💕 دستگاه بادکنک بادکن برقی ارزان

استفاده مجدد از بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

دستگاه بادکنک بادکن یا همان پمپ باد بادکنک یکی از ملزومات لاینفک برای باد کردن بادکنک های تبلیغاتی و یا بادکنک های معمولی به منظور تحویل به مشتریان گرامی و یا دیزاین نمودن محل واحدهای تجاری و یا مراسمات خانوادگی می باشد.

در نظر داشته باشید که شما با پمپ باد بادکنک می توانید به صورت کامل تعداد کثیری بادکنک را باد نموده و مورد استفاده قرار دهید.

خرید پمپ باد بادکنک باکیفیت:

لازم به توضیح است که با توجه به اینکه پمپ باد بادکنک در مدل های متنوع و همینطور در قیمت های گوناگون خدمت شما سروران عزیز ارائه می گردد به همین دلیل شما عزیزان می بایست با توجه به کاری که قرار است با دستگاه بادکنک بادکن یا پمپ باد بادکنک انجام دهید، سفارش خود را ثبت نموده و یک خرید منطقی و درست با توجه به نیاز خویش انجام دهید.

لازم به ذکر است با توجه به اینکه یک محصول و یک کالا در یک گروه شغلی خاص توسط فروشندگان بسیار متعددی عرضه می گردد اینکه شما سروران بتوانید یک خرید با کیفیت با قیمت بسیار معقول و مقرون به صرفه را انجام دهید عملی است که بیش از پیش باید به آن دقت نظر داشته باشید تا در کنار محصول کارآمد و درجه یک، قیمت مناسبی نیز برای شما در بر داشته باشد و خرید شما به بهترین شکل ممکن میسر شود.

به همین دلیل شرکت چاپ دیبا که در زمینه تولید بالن تبلیغاتی و چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور عرضه پمپ باد بادکنک برقی در کشور فعالیت مستمر دارد این نوید را به شما سروران می دهد که شما عزیزان می توانید بادکنک بادکن برقی را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت در هر نقطه از کشور که باشید تهیه نموده و مورد استفاده و بهره برداری قرار دهید.

این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که شرکت چاپ دیبا فقط و فقط پمپ باد برقی را در مدل های دو سوپاپه و یا دو نازله خدمت شما عزیزان عرضه می دارد و علت آن این است که شما سروران می توانید این پمپ باد ها را برای مدت بسیار طولانی و با کیفیت بسیار عالی در اختیار داشته باشید و هیچ گونه فشار اضافه و مضاعف به پمپ باد شما وارد نمی شود و این امر موجب می‌شود که طول عمر پمپ باد شما بسیار افزایش یابد.

همچنین بخوانید: بهترین کیفیت پمپ باد بادکنک کدام است؟

دستگاه بادکنک بادکن برقی ارزان

مدل های متفاوت پمپ باد بادکنک:

شایان ذکر است که پمپ باد بادکنک از سال های گذشته و در مدل های متفاوت به جهت کارکرد آسان شما عزیزان و استفاده بهینه شما سروران از بادکنک تبلیغاتی و یا بادکنک های خام در دسترس می باشد.

لازم به ذکر است که در سال های نه چندان دور پمپ بادهای بادکنک در مدل های دستی در اختیار شما سروران قرار می گرفت که شما می توانستید بادکنک ها را به صورت تک تک به پمپ باد دستی متصل نموده و با تلمبه زدن بادکنک ها را باد نموده و مورد استفاده قرار دهید.

اما در سال‌های اخیر با توجه به اینکه کارکرد و استفاده از پمپ باد دستی بادکنک تا حدود زیادی سخت بود و همینطور در طی فرآیند باد نمودن بادکنک، تعداد زیادی بادکنک می ترکید به همین دلیل پمپ باد برقی بادکنک پا به عرصه ظهور گذاشت و موجب گردید که شما عزیزان بتوانید به راحتی و در کمتر از چند ثانیه تعداد کثیری بادکنک را باد نموده و مورد استفاده قرار دهید.

این امر نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که به هر اندازه و میزانی که دلخواهتان می باشد می توانید بادکنک ها را باد نموده و سپس فرایند باد کردن را متقوقف کرده و از ترکیدن زود هنگام بادکنک ها بکاهید.

همچنین خبوانید: خرید پمپ باد بادکنک باکیفیت و ارزان

صرفه جویی در اتلاف وقت با استفاده از پمپ باد برقی بادکنک:

در نظر داشته باشید که امروزه پمپ باد برقی بادکنک علاوه بر اینکه موجب سهولت کار می‌شود، موجب می‌شود که شما عزیزان صرفه‌جویی بسیار چشمگیری به جهت اتلاف وقت نیز نمایید و بدون اینکه هیچ گونه حرکت و فرآیند فیزیکی چندانی را انجام دهید می توانید به راحتی بادکنک را باد نموده و سپس مورد استفاده قرار دهید.

در نظر داشته باشید که اگر شما عزیزان برای کسب و کار خویش و واحد تجاری خود قصد استفاده از بادکنک های تبلیغاتی را دارید باید یک پمپ باد برقی بادکنک نیز در اختیار داشته باشید که ظرف مدت چند ثانیه بادکنک را باد نموده و سپس به گیره و نی بادکنک متصل نمایید و مورد استفاده و بهره ‌برداری قرار دهید.

همچنین اگر شما عزیزان برای مراسمات خانوادگی و جشن های خصوصی خود نیز قصد استفاده از بادکنک را دارید و می خواهید فضای محل برگزاری مراسمات خود را دیزاین و یا بادکنک آرایی نمایید باید پمپ باد برقی بادکنک نیز در اختیار تان باشد تا بتوانید با سهولت کامل فرایند بادکنک آرایی خود را انجام داده و سپس به سایر کارهای خویش در بازه زمانی مناسب برای برگزاری جشن های خانوادگی برسید و دغدغه ای برای باد نمودن بادکنک ها نداشته باشید.

دستگاه بادکنک بادکن برقی ارزان

مدت زمان ارسال پمپ باد بادکنک تا تحویل:

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا که فروشگاه آنلاین خود را در سال‌های اخیر برای رفاه حال شما عزیزان افتتاح نموده است این امکان را برای شما سروران فراهم نموده تا بتوانید از هر نقطه ای و در هر استانی که قرار دارید به راحتی به سایت رسمی و یا شبکه‌های اجتماعی مختص به شرکت دیبا مراجعه نموده و سپس بعد از بررسی پمپ باد مطلوب خویش با تیم مشاوران شرکت دیبا ارتباط برقرار نموده و تصمیم نهایی خود را برای انجام بهترین خرید گرفته و در نهایت سفارش پمپ باد برقی خویش را در شرکت دیبا ثبت نمایید.

باید به این نکته نیز اشاره نماییم که پس از ثبت سفارش توسط شما عزیزان آدرس محل تحویل و شماره تماس و نام گیرنده از شما گرفته می‌شود تا در کمترین زمان ممکن بتوانیم مرسوله را به دست شما عزیزان برسانیم.

به همین جهت باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که پمپ باد برقی برای مشتریان گرامی که در استان تهران سکونت دارند در همان روز ارسال شده و نهایتاً در یک بازه زمانی دو ساعته به دست ایشان خواهد رسید.

اما از آنجا که طیف عمده‌ای از مشتریان شرکت دیبا شامل اشخاصی می شود که خارج از تهران و در استان های دیگر سکونت دارند می باشد، به همین جهت بهترین روش ارسال سفارش برای شما عزیزان ارسال از طریق تیپاکس می باشد.

برای این مهم فقط لازم است که شرکت دیبا مرسوله شما عزیزان را به تیپاکس تحویل داده و پس از درج اطلاعات تحویل گیرنده اقدامات سریع برای ارسال سفارش انجام می شود و نهایت در یک بازه زمانی ۲۴ ساعت الی ۴۸ ساعته پمپ باد شما سروران در محل موردنظرتان تقدیم حضور می گردد.

همچنین بخوانید: تبلیغات نمایشگاهی با بادکنک تبلیغاتی

هزینه ارسال پمپ باد به نقاط مختلف کشور:

لازم به توضیح است که ارسال سفارش برای مشتریان گرامی که در استان تهران قرار دارند از طریق پیک انجام می شود و هزینه اعلامی طبق تعرفه پیک با توجه به میزان مسافت شما سروران مشخص می گردد که تقریباً یک هزینه حدود ۴۰ تا ۷۰ هزار تومانی خواهد بود.

اما این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که هزینه ارسال و تحویل سفارش برای مشتریان گرامی که در خارج از تهران قرار دارند، از مبدا شرکت دیبا به شرکت تیپاکس رایگان بوده و فقط شما سروران طبق تعرفه تیپاکس و با توجه به میزان مسافتی که قرار است طی شود تا محصول از تهران به شهر و استان مورد نظر شما ارسال گردد مشخص می گردد و سپس از طریق ارسال پیامک از طرف تیپاکس به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

باید در نظر داشته باشید که هزینه ارسال سفارش به سایر استان ها با توجه به اینکه از طرف شرکت تیپاکس انجام می شود و حجم ارسال ها گسترده می باشد، به همین دلیل قیمت ها بسیار مقرون به صرفه بوده و نهایتا یک هزینه ۵۰ الی ۸۰ هزار تومانی برای شما عزیزان در بر خواهد داشت که پس از تحویل سفارش در محل می بایست از طرف مشتریان گرامی پرداخت گردد.

همچنین بخوانید: خرید عمده پمپ باد بادکنک

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دستگاه بادکنک بادکن برقی ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *