جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 بادکنک ال ای دی (LED)

بادکنک ال ای دی (LED)

فهرست مطالب

بادکنک ها در مدل های متنوع و انواع مختلف در حال حاضر تولید و روانه بازار می شوند که هریک از این بادکنک ها با توجه به نیازی که شما عزیزان دارید مورد استفاده قرار می گیرد. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که بادکنک یکی از عناصر جدا نشدنی برگزاری مراسمات و جشن های مختلف می باشد که علاوه بر شور و اشتیاق و شادی که ایجاد می نماید زیبایی مراسم را نیز چندین برابر می نماید.

یکی دیگر از مصارفی که در سال های اخیر از بادکنک صورت گرفته است جنبه تبلیغاتی بادکنک می باشد که برای چاپ بادکنک تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد که یک حس نوستالژی و نشاط را فراهم می نماید و بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

حال با توجه به مطالب فوق یکی از زیباترین انواع بادکنک که در سال های اخیر تولید و به بازار ارائه گردیده است بادکنک ال ای دی می باشد. بادکنک های ال ای دی در بسته های پنج عددی به همراه پنج عدد لامپ ال ای دی عرضه می گردد.

لازم به توضیح است این لامپ ها داخل بادکنک قرار گرفته و به کمک سه باطری کوچک روشن می شوند. با توجه به روشنایی زیاد و مصرف کم لامپ های ال ای دی، این لامپ ها تا چندین ساعت داخل بادکنک روشن بوده و با یک نور ثابت و مستمر باعث زیبایی و خاص تر شدن مراسم شما عزیزان می گردد.

همچنین بخوانید: بوبو بالن یا بادکنک شفاف

بادکنک ال ای دی (LED)

بادکنک آرایی با استفاده از انواع بادکنک هلیومی و ال ای دی

شما عزیزان می توانید برای زیبایی محیط مراسم و جشن خود و یا جهت تبلیغات محل کسب و کار خویش، به کمک بادکنک های رنگی و مدل دار محیط خود را بادکنک آرایی نموده تا نگاه دیگران را به تزئینات ایجاد شده جلب نموده و حاضرین را شگفت زده نمائید.

حال شرکت چاپ بادکنک دیبا به شما سروران پیشنهاد می دهد جهت بادکنک آرایی از بادکنک های ال ای دی دار برای زیبا سازی محیط خویش استفاده نمائید.

این بادکنک ها در رنگ های قرمز، سبز، آبی، زرد، بنفش و… موجود می باشند که بسیار چشم نواز می باشد و شما می توانید در ساعاتی که یک مقدار نور کم می شود و همچنین در زمان شب و با تاریکی هوا با روشن نمودن لامپ های داخل بادکنک جلوه ای خاص و جذاب به مراسمات خود ببخشید و همه میهمانان را غافلگیر نمائید.

لازم به ذکر است که جهت بادکنک آرایی نیز می توانید از بادکنک های ال ای دی دار به خوبی بهره برده و از راه هایی مانند چسباندن بادکنک به سقف به کمک چسب مخصوص بادکنک آرایی و یا قرار دادن روی استند بادکنک آرایی و بسیاری روش های دیگر یک قالب زیبا و جشم نواز را ایجاد نمائید.

همچنین بخوانید: هزینه بادکنک آرایی

استفاده از بادکنک نورانی در زیبایی مراسمات

بادکنک های ال ای دی دار را اصطلاحا بادکنک نورانی نیز معرفی می نمایند و عموم مردم با نام بادکنک نورانی ال ای دی این بادکنک ها را می شناسند. بادکنک های نورانی در بسته های رنگ میکس بوده که هر بسته دارای پنج عدد بادکنک می باشد که به کمنک سه عدد باطری ساعت و کوچک روشن می شود و از زمان روشن شدن تا زمانی که باطری ها کاملا خالی شوند در حدود 6 تا 8 ساعت زمان می برد.

نحوه استفاده از بادکنک نورانی ال ای دی دار به این شکل است که شما عزیزان زمانی که سر کاغذ داخل بادکنک را که به شکل یک فلش یا پیکان می باشد و از بادکنک خارج شده و بیرون آمده است را کامل بکشید و از بادکنک جدا کنید. در این حالت اتصال بین باطری و لامپ های ال ای دی داخل بادکنک نورانی برقرار شده و سبب می گردد لامپ ها روشن شوند و حالا می توانید به راحتی مراسم خود را نورانی نمائید.

همچنین بخوانید: تزیین بادکنک با تور

بادکنک ال ای دی (LED)

خرید عمده بادکنک بوبو بالن یا بادکنک شیشه ای نورانی

در کنار بادکنک های ال ای دار یک نمونه بادکنک دیگر نیز وجود دارد که بسیار مورد توجه عموم مردم و بخصوص کودکان قرار گرفته است و آن بوبو بالن می باشد. داخل این نوع بادکنک ها نیز از ال ای دی استفاده شده است و یک ریسه و یا یک دنباله در حدود دو متری نیز به بادکنک وصل می باشد که این دنباله هم از تلفیق سیم مفتولی و لامپ ال دی تشکیل شده که زیبایی بوبو بالن را چندین برابر می نماید.

حال شما سرروان جهت خرید عمده بادکنک های بوبو بالن و همچنین بادکنک های ال ای دار می توانید با روشی خیلی راحت و آسان با مراجعه به سایت های معتبر در فضای اینترنت که فروش عمده و آنلاین محصولات دارند خرید خود را انجام دهید و یا بصورت حضوری و با رفتن به سطح شهر و مراجعه به عمده فروشی ها، بادکنک و ملزومات آنرا پیدا نموده و اقدام به خرید نمائید که این امر بسیار دشوار تر خواهد بود و وقت و هزینه شما عزیزان را هدر خواهد داد.

همچنین شما سروران برای سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی نیز می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما در همین سایت جهت مشاوره و ثبت سفارش با همکاران ما در شرکت چاپ دیبا در تماس باشید.

همچنین بخوانید: هزینه چاپ بادکنک تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *