💕 قیمت بادکنک تبلیغاتی بزرگ

قیمت بادکنک تبلیغاتی بزرگ

فهرست مطالب

امروزه چاپ بادکنک تبلیغاتی و تولید بالن تبلیغاتی یکی از تبلیغات بسیار تاثیرگذار و جذاب محسوب می‌شود که چشم تمامی مخاطبان و همچنین نظر تمامی صاحبان مشاغل و برندهای متنوع را به خود جذب نموده است و یک بستر بسیار ایده آل برای تبلیغات به وجود آورده است.

بادکنک تبلیغاتی بزرگ با لوگوی اختصاصی

در نظر داشته باشید که شما مدیران و صاحبان مشاغل می‌توانید هرگونه لوگو و نشان تجاری و یا هر مطلبی که به جهت تبلیغات در ذهن دارید را با خیالی آسوده به شرکت چاپ دیبا سپرده تا در کوتاهترین زمان ممکن فرایند چاپ بادکنک تبلیغاتی و یا تولید بالن تبلیغاتی با لوگوی اختصاصی شما عزیزان صورت گرفته و تحویلتان گردد.

قیمت بادکنک تبلیغاتی بزرگ

 

هدف از تبلیغات با بادکنک و بالن تبلیغاتی

1.تبلیغات از طریق اهدای بادکنک تبلیغاتی به مشتریان

همچنین که اگر قصد شما از تبلیغات این است که یک هدیه تبلیغاتی در واحد تجاری و صنفی خود به مشتریان خود تحویل دهید بهترین گزینه برای شما چاپ بادکنک تبلیغاتی می باشد که می‌توانید بادکنک های تبلیغاتی را به همراه یک گیره و دسته که بادکنک به آن وصل می شود به مشتریان خود تحویل داده تا ایشان بتوانند به راحتی بادکنک ها را حمل نموده و فرآیند تبلیغات شما را در سطح شهر به بهترین شکل ممکن است انجام دهد.

2.تبلیغات از طریق بالن تبلیغاتی

اما اگر قصد شما از تبلیغات این است که نشان تجاری و لوگوی خود را به پرواز در آورید و در آسمان قرار دهید، بهترین گزینه برای شما عزیزان بالن تبلیغاتی می باشد.
در این حالت می‌توانید لوگوی خود را روی بالن تبلیغاتی در سایز بزرگ و وسیع چاپ نموده. بدین صورت بالن تبلیغاتی مادامی که در آسمان به صورت معلق قرار دارد از فواصل دور و نزدیک چشم تمام مخاطبین را به خود جذب می نماید و این عمل موجب می شود که برند شما در ذهن عموم مردم ثبت گردد.

همچنین بخوانید: سفارش بادکنک با چاپ اختصاصی

هزینه و قیمت بادکنک تبلیغاتی بزرگ

حال این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که قیمت بادکنک تبلیغاتی بزرگ بر اساس تعدادی که شما عزیزان نیاز دارید خدمتتان ارائه می شود و باید توجه داشته باشید که حداقل تیراژ چاپ بادکنک در شرکت دیبا ۱۰۰۰ عدد می باشد.

از سوی دیگر قیمت بالن تبلیغاتی نیز با توجه به قطر و سایزی که شما عزیزان سفارش می دهید مشخص شده و خدمتتان ارائه می گردد.

قیمت بادکنک تبلیغاتی بزرگ

 

سفارش بالن تبلیغاتی ارزان به شرکت چاپ دیبا:

در این میان ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چرا شرکت چاپ دیبا را برای بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی انتخاب نماییم. در زیر دلایلی برای شما مشتریان گرامی به شمار می آوریم تا شما را در امر انتخاب بهترین و مناسب ترین شرکت بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی ارزان یاری رسانیم:

1.بزرگترین شرکت تولید کننده بالن تبلیغاتی

در نظر داشته باشید شرکت چاپ دیبا به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده بالن تبلیغاتی در کشور فعالیت نموده و با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی افتخار همکاری دارد.

2.همکاری با تمامی شرکت ها در سرتاسر ایران

این نکته نیز قابل توجه می باشد که دفتر شرکت دیبا در تهران واقع شده است اما سفارشات تمامی نقاط کشور را پوشش داده و فرایند طراحی، تولید و چاپ را در کارگاه خود در تهران انجام داده و سپس تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا به محل مورد نظر شما مشتریان گرامی در هر نقطه از ایران عزیز که باشید اعزام شده و فرایند نصب و اجرای بالن تبلیغاتی را برایتان به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

لازم به ذکر است که در صورتیکه شما صاحب شرکتی در خارج از ایران هستید و علاقه مندید تا از بالن های تبلیغاتی چاپ دیبا استفاده کنید، می توانید با خیالی آسوده سفارشات خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا سفارشات شما به صورت بین المللی در هر کشوری که هستید ارسال شود.

همچنین بخوانید: خرید بالن تبلیغاتی ارزان

3.استفاده از بهترین متریال و ارائه بهترین کیفیت بالن تبلیغاتی

لازم به ذکر است شرکت چاپ دیبا از بهترین متریال و مواد اولیه به جهت تولید بالن تبلیغاتی استفاده نموده و بالن های تبلیغاتی را در ابعاد و اندازه های گوناگون و همچنین در اشکال متنوع که مورد نظر شما عزیزان می باشد تولید می نماید و شما سروران می توانید بهترین کیفیت بالن تبلیغاتی را با نازلترین قیمت و به صورت بسیار مقرون به صرفه و ارزان قیمت به شرکت دیبا سفارش داده تا در موعد مقرر و در کوتاهترین زمان ممکن در شهر و استان شما عملیات نصب و اجرا صورت گیرد.

4.طراحی اختصاصی بالن تبلیغاتی با توجه به نیاز شما

این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که شما عزیزان در هنگام ثبت سفارش می توانید تمامی نکات مهم به جهت طراحی را که مورد نظرتان می باشد را به پرسنل و تیم تولید بالن تبلیغاتی شرکت دیبا بیان نموده تا ایشان بر اساس طرح مورد نظر شما طراحی مطلوب را با لوگوی اختصاصی شما سروران انجام داده و پس از تایید طراحی توسط شما عزیزان فرآیند تولید و چاپ صورت پذیرد.

قیمت بادکنک تبلیغاتی بزرگ

 

چاپ بادکنک ویژه مناسبت های مختلف:

چاپ بادکنک تبلیغاتی از آن دست مواردی می باشد که شامل تمامی مناسبت ها می گردد به این منظور که شما عزیزان می توانید برای ایام مختلف نظیر ایام عید، مناسبت های ملی و مذهبی مانند نیمه شعبان، دهه فجر و ۲۲ بهمن، شب یلدا، هفته ی نیروی انتظامی، گرامیداشت افراد برجسته در کشور مانند بزرگداشت سردار حاج قاسم سلیمانی و یا بسیاری دیگر از مناسبت های مختلف سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را به شرکت چاپ دیبا محول نموده تا با بهترین کیفیت فرآیند تولید و چاپ بادکنک برایتان صورت پذیرد.

در نظر داشته باشید که بادکنک های تبلیغاتی در رنگ های متنوع برای چاپ انتخاب می شود که به آن در اصطلاح رنگ جور می گویند که تلفیقی از رنگ‌های گوناگون می باشد.

حال این نکته نیز حائز اهمیت است که اگر شما عزیزان برای چاپ بادکنک تبلیغاتی خود نیاز به یک رنگ اختصاصی برای بادکنک و یا رنگ چاپ دارید نیز می توانید رنگ مورد نظر خویش را در هنگام ثبت سفارش اعلام نموده و حتی این امکان برایتان میسر می باشد که رنگ چاپ را نیز انتخاب نمایید تا چاپ بادکنک تبلیغاتی مطابق با نظر و ایده شما عزیزان برایتان صورت پذیرد.

شما می توانید برای ثبت سفارشات خود اعم از بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی با کارشناسان چاپ دیبا از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید و از مشاوره کارشناسان استفاده نمایید تا بهترین انتخاب را برای تبلیغات شرکت خود داشته باشید. لازم به ذکر است که بدانید قیمت نهایی بالن تبلیغاتی با توجه به ابعاد و اندازه سفارشی مشتریان متغیر می باشد. بدین منظور برای راهنمایی هرچه مناسب تر با مشاوران ما در ارتباط باشید.

همچنین می توانید نمونه بالن تبلیغاتی شرکت چاپ دیبا را از گالری ویدیو بالن تبلیغاتی و یا از طریق شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و آپارات مشاهده نمایید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

همچنین بخوانید: قیمت بالن تبلیغاتی

قیمت بادکنک تبلیغاتی بزرگ

2 پاسخ

  1. سلام،برای کافه رستوران در پرند میخواستم یه بالون تهیه کنم،قیمت خرید یک بالون با ابعاد معمولی چقدره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *