💕 دستگاه چاپ بادکنک تبلیغاتی

دستگاه چاپ بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

تاریخچه چاپ بادکنک تبلیغاتی

چاپ بادکنک تبلیغاتی یکی از انواع تبلیغات در ایران و یا حتی جهان محسوب می شود که بسیار پر مخاطب بوده است. به طوری که بسیاری از برندهای کوچک و بزرگ برای جذب مخاطب از این روش تبلیغاتی بصورت بسیار چشمگیر استفاده می نمایند.

برای اولین بار چاپ بادکنک در کشورهای اروپایی و آسیای شرقی صورت گرفت و با توجه به بازخورد بسیار چشمگیری که در میان مردم داشت به سرعت جای خود را در میان انبوه سایر تبلیغات باز نمود و به سایر کشورها در جهان نیز ورود پیدا کرد.

حال با توجه به مطالب قبلی که در مقالات گذشته برای شما سروران توضیح داده شده باید اذعان نمائیم که چاپ روی بادکنک از حدود 15 سال پیش وارد کشورمان گردید و کم کم در میان کسب و کارهای مختلف به عنوان یک هدیه تبلیغاتی جایگاه خود را بدست آورد.

لازم به ذکر است با توجه به حس بسیار خوبی که از بادکنک در میان عامه ی مردم از بزرگسال تا خردسالان وجود دارد، گرایش به بادکنک از دیرباز فراگیر بوده است و این بستر مناسب سبب گردیده تا از این کالا برای تجارت نیز استفاده گردد. به طوری که تمامی مشاغل میتوانند لوگو، متن، عکس و یا هر آنچه که برای تبلیغات در سر دارند را روی بادکنک چاپ نموده و سپس آنرا بعنوان یک گیفت تبلیغاتی به مراجعین و مشتریان خود ارائه نمایند.

حال با گذشت بیش از یک دهه از ورود چاپ بادکنک تبلیغاتی در ایران این روش تبلیغاتی بسیار مرسوم شده است تا جایی که تمامی برندهای معتبر از بادکنک تبلیغاتی به عنوان یک روش تبلیغاتی بسیار تاثیر گذار به جهت رشد کسب و کار و بیزنس خویش استفاده می نمایند. لذا در عین حال کمتر کسی در کشور می باشد که با این روش تبلیغاتی آشنایی نداشته باشد و از بادکنک تبلیغاتی استقبال نکند.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک تبلیغاتی در شهرها

دستگاه چاپ بادکنک تبلیغاتی

روش های چاپ بادکنک در ایران:

در سال های گذشته و از بدو ورود چاپ بادکنک در ایران این فرآیند به صورت دستی صورت می گرفت. به این صورت که از روی لوگوی طراحی شده یک شابلون یا کلیشه ساخته می شد و سپس شابلون را به گیره ای که روی یک میز، فیکس و ثابت شده بود متصل می کردند و سپس بادکنک را به وسلیه پمپ باد دستی بادکنک باد نموده و زیر شابلون قرار می داند. در نهایت شابلون را به سمت پائین آورده و به کمک یک کاردک رنگ موجود بر روی شابلون را به حرکت در می آوردند و تمام فضای شابلون را آغشته به رنگ نموده تا طرح مورد نظر بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ شود. در آخرین مرحله بادکنک ها را به مدت چند ساعت به همان شکل باد شده رها می کردند تا چاپ روی بادکنک در طول زمان خشک شده و سپس باد موجود در بادکنک را خالی نموده و بسته بندی می کردند.

لذا انجام این مراحل بسیار وقت گیر و دست و پا گیر بود اما با توجه به شرایط موجود چاره ای جز انجام کلیه مراحل فوق برای چاپ بادکنک تبلیغاتی وجود نداشت. لذا با گذشت زمان و استقبال بی نظیر و بسیار چشمگیر از چاپ بادکنک در تجارت، این نوع تبلیغات به سمت صنعتی شدن گرایش پیدا کرد و در نهایت نمونه های اولیه چاپ بادکنک بوسیله دستگاه بر روی کار آمد که این امر کار را برای تولید کنندگان چاپ بادکنک تبلیغاتی بسیار سهل و آسان نمود.

شایان ذکر است عمدتا در ایران چاپ بادکنک به وسلیه دستگاه انجام می گیرد که علاوه بر افزایش چشمگیر سرعت و راندمان کار، تا حد بسیار زیادی کیفیت چاپ را نیز بالا برده است.

همچنین بخوانید: کاربرد چاپ بادکنک تبلیغاتی

دستگاه موردتیاز برای چاپ بادکنک تبلیغاتی:

لازم به ذکر است در چند سال گذشته انواع دستگاه های مختلف برای چاپ روی بادکنک پا به عرصه ظهور گذاشته است. لذا اولین نوع این دستگاه ها به صورت پناماتیک و یا پدالی بوده است که روش چاپ این نوع دستگاه به این شکل بود که شابلون را به بازوها یا اهرم های متحرک دستگاه وصل می نمودند و سپس یک نفر اپراتور می بایست پشت دستگاه قرار می گرفت و بادکنک هایی که با پمپ باد برقی توسط شخص دیگری باد می شد را بر روی محل مخصوص دستگاه قرار می داد و سپس به وسیله پدالی که زیر پای اپراتور قرار داشت، تک تک بادکنک ها را با فشار دادن پدال و پائین آمدن شابلون، چاپ می نمود که با توجه به شرایط آن زمان در هر دو ساعت امکان چاپ 1000 عدد بادکنک وجود داشت که به نسبت چاپ دستی بسیار سرعت پیشرفت کار بالا رفته بود.

لذا در حال حاضر و با گذشت زمان دستگاه های چاپ بادکنک تبلیغاتی اتوماتیک روانه بازار شده است که تمامی کار از مرحله باد شدن بادکنک تا مرحله چاپ شدن و بسته بندی بصورت اتوماتیک انجام می شود. لازم به توضیح است که تعداد 1000 عدد بادکنک به کمک دستگاه های پیشرفته در زمان کمتر از یک ساعت انجام می شود که بسیار چشمگیر می باشد.

لازم به ذکر است که کم کم چاپ بادکنک تبلیغاتی در ایران به سمت چاپ چند رنگ روی بادکنک جلو می رود و در بازه زمانی خیلی نزدیک چاپ رنگی روی بادکنک نیز در ایران انجام خواهد شد.

لذا شایان ذکر است که شرکت چاپ بادکنک تبلیغاتی دیبا افتخار این را دارد که تمامی سفارشات بادکنک تبلیغاتی شما عزیزان را با جدیدترین و به روز ترین دستگاه های پیشرفته در ایران چاپ نموده و در کمترین زمان ممکن تحویلتان خواهد نمود. همچنین برای سفارش بالن تبلیغاتی، بادکنک آرایی و چاپ بادکنک با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: چاپ دستی روی بادکنک

دستگاه چاپ بادکنک تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *