جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 سفارش طراحی و چاپ بادکنک

سفارش طراحی و چاپ بادکنک

فهرست مطالب

چاپ بادکنک از آن دسته از مشاغل می باشد که باید مراحل انجام آن مرحله به مرحله و با دقت فراوان رعایت شود تا بتوان یک محصول با کیفیت و متناسب با نیاز مشتریان گرامی به ایشان تحویل داده شود.
شرکت چاپ دیبا که چندین سال است به صورت تخصصی در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی فعالیت می نماید قصد دارد در این مقاله مراحل اجرای چاپ بادکنک را به شما عزیزان آموزش دهد. پس لطفا تا پایان مراحل با ما همراه باشید تا یک شناخت کافی در زمینه سفارش طراحی و چاپ بادکنک تبلیغاتی بدست آورید.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی سفارشی

مشاوره ثبت سفارش و طراحی لوگو :

اولین مرحله این است که شما عزیزان با کارشناسان ما ارتباط بر قرار نموده و نیاز تبلیغاتی خود را با ایشان در میان بگذارید و بفرمایید که چه چیزی برای چاپ روی بادکنک مد نظرتان می باشد تا همکاران ما در شرکت دیبا بتوانند به درستی شما عزیزان را راهنمایی نمایند.

در نظر داشته باشید مثلا شما قصد دارید که اطلاعات زیادی را در مورد تبلیغات خود بر روی بادکنک چاپ نمائید و به نظر خودتان اطلاعات باید تکمیل و کامل باشد، اما باید عرض کنیم که این طرز تفکر صحیح نمی باشد و همکاران ما به شما توضیح می دهند که هر چقدر از کلمات و اعداد و ترامهای کوتاهتر و کمتری برای طراحی لوگو استفاده نمائید بیشتر بازخورد دریافت خواهید نمود.

علت این امر این است که زمانی که تبلیغات در حجم زیاد و یا اصطلاحا روزنامه ای صورت پذیرد هیچ کس به آن توجه نخواهد کرد. پس جهت تبلیغات روی بادکنک باید از کلمات کلیدی و اصلی استفاده نمود و یا از لوگوی انحصاری شما عزیزان که تاثیر خود را در نگاه اول بر روی مشتری ایجاد نماید، استفاده شود تا بازخورد خوبی را از تبلیغات خود بدست آورید.

لذا بعد از مشاوره درست، شما عزیزان جهت انجام طراحی لوگو باید اطلاعات اولیه و پایه که برای چاپ روی بادکنک مد نظرتان می باشد را از طریق واتساپ، تلگرام و یا سایر شبکه های اجتماعی برای طراحان ما ارسال نموده تا ایشان طراحی اولیه کار را انجام داده و جهت تائید برای شما سروران ارسال نمایند.
حال پس از تایید نهایی لوگو، طراحی برای انجام مرحله بعد قسمت ساخت شابلون ارسال خواهد شد.

همچنین بخوانید: خدمات بادکنک آرایی چاپ دیبا

سفارش طراحی و چاپ بادکنک

عکس برداری و ساخت شابلون:

یکی از حساس ترین مراحل انجام چاپ بادکنک تبلیغاتی، قسمت عکسبرداری و ساخت شابلون میباشد که در این مرحله باید همه چیز به درستی و با در نظر گرفتن کوچکترین ریزه کاری ها انجام شود.
ابتدا از لوگوی طراحی شده داخل نرم افزار کرول، بر روی کاغذی مخصوص تصویر لوگو چاپ می شود و سپس برای ساخت شابلون اقدام می گردد.

لازم به توضیح است که اندازه شابلون حدودا 20 در 30 می باشد، ابتدا باید شابلون را به موادی مخصوص آغشته نمائیم و حتما باید دور از نور نگهداری شود تا کارایی لازم را داشته باشد و پس از خشک شدن مواد، کلیشه درون دستگاه قرار می گیرد تا لوگوی چاپ شده روی کاغذ را روی شابلون ظاهر نمائیم.

لازم به ذکر است که باید در نظر گرفت که اگر لوگو به درستی روی شابلون ظاهر نشود در نهایت چاپ روی بادکنک هم به درستی صورت نمی گیرد و کیفیت مطلوب را نخواهد داشت. بعد از انجام صحیح ساخت شابلون حال مرحله چاپ روی بادکنک می باشد که بسته به سفارش مشتریان گرامی از رنگ بادکنک و همچنین رنگ چاپ مورد نظر ایشان برای چاپ استفاده می شود.

انجام فرآیند چاپ روی بادکنک و بسته بندی آن:

شایان ذکر است که در شرکت چاپ دیبا، فرآیند چاپ بادکنک بصورت کاملا مکانیزه و توسط دستگاه از صفر تا صد صورت می گیرد. به این صورت که دستگاه بادکنک های مورد نظر را باد نموده و پس از آن چاپ روی بادکنک انجام شده و سپس چاپ مورد نظر به کمک دستگاه های خشک کننده رنگ، کاملا خشک شده و در آخر بسته بندی انجام می شود.

لازم به توضیح است تمامی بسته بندی صورت گرفته در شرکت دیبا به صورت بسته های 100 عددی می باشد که متناسب با تعداد گیره و نی بادکنک وکیوم صورت می گیرد تا شما عزیزان بتوانید به راحتی هرچه بیشتر از سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی خود بهره ببرید.

خدمت مشتریان گرامی عرض می کنیم که شرکت چاپ دیبا از بادکنک های مالزی و تایلندی برای چاپ استفاده نموده که بهترین و مطلوب ترین جنس بادکنک را در حال حاضر در کشورمان دارد و همچنین از با کیفیت ترین نوع رنگ برای چاپ بهره می بریم که شرکت دیبا مدت دو سال رنگ چاپ خود را بر روی بادکنک گارانتی می نماید که هیچ گونه مشکلی اعم از ترک خوردن و یا شکستن رنگ روی بادکنک بوجود نخواهد آمد.

همچنین بخوانید: بهترین چاپ بادکنک تبلیغاتی

سفارش طراحی و چاپ بادکنک

ارسال سفارشات چاپ بادکنک:

شرکت دیبا از سراسر ایران برای انجام چاپ بادکنک مشتری دارد که پس از تکمیل شدن و بسته بندی این سفارشات با توجه به آدرس مشتریان، به داخل تهران و یا به سایر استان های ایران ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است که سفارشات داخل تهران به وسیله پیک و یا اسنپ و تپ سی ارسال می گردد و همچنین سفارشات سایر استان ها از طریق باربری، ترمینال های اتوبوسرانی و یا شرکت های هوایی و بسته به خواست مشتریان گرامی ارسال می گردد.
شما سروران می توانید نمونه کارهای ما را از طریق همین سایت و یا صفحات ما در شبکه های مجازی ملاحظه نمائید.

همچنین بخوانید: چاپ لوگو روی بادکنک

سفارش طراحی و چاپ بادکنک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *