جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 تبلیغات نمایشگاهی با بادکنک تبلیغاتی

تبلیغات نمایشگاهی با بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

بادکنک تبلیغاتی را می‌توان به عنوان یک تبلیغات بسیار تاثیرگذار و چشم نواز مورد استفاده قرار داد و برند و لوگوی مد نظر خویش را به بهترین شکل ممکن بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ نموده و سپس مورد استفاده قرار داده تا در یک بازه زمانی بسیار کوتاه بتوانید در سطح بسیار گسترده آن را به مشتریانتان تحویل داده و بر میزان سود آوری و فروش خود بیفزایید.

بهترین تبلیغات نمایشگاهی برای غرفه داران:

در سال های اخیر تعداد بسیاری نمایشگاه های تخصصی در تهران و سایر استان‌های کشور برگزار می گردد. به همین منظورگروه های شغلی که قصد برگزاری نمایشگاه را دارند، می توانند از بادکنک تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن بهره مند شوند.

در این میان می توان با یک هزینه بسیار مطلوب و مقرون به صرفه تعداد حداقل ۱۰۰۰ عدد چاپ بادکنک را در اختیار داشته تا در بازه زمانی چند روزه که نمایشگاه برگزار می شود بادکنک های تبلیغاتی منحصر به فرد خود را که به صورت اختصاصی برای شما سروران چاپ شده اند را در اختیار عموم مردم و بازدیدکنندگان قرار داده و ایشان را بیش از پیش با برند خود و کسب و کاری که در آن فعالیت دارید آشنا نمایید.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک و گیفت نمایشگاهی

سفارش چاپ بادکنک با رنگ سازمانی:

لازم به توضیح است یکی از خدمات بسیار نوین که شرکت چاپ دیبا برای شما عزیزان در نظر گرفته، این است که می توانید در کنار سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی با رنگ جور که تلفیقی از رنگ های متنوع و شاد می باشد، شما عزیزان می توانید از رنگ سازمانی و با تم اختصاصی خود نیز سفارش چاپ بادکنک را به شرکت دیبا محول نمائید تا شرکت دیبا علاوه بر چاپ بادکنک با رنگ اختصاصی شما عزیزان، این امکان را برایتان فراهم نماید که رنگ چاپ را نیز با خواست و نظر خود انتخاب نمائید.

لازم به توضیح است باید به این نکته نیز دقت نمایید که با توجه به اینکه در نمایشگاه ها تبلیغات گسترده و مدل های تبلیغاتی متنوعی را مشاهده و ملاحظه می نمایید اینکه بتوانید یک تبلیغات بسیار تاثیرگذار در اختیار داشته باشید، امری است که باید به آن توجه نموده تا این امکان فراهم باشد که تا حد بسیار زیاد و قابل توجهی از تبلیغات خود بازخورد و بازدهی دریافت نمایید.

این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که با توجه به اینکه در نمایشگاه تخصصی که برگزار می گردد تعداد کثیری از واحدهای تجاری و تولیدی که در یک گروه شغلی همگن فعالیت دارند در نمایشگاه اقدام به برگزاری و راه اندازی غرفه می نمایند، حتما و حتما می بایست تبلیغات شما به حدی با سایر تبلیغات متفاوت باشد که بتواند چشم هر بیننده‌ای را به کسب و کار شما و غرفه شما معطوف نماید و همچنین چاپ روی بادکنک شما عزیزان نیز باید از یک لوگوی اختصاصی و منحصر به فرد تهیه و توزیع گردد تا بتواند به بهترین شکل ممکن وجه تمایز شما نسبت به سایر رقبایتان را به مشتریان و مخاطبین معرفی گردد.

تبلیغات نمایشگاهی با بادکنک تبلیغاتی

دیزاین محل برگزاری نمایشگاه ها با چاپ بادکنک:

یکی از بهترین کارهایی که در سال‌های اخیر با چاپ بادکنک تبلیغاتی انجام می‌شود این است که مدیران و صاحبان واحدهای تجاری برای اینکه بتوانند به درستی و به بهترین شکل ممکن بادکنک های تبلیغاتی را به معرض دید عموم مردم قرار دهند از دیزاین و بادکنک آرایی به این جهت بهره برده تا علاوه بر اینکه مخاطب را به کسب و کار خود جلب نمایند، یک جلوه بسیار جذاب و دیدنی نیز برای ایشان خلق نموده تا بیش از پیش بتوانند از بازخورد آن در کسب و کار خود بهره مند شود.

به همین جهت در نمایشگاه تخصصی نیز که در شهرهای مختلف برگزار می شود واحدهای تولیدی و شغلی محل برگزاری نمایشگاه و غرفه ای را که در آن قرار دارند را نیز به کمک افراد بادکنک آرا و به بهترین شکل ممکن بادکنک آرایی و تزئین نموده تا غرفه خود را با یک دیزاین متفاوت و چشم نواز در معرض دید مشتری بگذارند تا هر چه بیشتر بتوانند نظر ایشان را به کسب و کار خود جلب نمایند.

لازم به توضیح است که اگر شما عزیزان قصد این را دارید که یک دیزاین حرفه‌ای در اختیار داشته باشید حتماً و حتماً باید به افراد متخصص بادکنک‌آرایی ارتباط برقرار نموده تا ایشان بتوانند با چاپ بادکنک تبلیغاتی شما عزیزان که در رنگبندی های متنوع و شاد در اختیارتان قرار می گیرد یک دیزاین حیرت انگیز را خلق نمایند.

اما اگر مبنا و پایه کاری شما بر این اصل بنا نهاده شده که بتوانید با حداقل هزینه بیشترین بازخورد و بازدهی را به دست آورید می توانید خودتان به راحتی در محل برگزاری نمایشگاه و غرفه خویش با چاپ بادکنک های تبلیغاتی دیزاین را انجام داده و حتی با کمک گیری از استند های رومیزی و یا ایستاده می توانید جای جای غرفه خویش را به بهترین شکل دیزاین نمایید و فقط کافی است که بادکنک های تبلیغاتی را به گیره این استند ها متصل نموده و در نقاط مختلف غرفه قرار دهید تا چشم هر بیننده‌ای را بتوانید به کسب و کار خود جلب نمائید.

همچنی بخوانید: بالن نمایشگاهی برای تبلیغات کسب و کار

ارائه بهترین هدیه و گیفیت تبلیغاتی در نمایشگاه ها:

در نظر داشته باشید این که بتوانید در محل برگزاری نمایشگاه ها یک هدیه و یا یک گیفت تبلیغاتی را به عنوان یک نماد از کار خود به مشتریان خویش و مراجعین تحویل و تقدیم نمایید امری است که می تواند در دید و نظر مشتریان این تفاوت را ایجاد نمایید و ایشان به این نکات بیش از حد توجه خواهند داشت.

به عبارت دیگر شما مدیران و صاحبان کسب و کارها می توانید با یک حداقل هزینه یک عدد بادکنک تبلیغاتی را به همراه گیره و نی به مشتری خود تحویل داده تا علاوه بر احترام و تکریم مشتریان و مراجعین خود کسب و کار خود را به ایشان معرفی کرده و حتی یک خاطره بسیار جذاب نیز برای ایشان خلق نمایید.

یعنی با یک تیر چندین نشان را هدف گرفته اید و این امر می‌تواند بسیار بسیار بر کسب و کار شما تاثیر مثبت داشته باشد.

حال فقط کافی است که شما عزیزان برند و نام و نشان تجاری خود را بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ نموده و همچنین با استفاده از آدرس صفحات مجازی و شماره تماس و راه های ارتباطی و شعار تبلیغاتی و یا هر آنچه که برای تبلیغات در کسب و کار شما می تواند تاثیر بگذارد استفاده نموده و بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ نموده و به مشتریان خود تقدیم نمایید.

این نکته را نیز بسیار مورد توجه قرار دهید که با حداقل کلمات و اعداد و ترام ها بتوانید بیشترین و با معنی ترین عبارات را خلق نموده و سپس بر روی بادکنک چاپ نمایید تا بتوانید در اولین نگاه منظور تبلیغاتی خویش را به مخاطب هدف خود برسانید و از استفاده و بکارگیری کلمات و یا جملات طولانی خودداری نمائید که این امر می تواند تا حدود زیادی از تاثیر تبلیغات شما بکاهد.

به همین جهت برای اینکه بادکنک تبلیغاتی بتواند رسالت خود را به درستی انجام دهد، استفاده و بکارگیری کلمات و یا طراحی لوگو در حجم کم می‌تواند بسیار بسیار در امر تبلیغات شما عزیزان تاثیر بگذارد و مشتری در اولین نگاه متوجه تبلیغات شما گردیده و درک درستی نسبت به محتوای تبلیغاتی شما داشته باشد.

تبلیغات نمایشگاهی با بادکنک تبلیغاتی

استفاده از فضای خارجی و داخلی نمایشگاه به جهت تبلیغات:

لازم به توضیح است از آنجا که نمایشگاه هایی که در سراسر کشور احداث و برگزار می گردد در یک مدت محدود خواهد بود و به همین دلیل باید شما عزیزان در یک بازه چند روزه بتوانید بیشترین و باکیفیت ترین تبلیغات را در محیط پیرامون نمایشگاه چه در فضای داخلی و چه در فضای خارجی انجام داده تا مخاطب با کالا و محصول و یا نام و نشان تجاری شما به درستی آشنا گردد.

به همین دلیل مادامی که شما عزیزان از بادکنک تبلیغاتی در فضای داخلی نمایشگاه استفاده می نمایید و این بادکنک ها را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی به مشتریان خویش تحویل می دهید این بادکنک ها مانند یک تابلوی تبلیغاتی در محل برگزاری نمایشگاه چه در داخل فضای بسته نمایشگاه و چه در خارج از فضای نمایشگاه می تواند به درستی معرف کالا و محصول و کسب و کار شما گردد.

اما از طرف دیگر این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که شما عزیزان میتوانید با استفاده و به کارگیری بالن تبلیغاتی و نصب آن در فضای بیرونی نمایشگاه مادامی که مخاطب و مشتریان وارد محل برگزاری نمایشگاه می شوند یک تبلیغات بسیار چشم‌نواز در اختیار ایشان قرار خواهد داشت تا مخاطبین بتوانند برند شما را در ارتفاع و در آسمان به صورت معلق با یک چشم انداز خیره کننده در اختیار داشته باشند و ابتدا نام و نشان تجاری شما را ملاحظه کرده و سپس وارد فضای داخلی نمایشگاه شده و زمانی که شما عزیزان تبلیغات زیبای بادکنک تبلیغاتی را به ایشان تحویل می دهید مطمئنا برند شما ملکه ذهن مخاطب شده و می توانند در دراز مدت برای شما بازدهی و بازخورد داشته باشد.

برای همین است که ما در شرکت دیبا به شما عزیزان این پیشنهاد را می‌دهیم که برای برگزاری نمایشگاه ها حتماً و حتماً هم از بالن تبلیغاتی بهره‌مند شوید و هم از چاپ بادکنک تبلیغاتی تا بتوانید برند خود را در حجم وسیع و گسترده در دید مخاطب قرار دهید.

همچنین بخوانید: هدیه ای خاص با چاپ بادکنک

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

تبلیغات نمایشگاهی با بادکنک تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *