💕 استند بادکنک از کجا بخرم؟

استند بادکنک از کجا بخرم؟

فهرست مطالب

بادکنک آرایی، هنری نوین و خلاقانه است که با استفاده از بادکنک‌های رنگارنگ، فضایی شاد و پرنشاط را به وجود می‌آورد. این هنر، در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است و در انواع جشن‌ها و مناسبت‌ها از جمله تولد، تعیین جنسیت، نامزدی، عروسی، افتتاحیه و… کاربرد دارد.

استند بادکنک وسیله ای است که برای نگه داشتن بادکنک در یک آرایش خاص استفاده می شود. آنها اغلب در مهمانی ها و سایر رویدادهای جشن استفاده می شوند.

بیشتر مواقع برای بادکنک آرایی نیاز به استند بادکنک داریم که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

استند بادکنک چیست؟

زیبا کردن محیط جشن ها، مراسمات و افتتاحیه ها و … که قصد برگزاری آنرا داریم یکی از دغدغه هایی است که همیشه در زمان نزدیک شدن به برگزاری مراسمات با آن مواجه می شویم و خیلی برای ما حائز اهمیت می باشد که جشنی که برگزار می‌کنیم بسیار شیک و خاص باشد.

باید توجه داشت یکی از ملزوماتی که جشن ها و مراسم های ما را متفاوت می کند، استفاده از بادکنک های رنگی و شاد می باشد که می‌توانیم با بادکنک آرایی های متنوع، زیبایی جشن ها را چندین برابر نمایید.

لازم به توضیح است در چند سال اخیر یکی از ابزار و ملزومات جانبی بادکنک آرایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است، استند بادکنک می باشد.

همچنین بخوانید: استند و پایه بادکنک

استند بادکنک چه کاربردی دارد؟

استند تشکیل شده از یک پایه گرد به قطر ۱۷ سانتیمتر و چند میله در سایزهای کوتاه ۳۰ سانتیمتری و سایز متوسط ۵۰ سانتینتری و بلند آن در سایز نهایتا ۸۰ سانتیمتری می باشد که جنس آن تماما پلاستیک با کیفیت میباشد که طول عمر زیادی دارد.

شما به راحتی می توانید بادکنک های رنگی را که چاپ بادکنک برای آن انجام داده اید، باد نموده و به میله های استند متصل نمایید و این قابلیت را دارد که هم بر روی میز و هم بر روی زمین قرار گیرد و جلوه خاصی از بادکنک آرایی را ایجاد نمایید.

انواع استند بادکنک

استند بادکنک

بادکنک آرایی آویزان کردن چندبادکنک از سقف نیست، بادکنک آرایی یک هنر است. برای زیبا کردن و شاد کردن یک مراسم بادکنک تاثیر بسزایی دارد. با استفاده از استند بادکنک یک مراسم رویایی خواهید داشت، حتی می توان با رعایت کردن تم بین بادکنک ها، نور، رنگ لباس، رنگ محیط…وغیره یک مهمانی خاص و به یادماندنی بسازید.

  • استند های بادکنک 19 شاخه
  • استند بادکنک 13شاخه
  • استند بادکنک 7شاخه
  • استند بادکنک طرح گل

 

برخی از رایج ترین استند بادکنک عبارتند از :

استندهای پایه: این رایج ترین نوع استند بادکنک است. آنها از یک پایه فلزی یا پلاستیکی تشکیل شده اند که به یک قاب متصل است. قاب را می توان با بادکنک پر کرد و سپس پایه را روی زمین قرار داد.

استندهای رومیزی: این استندها کوچکتر از استندهای پایه هستند و برای قرار دادن روی میز یا میز طراحی شده اند. آنها اغلب برای مهمانی ها و رویدادهای کوچکتر استفاده می شوند.

استندهای قوسی: این استندها از یک قاب فلزی یا پلاستیکی تشکیل شده اند که به شکل قوس خم شده است. قاب را می توان با بادکنک پر کرد و سپس استند را روی زمین یا دیوار قرار داد.

استندهای بادکنک سفارشی: این استندها طوری طراحی شده اند که شبیه یک شکل یا شی خاص باشند. آنها اغلب برای رویدادهای خاص مانند جشن های تولد و عروسی استفاده می شوند.

استندهای بادکنک عددی: این استندها به گونه ای طراحی شده اند که اعداد خاصی را نمایش دهند و اغلب برای جشن تولدها و سالگردها استفاده می شوند.

استندهای بادکنک حروف: این استندها به گونه ای طراحی شده اند که حروف خاصی را نمایش دهند و اغلب برای تولدها، عروسی ها و سایر موارد خاص استفاده می شوند. رویدادها.

استندهای بادکنک شخصیت: این استندها طوری طراحی شده اند که شبیه شخصیت های کارتونی، حیوانات یا سایر شخصیت ها باشند. آنها اغلب برای جشن های تولد کودکان و سایر رویدادهای سرگرم کننده استفاده می شوند.

استندهای بادکنک با مضمون: این استندها برای مطابقت با یک تم خاص مانند کریسمس، هالووین یا فارغ التحصیلی طراحی شده اند.

همچنین بخوانید: برای بالا نگه داشتن بادکنک چکار کنیم؟

استند بادکنک حلقه ای

استند بادکنک حلقه ای یک وسیله ی تزئینی محبوب برای جشن ها و مناسبت های مختلف است. این استندها از یک حلقه ی فلزی یا پلاستیکی تشکیل شده اند که می توانید بادکنک ها را به آن وصل کنید.

استند بادکنک نیم دایره ای

استند بادکنک نیم دایره ای یک نوع استند بادکنک است که به شکل نیم دایره است. این استندها از یک قاب فلزی یا پلاستیکی تشکیل شده اند که می توانید بادکنک ها را به آن وصل کنید.

تفاوت استند بادکنک با گاز هلیوم

با توجه به اینکه همه ی ما در طول سال جشن های متفاوت و متعددی را برگزار می نماییم و مطمئناً برای برگزاری این جشن ها از بادکنک به عنوان یک وسیله کارآمد بهره میبریم، پس حائز اهمیت می باشد که ابزاری را در اختیار داشته باشیم که با صرف یکبار هزینه بتوانیم به دفعات از آن استفاده نمائیم.
دقیقاً تفاوت استند بادکنک با گاز هلیوم همین موضوع می باشد.

شما یکبار استند و پایه بادکنک را خریداری و تهیه می نمایید و در مدت زمان طولانی می توانید از آن استفاده نموده و بهره ببرید، اما در حالی که شما برای هر بار برگزاری مراسم باید گاز هلیوم را با قیمتی بسیار گزاف تهیه نموده و دردسرهای تزریق گاز هلیوم به داخل بادکنک را تحمل نمایید، در صورتی که فقط یک بار می توانید برای یک مدت کوتاه از آن استفاده کنید.

این در حالی است که استند بادکنک دقیقا همان کار گاز هلیوم تزریق شده داخل بادکنک را برای شما انجام می دهد با صرف وقت کمتر و از همه مهمتر صرف هزینه بسیار مناسبتر.

همچنین بخوانید: بادکنک پایه دار برای تبلیغات و مراسم

روش خرید و سفارش استند بادکنک آرایی

استند بادکنک آرایی

در سال های اخیر در سطح شهرهای مختلف بسیاری از واحدهای صنفی که به صورت تخصصی ملزومات جشن تولد و بادکنک آرایی را به مشتریان ارائه می دهند افتتاح شده است و محصولات متنوع با تم های بسیار زیبا و چشم نواز را عرضه میدارند.

شما عزیزان علاوه بر این که می توانید از این واحد های صنفی مایحتاج جشن تولد خود را خریداری نمایید، می توانید از یک راه دیگر نیز که بسیار آسان تر بوده و وقت و هزینه کمتری را برای شما در بر دارد، ملزومات خود را تهیه نمایید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت استند بادکنک با ما تماس بگیرید و در آخر سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نموده و درب محل مورد نظر خویش تحویل بگیرید.

هم چنین شما می توانید برای زیبایی بیشتر بادکنک های استند خود، تصویر دلخواه خود را بر روی بادکنک ها چاپ نمایید. در این صورت می توانید زیبایی دلنشینی به جشن خود بدهید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

همچنین بخوانید: بادکنک آرایی برای افتتاحیه

2 پاسخ

    1. سلام روز بخیر. برای دریافت قیمت و ثبت سفارش با کارشناسان ما از طریق چت واتساپ و یا شماره تماس 09126911610 از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *