جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 دیزاین و چاپ بادکنک تولد

دیزاین و چاپ بادکنک تولد

فهرست مطالب

بادکنک آرایی برای تولد

مراسم تولد یکی از آن دسته از مراسمات میباشد که برگزاری آن چه برای افراد خانواده و چه برای شخصی که قرار است جشن تولد برایش گرفته شود بسیار مهیج و هیجان انگیز خواهد بود.

لازم به توضیح است که برای برگزاری جشن تولد می بایست تا حد امکان به تمامی جزئیات دقت داشت تا بتوان مراسمی خاص و منحصر به فرد را برگزار نمود و شخصی که روز تولدش می باشد و مراسم فقط و فقط برای ایشان تدارک دیده شده است را تا حد امکان غافلگیر و سورپرایز نمود.

شایان ذکر است یکی از ملزوماتی که در این گونه مراسمات استفاده می شود بادکنک می باشد که جلوه ی بسیار جذابی به مراسم خواهد داد. لذا شما عزیزان می توانید از بادکنک های رنگی در مدل های متنوع جهت دیزاین مراسم خویش استفاده نموده و با هر شکل و شمایلی که در نظر دارید اشکال بسیار خاص و جذابی درست کرده و تا میتوانید به مراسم خویش زیبایی ببخشید.

بادکنک آرایی با چاپ بادکنک دیبا

در نظر داشته باشید که می توانید از بادکنک های لاتکسی که در رنگ بندی های شاد و یا از بادکنک های طرح قلب و یا بادکنک های فویلی جهت برگزاری مراسم تولد خود و یا عزیزانتان استفاده نمائید. شرکت چاپ بادکنک تبلیغاتی دیبا به همین جهت به شما سروران پیشنهاد می دهد برای بادکنک آرایی جشن های خویش می توانید از جدیدترین نوع بادکنک که چند ماهی است روانه بازار شده است استفاده نمائید که زیبایی مراسمات شما را چندین برابر خواهد نمود و آن بادکنک کروم می باشد که علاوه بر تنوع رنگی بسیار خاص و زیبا به علت متریال و موادی که در تولید بادکنک استفاده شده است با تمامی بادکنک هایی که تا به الان دیده اید از نظر ظاهری متفاوت می باشد.

لذا شما عزیزان می توانید برای دیزاین و بادکنک آرایی مراسم تولد خود از ایده هایی که در سر دارید و یا طرح ها و مدل هایی که در سایت شرکت چاپ بادکنک تبلیغاتی دیبا و در مقالات گذشته برای شما در نظر گرفته ایم بهره برده و یک بادکنک آرایی معقول و جذاب را ایجاد نمائید.

دیزاین و چاپ بادکنک تولد

انجام دیزاین و چاپ بادکنک تولد

لازم به ذکر است باید اذعان نمائیم که یکی از کارهایی که در چند سال اخیر برای برگزاری جشن های تولد، نامزدی، عروسی، ولنتاین و یا بسیاری دیگر از مراسمات شخصی رواج پیدا کرده است چاپ روی بادکنک برای مراسمات خانوادگی و دوستانه می باشد.

در نظر داشته باشید که برای جشن تولد عزیزانتان که برای شما و در زندگی شخصیتان جایگاه ویژه ای دارند می توانید یک کار بسیار خاص و شگفت انگیز انجام داده و هر متن و عکسی که مد نظرتان هست، که ایشان را غافلگیر می نماید روی بادکنک چاپ نموده و یک فضای بسیار جذاب را برای ایشان خلق نمائید.

در نظر داشته باشید چاپ روی بادکنک به صورت سفارشی و تنها با لوگوی مد نظر شما صورت خواهد گرفت که این کار زیبایی مراسم را چندین برابر خواهد نمود و با بادکنک های چاپ شده با طرح های آماده مانند تولد مبارک بسیار متفاوت خواهد بود. همچنین چاپ عکس فرد مورد نظر روی بادکنک در روز تولد ایشان بر زیبایی مراسم می افزاید و همچنین زمانی که این بادکنک های چاپ شده را در محل مراسم جایگذاری نمائید مطمئنا حاضرین و میهمانان را نیز شگفت زده خواهد نمود.

لذا بعد از مرحله چاپ بادکنک تولد بهترین روش برای دیزاین و بادکنک آرایی استفاده از گاز هلیوم و یا استند بادکنک می باشد. به این صورت که شما می توانید داخل بادکنک ها را با گاز هلیوم پر نموده و در محل مراسم به صورت مهار شده و یا معلق در هوا جای گذاری نموده که زیبایی مراسم را چندین برابر می نماید. یا اینکه با کمک گرفتن از استندهای رو میزی و یا ایستاده می توانید این بادکنک های چاپ شده را در جاهای مختلف مراسم تولد قرار دهید.

نحوه سفارش برای چاپ روی بادکنک جهت تولد

شما عزیزان برای اینکه بتوانید سفارش چاپ بادکنک اختصاصی خویش را نهایی نمائید لازم است که ابتدا تصمیم گیری کنید که میخواهید چه متن و لوگویی روی بادکنک چاپ گردد و یا از عکس برای چاپ استفاده نمائید. البته میتوایند از همکاران و کارشناسان ما نیز در شرکت چاپ دیبا مشاوره رایگان بگیرید تا بتوانید راحتر تصمیم گیری نمائید .

سپس در مرحله بعد ، طراحی لگو برای شما توسط تیم طراحی شرکت دیبا انجام خواهد گرفت و بعد از تایید نهایی شما سروران وارد مرحله چاپ خواهیم شد . لذا در این مرحله شما عزیزان باید اعلام نمائید که تاریخ دقیق تحویل سفارش به محل شما مشتریان گرامی چه زمانی خواهد بود تا همکاران ما در شرکت دیبا برنامه ریزی لازم برای چاپ بادکنک را انجام داده و در موعد مقرر بادکنک های چاپ شده تحویل شما عزیزان گردد.

نکته مهم در بحث چاپ عکس روی بادکنک این است که برای انجام این نوع چاپ می بایست قبل از انجام هر کاری تصویر مورد نظر به صورت سیاه قلم نقاشی شود و سپس از روی نقاشی مورد نظر طراحی لازم برای چاپ روی بادکنک صورت گیرد و سپس برای چاپ بادکنک اقدام خواهد شد.

شما عزیزان می توانید برای مشاهده نمونه کارهای صورت گرفته توسط شرکت چاپ دیبا به صفحه گالری تصاویر در سایت و یا به صفحات شرکت دیبا در شبکه های اجتماعی مراجعه نموده و کارهای چاپ شده را ملاحظه نمائید.

دیزاین و چاپ بادکنک تولد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *