💕 مشخصات پمپ باد بادکنک باکیفیت

تلمبه بادکنک ارسال فوری

فهرست مطالب

پمپ باد برقی بادکنک یکی از بهترین ملزومات و ابزار آلات برای باد کردن بادکنک های تبلیغاتی می باشد که این امکان را برای شما سروران مهیا می سازد که در کمترین زمان ممکن بتوانید تعداد کثیری بادکنک تبلیغاتی را باد نموده و آماده استفاده برای ارائه به مشتریان و مراجعین خود نمایید.

در نظر داشته باشید که پمپ باد برقی بادکنک را می توانید به راحتی به پریز برق متصل نموده و آماده بهره برداری و استفاده نمایید.

این نکته را در نظر داشته باشید که به هیچ عنوان این قابلیت وجود ندارد که این پمپ باد را شارژ نمود و یا از باتری برای استفاده از آن بهره برداری نمود.

لذا فقط به وسیله برق شهری امکان استفاده از پمپ باد برقی وجود خواهد داشت که این راحت ترین شکل ممکن برای استفاده از پمپ باد می باشد، چون در هر نقطه و یا مکانی که شما عزیزان حضور دارید مطمئناً برق در دسترس خواهید داشت که بتوانید پمپ باد را آماده شروع به کار نمایید.

انتخاب بهترین نوع پمپ باد بادکنک:

پمپ باد ها در دو نوع تک و دو سوپاپه در کشور موجود می باشد که با کیفیت و مشخصات فنی مختلف در دسترس عموم مردم می باشد.

لازم به ذکر است که حتما و حتما برای خرید پمپ باد بادکنک یک بررسی کلی و اجمالی انجام دهید تا بتوانید بهترین خرید را انجام داده و این نکته را در نظر داشته باشید که در هر حالتی حتما از پمپ باد های برقی دو سوپاپه استفاده نمایید تا این امکان برایتان میسر باشد که همزمان بتوانید دو عدد بادکنک را باد کنید.

و همچنین باید به این نکته اشاره نماییم که بهترین مدل پمپ باد های برقی، پمپ باد های برقی دو سوپاپه رنگ آبی که ۷۰۰ قدرت دارند و پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ صورتی که ۶۰۰ وات قدرت دارند می باشند.

همچنین بخوانید: پمپ باد برقی بادکنک چه کاربردی دارد؟

مشخصات پمپ باد بادکنک باکیفیت

چه پمپ بادی برای مصارف خانگی مناسب است؟

لازم به توضیح است که پمپ باد برقی بادکنک را هم به صورت صنعتی به جهت مصارف تبلیغاتی و کسب و کار می توان استفاده نمود و هم برای مصارف خانگی که در مواقع لزوم برای انجام بادکنک آرایی توسط اعضای خانواده برای برگزاری جشن های خصوصی و خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرد، می توان از آن بهره برداری و استفاده نمود.

شایان ذکر است که پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ صورتی یکی از بهترین انواع مدل پمپ باد برقی در کشور می باشد که توسط شرکت دیبا به تمامی نقاط کشور ارسال می گردد و همچنین برای بسیاری از واحدهای تجاری که فرآیند چاپ بادکنک تبلیغاتی در تیراژ حداقل ۱۰۰۰ عدد را انجام می دهند یک عدد پمپ باد برقی نیز در مدل ۶۰۰ وات رنگ صورتی در صورت سفارش مشتریان گرامی عرضه می شود که می تواند کارایی بسیار بالایی داشته باشد و سهولت کار جهت باد نمودن بادکنک تبلیغاتی را برای شما عزیزان را به راحتی انجام دهد.

حال با توجه به نکات ارائه شده در بالا می توان برای مصارف خانگی نیز با خیالی راحت از پمپ باد برقی ۶۰۰ وات استفاده نمود و برای مدت چندین سال به راحتی فرایند بادکنک آرایی و دیزاین محل تولد و مراسمات خانوادگی و خصوصی خود را با کمک پمپ باد برقی صورتی به بهترین شکل ممکن میسر نموده و انجام دهیم.

در نظر داشته باشید که این دسته از پمپ باد ها نیز به صورت دو سوپاپه می باشد و شما عزیزان می توانید با توجه به سرعت بالای پمپ باد در یک بازه زمانی کوتاه کار باد کردن بادکنک های خود را انجام داده و به ادامه انجام کارهای دیگر در امر برگزاری هرچه بهتر مراسمات خویش اقدام نمایید.

همچنین بخوانید: استفاده از پمپ باد برقی برای بادکنک آرایی

طول عمر پمپ باد برقی بادکنک چقدر است؟

لازم به توضیح است که هر وسیله برقی را باید به میزان درست و در بازه زمانی مختلف مورد استفاده قرار داد تا بتوان علاوه بر اینکه طول عمر وسیله برقی خود را بالا ببریم، بتوانیم از بهترین کارآیی آن مانند روز اول، بهره برداری و استفاده نماییم.

لذا پمپ باد برقی بادکنک نیز از این امر مستثنی نبوده و می‌بایست به طریقی که در زیر برای شما عزیزان و سروران توضیح می‌دهیم مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد تا بتوانیم علاوه بر این که بازدهی و بازخورد آن را مانند روز اول در اختیار داشته باشیم، این امکان برایتان میسر باشد که طول عمر پمپ باد برقی خود را نیز افزایش دهیم.

لذا باید به شما سروران این نوشته را بیان نماییم که از آنجا که پمپ باد برقی بادکنک، مهندسی معکوس شده ی جاروبرقی می باشد و به جای اینکه حالت مکنده داشته باشد، پرتاب باد را نیز انجام می دهد و موجب می شود که بادکنک به راحتی باد شود.

لذا می بایست مادامیکه تعدادی در حدود ۵۰ عدد بادکنک را با پمپ باد برقی باد نمودیم یک وقفه و یک آنتراک سه دقیقه ای به پمپ باد دهیم تا علاوه بر اینکه موتور پمپ بادی یک استراحت کوچک کند، فشار مضاعف به پمپ باد وارد نشود و طول عمر آن را افزایش دهیم.

شایان ذکر است که اگر به نکاتی که در بالا به آن اشاره نمودیم توجه داشته باشید پمپ باد برقی شما طول عمری بسیار طولانی خواهد داشت و حداقل به مدت ۱۰ سال می توانید مانند روز اول از پمپ باد خود استفاده نموده و با خیالی آسوده تمامی مراسمات تجاری و خانوادگی خود را به منظور باد نمودن بادکنک ها مرتفع نموده و انجام داده و این ابزار بسیار کارآمد و مفید را برای سال های متمادی در اختیار خواهید داشت.

مشخصات پمپ باد بادکنک باکیفیت

تفاوت پمپ بادهای برقی بادکنک شرکت دیبا با سایر پمپ بادها:

شایان ذکر است که شرکت چاپ دیبا در سه حوزه تولید بالن تبلیغاتی، چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور پخش خرده و عمده پمپ باد برقی بادکنک فعالیت مستمر دارد.

از این رو شرکت چاپ دیبا فقط و فقط دو مدل پمپ باد برقی دو سوپاپه ۷۰۰ وات و ۶۰۰ وات را در رنگ های آبی و صورتی پخش نموده و به مشتریان خود و یا صاحبان مشاغل ارائه و تحویل می نماید.

علت این امر آن است که از آنجا که شرکت دیبا در یک حوزه تخصصی به نام چاپ بادکنک تبلیغاتی فعالیت دارد لذا به همین منظور برای سهولت حال مشتریان گرامی خود می بایست یک پمپ باد برقی نیز به ایشان ارائه نمایند تا ایشان بتوانند تعداد کثیری از بادکنک های تبلیغاتی که در اختیار دارند در کمترین زمان ممکن و به راحت ترین شکل باد نموده و به مشتریان و مراجعین خود تحویل نمایند.

به همین دلیل باید پمپ بادی که ارائه می گردد این قدرت را داشته باشد و این کیفیت را دارا باشد که این تعداد کثیر از بادکنک های تبلیغاتی را به راحتی باد نموده و خیال صاحبان مشاغل از این موضوع راحت باشد که در ادوار مختلف می توانند از این پمپ باد استفاده نمایند.

لذا به همین دلیل شرکت چاپ دیبا از بهترین و باکیفیت ترین نوع پمپ باد برقی استفاده می نماید و آماده ارائه و عرضه آن به تمام نقاط کشور می باشد که شما عزیزان بتوانید یک محصول با کیفیت را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید و چون سایر رقبا و یا عرضه کننده های دیگر پمپ باد برقی، فعالیتی در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی و بهره گیری از بادکنک را ندارند به همین دلیل اطلاعات مفید و کارآمدی در زمینه پمپ باد نداشته و فقط صرفاً فروش محصول را انجام می دهند.

اما شرکت دیبا به منظور حوزه تخصصی که در آن فعالیت دارد می بایست بهترین پمپ باد را برای سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی خود در اختیار مشتریان قرار دهد که مشتری یک محصول با کیفیت در دست داشته باشد و با خیالی راحت امورات تبلیغاتی خود را به بهترین شکل ممکن انجام نماید.

حال ما به شما سروران این اطمینان را می دهیم که می توانید بهترین پمپ باد برقی بادکنک را در کشور از شرکت دیبا تهیه نموده و در صورت استفاده درست، این ابزار کارآمد را حداقل به مدت چندین سال در اختیار داشته باشید و بهره‌برداری نمایید.

همچنین بخوانید: خرید پمپ باد بادکنک باکیفیت و ارزان

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

مشخصات پمپ باد بادکنک باکیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *