جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 هدیه ای خاص با چاپ بادکنک

پمپ باد بادکنک صورتی و آبی

فهرست مطالب

از چاپ بادکنک می توان به عنوان مصارف گوناگون مانند برگزاری مراسمات و جشن ها چه به صورت خانوادگی و چه به صورت تجاری بهره برداری و استفاده نمود.

از آنجا که بادکنک های تبلیغاتی در رنگ بندی های بسیار شاد و مفرح در شرکت دیبا چاپ و مورد عرضه قرار می گیرد، بدین منظور شما عزیزان میتوانید از این بستر مناسب به منظور یک هدیه تبلیغاتی خاص بهره برده و چشم هر بیننده ای را به خود معطوف نمایید.

لازم به توضیح است امروزه برای اینکه بتوان عزیزان و کسانی که در زندگی ما نقش حیاتی و بدون جایگزینی را دارند، سورپرایز نموده و یک خاطره به یاد ماندنی برای ایشان خلق نماییم، به همین جهت می توانیم از چاپ بادکنک برای مراسماتی نظیر جشن تولد، جشن عروسی، ولنتاین و بسیاری دیگر از این دست از مراسمات استفاده و بهره برداری نمائید.

چاپ بادکنک، یک هدیه خاص

شایان ذکر است چاپ بادکنک مانند یک هدیه خاص و منحصر به فرد نقش خود را ایفا نموده و عزیزان شما از اینکه نام و یا تصویر ایشان بر روی بادکنک چاپ شوند شگفت زده خواهند شد.

لازم به توضیح است که بادکنک تبلیغاتی برای واحدهای تجاری نیز می‌تواند یک تبلیغات هیجان انگیز و در عین حال مثمر ثمر باشد که مخاطبین و مراجعینی که به محل کار و یا واحد کسب و کار شما عزیزان مراجعه می نمایند این امکان برایتان موثر می باشد که با یک هدیه خاص به نام چاپ بادکنک تبلیغاتی نگاه ایشان را به خود معطوف و جلب نمایید. تا برای دراز مدت، نشان تجاری و نوع کاری که انجام می نمائید در ذهن مشتریانتان هک گردد.

لذا این امر مهمترین رسالت در امر تبلیغات می باشد و موجب می گردد برند شما دیده شده و بازدهی و بازخورد بسیار شگفت انگیزی در کسب و کار شما به وجود آید و خلق گردد.

همچنین بخوانید: دیزاین و چاپ بادکنک تولد

هدیه ای خاص با چاپ بادکنک

 

دیزاین محل کسب و کار به کمک بادکنک تبلیغاتی:

از جمله کارهایی که می توان با بادکنک تبلیغاتی اجرا نمود و یک حرکت منحصر به فرد انجام داد، دیزاین محل کسب و کار با استفاده از بادکنک های تبلیغاتی می باشد.

بدین منظور که شما عزیزان می توانید به صورت موردی یا همچنین در طول سال بادکنک های تبلیغاتی را که به مشتریان و مراجعین خود تحویل داده و از بستر بسیار مناسب آن استفاده و بهره برداری می نمایید.

و در یک حرکت جالب نیز از چاپ بادکنک تبلیغاتی به منظور دیزاین استفاده کرده، بدین شکل که می توانید با استفاده از گاز هلیوم داخل بادکنک ها را پر نموده و آنها را به سقف مجموعه و یا واحد تجاری که قرار دارید به صورت معلق و به کمک یک ربان قرار داده،

تا مادامی که مشتریان به محل واحد صنفی شما مراجعه می نمایند هر یک از این بادکنک های تبلیغاتی را در دست گرفته و در کوچه و بازار تبلیغات شما عزیزان را به صورت رایگان انجام نمایند.

مورد دیگر برای استفاده از بادکنک آرایی در واحدهای تجاری به این شکل می باشد که می توانیم به کمک افراد متخصص که فرایند بادکنک آرایی را انجام میدهند یک طاق بادکنکی با بادکنک های تبلیغاتی درست کرده و در ورودی محل واحد تجاری خود نصب نمایید، که این می تواند چشم هر مخاطبی را به خود جلب نماید. لذا در صورت دیگر استفاده از استند های بادکنک آرایی نیز می تواند کمک شایانی در امر تبلیغات به شما عزیزان ایفا نماید.

بدین صورت که می توانید تعداد ۷ یا ۱۳ عدد بادکنک تبلیغاتی را به استندهای تبلیغاتی متصل نموده و در محل های گوناگون در واحد تجاری خود قرار دهید تا علاوه بر زیبایی بصری تبلیغات شما عزیزان به بهترین شکل ممکن انجام شود.

بکارگیری بهترین رنگ بادکنک و رنگ چاپ روی بادکنک:

لازم به توضیح است در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی اینکه بتوانیم بهترین رنگ بادکنک تبلیغاتی را انتخاب نموده و همچنین با یک رنگ چاپ متضاد و خاص فرایند چاپ روی بادکنک صورت پذیرد، عملی است که در زمان ثبت سفارش باید به آن دقت نظر داشته باشید.

حال شرکت چاپ دیبا به شما عزیزان این نوید را می‌دهد که می توانید از بادکنک های رنگ جور که تلفیقی از رنگ‌های شاد و مفرح می باشد استفاده و بهره برداری نموده تا فرایند چاپ با رنگ چاپ متضاد روی آن صورت گرفته و لوگوی شما به بهترین شکل ممکن بر روی بادکنک نقش بسته تا پروسه تبلیغاتی کار به درستی حفظ شده و مخاطب در اولین نگاه متوجه منظور تبلیغات شما عزیزان گردد.

در صورت دیگر اگر شما مشتریان گرامی از تم سازمانی و رنگ سازمانی بهره برده و استفاده می نمایید می توانید فرایند چاپ بادکنک تبلیغاتی را با توجه به رنگ سازمانی و رنگ چاپ که مد نظرتان می باشد به شرکت دیبا ثبت سفارش نموده تا با توجه به آن چیزی که شما عزیزان در ذهن می پرورانید فرآیند چاپ روی بادکنک های تبلیغاتی صورت گرفته و تم سازمانی شما عزیزان نیز حفظ شود تا این امکان برایتان میسر باشد که با توجه به رنگبندی های خاصی که در نظر دارید بادکنک های تبلیغاتی را به مشتریان خود تحویل نمائید.

همچنین بخوانید: ارزان ترین هدایای تبلیغاتی

هدیه ای خاص با چاپ بادکنک

مدت زمان عمر مفید بادکنک تبلیغاتی:

شایان ذکر است شرکت چاپ دیبا از بهترین کیفیت بادکنک و همینطور رنگ چاپ به منظور انجام چاپ بادکنک تبلیغاتی بهره می برد.

لازم به توضیح است که شرکت دیبا تنها از کیفیت جنس بادکنک مالزی که بهترین کیفیت موجود در حال حاضر در کشور می باشد بهره برده که سایز بادکنک های مذکور ۱۲ اینچ یا ۳۰ سانت می باشد که می توانند لوگوی شما را با بزرگ ترین حالت ممکن روی بادکنکها چاپ نموده و تحویلتان نمائیم.

این نکته حائز اهمیت می باشد که شرکت دیبا از رنگ چاپ منحصر به فرد که یک فرمول خاص و اختصاصی دارد و با توجه به تجربه و علمی که در سال های اخیر به دست آورده ایم و با کمک گرفتن از اشخاص متخصص که علم این کار را دارند، فرمول رنگ چاپ بادکنک را به دست آورده و از آن به منظور انجام چاپ روی بادکنک های تبلیغاتی استفاده می نمائیم.

شایان ذکر است طول عمر بادکنک تبلیغاتی و همینطور رنگ چاپ روی بادکنک در شرکت دیبا دو سال می باشد و شرکت دیبا تا مدت مذکور چاپ روی بادکنک را ضمانت و گارانتی می نماید که نه رنگ چاپ بریزد و بشکند.

لذا این امکان برای شما عزیزان باعث می شود که بتوانید در دراز مدت از بادکنک های تبلیغاتی خود به بهترین شکل ممکن بهره برده و بدون هیچ دغدغه ای چاپ بادکنک تبلیغاتی را به مشتریان خود تحویل نمایید و فقط نکته قابل توجه این است که می بایست بادکنک ها ی تبلیغاتی برای نگهداری در دراز مدت به دور از نور خورشید و در جای خشک نگهداری شوند تا بتوان با کیفیت اولیه از آن بهره برداری نمود.

همچنین بخوانید: تقاوت کیفیت جنس های بادکنک

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

هدیه ای خاص با چاپ بادکنک

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *