جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 بادکنک تبلیغاتی سفارشی

بادکنک تبلیغاتی سفارشی

فهرست مطالب

بادکنک تبلیغاتی در میان انبوهی از تبلیغات که امروزه در اشکال مختلف و متنوع صورت می گیرد از آن دسته از تبلیغات می باشد که علاوه بر جذابیت بصری که دارد، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار بوده و تاثیرات و بازخورد بسیار زیادی را برای کسب و کارهای متنوع ایجاد می نماید.

شما سروران می توانید برای مشاغل خود، اهداف تبلیغاتی، فرهنگی و… و هر آنچه که در سر دارید و نیاز به تبلیغات دارد تا عموم مردم آنرا ببیند و با آن آشنا شوند، چاپ بادکنک تبلیغاتی با لوگوی اختصاصی خویش را انجام داده و مطمئنا تاثیرات این نوع تبلیغات را در یک بازه زمانی بسیار کوتاه به صورت بسیار چشمگیر خواهید دید.

برای انجام فرآیند چاپ بادکنک، تنها کافی است لوگو و یا هر آنچه که در ذهن دارید را به کارشناسان و طراحان ما در شرکت دیبا تحویل دهید تا به بهترین شکل ممکن بادکنک تبلیغاتی شما عزیزان را چاپ نموده و در کوتاهترین زمان به محل شما سروران در هر نقطه از ایران که باشید ارسال نمائیم.

تولید بادکنک تبلیغاتی

همانطور که در مطالب گذشته خدمت شما عزیزان اعلام کردیم برای تولید بادکنک تبلیغاتی چندین مرحله با دقت بسیار بالا باید سپری شود تا در نهایت بادکنک تبلیغاتی شما عزیزان آماده و چاپ گردد. همان طور که مستحضر هستید کار چاپ از آن دسته از مشاغل می باشد که علاوه بر ظرافت کار، نباید هیچ گونه خطایی حتی بسیار کوچک در زمان تولید صورت بگیرد و علت این امر این است که با کوچکترین اشتباه، یک سفارش به کلی از بین می رود و غیر قابل استفاده می باشد.

همچنین بخوانید: روش چاپ بادکنک به چه صورت انجام می شود؟

بادکنک تبلیغاتی سفارشی

مراحل تولید بادکنک تبلیغاتی

برای تولید بادکنک تبلیغاتی می بایست این مراحل را از ابتدا به درستی و منظم انجام دهیم تا بتوانیم یک کار با کیفیت را تولید و چاپ نمائیم.

1-طراحی لوگو تبلیغاتی:

مرحله اولیه طراحی لوگو می باشد که پس از انجام این کار می بایست طرح حتما توسط مشتری تایید گردد تا هیچ گونه ایرادی در طراحی لوگو وجود نداشته باشد.

2-ساخت شابلون:

سپس بعد از مرحله طراحی، میبایست از لوگو مورد نظر شابلون و یا همان کلیشه ساخته شود که این مرحله بسیار با اهمیت بوده و باید به کوچکترین ریزه کاری ها توجه شود تا مراحل بعدی و همین طور کل کار به درستی پیش رود و دچار مشکل نشویم.

3-چاپ روی بادکنک:

مرحله بعدی، چاپ روی بادکنک می باشد که در شرکت چاپ بادکنک دیبا این مرحله به صورت کاملا اتوماتیک و با دستگاه صورت می گیرد.

4- بسته بندی و ارسال:

در آخر نیز مرحله وکیوم و بسته بندی و ارسال سفارش به مقصد مشتریان گرامی می باشد.

همچنین بخوانید: بادکنک آرایی ساده و شیک

بادکنک تبلیغاتی سفارشی

بادکنک تبلیغاتی در تهران

از آنجا که استان تهران قلب تپنده تولید و عرضه محصولات متنوع میباشد و بیشتر کالاها در گروه های مختلف از استان تهران به سایر استان ها ارسال می گردد، از این رو مرکز و بورس چاپ بادکنک تبلیغاتی نیز در تهران می باشد که مشتریان از جای جای ایران عزیز با شرکت های چاپ بادکنک در تهران ارتباط برقرار نموده و سفارش کار می دهند.

ارسال بادکنک تبلیغاتی شرکت دیبا

شرکت بادکنک تبلیغاتی دیبا نیز سالیان متمادی است که در تهران مشغول به فعالیت بوده و علاوه بر مشتریانی که از داخل تهران سفارش چاپ بادکنک را ثبت می نمایند، قریب به 50 درصد مشتریان شرکت دیبا نیز از استان های دیگر در سر تا سر ایران میباشند که سفارشات خود را به شرکت دیبا ارجاع می دهند.

از این رو بعد از انجام فرآیند چاپ بادکنک، شرکت دیبا کلیه سفارشات استان های دیگر را از طریق راه های مختلف مانند پست، باربری، ترمینال های اتوبوسرانی، شرکت های هوایی و… که به انتخاب خود مشتری می باشد به استان های دیگر ارسال می نماید.

لازم به ذکر است شرکت دیبا یکی از چند شرکت چاپ بادکنک تبلیغاتی در تهران می باشد که با یک رزومه بسیار قوی به چاپ بادکنک به صورت تخصصی پرداخته و نیازهای تبلیغاتی مشتریان گرامی را در هر جای ایران عزیز که باشند پوشش خواهد داد و بهترین کیفیت بادکنک تبلیغاتی را با نازلترین قیمت چاپ نموده و به تمام نقاط کشور ارسال سفارش دارد.

همچنین بخوانید: بادکنک آرایی برای افتتاحیه

بادکنک تبلیغاتی سفارشی

چاپ عکس و لوگو روی بادکنک تبلیغاتی

لازم به ذکر است شرکت دیبا هر گونه لوگویی را که شما عزیزان مد نظرتان باشد روی بادکنک تبلیغاتی چاپ می نماید. حال این لوگو، متن باشد یا تصویر که در هر دو مدل هیچ گونه محدودیتی برای چاپ روی بادکنک وجود نخواهد داشت. شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده سفارش بادکنک تبلیغاتی خود را به شرکت دیبا سپرده و با عالی ترین کیفیت در یک مقطع زمانی بسیار کوتاه سفارش خود را از ما تحویل بگیرید.

همچنین شرکت دیبا اعلام می دارد برای چاپ روی بادکنک، از کیفیت بادکنک مالزی و تایلندی برای چاپ بهره می برد و بهترین نوع رنگ را نیز با گارانتی دو ساله برای چاپ استفاده می نماید.

نکته دیگر این است که شرکت دیبا علاوه بر چاپ بادکنک تبلیغاتی اقدام به فروش ملزومات متنوع مانند فروش بادکنک خام، گیره و نی بادکنک، پمپ باد برقی بادکنک، استند بادکنک نموده است. شما عزیزان می توانید جهت ثبت سفارش با کارشناسان ما در این خصوص مشورت نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ د ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: وسایل تزیینی تولد برای مراسمات

بادکنک تبلیغاتی سفارشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *