جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 قیمت اجاره بالن تبلیغاتی

قیمت اجاره بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

عمر مفید بالن تبلیغاتی:

بالن تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات زود بازده محسوب می شود که در یک بازه زمانی بسیار کوتاه تاثیر بسزایی را بر روی مخاطبان اعمال می نماید. با توجه به اینکه همیشه و در همه حال تمامی افراد به هر آن چیزی که در آسمان باشد، چه به صورت معلق و چه به صورت متحرک قرار داشته باشد نگاه ویژه ای داشته و توجه خاصی می‌نمایند این یک حس اصطلاحاً غریزی میباشد و در وجود تمامی افراد در هر گروه سنی که باشند قرار دارد. از این رو این امر سبب می گردد تا از این مزیت به قوه به جهت تبلیغات استفاده نموده و تبلیغات خود را بر روی بالن های بزرگ با قطر ها و اندازه های متفاوت چاپ نموده و در آسمان به صورت معلق قرار دهیم.

شایان ذکر است یکی از گازهایی که برای اوج دهی و یا اصطلاحاً در ارتفاع قرار دادن بالن تبلیغاتی از آن استفاده می شود، گاز هلیوم می باشد. گاز هلیوم با توجه به حجم  و وزن سبکی که نسبت به هوا یا همان اکسیژن دارد سبب می‌شود بالن تبلیغاتی در آسمان به صورت معلق قرار گیرد و این گاز از طرفی به علت این که در هوای آزاد در داخل بالن تزریق می شود و در مدت زمان مشخصی داخل بالن تبلیغاتی قرار میگیرد، هیچگونه خطری برای کسی نخواهد شد.

همچنین بخوانید: قیمت بالن بر چه اساسی محاسبه می شود

شرایط نصب بالن تبلیغاتی:

شایان ذکر است شرایط نصب بالن تبلیغاتی به این صورت است که متخصصان و گروه مجرب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا بر اساس پیش بینی شرایط آب و هوایی برای حداقل یک هفته آینده اقدام و مبادرت به نصب بالن مینمایند.این استعلام وضعیت آب و هوای سبب می گردد که در هنگام نصب بالن تبلیغاتی و یا چه پس از نصب بالن تبلیغاتی بر اثر شرایط جوی مانند باد، بارون و برف هیچ گونه مشکلی برای بالن به وجود نیاید. لازم به توضیح است در شرایط جوی مساعد و نرمال بالن های تبلیغاتی از سه روز تا ۳۰ الی ۴۰ روز در آسمان به صورت معلق قرار خواهند گرفت و باقی خواهند ماند. لذا با توجه به اینکه یک پیش بینی درستی از میزان ماندگاری بالن تبلیغاتی در آسمان توسط هیچکس و به هیچ وجه وجود نخواهد داشت، نمی‌توانیم یک بازه زمانی دقیق بابت در اوج ماندن بالن تبلیغاتی و همچنین عمر مفید آن اعلام نماییم.

قیمت اجاره بالن تبلیغاتی

عوامل موثر بر عمر بالن:

باید اذعان نماییم که عمر مفید بالن تبلیغاتی علاوه بر فاکتورها و المان هایی که در بالا به آن اشاره شد به چند مورد دیگر نیز بستگی دارد. یکی از آن موارد این است که بالن نباید در کنار ساختمان های بلند نصب شود تا در اثر وزش باد ناگهانی و شدید به جسم تیزی برخورد نموده و این امر موجب سوراخی و یا پارگی بالن گردد. یکی دیگر از عوامل که بسیار حائز اهمیت می باشد نیز این است که باید با توجه به شرایط آب و هوایی مانند اینکه بالن قرار است در زمستان نصب شود یا در تابستان میزان ضخامت و یا سختی و نرمی جنس بالن که از پارچه برنی می باشد در نظر بگیریم که این امر سبب می شود که بالن تبلیغاتی در تابستان بر اثر تابش شدید نور خورشید در زمستان بر اثر سرمای شدید هوا آسیب نبیند و فرم ظاهری خود را حفظ نماید.

همچنین بخوانید: قیمت بالن تبلیغاتی بزرگ

رنگهای متنوع برای تولید بالن تبلیغاتی:

شایان ذکر است که بالن های تبلیغاتی مانند بادکنک های تبلیغاتی از رنگها مختلف تولید شده و عرضه می گردد. اما باید در نظر داشته باشیم که بالن تبلیغاتی که از کیفیت جنس برنی در شرکت مارون صنعت اصفهان تولید شده و در رنگهای اصلی مانند زرد، قرمز، آبی و سبز و همچنین رنگ سفید عرضه می گردد. حال تجربه به ما ثابت کرده که کیفیت های جنس در رنگ های مختلف یکی بوده اما به خاطر رنگی که در زمان تولید برای تولید پارچه استفاده می شود تا حدودی بر کیفیت پارچه نیز تاثیر می گذارد مثلاً کیفیت رنگ پارچه برنی زرد و قرمز نسبت به سایر رنگ هایی که در بالا به آن اشاره شد تا حدودی بهتر می باشد و از ماندگاری بیشتری نیز در زمان نصب و اوج دهی برخوردار می باشد.

انواع بالن های تبلیغاتی:

حال این نکته حائز اهمیت است که شرکت چاپ دیبا که به عنوان یکی از تولید کننده ها بالن تبلیغاتی که صفر تا صد تولید، چاپ و نصب بالن تبلیغاتی را انجام میدهد به شما سروران این اطمینان خاطر را می دهد که بالن های تبلیغاتی را در هر شکل و مدلی که مد نظرتان می باشد و همچنین هر رنگ و سایزی که در نظر دارید تولید نموده و با بهترین کیفیت جنس بالن و همچنین زیباترین نوع چاپ و در سریعترین زمان ممکن در محل شما سروران عزیز نصب و تحویل تان می گردد. از مدل های متنوع بالن های تبلیغاتی می‌توان به مدل بیضی، گرد، مدل هواپیما، مربع، مدل قارچ و سایر انواع مدلهای دیگر که شرکت دیبا آنها را تولید و به مرحله اجرا رسانده است نام برد. یکی از انواع مدل های بالن تبلیغاتی که بسیار پر مخاطب نیز می باشد مدل گرد یا کروی است که در رنگ های زرد و قرمز با چاپ های متضاد بسیار مورد توجه مخاطبین و صاحبان برند و مشاغل مختلف قرار دارد و یکی از پر تیراژترین مدل های تولیدی میباشد که علاوه بر آیرودینامیک بودن بالن تبلیغاتی که سبب می شود در آسمان باد را از خود به راحتی عبور داده و از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار می باشد و از قطر ۳ متر تا ۵ و نیم متر بسته به نیاز و سفارش شما عزیزان تولید و عرضه میگردد.

همچنین بخوانید: مدلها و انواع متنوع بالن های تبلیغاتی

قیمت اجاره بالن تبلیغاتی

قیمت اجاره بالن تبلیغاتی چقدر است؟

در سال های اخیر برخی از مشتریان که با پرسنل و مشاوران ما در امر بالن تبلیغاتی ارتباط برقرار می نمایند این سوال را می پرسند که آیا بالن تبلیغاتی برای اجاره نیز موجود دارید یا خیر؟ما در این مقاله قصد داریم که در مورد اجاره بالن تبلیغاتی به شما عزیزان که قصد تهیه بالن را دارید اطلاعات مفیدی را در اختیارتان قرار دهیم.

اولین نکته در بحث تهیه بالن تبلیغاتی این است که باید در نظر بگیریم که آیا قیمت تولید بالن تبلیغاتی که یک جنس سفارشی بوده و بنا به سفارش مورد نظر هر شخصی تولید می شود و به صورت اختصاصی می باشد مقرون به صرفه تر است یا قیمت اجاره بالن تبلیغاتی که یک کالای از پیش تولید شده است و در بازه های زمانی مختلف در اختیار افراد گوناگون و کسب و کارهای مختلف نیز قرار می گیرد؟ لذا باید در نظر بگیریم تهیه کدام یک از موارد فوق برای ما مقرون به صرفه می باشد.

روش های دریافت بالن تبلیغاتی:

زمانی که شما سفارش تولید یک بالن تبلیغاتی را میدهید بنا به خواست شما مدل مورد نظر شما عزیزان برای تولید اعمال شده و رنگی پارچه ایی که شما مد نظرتان می باشد برای تولید مورد استفاده قرار می گیرد اما در صورتیکه اگر بخواهید بالن تبلیغاتی را اجاره نمایید باید یک بالن از قبل تولید شده و مورد استفاده شده با رنگی که در حال حاضر موجود می باشد به جهت تبلیغات استفاده نمود که تا حدود زیادی سلیقه مورد نظر شما عزیزان را تامین نخواهد شد و یا به رنگ سازمانی و تبلیغاتی شما نزدیک نباشد. از طرف دیگر با توجه به اینکه پارچه برنی که در تولید بالن تبلیغاتی از آن استفاده می شود یک عمر مفید داشته پس بهتر است که از بالن اجاره ای برای تبلیغات استفاده نشود چون مشخص نیست است که چقدر این بالن قرار است از زمانی که شما دریافت می کنید عمر کند، لذا منطقی برای صرف هزینه لرای بالن اجاره ایی وجود ندارد.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک تیراژ پایین

میزان ماندگاری بالن در اوج:

از سوی دیگر با توجه به اینکه بالن های اجاره ای در زمانهای گوناگون در جاهای مختلف برای کسب و کار های متعدد مورد استفاده قرار گرفته است ممکن است آسیبهای کم یا زیادی را دیده باشد این امر سبب می شود میزان ماندگاری بالن در اوج را تحت تأثیر خود قرار دهد و شاید بالن در یک بازه زمانی خیلی کوتاه به جهت عواملی که در بالا به آن اشاره شد و آسیب هایی که در فواصل زمانی مختلف دیده است در آسمان قرار گیرد تا حدودی برای شما صاحبان مشاغل و مدیران کسب و کارهای مختلف توجیح اقتصادی به همراه نخواهد داشت. به این دلیل که مشخص نیست از زمان نصب بالن تبیلغاتی چند ساعت قرار ایت بالن در محل شما در اوج باقی بماند.

سفارش بالن های تبلیغاتی:

لذا مجموعه این عوامل که بر اساس تجربه به دست آمده است این نکته را به ما اثبات می نماید که سفارش یک بالن تبلیغاتی با توجه به مدل، اندازه و رنگ مورد نظری که خودمان در سر داریم و مدنظر داریم بسیار منطقی تر و به صرفه تر از بالن اجاره ای می باشد که اولاً بنا به سلیقه ما تولید نشده، ثانیاً ممکن است به اندازه ای که ما دلمان میخواهد د بزرگ یا کوچک نباشد و به سایز و قطر مورد نظر ما نزدیک نباشد و همچنین مهمترین عامل مشخص نیست که به علت استفاده زیادی که از بالن صورت گرفته است، قرار است بالن تبلیغاتی در آسمان برای ما وظیفه تبلیغات را انجام دهد.شرکت دیبا می باشد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

قیمت اجاره بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *