💕 چاپ کارت ویزیت آنلاین، لاکچری، ارزان قیمت و فوری در تهران

چاپ کارت ویزیت

فهرست مطالب

کارت ویزیت یک ابزار بسیار مهم در شبکه سازی کسب و کار است. این کارت حاوی اطلاعات شخصی شما، شماره تلفن، آدرس وب‌سایت شرکت یا فرد، ایمیل و دیگر  اطلاعات ارتباطی است که در برخی موارد حتی شامل لوگو و طرح شرکت می‌شود

برای چاپ کارت ویزیت، ابتدا باید یک طرح مناسب را ایجاد کنید. این طرح باید مناسب با نوع کسب و کار شما باشد و باید به رنگ‌ها و قلم‌های مختلفی که در طراحی از آن‌ها استفاده می‌کنید توجه کند. همچنین، باید از قالب‌های استاندارد برای اندازه کارت ویزیت استفاده کنید تا به راحتی در جعبه‌های کارت ویزیت قرار بگیرن در ادامه برای آشنایی بیشتر با چاپ کارت ویزیت در تهران و قیمت آن با ما همراه باشید

قابل ذکر می باشد که این محتوا یک محتوای آموزشی میباشد.

چاپ کارت ویزیت تعداد کم و 100 تایی

یکی از روش های معرفی محصولات یا تبلیغ شرکت و اشخاص، چاپ کارت ویزیت می باشد که در مدل های مختلف می توان آن ها طراحی کرد. امروزه تبلیغات یکی از موثر ترین راه ها برای شروع هر کسب و کاری است و استفاده از کارت ویزیت های مختلف می تواند همانند چاپ بادکنک در این راه مثمر ثمر واقع شود. کارت ویزیت را می توان در تعداد کم به صورت 100 تایی یا تعداد بسیار زیاد چاپ کرد که از روش های جدید و متنوعی نیز استفاده خواهد شد.

انواع کارت ویزیت

کارت ویزیت های چاپی و دیجیتالی دارای مدل های مختلفی هستند اما مهم ترین آن ها شامل:

    • سلفون براق
    • سلفون مات
    • نوشتاری
    • گلاسه
    • مخملی
    • لمینت براق
    • لمینت برجسته
    • طلاکوب
    • پی وی سی
    • لیبلی
    • و غیره

    است. که در ادامه به بعضی از مهم ترین انواع آن ها می پردازیم.

چاپ کارت ویزیت سلفون براق

یکی از انواع کارت ویزیت هایی که به صورت تعداد کم نیز تولید و چاپ می شود، کارت ویزیت سلفون براق است که بر روی یک کاغذ گلاسه ی 300 گرمی چاپ شده و بعد از چاپ نیز با روکشی از سلفون آن را می پوشانند. سلفون مورد استفاده در این نوع کارت ویزیت ها باید از نوع براق باشد. این سلفون باعث استحکام بیشتر و همچنین جلوگیری از تماس مستقیم دست با چاپ کارت می شود. این ویژگی در کارت ویزیت های سلفون براق باعث بالا رفتن دوام کارت و استفاده ی طولانی مدت از آن می شود. این نوع کارت ویزیت به عنوان به صرفه ترین کارت ویزیت موجود در بازار شناخته می شود زیرا هم قیمت مناسبی دارد و هم این که دارای جنس مقاومی می باشد.

کارت ویزیت نوشتاری

کارت ویزیت های نوشتاری از انواع کارت های بدون روکش هستند و به منظور نوشتار مناسب می باشند. نکته قابل توجه در مورد این کارت ویزیت ها این است که در اندازه های متنوع تولید می شوند. این کارت ویزیت ها به دلیل طراحی ساده و قیمت مناسبی که دارند، جز محبوب ترین کارت های ویزیت در نظر گرفته می شوند. در این نوع کارت ویزیت ها، رنگ های روشن مناسب تر می باشد و توصیه می شود که از رنگ های تیره استفاده نگردد.

کارت ویزیت نوشتاری

چاپ کارت ویزیت یک روزه

بسیاری از افراد تمایل زیادی به چاپ و تهیه ی کارت ویزیت به صورت فوری دارند که بتوانند در کمترین زمان ممکن به بازدهی و هدف مورد نظر برسند. در این مورد نیز باید نکاتی مانند کیفیت و نوع کارت ویزیت را نیز در نظر داشته باشید. معمولا هر چقدر که زمان مورد نیاز برای چاپ کارت ویزیت بیشتر باشد، بر روی افزایش کیفیت آن نیز تاثیر بیشتری خواهد داشت اما انواع مختلفی از کارت ویزیت ها را نیز می توان با جنس های متنوع به صورت یک روزه و فوری تهیه نمود. کارت ویزیت های لمینت براق، لمینت مات، لمینت برجسته و کتان را می توان به صورت یک روزه و فوری آماده کرد.

بیشتر بخوانید: چاپ افست

ضخامت کارت ویزیت

طبیعی است که هر چقدر ضخامت کارت ویزیت بیشتر باشد نشان دهنده ی مقاومت بالای آن خواهد بود به همین دلیل بیشتر افراد به دنبال کارت ویزیت های ضخیم هستند. بر اساس ضخامت کارت ویزیت، کارشناسان دسته بندی خاصی را در نظر گرفته اند که شامل کارت ویزیت لمینت و پی وی سی می شود. کارت ویزیت های لمینتی دارای روکش هستند که در مقاومت و دوام بیشتر آن ها تاثیر زیادی خواهد داشت. همچنین در مدت زمان طولانی، رنگ چاپ کارت ویزیت از بین نمی رود.

مرکز چاپ کارت ویزیت در تهران

در تهران مراکز چاپ ویزیت مختلفی وجود دارد که می توانید با مراجعه به آن ها، در زمان دلخواه با هر طرح و سلیقه ای، کارت ویزیت خود را چاپ کنید. یکی از این مراکز، شرکت چاپ دیبا می باشد که با تنوع بالا در طرح و رنگ انواع کارت ویزیت، امکان حق انتخاب بیشتری را برای مشتریان فراهم می آورد. نکته قابل توجهی که در مورد خدمات چاپ کارت ویزیت دیبا در تهران وجود دارد، سفارش طرح و رنگ های مختلف بر روی کارت می باشد که بسیار پرطرفدار است.

بسیاری از افراد علاقه مند به تهیه ی کارت های لاکچری و مدیریتی هستند که زیبایی ظاهری قابل توجهی داشته باشد؛ در این مورد کارت ویزیت های طلاکوب می تواند بهترین انتخاب باشد چرا که رنگ طلایی و المان طلا، همواره می تواند نشان دهنده ی حرفه ای بودن باشد. علاوه بر این، کارت ویزیت های 500 و 760 میکرونی نیز مناسب خواهند بود. این کارت ویزیت ها به صورت پی وی سی بوده و به دلیل استفاده نشدن از کاغذ در ساخت آن ها، بسیار مقاوم بوده و به عنوان کارت های مدیریتی شناخته می شوند.

چاپ کارت ویزیت تهران

چاپ کارت ویزیت با قالب دلخواه

همان طور که می دانید، استفاده از کارت ویزیت می تواند در معرفی و تبلیغ کسب و کار تاثیر بسیار زیادی داشته باشد؛ این تاثیر زمانی بیشتر و مشهود تر خواهد شد که امکان طراحی و چاپ آن ها با قالب های دلخواه فراهم باشد. قالب های دلخواهی که برای کارت ویزیت های امروزی بسیار مورد توجه قرار دارد، انواع کارت های لمینت برجسته است اما مدل های دیگر نیز به صورت دلخواه تهیه و چاپ می شوند.

معمولا برای قالب های دلخواه می توان از نام، برند، یا لوگوی شرکت خاصی استفاده کرد و یا این که در مورد کارت ویزیت های هدیه می توان از قالب های چهره و تصاویر خاص که به یاد آورنده ی تاریخ خاصی هستند، استفاده می شود. در تمام این موارد، جنس و اندازه ی کارت می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت آن داشته باشد. در این مورد کارت ویزیت هایی که ضخامت بالایی دارند، دارای قیمت بالا تری نیز هستند و به همین ترتیب جنس های مرغوب و با کیفیت نیز در مقایسه با انواع بی کیفیت، از قیمت بیشتری برخوردار هستند.

شرکت چاپ دیبا با ارائه انواع خدمات مربوط به چاپ و تکثیر انواع کارت ویزیت در انواع مدل های مختلف به صورت تعداد کم یا زیاد فعالیت می کند که به منظور تهیه ی کارت های خلاقانه و زیبا، می توانید از طریق این لینک سفارش خود را با تعداد دلخواه به ثبت برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *