جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 بادکنک آرایی با استفاده از بادکنک تبلیغاتی

تفاوت پمپ باد برقی دوسوپاپه و تک سوپاپه

فهرست مطالب

بادکنک تبلیغاتی یک ابزار بسیار ایده آل و مطلوب به جهت تبلیغ برند و نام و نشان تجاری شما سروران محسوب می شود که می توانید از این طریق کالا و محصولی که تولید می نمایید و همینطور شغل و حرفه ای که در آن فعالیت دارید را به مخاطب و مشتریان هدف خود معرفی نموده و بر میزان فروش و کسب درآمد و همینطور بازدهی و سودآوری شغلی خود به طور چشمگیر و روز افزون بیافزایید.

تبلیغات مقرون به صرفه با بادکنک:

در نظر داشته باشید که بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات محسوب می شود که بسیار مقرون به صرفه بوده و در کنار بازدهی بسیار بالا صرفه اقتصادی نیز برای شما سروران به همراه خواهد داشت.

این نکته نیز اهمیت دارد که شما سروران در کنار ارائه بادکنک های تبلیغاتی به کمک گیره و نی بادکنک به مشتریان خود، می توانید از چاپ بادکنک تبلیغاتی خود نیز به منظور انجام بادکنک آرایی بهره‌مند شوید و استفاده نمایید.

بدین شکل که شما عزیزان میتوانید با توجه به سلیقه ای که در سر دارید، خودتان به صورت شخصی فرایند بادکنک آرایی و دیزاین محل کسب و کار و تجارت خود را انجام دهید و یا اگر قصد این را دارید که چشم هر مخاطب و بیننده ای را در اولین نگاه به شغل و حرفه تان معطوف نمایید و یک کار حرفه ای و تخصصی به منظور بادکنک آرایی برایتان انجام شود، می توانید از افراد متخصص بادکنک آرایی استفاده نموده و بهترین اشکال و مدل های دیزاین و بادکنک آرایی را در محل واحد صنفی خویش را انجام داده و مشتریان هدف خویش را سورپرایز نمایید.

برای این کار فقط کافی است که با همکاران بادکنک آرا هماهنگی لازم را انجام داده و پس از بازدید از محل واحد تجاری شما عزیزان، بهترین ایده به جهت بادکنک آرایی با چاپ بادکنک تبلیغاتی را خدمتتان ارائه نموده و مطرح کرده و در آخر به آن جامه عمل بپوشانید.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی قیمت مناسب

بادکنک آرایی با استفاده از بادکنک تبلیغاتی

نحوه انجام بادکنک آرایی با چاپ بادکنک:

1-بادکنک آرایی با استند:

در نظر داشته باشید که همان‌طور که در پاراگراف بالا به آن اشاره نمودیم اگر قصد این را دارید خودتان فرایند بادکنک آرایی و دیزاین محل واحد صنفی خود را انجام دهید، می توانید از استندهای بادکنک آرایی استفاده نموده و بادکنک های تبلیغاتی را به استند های مذکور که به صورت رومیزی ۷ شاخه و یا به صورت ایستاده که ۱۳ شاخه می باشد متصل نموده و در جای‌جای واحد صنفی خود مستقر نمایید.

2-بادکنک آرایی گوشه ای از واحد صنفی:

و یا اینکه می توانید تعداد کثیری از بادکنک های تبلیغاتی را در یک فوم مخصوص که در یک جایگاه ویژه در گوشه ای از واحد صنفی خود قرار داده اید تا علاوه بر زیبایی بصری بتوانید در صورت نیاز هر یک از این بادکنک های تبلیغاتی که به گیره و نی متصل شده و در فوم قرار گرفته است را به کودکان و یا مشتریان هدف خویش تحویل دهید تا علاوه بر اینکه یک گیفت تبلیغاتی بسیار چشم نواز را به ایشان ارائه نمائید به نوعی یک تابلو روان نیز از تبلیغات برند خویش به مشتریان خود تحویل داده تا در سطح شهر به صورت رایگان تبلیغات شما انجام شود.

3-بادکنک آرایی حرفه ای و تخصصی:

یا اگر قصد این را دارید که از افراد متخصص بادکنک آرایی استفاده نمایید می توانید از اشکال مختلف و مدل های خاص در محل واحد صنفی خود استفاده نموده تا بادکنک آرایی خاص و ویژه‌ای برای شما توسط ایشان انجام شود.

لازم به توضیح است که یکی از مدل های تبلیغاتی بادکنک آرایی که با بادکنک های تبلیغاتی انجام می‌شود و بسیار پر بیننده و جذاب خواهد بود طاق بادکنک آرایی می باشد که می تواند تمامی افراد و حاضرینی که از جلوی درب محل واحد صنفی شما عبور می کنند را به خود جذب نموده و مطمئناً می‌تواند در ذهن ایشان یک حرکت جذاب و خاص از شغل شما نقش ببندد.

همینطور لازم به توضیح است که مشاوران بادکنک آرایی برای دیزاین محل واحد صنفی شما نیز می تواند ایده های بسیار به روز و ژورنالی را به شما معرفی نموده تا مادامی که مشتریان هدف شما وارد محل کسب و کارتان شوند یک جلوه بصری بسیار زیبا و چشم نواز را مشاهده نموده و علاوه بر حس خوشایند، یک خرید مطلوب و ایده آل از هر نوع کالا و محصول که شما ارائه می دهید را انجام دهند.

همچنین بخوانید: مدت زمان ماندگاری بالن تبلیغاتی

بادکنک آرایی با استفاده از بادکنک تبلیغاتی

کیفیت بادکنک تبلیغاتی و مدت زمان ماندگاری آن:

شایان ذکر است که بادکنک های تبلیغاتی از کیفیت های بسیار متنوعی برخوردار می باشد و افرادی که در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی و یا شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند، از جنس های متفاوت بهره مند می شود.

بدین منظور بادکنک های تبلیغاتی در کیفیت جنس هایی نظیر ترک، مالزی، چینی، مکزیکی، تایلندی و بسیاری ازکیفیت های دیگر وجود دارد که هریک از مدت زمان ماندگاری و کیفیت منحصر به فردی برخوردار می باشد.

لذا باید اذعان نماییم که بهترین کیفیت بادکنک تبلیغاتی که در کشور وجود دارد، کیفیت جنس مالزی می باشد که علاوه بر کیفیت بسیار بالای لاتکس و جنس بادکنک باید به این نکته اشاره نماییم که به هیچ عنوان دارای سوراخ شدگی نبوده و رنگ چاپ شرکت دیبا که به جهت چاپ روی بادکنک های تبلیغاتی استفاده می نمایید نیز به بهترین شکل ممکن روی بادکنک های مالزی نقش می‌بندد .

این ضمانت را به شما سروران و مشتریان گرامی می دهیم که تا دوسال می‌توانید بادکنک های مالزی را با کیفیتی که تقدیمتان می شود را چه از نظر بادکنک و چه از نظر کیفیت رنگ نگهداری نموده و به هیچ عنوان بادکنک فاسد نمی شود و چاپ روی بادکنک نمی‌شکند و یا نمیریزد.

شایان ذکر است که شما عزیزان در حالت باد شده بادکنک های تبلیغاتی با کیفیت مالزی که از شرکت دیبا را تهیه می نمایید را می توانید به مدت سه هفته تا یک ماه در صورتی که جسم تیز با آن برخورد نکند در محلی که حضور دارید نگهداری نمائید.

آیا برای بادکنک آرایی نیاز به گیره و نی بادکنک می باشد؟

شایان ذکر است که شما عزیزان برای انجام بادکنک آرایی در محل واحد صنفی خود در صورتی که قصد این را نداشته باشید بادکنک های تبلیغاتی را در فوم مخصوص قرار داده و بادکنک ها را با گیره متصل نمایید و به مشتریان خود تحویل نمائید، بهترین راه این است که داخل بادکنک های تبلیغاتی را با گاز هلیوم پر نموده و به وسیله یک ربان و یا یک نخ رنگی دهانه ورودی آن را بسته تا علاوه بر اینکه مانع خارج شدن گاز هلیوم از داخل بادکنک شوید بتوانید بادکنک ها را به راحتی تحویل مشتریان خود داد تا ایشان نیز بادکنک ها را که به صورت معلق در هوا قرار دارد را حمل نمایند و از آنها استفاده و بهره برداری کنند.

همچنین مادامی که قصد این را دارد که بادکنک های تبلیغاتی را به استند بادکنک آرایی متصل نمایید به هیچ عنوان نیاز به گیره و نی بادکنک نبوده و همچنین نیز زمانی که قرار است به کمک بادکنک های تبلیغاتی اشکال مختلف بادکنک آرایی را ایجاد نمایید نیز نیاز به گیره و نی بادکنک نمی باشد.

اما فقط در صورتی که قصد این را دارید که بادکنک های تبلیغاتی را با پمپ باد بادکنک باد نموده و به دست مشتریان خود برسانید در این زمان استفاده از گیره و نی بادکنک الزامی بوده تا ایشان بتوانند به راحتی بادکنک را حمل نمایند.

همچنین بخوانید: فروش گل و نی بادکنک

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *