💕 جدیدترین ایده تبریک تولد با بالن تولد

تبریک تولد با بالن تولد

فهرست مطالب

شرکت چاپ دیبا که در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور تولید بالن تبلیغاتی فعالیت مستمر در کشور انجام می دهد و تمامی سفارشات تبلیغاتی شما عزیزان را در حوزه تخصصی خویش به بهترین شکل ممکن انجام داده و به مرحله اجرا می رساند، این نوید را به شما می دهد که می توانید از یک بستر و یک لاین جدید که تیم طراحی و تولید شرکت دیبا ابداع و میسر نموده است به بهترین شکل ممکن استفاده و بهره برداری نماید.

این سبک جدید و لاین نو که بسیار مورد توجه و بازخورد شما عزیزان قرار گرفته است خط تولید بالن تولد می باشد.

استفاده از بالن تولد برای تبریک:

بدین صورت که شما عزیزان میتوانید برای تبریک تولد عزیزانتان و همچنین خلق یک سوپرایز خاص و منحصر به فرد برای ایشان از بالن تولد استفاده نموده و در روز تولدشان در محلی که مورد نظرتان می باشد و در هر شهر و استانی که قرار دارید تبریک خود را در آسمان، به شخص مورد نظر خود اعلام نموده و یک خاطره به یاد ماندنی و هیجان انگیز برای ایشان رقم بزنید.

بدین جهت شما عزیزان می بایست از حداقل ۱۰ روز قبل از روز تولد با تیم طراحی و تولید شرکت دیبا ارتباط برقرار نموده و سفارش خود و متن چاپ و یا هر آنچه که قرار است بر روی بالن چاپ گردد را به تیم طراحی ما تحویل داده تا در کمترین زمان ممکن طراحی بالن تبلیغاتی با طرح مورد نظر شما عزیزان انجام شده و به تایید شما عزیزان رسیده و سپس به مرحله تولید و چاپ برسد تا در روز مشخص شده فرایند نصب بالن تولد به بهترین شکل ممکن برای شما عزیزان انجام گردد.

نکته حائز اهمیت این است که این لاین جدید و یا این خط تولید فقط برای تولد نمی باشد و شما عزیزان می توانید برای تبریک سالگرد ازدواج، ولنتاین و بسیاری دیگر از این دسته از مناسبت ها و جشن ها استفاده نموده و تبریک خود را به صورت هیجان انگیزترین شکل ممکن اعلام نمائید.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک تولد

بالن تبریک تولد

رنگ بندی های خاص بالن تولد:

برای تولید بالن تبلیغاتی می توانیم از رنگ های متنوع و بسیار خاص استفاده نماییم. بدین شکل که برخی از این رنگ ها شامل بالن سفید، قرمز، سبز فسفری، سبز تیره، کرم، بنفش و بسیاری از رنگ های دیگر می باشد که می تواند جلوه بسیار خاص و منحصر به فردی را ایجاد نماید و چشم هر بیننده ای را در اولین نگاه به خود معطوف کند.

اما این نکته حائز اهمیت می باشد که برای رنگ بالن به جهت تولید بالن تولد باید از رنگ خاص و بسیار منحصر به فرد استفاده نمود که بتواند مخاطب مورد نظر شما عزیزان را هیجان زده نماید.

به این صورت به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم اگر قرار است که بالن تبلیغاتی را برای تبریک تولد یا جشن های خاص خانوادگی استفاده نمایید. لذا اگر مخاطب شما خانم می باشد از رنگ صورتی استفاده نموده و اگر مخاطب شما آقا می باشد می توانید از رنگ آبی روشن یا آبی تیره به جهت تبریک تولد و مراسمات گوناگون و خانوادگی خود می توانید استفاده نمایید که چشم هر بیننده به آن معطوف می گردد و مطمئناً یک خاطره زیبا و مثال زدنی برای شما عزیزان رقم خواهد خورد.

لازم به توضیح است که بالن تبلیغاتی برای مراسمات تولد و یا مراسمات خانوادگی و جشن ها باید با توجه به همان طرح مورد نظری که مختص به این مراسم می باشد مورد چاپ قرار گیرد که به همین دلیل تیم طراحی شرکت دیبا با توجه به خواست شما عزیزان از یک طراحی بسیار شیک و هیجان انگیز استفاده نموده تا بتواند سهم کوچکی در مراسمات شادی و خانوادگی شما عزیزان ایفا نماید تا کار به بهترین شکل ممکن به مرحله اجرا برسد.

از چه متنی برای تبریک بر روی بالن تولد استفاده کنیم؟

لازم به توضیح است که برای تبریک تولد عزیزانتان می توانید از کلمات محبت آمیز استفاده نموده و یا از اسم و نام ایشان و اینکه جمله تولدت مبارک را نیز به کار ببرید.

حال یکی از کارهایی که شرکت دیبا انجام می دهد این است که در هنگام طراحی از تصویر کیک و یا کلمه Happy Birthdayاستفاده نموده که زیبایی بصری بسیار عالی را ایجاد می نماید.

لازم به توضیح است که این امکان وجود دارد تا بتوانیم در کنار نام عزیزان شما که به عنوان تبریک تولد بر روی بالن چاپ می شود نیز از اشکال مانند گل نیز استفاده نمائیم.

شایان ذکر است برای چاپ روی بالن تولد نیز به شما عزیزان این پیشنهاد را می دهیم که بر روی بالن رنگ صورتی می توانیم از رنگ چاپ مشکی، سبز، قرمز و رنگ هایی که تا حدودی تیره هستند استفاده نموده که چاپ به درستی و به بهترین شکل خود را به معرض نمایش بگذارد و همچنین بر روی بالن تولد رنگ آبی می توان از رنگ چاپ سفید استفاده کرد که بسیار عالی به نظر خواهد آمد.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک برای تم تولد

تبریک تولد با بالن تولد

نحوه هماهنگی بابت روز نصب بالن تولد:

لازم به توضیح است که با توجه به اینکه بالن تولد و یا بالن هایی برای مراسمات مختلفی از این دست جشن ها می‌بایست در روز مورد نظر نصب گردد، از این رو به شما سروران اذعان می نمائیم که می بایست حداقل از ۱۰ روز الی دو هفته قبل از موعد مراسم با تیم تولید بالن شرکت دیبا ارتباط برقرار نموده و ثبت سفارش خود را انجام نمایید.

این امر موجب می گردد که شرکت دیبا بتواند با خیال آسوده و با یک بازه زمانی بسیار مطلوب فرایند طراحی را با توجه به متن مورد نظر شما عزیزان انجام داده و پس از تایید شدن توسط شما عزیزان فرایند تولید و چاپ صورت پذیرفته و در موعد مقرر و از پیش تعیین شده در محل شما فرایند اجرا و نصب صورت خواهد پذیرفت.

لازم به توضیح است شرکت دیبا محدودیت مکانی نداشته و با توجه به محدوده که شما عزیزان و یا محلی که شما در آن قرار دارید و در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران که می باشید فرایند نصب انجام خواهد شد تا بتوانیم سهم کوچکی را برای روزهای شادی و سرور شما عزیزان ایفا نماییم.

از آنجا که بالن تبلیغاتی باید یک حس سورپرایز را برای مخاطب مورد نظر شما ایجاد نماید به همین جهت مابقی هماهنگی ها باید توسط شما عزیزان و خانواده محترمتان صورت پذیرد تا بتوانیم در یک بازه زمانی یک ساعته بالن تبلیغاتی را نصب نموده و سپس فرد مورد نظر با دیدن بالن تولد شگفت زده شود.

یکی از سفارشاتی که به دفعات در شرکت دیبا انجام شده است تبریک تولد می باشد که شما عزیزان میتوانید با کلماتی احساسی و محبت آمیز و با ذکر نام فرد مورد نظر خود تبریک روز تولد را به ایشان انجام داده و یک کار بسیار شگفت انگیز و خاص نمایید.

نکته حائز اهمیت این است که شرکت دیبا برای این دسته از از تولید بالن ها طرح های بسیار خاص و هیجان انگیز را ارائه می نماید تا بتواند در مراسم شادی و شروع به شما عزیزان سهم کوچکی ایفا نماید و بهترین این طراحی را به جهت تبریکات مراسمات خصوصی شما عزیزان اعمال کند.

همچنین بخوانید: تزیین بادکنک برای تولد بزرگسالان

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبایوتیوب چاپ دیبا

بالن تبریک تولد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *