💕 بادکنک جشن تعیین جنسیت

بادکنک جشن تعیین جنسیت

فهرست مطالب

جشن تعیین جنسیت، یکی از زیباترین و هیجان‌انگیزترین جشن‌هایی است که زوج‌های منتظر فرزند می‌توانند تجربه کنند. این جشن، فرصتی برای به اشتراک گذاشتن شادی و شور انتظار با خانواده و دوستان است.

در این جشن، پدر و مادر با یک فرد نزدیک خود برای تعیین جنسیت فرزند خود به سونوگرافی می‌روند و از او می‌خواهند که تا روز مراسم، جنسیت را به کسی نگوید تا غافلگیری و هیجان جشن حفظ شود.

دیزاین و تزئینات جشن تعیین جنسیت، نقشی کلیدی در زیبایی و جذابیت این جشن دارد. استفاده از بادکنک‌های صورتی و آبی، یکی از محبوب‌ترین ایده‌ها برای دیزاین این جشن است. بادکنک‌های صورتی، نماد دختر و بادکنک‌های آبی، نماد پسر هستند.

علاوه بر بادکنک، می‌توان از ایده‌های خلاقانه دیگری نیز برای دیزاین جشن تعیین جنسیت استفاده کرد. استفاده از عروسک‌ها، اکسسوری‌های کودکانه، گل و… می‌تواند به زیبایی و جذابیت این جشن بیفزاید.

در این مطلب شرکت چاپ بادکنک دیبا به ارائه توضیحاتی در خصوص جشن تعیین جنسیت و برگزاری آن با استفاده از تزیینات بادکنک می پردازد. با ما همراه باشید.

جشن تعیین جنسیت چیست :

امروزه افراد برای مناسبت های مختلف مراسم ها و جشن های متفاوتی را مختص به آن مناسبت برگزار می نماید. می‌توان از برخی از این مراسمات مانند جشن عروسی، جشن نامزدی، جشن فارغ التحصیلی و… نام برد.

اما یکی از جدیدترین انواع جشن ها که در سال های نه چندان دور و از فرهنگ غرب به کشورمان راه پیدا کرده است جشن تعیین جنسیت می باشد که بسیار هیجان انگیز و شاد برگزار می شود.

از دیرباز برای پدر و مادران جوان و همچنین خانواده هایشان بسیار مهم بوده که بدانند نوزادی که قرار است به دنیا بیاید چه جنسیتی دارد. پدرها و مادران جوان علاوه بر علاقه شخصی که دوست دارند جنسیت فرزند خود را بدانند برایشان این نکته مهم است که بتوانند قبل از بدو تولد نوزاد خویش وسایل شخصی، اتاق و … کودک خود را با توجه به نوع جنسیت او خریداری و آماده نمایند.

از این رو بهترین راه حل که میتواند جنسیت بچه را برای پدرران و مادران جوان و همچنین اقوام و آشنایان مشخص نماید برگزاری جشن تعیین جنسیت میباشد تا خیال همه را آسوده نماید.

جشن تعیین جنسیت چیست

نحوه برگزاری جشن تعیین جنسیت

پدر و مادران جوان قبل از برگزاری جشن تعیین جنسیت باید یکی از بستگان یا آشنایان نزدیک را به عنوان فردی مورد اطمینان و امین خود انتخاب نمایند تا بتوانند جواب آزمایش جنسیت کودک خود را قبل از اینکه خودشان جنسیت را مطلع شوند به ایشان سپرده تا او بتواند کارهای مراسم را با کمک افرادی که متخصص برگزاری جشن هستند برای روز مراسم انجام دهند.

نحوه برگزاری به این شکل است که افراد طراح جشن تعیین جنسیت به چندین نوع متفاوت میتوانند مراسم را برگزار نمایند.

لازم به توضیح است که برای جشن تعیین جنسیت از دو رنگ صورتی و آبی استفاده میشود که رنگ صورتی نشان دهنده دختر بودن نوزاد بوده و رنگ آبی نشان دهنده پسر بودن کودکی که در چند ماه آینده به دنیا خواهد آمد.

یکی از طرح های مرسوم که برای این جشن استفاده میگردد به این صورت است که، کیکی که برای جشن سفارش میدهند با تزئین و روکش بیرونی خامه سفید ساده یا شکلاتی و انواع متنوع دیگر میباشد اما داخل کیک با توجه به نوع جنسیت کودک که در برگه آزمایشگاه مشخص شده و طراح جشن از قبل به آن اشراف دارد با خامه و اسمارتیز رنگ صورتی یا رنگ آبی با توجه به نوع جنسیت نوزاد تزیین شده است که در زمان بریدن کیک پدر و مادر کودک از جنسیت بچه مطلع میشوند.

البته این نکته حائز اهمیت است که تمامی تزئینات محل برگزاری جشن با رنگ های صورتی و آبی تشکیل شده است و چه زیبا خواهد بود که پدر نوزاد از لباس رنگ آبی و مادر نوزاد از لباس رنگ صورتی در مراسم جشن استفاده نمایند که کمک بسیاری برای هر چه زیباتر شدن برگزاری جشن مینماید.

دو ایده خلاقانه برای دیزاین جشن تعیین جنسیت با بادکنک:

ایده اول: جعبه غافلگیری

تعداد زیادی بادکنک کوچک در رنگ‌های صورتی و آبی تهیه کنید.
بادکنک‌ها را باد کرده و در یک جعبه کادویی بزرگ قرار دهید.
در روز جشن، پدر و مادر جعبه را باز می‌کنند و با بیرون آمدن بادکنک‌ها، جنسیت نوزاد مشخص می‌شود.

ایده دوم: بادکنک غافلگیری

یک بادکنک بزرگ مشکی تهیه کنید.
تعداد زیادی بادکنک کوچک در رنگ‌های صورتی یا آبی (متناسب با جنسیت نوزاد) تهیه کنید.
بادکنک‌های کوچک را داخل بادکنک بزرگ مشکی قرار دهید.
در روز جشن، پدر و مادر با سوزن بادکنک بزرگ را می‌ترکانند و با پخش شدن بادکنک‌های کوچک، جنسیت نوزاد مشخص می‌شود.

نحوه برگزاری جشن تعیین جنسیت

جشن تعیین جنسیت نوزاد با استفاده از بادکنک

یکی از بهترین طراحی هایی که میتوان برای جشن تعیین جنسیت انتخاب نمود برگزاری آن با استفاده از بادکنک میباشد. در این مراسم از بادکنک رنگ صورتی و آبی استفاده میشود که به دو‌مدل جذاب میتوان از این بادکنک ها بهره برد.

هم چنین می توان از عکس های کارتونی نوزادان دخنر و پسر برای چاپ بادکنک استفاده کرد.

برای دریافت مشاوره در خوص انتخاب چاپ بادکنک و سفارش آن می توانید با کارشناسان شرکت چاپ دیبا از طریق صفحه تماس با ما ارتباط برقرار کنید.

مدل اول این است که با توجه به نوع جسیت نوزاد رنگ بادکنک را انتخاب نموده و داخل یک جعبه بزرگ کادویی بصورت باد شده قرار میدهیم، لذا پدر و مادر نوزاد و میهمانان آنها وقتی که درب جعبه برداشته میشود، متوجه جنسیت کودک خواهند شد.

اگر بادکنک های داخل جعبه صورتی باشد جنسیت نوزاد دختر است و اگر از بادکنک های رنگ آبی استفاده شود جنسیت پسر می باشد.

مدل دوم که بسیار هیجان انگیزتر نیز میباشد به این صورت است که افرادی بادکنک آرایی انجام میدهند یک بادکنک سایز بزرگ به رنگ مشکی را باد نموده و داخل بادکنک مشکی را با توجه به جنسیت نوزاد از یکی از رنگ های بادکنک صورتی یا آبی استفاده می نمایند که این بادکنک ها را بسیاد کم باد کرده و داخل بادکنک مشکی بزرگ قرار میدهند.

نکته جالب توجه این است که در زمان مقرر، پدر و مادر نوزاد با یک جسم تیز مثل سوزن بادکنک مشکی را میترکانند و سپس با توجه به رنگ بادکنک های داخل بادکنک مشکی نوع جنسیت نوزاد را متوجه خواهند شد .

هم چنین پیشنهاد می شود از چاپ بادکنک با تصاویر دخترک و پسرک عروسکی استفاده نمایید زیرا هیجان و زیبایی به مراسم شما خواهد داد.

شرکت چاپ دیبا بهترین کیفیت بادکنک های رنگی را با نازلترین قیمت در سراسر ایران به شما عزیزان ارائه میدهد. ما در شرکت چاپ دیبا امیدواریم سهم کوچکی در مراسمات و مناسبت های شادی شما سروران داشته باشیم.

برای اطلاع از انواع موجودی های بادکنک و هم چنین سفارش و طراحی اختصاصی چاپ بادکنک با مشاورین ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *