💕 بالن های تبلیغاتی چند نوع هستند؟

قیمت اجاره بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

بالن تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات است که بسیار پربازده بوده و مورد توجه مخاطبان قرار می‌گیرد و در یک بازه زمانی بسیار کوتاه تاثیر بسزایی را در کسب و کار شما عزیزان و اهداف تبلیغاتی که در سر دارید را انجام خواهد داد.
لازم به توضیح است است که تولید بالن تبلیغاتی از حدود ۱۰ سال پیش وارد کشور شده و مورد توجه عامه مردم و تمام مدیران کسب و کارها قرار گرفته است و با توجه به اینکه می تواند نقش تبلیغاتی موثری را در پیشبرد اهداف تجاری و فرهنگی و اجتماعی شما سروران ایفا نماید به این صورت میتوان این استنباط را نمود که استفاده از بالن های تبلیغاتی برای تمامی مشاغل و همینطور کارهای اجتماعی و فرهنگی می تواند بسیار تاثیرگذار بوده و نقش مهمی را در اطلاع رسانی و تبلیغات از خود نشان دهد. شایان ذکر است که بالن های تبلیغاتی در مدل ها و اشکال متنوع در شرکت دیبا تولید و عرضه می گردد.
لذا باید توجه داشت که شرکت دیبا به عنوان اولین شرکت تولیدی در امر بالن تبلیغاتی در کشور فعالیت نموده و در کنار سایر محصولاتی که مانند چاپ بادکنک تبلیغاتی به شما سروران ارائه می دهد بالن تبلیغاتی را نیز در بهترین کیفیت ممکن طراحی، تولید، چاپ و نصب می نماید.

انواع بالن های تبلیغاتی:

لازم به توضیح است که بالن های تبلیغاتی در سه نوع و مصارف گوناگون تولید و عرضه می گردد.
لذا این ۳ نوع شامل بالن پژوهشگاهی، بالن برای اهداف تجاری و کسب و کارها و همچنین بالن برای اهداف اجتماعی و فرهنگ سازی استفاده می شود.

بالن های پژوهشگاهی

شایان ذکر است که بالن‌های پژوهشگاهی صرفاً برای ارگانهای دولتی و یا خصوصی که وابسته به دولت می باشند و به جهت انجام امور آزمایشگاهی و پژوهشگاهی تولید و عرضه می گردد. به این صورت که ارگان های دولتی و نهادهای خصوصی با استفاده از این بالن ها پژوهشگاهی می‌توانند به نتایج بسیار مطلوبی در جهت انجام آزمایشهای هوا و فضا بپردازند.

بالن های تبلیغاتی جهت کسب و کار

نوع دوم از بالن های تبلیغاتی که برای کسب و کارها استفاده می شود و باعث می شود که مدیران و صاحبان کسب و کارها بتوانند لوگو و نشان تجاری خود را بر روی بالن تبلیغاتی چاپ نموده و در ارتفاع بسیار مناسب ۵۰ متر از سطح زمین و یا از محلی که در آن بالن نصب میشود بتوانند تبلیغات هدفمندی را انجام داده و نگاه همگان را به خود جلب نمایند.

بالن های تبلیغاتی جهت فرهنگ سازی

نوع سوم از بالن های تبلیغاتی که به جهت فرهنگ سازی و مسائل اجتماعی و اطلاع رسانی مسائل روزمره صورت می‌گیرد و مجدد توسط ارگانهای دولتی و نیمه دولتی مانند نیروی انتظامی و راهور و همچنین شهرداریها و بسیاری از نهادهای دولتی دیگر مورد استقبال و استفاده قرار می‌گیرد که می‌توانند با استفاده از ظرفیت بالای تبلیغاتی بان، اطلاع رسانی مطلوب و ویژه‌ای را به عموم مردم اعمال نمایید.

همچنین بخوانید: تفاوت بالن تبلیغاتی با بالن تفریحی

بالن های تبلیغاتی چند نوع هستند؟

 

بهترین رنگ های بالن تبلیغاتی :

لازم به توضیح است که بالن های تبلیغاتی برای انجام امور مختلف مورد استفاده قرار می گیرد که به همین صورت دارای رنگ بندی های متنوع چه از نظر رنگ پارچه ای که برای تولید بالا استفاده می شود و همین طور از لحاظ رنگ چاپی که قرار است روی بالا صورت بگیرد دارای تنوع بسیار زیاد می باشد.
در نظر داشته باشید که پارچه بالن تبلیغاتی از طیف گسترده ای از رنگها تولید شده و روانه بازار می‌شود که تعداد اندکی از شرکت‌های تولیدی در داخل کشور کیفیت بسیار مطلوبی از پارچه بالن تبلیغاتی که اصطلاحاً پارچه برنی گفته می شود را تولید و عرضه می نمایند که شرکت دیبا بهترین نوع پارچه را برای تولید بالن مورد استفاده قرار میدهد.
رنگ بندی پارچه برنی یا همان پارچه بالن های تبلیغاتی در طیف های گسترده ای مانند رنگ های اصلی و رنگهای ترکیبی مانند بنفش، صورتی، قهوه ای و … تولید میگردد.

بالن تبلیغاتی در طیف رنگ ها و جنس مقاوم

شایان ذکر است رنگ بالن اگر در طیف رنگ های اصلی مانند زرد، سبز، آبی و قرمز و همچنین رنگ سفید که خنثی نیز است سبب می گردد کیفیت پارچه بهتر بوده و همینطور از مقاومت بیشتری نیز برخوردار باشد.
از همین رو شرکت چاپ دیبا به تمامی مشتریان خود این پیشنهاد را می دهد که در صورت لزوم از رنگهای سفید، زرد و قرمز برای تولید بالن استفاده نمایند که علاوه بر این که سبب می گردد نور کمتری در اثر تابش خورشید به خود جذب نماید که این امر موجب می‌شود تا پارچه دوام بیشتری آورده و در اثر تابش نور مستقیم نور خورشید عمر طولانی تری نیز خواهد داشت و همینطور با توجه به اینکه از ضخامت و میکرون بیشتری در اصطلاح برخوردار می باشد در اثر سرما در فصل پاییز و زمستان نیز بازدهی بیشتری خواهد داشت.
لازم به توضیح است رنگ چاپ برای پارچه سفید هر رنگ متضادی می تواند باشد که در بهترین شکل ممکن چاپ خودش را روی بالن نشان خواهد داد. همینطور رنگ چاپ برای پارچه زرد را میتوان از رنگ مشکی یا قرمز استفاده نمود که بسیار جلوه زیبایی خواهد داشت. و نکته آخر اینکه برای پارچه بالن تبلیغاتی به رنگ قرمز میتوان از رنگ سفید که رنگ کاملاً متضاد ای نیز می باشد استفاده کرد که بسیار مطلوب به نظر خواهد رسید.

همچنین بخوانید: استفاده از بالن تبلیغاتی در افتتاحیه فروشگاه ها

همچنین بخوانید: استفاده از بالن تبلیغاتی در افتتاحیه فروشگاه ها

 

بالن های تبلیغاتی در چه ارتفاعی نصب میگردد:

شایان ذکر است که شرکت چاپ دیبا سه مدل بالن را تولید و عرضه می نماید.
که دو مدل از این بالن های تبلیغاتی عرضه شده توسط شرکت دیبا به صورت ثابت می‌باشند و یک مدل به صورت معلق در آسمان قرار می‌گیرد که در ادامه مطلب به آنها اشاره مینماییم.

بالن تبلیغاتی ثابت

مدل اول بالن تبلیغاتی به صورت ثابت می باشد که در یک جای ثابت قرار گرفته و یک دستگاه دمنده که پرتاب باد و تولید باد را انجام می دهد زیر بالن قرار می گیرد و به صورت ثابت تبلیغات شما سروران را انجام خواهد داد.

بالن تبلیغاتی ثابت با میله

مدل دوم از بالن های تبلیغاتی که در یک جایی ثابت قرار می‌گیرد به این صورت است که بالن بر روی یک میله که داخلش دستگاه دمنده برای پرتاب باد و تولید باد تعبیه شده است قرار می‌گیرد و تفاوت این نوع بالن با بالن ثابت به این شکل است که حالت گردان داشته و همینطور این قابلیت را دارد که بتوان داخل بالن را از ابزار و وسایل روشنایی استفاده نمود تا در هنگام شب نیست بالن روشنایی مطلوب را داشته باشد و جلوه بصری بسیار زیبایی را ایجاد نماید تا همگان و عموم مردم چه در روز و چه در شب بتوانند از جنبه بسیار جذاب بالن تبلیغاتی استفاده نمایند.

بالن تبلیغاتی معلق

نوع سوم بالن تبلیغاتی که بسیار مخاطب پسند نیز می باشد و مورد توجه مدیران و صاحبان مشاغل نیز قرار گرفته است قانون تبلیغاتی در قطرهای متفاوت و به صورت معلق در هوا می باشد که به وسیله گاز هلیوم که در آن تزریق می گردد در ارتفاع حدود ۵۰ متر از سطح زمین قرار می گیرد و تبلیغات برند و نشان تجاری شما سروران را به زیبایی هرچه تمام تر انجام خواهد داد.
لازم به توضیح است که این دسته از بالن های تبلیغاتی که در شرکت دیبا تولید می شود بسیار پرفروش بوده و یک حالت جذاب بصری و نوشتاری برای مخاطبین ایجاد می نمایند و می‌توانند در پیشبرد اهداف تبلیغاتی شما سروران بسیار موثر بوده و نقش قابل توجهی را ایفاد نمایید.
لازم به ذکر است بالن های تبلیغاتی معلق در هوا را می توان از یک ارتفاع ۵۰ متری نصب نموده تا ارتفاع نهایت آن پنجاه متری که حداکثر متراژ نصب بالن تبلیغاتی معلق در هوا خواهد بود.

همچنین بخوانید: خرید بالن بزرگ تبلیغاتی

بالن های تبلیغاتی چند نوع هستند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *