جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 بالن های تبلیغاتی تا چه میزان اثر بخشی دارند؟

بالن های تبلیغاتی تا چه میزان اثر بخشی دارند؟

فهرست مطالب

میزان اثر بخشی بالن های تبلیغاتی:

بالن تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات است که بسیار مورد توجه عامه مردم در تمامی گروه های سنی قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که بالون های تبلیغاتی در رنگ ها و مدل های متفاوت تولید و عرضه می شوند لذا از این رو شما صاحبان مشاغل و برندهای معتبر می توانید هر مدلی که شباهت و همگنی بیشتر و به خصوصی به کسب و کار شما دارد را جهت تولید بالن تبلیغاتی به کادر مجرب شرکت دیبا سفارش داده تا بر اساس درخواست شما عزیزان بالون تبلیغاتی مورد نظرتان تولید گردد. لازم به توضیح است پس از تولید بالن تبلیغاتی این نکته حائز اهمیت است که چه متن و لوگوی را میخواهید بر روی بالن تبلیغاتی چاپ نمایید تا بتواند اثربخشی بیشتری را برایتان به همراه داشته باشد.

بهترین نوع تبلیغات برای بازخورد بسیار:

ما در شرکت دیبا همیشه به مشتریان خود این نکته را اذعان می نماییم که بهترین نوع تبلیغات این است که با حداقل کلمات و ترام ها و اعداد بتوانید بازخورد بسیار قابل توجهی را به سمت خود معطوف نمایید لذا از این رو لازم است شما سروران بتوانید از نام و نشان تجاری خود و یا آدرس شبکه های اجتماعی و همچنین شعار تبلیغاتی خویش استفاده نمایید که یکی از بهترین انواع چاپ بر روی بالن تبلیغاتی می باشد که تأثیر و اثربخشی زیادی را برای شما سروران در بر خواهد داشت. حال در این مقاله قصد داریم که میزان اثربخش بالن تبلیغاتی را برای شما سروران تا حدودی توضیح دهیم.

همچنین بخوانید: قیمت اجاره بالن تبلیغاتی

میزان جلب توجه بالن های تبلیغاتی:

از این رو با توجه به اینکه تمامی افراد به هر جسمی که در آسمان قرار گرفته باشد به نوعی تعلق خاطر داشته و باعث جلب نظر ایشان می‌شود و به همین دلیل بالن های تبلیغاتی که در بر گرفته همین حس غریزی تمامی ما انسان ها می باشد و بسیار مورد توجه عامه مردم قرار می گیرد. لذا شما مدیران کسب و کارهای مختلف میتوانید از این مزیت بالقوه استفاده نموده و بازخورد بسیار خوبی از تبلیغات روی بالن تبلیغاتی در بازه های زمانی کوتاه مدت و بلند مدت به دست آورید. شایان ذکر است این امر سبب می‌شود که شما بتوانید تاثیر بسیار محسوسی را در میزان رشد کسب و کار خویش، میزان فروش و سودآوری و برندینگ شدن نام و نشان نشان تجاری خود به دست آورید.

بالن های تبلیغاتی تا چه میزان اثر بخشی دارند؟

بهترین مواردی که میتوانید بر روی بالن تبلیغاتی چاپ نمایید:

لازم به توضیح است که همیشه و در تمامی ادوار مختلف صاحبان و مدیران تبلیغاتی و مشاغل متنوع این سوال را از ما داشته اند که چه مواردی را می‌توانیم روی بالن تبلیغاتی چاپ نماییم. لذا با توجه به تجربه چندین ساله ایی که شرکت دیبا در امر تولید چاپ و نصب بالن تبلیغاتی دارد، این نکته برای ما محرز شده است که باید تبلیغات در نگاه اول تاثیر خود را بر روی مخاطب بگذارد. حال این نکته که چطور می‌توانیم به این مهم دست یافته و تبلیغات خود را به نوعی به مرحله اجرا رسانیم تا بتوانیم از تاثیرات تبلیغات در عرصه های مختلف و مدل ها و شاخه های متنوع به خوبی استفاده نماییم، اهمیت فراوارنی دارد. لذا شرکت چاپ دیبا در نظر دارد که بهترین نوع چاپ روی بالن تبلیغاتی را در این مقاله به شما سروران توضیح داده تا شما یک بستر مناسب جهت تبلیغات برند خود به دست آورید.

چاپ عکس کالا روی بالن تبلیغاتی:

برخی اوقات مشاهده شده که برخی از مشتریان از پرسنل ما برای چاپ بالن تبلیغاتی این درخواست را داشته اند که می خواهند عکس کالا و محصول مورد نظر خود را روی بالن چاپ نمایند و یا فقط از لوگو خود استفاده کنند و یا از شماره تماس به جهت بهره وری بیشتر استفاده نمایند. حال ما به شما سروران اذعان می نماییم که اگر شما در کسب و کار خود از آن دسته از برندهای بسیار شناخته شده می باشید بهتر است که از نشان تجاری خود در سایز بزرگ که بسیار تو چشم میباشد و در ارتفاع خود را به درستی نمایان میکند استفاده نمایید.

چاپ نام تجاری روی بالن تبلیغاتی:

مثلاً یک شرکتی مثل همراه اول که شرکت دیبا افتخار همکاری با آنان را داشته است و دارد به این دلیل که لوگو و نشان تجاری ایشان در بین تمامی آحاد مردم شناخته شده می باشد فقط کافی است که شرکت همراه اول از نام و نشان تجاری خود برای تبلیغات روی بالن تبلیغاتی استفاده نموده و اگر بسته ها و جشنواره های خاص و ویژه ای به صورت موردی دارد، آنها را در کنار نام و نشان تجاری خود برای چاپ روی بالن استفاده نموده و بهره برداری نمایید.

لذا در صورتی که شما سروران تازه قصد دارید نشان تجاری خود را به عامه مردم معرفی نمایید بهتر است که از نام تجاری خود در سایز بزرگ که به درستی معرف کسب و کار شما باشد استفاده نموده و در صورت لزوم از لوگوی مورد نظر خویش در ابعادی کوچکتر نسبت نوشته استفاده نمایید که این هم بهترین حالت برای تبلیغات برند شما عزیزان خواهد بود. لذا باید اذعان نماییم که استفاده از آدرس صفحات مجازی و شماره تماس های ثابت و همراه نیز کنار شعار تبلیغاتی کسب و کارتان میتواند برایتان اثر بخش و تاثیر گذار باشد. اما باید درمیان این چند عدد فاکتوری که گفته شد ۲ الی ۳ عدد از المان ها را برای تبلیغات استفاده نمایید و نه از تمامی نکات فوق بهره برداری کنید.

همچنین بخوانید: قیمت بالن تبلیغاتی بزرگ

بالن های تبلیغاتی تا چه میزان اثر بخشی دارند؟

بالن تبلیغاتی را در چه محل هایی نصب نماییم:

یکی از مواردی که در بحث بالن تبلیغاتی از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد و به نوعی مهمترین رکن در امر تبلیغات موثر برای مشتریان گرامی تلقی می گردد، محل نصب بالن تبلیغاتی می باشد. در نظر داشته باشید این مثال ساده که اگر شما بهترین کالا و محصول را در دنیا تولید نمایید اما اگر کسی آن را نشناسد به هیچ عنوان بازخوردی دریافت نخواهید کرد و به نوعی کسب و کارتان دچار شکست خواهد شد. همین امر هم به نوعی در بحث تبلیغات صدق میکند. در نظر بگیرید که اگر بهترین بالن با بهترین چاپ و لوگوی اختصاصی روی بالن تبلیغاتی چاپ گردد، اما در محل درست و مناسبی قرار نگیرد به هیچ عنوان برای شما تاثیرات محسوسی و همچنین بازخوردی در بر نخواهد داشت.

بهترین محل برای نصب بالن تبلیغاتی:

لذا از این رو ما همیشه به مشتریان عزیز این نکته را اذعان می نماییم که بهترین محل برای نصب بالن تبلیغاتی جایی است که بلندترین ارتفاع را داشته باشد. مثلاً در نظر بگیرید ساختمانی که بالن تبلیغاتی در آنجا نصب می شود باید ارتفاع بلندتری نسبت به سایر ساختمان‌های همجوار داشته باشد و یا در محلی که لازم است بالن قرار بگیرد باید از ارتفاع مناسبی برخوردار باشد که دید بسیار مطلوبی را در اختیار مخاطب قرار دهد. لذا در نظر بگیرید اگر ساختمان های همجوار و محلی که بالن نصب میشود، بلندتر از ساختمان اصلی باشد تا حدودی دید بالن کور شده و همچنین ممکن است در اثر تکان خوردن به وسیله باد و شرایط جوی به ساختمان های همجوار اثبات کند و دچار پارگی و نشتی گردد.

همچنین بخوانید: مدلها و انواع متنوع بالن های تبلیغاتی

بلند ترین ارتفاع برای بالن تبلیغاتی:

پس بهترین راه حل در امر نصب بالن تبلیغاتی محلی با ارتفاع بلند و تا حدودی باز است که ساختمان های بلند و اجسام تیز در اطراف آن نباشد و همینطور نسبت به خیابان هایی که به ساختمان و محل مورد نظرتان که بالن در آنجا قرار میگیرد شعاع دید مطلوبی داشته باشد و همگان بتوانند از ظرفیت تبلیغاتی بالون های تبلیغاتی به صورت مطلوب استفاده نموده و بازخورد بسیار عالی را برای شما در بر داشته باشد و همینطور شایان ذکر است که ارتفاعی که بالن در بلند ترین حالت می تواند از سطح زمین قرار بگیرد ۵۰ الی ۶۰ متر می باشد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش انواع چاپ بادکنک ، تم تولد ،بادکنک تبلیغاتی یا همچنین پمپ باد برقی بادکنک با کارشناسان دیبا از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید تا مناسب ترین مشاوره را در خصوص اجرای بالن های تبلیغاتی خود دریافت نمایید.

بالن های تبلیغاتی تا چه میزان اثر بخشی دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *