💕 نصب بالن تبلیغاتی در شهرستان ها

قیمت اجاره بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

شرکت چاپ دیبا که در زمینه تولید و نصب بالن تبلیغاتی و همچنین چاپ بادکنک تبلیغاتی در ایران فعالیت می نمایند این افتخار را دارد که می تواند سفارشات بالن تبلیغاتی را که شما مشتریان گرامی به شرکت دیبا محول می نمایید، پس از تولید به محل مورد نظر شما در شهرستان هال و تهران ارسال می نماید.

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا طراحی، تولید، چاپ و نصب بالن تبلیغاتی را از بدو سفارش تا پایان کار که تحویل آن می باشد، انجام خواهد داد.
لذا در نظر داشته باشید که تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا پس از آماده شدن، بالن تبلیغاتی مورد نظر را به محل شما عزیزان آورده و پس از تزریق گاز فرآیند نصب صورت خواهد گرفت.

حال به شما عزیزان و مشتریان گرامی که در هر نقطه از ایران عزیز که هستید این نوید را می‌دهیم که شرکت دیبا از شمال کشور گرفته تا جنوب، شرق و غرب که باشید و یا در دور دست ترین استان ها و شهرستان های کشور عزیزمان ایران که باشید، بدون هیچ گونه محدودیتی سفارش بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی شما عزیزان را به شهر مورد نظرتان ارسال نموده و بدون فوت وقت تیم نصب شرکت دیبا مراحل اجرا و نصب بالن تبلیغاتی را برایتان انجام خواهند.

بهترین مدل برای ساخت بالن تبلیغاتی:

لازم به توضیح است که شرکت دیبا تولید و ساخت بالن تبلیغاتی را در انواع مدل های متنوع انجام می دهد.

در نظر داشته باشید که بالن های تبلیغاتی می تواند در مدل هایی نظیر گرد و کروی، بیضی، اشکال هندسی، مکعب مربع و مکعب مستطیل و سایر مدل های دیگر تولید و عرضه شود. اما این نکته حائز اهمیت می باشد که بهترین مدل برای تولید بالن تبلیغاتی مدل گرد یا کروی می باشد.

علت آن است که به شما عزیزان اذعان می نماییم که بهترین مدل برای تولید بالن این است که یک فضای بسیار ایده‌آل و یک شعاع چاپ بسیار عالی در اختیارما قرار می دهد تا بتوانیم تبلیغات شما سروران را روی بالن به بهترین شکل ممکن انجام داده و همینطور از طرف دیگر چون بالن مدل گرد حالت آیرودینامیک داشته و می تواند باد را به راحتی از خود عبور داده و تحت تاثیر وزش باد و فشار هوا هیچ گونه مشکلی برای آن بوجود نیاید.

شایان ذکر است شرکت دیبا از بدو سفارش شما عزیزان یک هفته تا نهایتاً ۱۰ روز بالن مورد نظر شما را تولید و در محل شما در هر نقطه از ایران عزیز که باشید نصب می نماید.

همچنین بخوانید: مدل ها و انواع مختلف بالن تبلیغاتی

نصب بالن تبلیغاتی در شهرستان ها

 

سفارش بالن تبلیغاتی در تبریز، مازندران و کرج:

لازم به توضیح است که سفارش بالن تبلیغاتی از تمامی نقاط کشور به شرکت دیبا داده می شود، اما در ماه‌های اخیر سفارشات بسیار زیادی از سمت استان هایی نظیر تبریز، مازندران و کرج به شرکت دیبا ارایه گردیده که باعث مباهات ما می باشد.

این نکته حائز اهمیت باشد که شرکت دیبا هیچگونه شعبه و دفتر نمایندگی در هیچ نقطه‌ای از کشور نداشته و کارگاه چاپ بادکنک و همینطور تولید بالن تبلیغاتی شرکت دیبا در تهران بوده و تمامی سفارشات از مرکز تهران به سایر نقاط کشور ارسال خواهد شد.

باید به این نکته اشاره نمائیم که از آنجا که شرکت دیبا از بهترین متریال و مواد اولیه برای تولید بالن و چاپ بادکنک تبلیغاتی استفاده می نماید. شما می توانید برای دریافت مشاوره تخصصی در خصوص بالن تبلیغاتی و هدف تبلیغاتی خود با کارشناسان ما در چاپ دیبا در تماس باشید تا بهترین کیفیت را با مناسب رین هزینه ها در اختیار داشته باشید.

شما می توانید از هر نقطه از ایران اعم از حنول، مازندران، مرکزی و کرج نیز سفارشات خود را با ما هماهنگ کنید و با اطمینان خاطر از خدمات نصب بالن تبلیغاتی نیز بهره مند شوید.
همینطور مادامی که یک کار قوی و قابل قبول در هر نقطه از کشور نصب و اجرا می گردد، موجب می شود سایر افراد و صاحبان مشاغل به استفاده از بالن تبلیغاتی ترغیب شوند.

قیمت بالن تبلیغاتی در تهران و شهرستان:

باید اذعان نمائیم که قیمت بالن تبلیغاتی به عواملی نظیر ابعاد و اندازه بالن تبلیغاتی و همینطور محلی که بالن در آن قرار است نصب شود بستگی دارد.

در نظر داشته باشید که اگر یک بالن تبلیغاتی با قطر ۳ متر در تهران به خواهد نصب شود هزینه ایاب ذهاب و نصب در آن رایگان می باشد اما در صورتی که همان بالن تبلیغاتی اگر قرار باشد در شهرستان نصب گردد، می بایست هزینه رفت و آمد یا همان ایاب و ذهاب به محل مورد نظر شما عزیزان با توجه به بعد مسافت محاسبه گردد و قیمت نهایی به شما عزیزان اعلام خواهد شد.

اما با توجه به اینکه شرکت چاپ دیبا در تهران می باشد لذا به همین دلیل فرایند نصب بالن تبلیغاتی در استان تهران به صورت رایگان انجام خواهد شد و شما عزیزان فقط هزینه طراحی، تولید و چاپ بالن تبلیغاتی را پرداخت می نمایید و هزینه نصب بر عهده شرکت دیبا خواهد بود.

اما برای نصب بالن در شهرستان از کمترین و مناسبترین تعرفه قیمت جهت نصب استفاده نموده و به شما سروران اعلام می نمائیم.

لازم به توضیح است در شرکت دیبا قیمت بالن های تبلیغاتی را با یک حاشیه سود بسیار پایین و مناسب در نظر گرفته تا برای رفاه حال شما عزیزان بتوانیم بهترین کیفیت بالن تبلیغاتی را با مناسبترین قیمت خدمتتان ارائه نماید.

همچنین بخوانید: بالن تبلیغاتی تهران و شهرستان

نصب بالن تبلیغاتی در شهرستان ها

 

شرایط نصب بالن تبلیغاتی در شهرستان:

باید به این نکته توجه داشته باشیم که زمان نصب بالن تبلیغاتی در تهران و شهرستان توسط تیم نصب بالن تبلیغاتی شرکت دیبا یک هفته تا ۱۰ روز از زمان ثبت سفارش خدمت شما عزیزان اعلام خواهد شد.

اما باید اذعان نمائیم که شرایط نصب بالن تبلیغاتی بستگی به عواملی نظیر شرایط آب و هوایی، میزان و سرعت وزش باد دارد که پرسنل نصب بالن تبلیغاتی قبل از هماهنگی بابت نصب بالن در شهر و استان مورد نظر شما سروران، شرایط جوی را از طریق سایت های معتبر برای چند روز آتی بررسی نموده و مادامی که تمامی شرایط آب و هوایی مساعد باشد، پرسنل شرکت دیبا برای نصب بالن تبلیغاتی هماهنگی لازم را با شما عزیزان انجام داده و خدمتتان برای نصب بالن خواهند رسید.

نکته حائز اهمیت برای نصب بالن تبلیغاتی در شهرستان ها به این صورت می باشد که بعد از بررسی شرایط آب و هوایی در زمان نصب با شما عزیزان هماهنگی لازم صورت می گیرد که با توجه به اینکه بعد مسافت شهر مورد نظر شما با تهران به میزان قابل توجهی خواهد بود و از آنجا که پرسنل ما پس از حرکت به سمت شما و رسیدن به شهر شما عزیزان در چند ساعت می بایست نصب بالن را انجام داده و بالن را تحویلتان نمایند و سپس مجدد به شرکت باز گردند، لذا این امر منوط به آن می شود که شما عزیزان تمامی اقدامات و هماهنگی های لازم را در محل نصب انجام دهید تا بدون هیچ گونه فوت وقت و مشکلی فرایند نصب و تحویل بالن انجام گردد.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

همچنین بخوانید: خرید بالن تبلیغاتی ارزان

نصب بالن تبلیغاتی در شهرستان ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *