💕 نصب بالن تبلیغاتی

بالن تبلیغاتی قریشی

فهرست مطالب

فرآیند تولید بالن تبلیغاتی، چاپ لوگو روی بالن تا مرحله نصب یکی از حساس ترین کارهایی می باشد که در شرکت چاپ دیبا به صورت روزمره انجام می شود. لازم به توضیح است که شرکت دیبا برای هریک از قسمت هایی که برای تولید بالن تبلیغاتی تا مرحله نصب و یا چاپ بادکنک تبلیغاتی و به طور کلی تمامی مراحلی که می بایست یک سفارش طی کند تا به دست مشتریان گرامی برسد افرادی متخصص و مجرب را در اختیار دارد.که بصورت تیمی تمامی کارهای خود را پیش برده تا بتوانند به بهترین شکل ممکن یک سفارش را به مرحله اجرا، تحویل و یا نصب برسانند.

باید اذعان نمائیم که در قسمت بالن تبلیغاتی یک گروه متخصص داریم که هر یک از این افراد وظیفه مشخص خود را انجام می دهد که شامل تیم طراحی و تولید بالن، گروه چاپ لوگو روی بالن به سفارش مشتریان گرامی و در آخر گروه نصب بالن در محل می باشند که وظیفه ایشان تحویل سفارش بدون هیچ گونه ایراد و نصب بالن تبلیغاتی در محل مورد نظر مشتریان در ارتفاع 30 الی 60 متری از سطح مورد نظر می باشد.

شرکت دیبا در طی سالیان متمادی که به انجام خدمات چاپ بادکنک تبلیغاتی، بالن تبلیغاتی و فروش پمپ باد برقی بادکنک و سایر ملزومات دیگر از این دست بوده است همیشه بر این باور است که بتواند بهترین خدمات را از نظر کیفیت محصول، قیمت بسیار مناسب و تحویل به موقع سفارشات با هماهنگی مشتریان گرامی را برای شما عزیزان انجام دهد و تا حد امکان بیشترین تلاش خود را برای میسر نمودن این هدف نموده ایم.

همچنین بخوانید: مزایا و تاثیرات چاپ بادکنک تبلیغاتی

نصب بالن تبلیغاتی

شرایط لازم برای نصب بالن در محل:

لازم به ذکر است یکی از حساس ترین کارهایی که در کشور انجام می شود نصب کردن یک محصول و کالا و تحویل آن به مشتریان گرامی می باشد. زیرا تمامی انسان ها این توقع را دارند که محصول و یا کالایی را که سفارش داده اند و خریداری نموده اند بدون هیچ گونه کم و کاستی و نقطه ضعفی تحویل ایشان گردد که این امر اصل مشتری مداری خواهد بود.

به همین دلیل ما در شرکت دیبا به جهت نصب بالن یک سری قواعد را می بایست رعایت نمائیم تا بتوانیم یک بالن کارآمد، بدون نقص و زیبا را به مشتریان تحویل نمائیم و این میسر نمی شود تا برخی شرایط اولیه که گاها مشتریان گرامی از آن آگاه نمی باشند، مهیا گردد تا بتوانیم یک بالن تبلیغاتی ایده آل را به شما سروران گرامی تحویل دهیم.

  1. برای نصب بالن تبلیغاتی می بایست محلی که بالن در آنجا نصب و قرار گیرد در ابتدا از باندهای فرودگاهی دور باشد تا مشکلی برای نصب وجود نداشته باشد.
  2. دوم اینکه شرایط جوی یا آب و هوایی حتما باید مناسب باشد تا بتوانیم یک نصب بالن تبلیغاتی ایده آل را داشته باشیم در غیر این صورت علاوه بر مشکلات فراوان که در هنگام نصب وجود خواهد داشت، بالن تبلیغاتی مدت زمان بسیار کمی را به دلیل شرایط بد آب و هوایی در آسمان معلق خواهد بود.
  3. نکته دیگر اینکه محلی که قرار است بالن در آنجا نصب شود باید نسبت به سایر ساختمان های دیگر یک مقدار بلند تر و با ارتفاع بیشتری باشد تا بالن به خوبی جنبه تبلیغاتی خود را ایفا نماید و به عبارت جایی نباشد که در کنار آن ساختمان خیلی بلند و یا آسمان خراش وجود داشته باشد که اصلا بالن قابلیت دیده شدن نداشته باشد.

همچنین بخوانید: بالن نمایشگاهی برای تبلیغات و کسب و کار

نکات مهم برای سفارش بالن تبلیغاتی :

به شما مشتریان گرامی که نیاز به بالن تبلیغاتی داشته و قصد نصب بالن را در محل خود دارید پیشنهاد می دهیم که قبل از سفارش با مشاوران متخصص ما در امر تولید، چاپ و نصب بالن تبلیغاتی به صورت کامل مشورت نموده.

همچنین علاوه بر نکاتی که برای تولید و چاپ بالن تبلیغاتی در نظر دارید و آنها را به گروه متخصص شرکت دیبا در امر بالن به صورت کامل توضیح می نمائید، حتما و حتما در مورد محلی که قرار است بالن در آنجا نصب شود و به ارتفاع مناسب فرستاده شود می بایست اطلاعات لازم را ارائه نمائید و علت این امر این است که کارشناسان و مشاوران ما بتوانند قبل از هرگونه اقدامی علاوه بر اینکه از اطلاعات گفته شده توسط شما عزیزان استفاده نمایند، بتوانند بهترین راهنمایی و توضیحات لازم را برای شروع همکاری به شما سروران ارائه نموده تا از بروز هر گونه مشکلی در فرآیند کار تا حد امکان برای نصب جلوگیری شود و تیم نصاب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا با اطلاعات کامل بدست آورده بتواند وظیفه خود را به صورت کامل و درست انجام داده و بهترین بالن تبلیغاتی را برای شما عزیزان در محل نصب و تحویلتان نمایند.

این نکته مهم است که شما مشتریان می توانید مدت زمان در اوج گرفتن بالن خود را تمدید نموده و قبل از اتمام مدتی مقرری که بالن در ارتفاع قرار میگیرد می توانید با تیم بالن تبلیغاتی شرکت دیبا تماس حاصل نموده تا بتوانند گاز هلیوم تزریق شده داخل بالن تبلیغاتی را مجددا تمدید نموده و بالن مدت زمان بیشتری در ارتفاع و اوج قرار داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه سفارش انواع چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

 همچنین بخوانید: برای تبلیغات چه تعداد بادکنک چاپ کنیم؟

نصب بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *