جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 بالن تبلیغاتی یک تبلیغات محیطی کار آمد

بالن تبلیغاتی یک تبلیغات محیطی کار آمد

فهرست مطالب

بالن تبلیغاتی یکی از آن دسته از تبلیغات محسوب می‌شود که به راحتی می‌تواند نام و نشان تجاری شما سروران را به عموم مردم نشان داده و در یک بازه بسیار کوتاه برند کسب و کار شما را به تمامی افراد و ساکنینی که در شهر شما حضور دارند معرفی کرده و بازخورد و بازدهی بسیار مطلوبی برایتان به همراه داشته باشد.

در نظر داشته باشید که امروزه تبلیغات محیطی می‌تواند بخش مهمی از اهداف تجاری شما سروران را در زمینه تبلیغات مرتفع نموده و بر میزان سودآوری و فروش شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انواع تبلیغات محیطی:

لازم به توضیح است که برخی از تبلیغات محیطی مانند بیلبورد، تابلوهای تبلیغاتی، بنرهای تبلیغاتی، سازه های بادی، بالن تبلیغاتی و اقلامی دیگر از این دست از تبلیغات می باشد. اما نکته حائز اهمیت این است که شما سروران باید بهترین گزینه را در میان این نوع از تبلیغات محیطی انتخاب نموده تا علاوه بر بازدهی، از لحاظ صرفه اقتصادی نیز برایتان توجیه اقتصادی داشته باشد.

حال نکته با اهمیت این است که از آنجا که همه ما در زندگی شهری امروزی با بسیاری از تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی و اقلام دیگر از این دست از تبلیغات مواجه می شویم، برایمان تا حدود بسیار زیادی عادی شده و چشممان به دیدن این دسته از تبلیغات عادت نموده است.

اما در صورتی که بالن تبلیغاتی با توجه به اینکه تمامی انسان ها میل به پرواز در ذهنشان وجود دارد و به هر جسمی در آسمان دقت مینمایند، لذا از این رو بالن تبلیغاتی می‌تواند بهترین گزینه برای تبلیغات محیطی شما سروران محسوب گردد.

به علاوه بر دید بسیار عالی و مجذوب نمودن نگاه تمامی افراد که از فواصل دور و نزدیک نسبت به بالن تبلیغاتی شما عزیزان عبور و مرور می نمایند، بالن تبلیغاتی توسط شرکت چاپ دیبا با حداقل هزینه طراحی، تولید، چاپ و نصب خواهد شد و به مرحله عملیاتی و اجرا خواهد رسید.

همچنین بخوانید: خرید بالن تبلیغاتی ارزان

بالن تبلیغاتی یک تبلیغات محیطی کار آمد

موارد استفاده از بالن تبلیغاتی:

بالن تبلیغاتی را می توان برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار داد.

در نظر داشته باشید که بالن تبلیغاتی دربرگیرنده تبلیغات برای تمامی گروه های شغلی می باشد که در هر صنف و کسب و کاری که مشغول به فعالیت می باشید، مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز تبلیغاتی شما را به بهترین شکل ممکن تامین نموده تا بتوانید تاثیر بسزایی در پیشبرد و پیشرفت کاری شما عزیزان اعمال نماید.

حال مهم ترین نکته این است که از بالن تبلیغاتی برای بسیاری از افتتاحیه ها، مراسمات ملی و مذهبی، جشن ها، فعالیتهای اجتماعی و اطلاع رسانی و تبلیغات دوره ایی کسب و کارها استفاده می شود و با توجه به بازدهی بسیار بالایی که به همراه دارد در سال های اخیر به طور بسیار چشمگیری مورد پسند قرار گرفته و یکی از بهترین گزینه های انتخابی در کنار چاپ بادکنک برای تبلیغات محسوب می شود.

از آن جا که نصب و اجرای بالن تبلیغاتی این امکان را فراهم می‌کند که در کمتر از چند روز یا چند ساعت تمامی افراد از فواصل دور و نزدیک شما را ملاحظه کرده، با برند و نام و نشان تجاری شما به بهترین شکل ممکن آشنا شده و در ذهن ایشان هک می گردد.

ساخت و تولید بالن تبلیغاتی با رنگ و چاپ اختصاصی:

لازم به ذکر است که شرکت چاپ دیبا علاوه بر چاپ بادکنک تبلیغاتی فرآیند تولید، چاپ و نصب بالن تبلیغاتی را نیز به بهترین شکل و در کوتاهترین زمان ممکن میسر نموده تا شما عزیزان بتوانید از این تبلیغات چشمگیر به درستی بهره مند شوید.

نکته حائز اهمیت در امر چاپ بادکنک و تولید بالن تبلیغاتی این است که شما عزیزان میتوانید رنگ بادکنک و یا بالن تبلیغاتی خود را انتخاب نموده و همچنین رنگی که به جهت چاپ روی موارد تبلیغاتی که به آن اشاره نمودیم را نیز انتخاب کرده تا تیم طراحی و چاپ شرکت دیبا با توجه به طرح اختصاصی و مد نظر شما عزیزان فرآیند تولید بالن تبلیغاتی را انجام نموده و به جهت نصب در محل شما عزیزان تیم نصب شرکت دیبا اعزام و کار را عملیاتی و اجرا نماید.

مهمترین نکته در انتخاب رنگ بالن تبلیغاتی این است که باید از رنگ هایی استفاده شود که در ارتفاع به درستی و به بهترین شکل ممکن، بالن خود را به نمایش گذاشته و بتواند چشم هر بیننده‌ای را به خود مجذوب نماید که از این رو رنگ های بالن و یا رنگ پارچه برنی که برای تولید بالن تبلیغاتی استفاده می شود در رنگ بندی های متنوع و شاد و همچنین تیره می باشند.

اما باید اذعان نمائیم که رنگ هایی نظیر رنگ سفید، رنگ زرد و همچنین رنگ قرمز و اخیراً در سال ۱۴۰۱ یک رنگ دیگر که پا به عرصه ظهور گذاشته است، رنگ کرم می باشد که بسیار چشم نواز بوده در آسمان و ارتفاع به‌خوبی خود را نمایان می‌کند.

از طرف دیگر هر رنگ چاپی که روی بالن های تبلیغاتی مورد استفاده قرار گیرد، می‌تواند به درستی طرح و لوگو را به نمایش گذاشته و مخاطب در اولین نگاه متوجه منظور تبلیغاتی شما عزیزان گردد. لذا این امر مهمترین رسالت هر گزینه ی تبلیغاتی در امر انجام تبلیغات برند شما خواهد بود که در هنگام سفارش بالن تبلیغاتی باید به شما عزیزان مشاوره درست و اصولی داده شود.

بالن تبلیغاتی یک تبلیغات محیطی کار آمد

فروش بالن تبلیغاتی و ارسال به نقاط مختلف جهان:

شایان ذکر است که شرکت چاپ دیبا که در امر تولید بالن تبلیغاتی فعالیت مستمر نموده و با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی افتخار همکاری داشته است، این نکته را به شما عزیزان اذعان می نماید که علاوه بر انجام و نصب بالن تبلیغاتی در تمامی نقاط کشور در هر شهر و استانی که شما عزیزان در آن حضور دارید، تیم نصب شرکت دیبا به محل مورد نظر اعزام شده و فرآیند نسبت به بهترین شکل ممکن صورت خواهد پذیرفت.

حال نکته با اهمیت این است که شرکت دیبا در سال‌های اخیر فرآیند صادرات و تولید بالن تبلیغاتی را برای کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی میسر نموده است.

شما سروران که خارج از ایران فعالیت تجاری می نمایید می توانید سفارش بالن تبلیغاتی خود را در شرکت دیبا ثبت نموده تا فرایند طراحی تولید و چاپ بالن در ایران و در شرکت دیبا صورت پذیرد و سپس سفارش شما عزیزان برایتان از طریق مجاری ارتباطی ارسال گردد.

شما در هر کشوری که حضور داشته باشید می توانید بالن تبلیغاتی خود را با کیفیت بسیار عالی در اختیار داشته باشید و از طریق فیلم های آموزشی که توسط همکاران ما در شرکت دیبا برایتان ارسال می گردد می توانید فرآیند نصب را به بهترین شکل ممکن میسر نموده و انجام دهید.

از این رو با افتخار اعلام می نمائیم شرکت دیبا در ادوار گذشته توانسته است بالن تبلیغاتی را به کشور سوئد، تاجیکستان، کردستان عراق، اربیل، نجف، کربلا ارسال نماید.

به همین جهت شما عزیزان در هر نقطه از جهان که حضور داشته باشید می توانید سفارش خود را در شرکت دیبا ثبت نموده تا فرآیند تولید بالن با طرح مد نظر شما عزیزان صورت پذیرد و به کشور مورد نظرتان صادرات و ارسال گردد.

همچنین بخوانید: مدل ها و انواع متنوع بالن تبلیغاتی

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *