیغاتی نیاز به آموزش خاصی ندارد و شما عزیزان می توانید به راحتی و با استفاده از یک تلمبه دستی و یا یک پمپ باد برقی بادکنک، تعداد کثیری از بادکنک ها را باد نموده و به کمک گیره و نی بادکنک که در هنگام ارسال سفارش برای شما عزیزان گذاشته می شود و ارسال می گردد، بادکنک ها را به راحتی به گیره و نی بادکنک متصل نموده و به مشتریان هدف خود تحویل نمایید تا ایشان بتوانند با سهولت کامل بادکنک ها را حمل نموده و فرآیند تبلیغات شما به بهترین شکل انجام شود.

اما برای تولید بالن تبلیغاتی می بایست پس از انجام طراحی، تولید و چاپ بالن با توجه به خواست و نظر شما عزیزان و سپس ارسال آن به شهر و کشوری که شما عزیزان در آن حضور دارید یک سری توضیحات به صورت فایل صوتی خدمتتان ارسال می شود و همچنین فیلم آموزشی نیز برای شما عزیزان ارسال خواهد شد تا شما سروران بتوانید به راحتی هر چه تمام تر فرایند نصب بالن تبلیغاتی را در کشور مورد نظر خود انجام دهید.

لذا فقط کافی است که شما عزیزان گاز مورد نظر برای تزریق داخل بالن تبلیغاتی را که همان گاز هلیوم می باشد در کشور خود در خارج از ایران تهیه نموده و سپس مرحله به مرحله با توجه به فایل صوتی و فیلم آموزشی که برایتان ارسال شده است جلو رفته تا بتوانید بالن خود را با گاز هلیوم پر نموده و آماده اوج دهی و به ارتفاع فرستادن نمایید.

شایان ذکر است که عملیات اجرایی جهت تزریق گاز داخل بالن تبلیغاتی نیز یک کار بسیار راحت بوده و شما عزیزان با سهولت کامل می توانید گاز هلیوم را داخل بالن تزریق نموده و کار را اجرا نمایید. با توجه به همین فرایند که خدمتتان عرض نمودیم، تمامی مشتریان ما در خارج از کشور توانسته اند کار را عملیاتی نموده و فرایند نصب به بهترین شکل ممکن انجام شده و میسر شود.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی در تهران

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبافروش بالن تبلیغاتی و ارسال به نقاط مختلف جهان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *