💕 بهترین چاپ بادکنک تبلیغاتی

بهترین چاپ بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

بهترین نوع تبلیغات برای مشاغل و برندها

همه ی ما انسان ها زمانی که قصد خرید کالا و یا خدماتی را داریم، این توقع در ما بوجود می آید که کالای مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و مرغوبت ترین جنس ممکن که در بازار عرضه می گردد تهیه و خریداری نمائیم.

از این رو تمامی تولید کنندگان و یا صاحبان مشاغل که می خواهند کالا و یا کسب و کار خویش را تبلیغ نمایند، به اولین موضوعی که فکر می نمایند این است که چه نوع تبلیغی برای ایشان از همه بهتر می باشد و بازخورد بهتری را در بر دارد.

همچنین موضوع دوم در امر تبلیغات بحث هزینه تبلیغات می باشد که در اوضاع اقتصادی فعلی بسیار حائز اهمیت می باشد. زیرا هر اندازه، تبلیغات موثر باشد و با هزینه کمتری انجام پذیرد بیشتر مورد توجه صاحبان مشاغل قرار می گیرد.

همچنین بخوانید: ارزان ترین هدایای تبلیغاتی

تبلیغات با استفاده از بادکنک تبلیغاتی:

لذا با توجه به موارد فوق می توان با صراحت اعلام نمود که در چند سال اخیر بهترین نوع تبلیغات که خیلی موثر بوده و همچنین هزینه مناسبی را در بر دارد و از طرف دیگر، بسیار مورد توجه عموم مردم قرار گرفته است چاپ بادکنک تبلیغاتی و تولید بالن تبلیغاتی می باشد.

بادکنک تبلیغاتی با توجه به تم شاد و مفرحی که به همراه دارد هم کودکان را به خود مجذوب می نماید و هم برای بزرگسالان یک حس خوب از روزگار گذشته و دوران بچگی را ایجاد می نماید و به همین جهت در تمامی ادوار گذشته تا به الان با استقبال فراوانی روبرو می باشد.

شما با استفاده از بادکنک تبیلغاتی، لوگو و نام تجاری خود را در معرض دید مخاطبان خود قرار می دهید.

تبلیغات با استفاده از بالن تبلیغاتی:

بالن تبلیغاتی با توجه به اینکه یک ابزار تبلیغاتی بسیار جدید می باشد و از آنجا که در ارتفاع ۳۰ الی ۵۰ متری از سطح زمین نصب می گردد، می تواند در کسب و کار تمامی صاحبان مشاغل بسیار تاثیر گذار باشد و از آنجا که تمامی افراد به هر شئ یا جسمی که در ارتفاع قرار دارد توجه می نمایند، لذا به همین دلیل موجب می شود بالن تبلیغاتی شما به بهترین شکل ممکن رسالت و وظیفه تبلیغاتی خود را انجام داده و شما عزیزان بتوانید در یک بازه زمانی کوتاه بر میزان فروش و سود آوری شما بیفزاید.

همچنین بخوانید: صادرات بالن تبلیغاتی

بهترین چاپ بادکنک تبلیغاتی

علت انتخاب بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی

با توجه به مطالبی که در بالا به آن اشاره نمودیم شما عزیزان تا حدودی با چاپ بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی آشنا شدید.
اما مهمترین علت برای انتخاب بادکنک تبلیغاتی و بالن تبلیغاتی این است که زمانی که شما سروران هر گونه متن، لوگو، عکس و یا هر طرحی که مد نظرتان می باشد بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ می نمائید و به همراه گیره و نی به مشتریان خود بعنوان یک هدیه تبلیغاتی ارائه می دهید.

مادامیکه بالن تبلیغاتی را در محل واحد صنفی خویش و بالای پشت بام خود که محدوده ی تحت تصرفتان می باشد نصب می نمائید، می توانید برند خود را از فواصل دور و نزدیک به روئیت عموم مردم برسانید.

این بادکنک تبلیغاتی مانند یک تابلوی روان تبلیغاتی در سطح شهر برای شما عمل نموده و تبلیغات کالا و برند شما را به بهترین شکل ممکن در سطح شهر انجام می دهد.

حال چه شما در یک شهر کوچک با جمعیت تقریبا کمی باشید و یا چه در یک کلان شهر با جمعیت فراوان زندگی نمائید، در هر دو صورت زمانی که یکی از مشتریان شما صاحبان مشاغل بادکنک تبلیغاتی چاپ شده با برند اختصاصیتان را در خیابان و محل های عبور و مرور در دست گیرد؛ ناخودآگاه نگاه دیگران را به خود معطوف می نماید که چه متنی یا برندی و یا چه عکسی بر روی بادکنک چاپ شده است که این امر به راحتی هر چه تمام تر تبلیغاتی موثر برای شما محسوب می گردد.

بالن تبلیغاتی مانند که بیلبورد تبلیغاتی عمل نموده که بسیار چشم نواز خواهد بود و حتی تاثیرات آن از تابلوهای تبلیغاتی که تا حدودی دیگر توجهی به آنها نمی شود، به مراتب بالن تبلیغاتی اثر بخش خواهد بود.

در چند سال گذشته به همین جهت می باشد که بسیاری از برندهای معتبر برای تبلیغات کالا و خدمات خود از این نوع تبلیغات بالقوه برای آشنایی عموم مردم با کالا و خدمات ارائه شده خویش استفاده می نمایند.

همچنین بخوانید: چاپ لوگو روی بادکنک

بهترین روش چاپ بادکنک تبلیغاتی

حال تا به اینجای مطلب به این نکته پی بردیم که چه نوع تبلیغاتی مناسب می باشد و در میان سایر انواع چه تبلیغاتی تاثیر بیشتری دارد و همچنین با مزایای بیشمار بادکنک تبلیغاتی نیز تا حدودی آشنا شدیم. اما در ادامه این مطلب می خواهیم به این موضوع اشاره کنیم که بهترین بادکنک تبلیغاتی چه ویژگی هایی دارد و همچنین شما عزیزان می توانید بهترین و مرغوب ترین بادکنک تبلیغاتی را از چه شرکتی تهیه نمائید.

-جنس چاپ بادکنک تبلیغاتی

شایان ذکر است که برای انجام چاپ روی بادکنک تبلیغاتی بسیاری از شرکت ها برای اینکه بتوانند سود بیشتری ببرند و همچنین قیمت تمام شده چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را برای عرضه به مشتریان خویش تا حدودی پائیین بیاورند از بادکنک های چینی برای فرآیند چاپ بادکنک استفاده می نمایند.

لذا با توجه به کیفیت بسیار پائین بادکنک های چینی و همچنین کوچک بودن سایز این نوع بادکنک نسبت به سایر بادکنک ها که توسط کشورهای مختلف دیگر تولید میگردد، به شما عزیزان توصیه می گردد که از این نوع بادکنک چینی برای تبلیغات برند خود استفاده نکنید. زیرا با این کار علاوه بر اینکه پول خود را به هدر داده اید، یک تبلیغات نا مرغوب را نیز به دست مشتریان خویش می دهید که برای شما بازخورد منفی خواهد داشت تا بازخورد مثبت.

همچنین بخوانید: چاپ عکس روی بادکنک

بهترین چاپ بادکنک تبلیغاتی

-اندازه بادکنک تبلیغاتی

لذا بهترین چاپ روی بادکنک تبلیغاتی باید در سایز 12 اینچ یا 30 سانتی متر صورت گیرد که با توجه به سایز ایده آل بادکنک، لوگو به درستی و با اندازه مطلوب بر روی بادکنک تبلیغاتی نقش می بنند و به همین دلیل مخاطب را تحت تاثیر قرار می دهد.

از این رو شرکت چاپ دیبا که چندین سال است به صورت تخصصی چاپ بادکنک را ارائه می دهد برای انجام چاپ روی بادکنک از بهترین نوع بادکنک مالزی استفاده مینماید و همچنین از رنگی برای چاپ استفاده می کند که تا دو سال با گارانتی، این رنگ هیچ گونه مشکلی برایش پیش نمی آید و می توانید تا مدت اعلام شده این بادکنک را به راحتی در محلی خشک و دور از نور خورشید نگهداری نموده و بادکنک تبلیغاتی را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی فوق العاده به مشتریان خود تحویل دهید.

شایان ذکر است تنها کافی است شما عزیزان هر آنچه که برای چاپ روی بادکنک در ذهن دارید را با کارشناسان ما در شرکت دیبا در میان گذاشته تا بهترین نوع طراحی برایتان انجام گیرد و پس از تائید شما سروران فرآیند چاپ بادکنک آغاز شده و در کوتاهترین زمان ممکن بادکنک تبلیغاتی خود را در هر جای ایران عزیز که باشید تحویل خواهید گرفت.

شما عزیزان برای مشاهده رزومه بسیار قوی شرکت چاپ دیبا و همچنین ملاحظه نمونه بادکنک های چاپ شده ما می توانید به قسمت گالری تصاویر همین سایت مراجعه نمائید و یا شرکت چاپ دیبا را در شبکه های مختلف مجازی دنبال نمائید و با ماهیت کار چاپ بادکنک تبلیغاتی دیبا بیشتر آشنا شوید.

همچنین بخوانید: روش چاپ بادکنک به چه صورت انجام می شود؟

بهترین چاپ بادکنک تبلیغاتی

روش چاپ بالن تبلیغاتی

از آنجا که چاپ روی بالن تبلیغاتی با چاپ بادکنک متفاوت می باشد باید به شما عزیزان این نکته را بیان نمائیم که چاپ روی بالن بصورت استیکر و شب رنگ می باشد و این امکان وجود دارد که هر نوع تصویر و لوگویی را بصورت رنگی روی بالن چاپ نمائیم و حتی شما عزیزان می توانید به دفعات چاپ روی بالن را تغییر دهید و یا به عبارت دیگر عوض نمائید.

-جنس و پارچه بالن تبلیغاتی:

بالن تبلیغاتی از پارچه ای به نام برنی تولید می شود که نوع جنس آن مانند سفره می باشد.
باید توجه داشته باشید که پارچه برنی در مقابل سرما و گرما استقامت بسیار بالایی خواهد داشت و می توان برای مدت بسیار مطلوبی در هوای آزاد از آن استفاده و بهره برداری نمود.
لذا بهترین کیفیت پارچه برنی را شرکت مارون صنعت اصفهان تولید می نماید که شرکت دیبا از این کیفیت برای تمامی تولیدات خود بهره میبرد.

-اندازه و سایزهای متنوع بالن تبلیغاتی:

بالن تبلیغاتی در شرکت دیبا در سه سایز متنوع تولید و روانه بازار می گردد:

بالن قطر ۳ متر، بالن قطر ۳/۵ متر و بالن قطر ۵/۵ متر در شرکت دیبا متناسب با بودجه و خواست شما سروران تولید شده و برای چاپ مورد استفاده قرار می گیرد.

باید توجه داشته باشید که بالن های تبلیغاتی شرکت دیبا در رنگبندی های بسیار متنوع و چشم نواز عرضه می گردد.

به همین جهت شما سروران متناسب با شغل و حرفه ای که دارید و همین طور با توجه به رنگ سازمانی خود میتوانید بالن تبلیغاتی خویش را سفارش دهید.

همچنین بخوانید: تولید بالن تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *