💕 ضمانت کیفیت بادکنک تبلیغاتی

ضمانت کیفیت بادکنک تبلیغاتی

فهرست مطالب

شرکت چاپ دیبا که فعالیت خود را در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی آغاز نموده و سپس اقدام به تولید بالن تبلیغاتی و عرضه پمپ باد بادکنک برقی نیز نموده است این اطمینان خاطر را به شما سروران می‌دهد که می توانید با خیالی آسوده و راحت سفارشات چاپ بادکنک خویش را به شرکت دیبا محول نموده تا ما بتوانیم با بهترین متریال و مواد اولیه، کاری در خور و قابل توجه شما عزیزان تولید نموده و تقدیم حضورتان نماییم.

ضمانت کیفیت چاپ بادکنک تبلیغاتی:

حال شرکت دیبا از نظر کیفیت جنس بادکنک تبلیغاتی این اطمینان خاطر را به شما عزیزان می دهد که با توجه به رزومه و سابقه بسیار کارآمد و مفیدی که در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی داریم می‌توانیم این نوید را به شما دهیم که از بهترین کیفیت بادکنک مالزی به جهت چاپ استفاده و بهره برداری نموده و لذا به این دلیل که تمامی بادکنک ها وارداتی می باشند ما بهترین شرکت تولید کننده بادکنک را انتخاب نموده و از محصولات ایشان بهره برداری می نماییم.

این نکته نیز بسیار حائز اهمیت است که شما عزیزان می توانید بادکنک تبلیغاتی خود را تا دو سال در اختیار داشته باشید و هیچ گونه ایراد و مشکلی برای جنس بادکنک در بازه زمانی ذکر شده به وجود نخواهد آمد و شما با همان کیفیت روز اول می توانید بادکنک های تبلیغاتی را به مشتریان و مراجعین خود تحویل نمایید.

همچنین بخوانید: روش چاپ روی بادکنک

رنگبندی و مدل های بادکنک مالزی:

باید به این نکته نیز اشاره کنیم که بادکنک های مالزی در دو مدل متالیک یا براق و یا رنگ مات در اختیار شما سروران قرار دارد که می توانید به خواست و نظر خویش مدل مد نظر خود را انتخاب نموده و سپس به جهت چاپ، شرکت دیبا از آن استفاده نماید.

به همین دلیل شایان ذکر است که بادکنک ها در رنگ های شاد و مفرح در اختیار شما سروران قرار دارد و شما عزیزان نیز می توانید سفارشات خود را در دو مدل رنگ جور و یا الوان که تلفیقی از رنگ های مختلف می باشد و همچنین رنگ اختصاصی یا تک رنگ بدین منظور که تمامی بادکنک ها مثلاً رنگ سبز باشند سفارش خود را ثبت نموده تا با توجه به خواست و نظر شما عزیزان فرآیند چاپ روی بادکنک تبلیغاتی صورت پذیرد.

ضمانت کیفیت بادکنک تبلیغاتی

گارانتی رنگ چاپ بادکنک تبلیغاتی:

شایان ذکر است که از آنجا که شرکت دیبا فرآیند چاپ روی بادکنک تبلیغاتی را انجام می‌دهد و سپس طرح و لوگو و همچنین نام و نشان تجاری شما عزیزان را بر روی بادکنک تبلیغاتی چاپ می نماید و به همین دلیل باید از بهترین کیفیت رنگ چاپ استفاده و بهره برداری نماید تا بتواند یک کار بسیار ایده آل و مطلوب را تقدیم حضور شما عزیزان کند.

به همین جهت به شما مشتریان گرامی این نکته را اذعان می نمائیم رنگ چاپ برای بادکنک تبلیغاتی می تواند رنگ پی وی سی که حلال آن ریتاردر می باشد مورد استفاده قرار گیرد و یا رنگ پایه آب همانطور که از نامش مشخص است و حلال آن آب می باشد به منظور چاپ استفاده شود.

به همین جهت به شما عزیزان این مژده را می‌دهیم که شرکت چاپ دیبا با استفاده از بهترین پرسنل و کادر مجرب و با بهره گیری از علم روز توانسته است بهترین و با کیفیت ترین رنگ چاپ روی بادکنک را با آزمون و خطای بسیار زیاد به دست آورده و مورد استفاده قرار دهد تا شما عزیزان بتوانید محصولی با کیفیت را در اختیار داشته باشید.

لازم به توضیح است که رنگ مورد استفاده برای چاپ در شرکت دیبا رنگ پایه آب می باشد که با فرمول خاص تهیه می گردد و به همین دلیل شرکت چاپ دیبا تمامی سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی خویش را از نظر ضمانت کیفیت رنگ نیز تا دو سال گارانتی می نماید.

لذا لازم به توضیح است که شما عزیزان با خیالی آسوده می توانید کالا و محصول خود را در اختیار داشته باشید و از این بابت اطمینان خاطر نیز به شما داده می شود که چاپ روی بادکنک به هیچ عنوان نمی شکند و نه می ریزد و همینطور در هنگام تحویل هیچگونه اصطلاحاً کچلی از بابت چاپ وجود نخواهد داشت و شما عزیزان می توانید به بهترین شکل ممکن برند خود را به مراجعین و مخاطبین خود تحویل دهید و یک تبلیغات تاثیرگذار با چشم‌انداز بسیار مطلوب در اختیار داشته باشید.

همچنین بخوانید: انواع رنگ برای چاپ روی بادکنک

بهترین سایز بادکنک برای چاپ و تبلیغات:

شایان ذکر است که بادکنک تبلیغاتی توسط شرکت های مختلف در سایز ها و ابعاد گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

باید این نکته را به شما عزیزان بیان نماییم که با توجه به اینکه کیفیت بادکنک ها شرکت های تولید کننده بادکنک ها با یکدیگر متفاوت می باشند به همین جهت ابعاد و سایزی که برای بادکنک تبلیغاتی نیز در نظر گرفته می شود توسط شرکت های مختلف متغیر خواهد بود.

مثلاً باید به این نکته اشاره نماییم که بادکنک های چینی که توسط اکثر شرکت های تولیدی و چاپ بادکنک تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد در سایز ۱۰ اینچ و یا نهایتاً ۱۱ اینچ می باشد که برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی، کوچک خواهد بود و همین طور کیفیت مطلوبی نیز این دسته از بادکنک ها برای استفاده شما در بر نخواهد داشت!

در صورتی که بادکنک های مالزی و تایلندی از بهترین کیفیت متریال اولیه برخوردار می‌باشند و سایز بسیار فوق‌العاده و ایده آلی در اختیار ما قرار میدهند که می‌توانیم تبلیغات شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن بر روی بادکنک آن نقش بسته و چاپ نماییم تا مردم و مشتریان بتوانند به راحتی و در اولین نگاه متوجه منظور تبلیغاتی شما عزیزان گردند.

شایان ذکر است که ابعاد بادکنک مالزی و تایلندی ۱۲ اینچ یا ۳۰ سانت می باشد و شما عزیزان با توجه به متریال بسیار با کیفیتی که در تولید این دسته از بادکنک ها استفاده می شود می توانید تا ۳۲ و ۳۴ سانت نیز این بادکنک را باد نموده و مورد استفاده قرار دهید.

لازم به توضیح است از آنجا که بادکنک تایلندی مدت زیادی است که برای مشتریان گرامی مقرون به صرفه نخواهد بود که بخواهیم از این دسته از بادکنک ها استفاده نماییم و در عوض بادکنک مالزی با همان کیفیت بادکنک تایلندی در اختیار شما عزیزان می باشد و می توانید با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و مطلوب این دست از تبلیغات را در اختیار داشته باشید.

ضمانت کیفیت بادکنک تبلیغاتی

ابعاد شابلون یا کلیشه برای چاپ:

لازم به توضیح است از آنجا که شرکت چاپ دیبا و یا سایر همکاران ما که در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی فعالیت می نمایند حتماً و حتماً برای اینکه بتوانیم فرآیند چاپ روی بادکنک را میسر نماییم ابتدا می بایست یک طراحی از لوگوی اختصاصی شما عزیزان انجام شود.

تا بتوانیم پس از تایید طرح مورد نظر از طرف شما عزیزان و مشتریان گرامی کلیشه و یا شابلون لوگوی منحصر به فرد شما را تهیه نموده تا کار برای انجام چاپ روی بادکنک فراهم شود.

به همین دلیل باید شابلون و یا کلیشه که تهیه می گردد در ابعاد و اندازه ی مطلوبی نیز ساخته شود تا بتوانیم لوگو طراحی شده را در بزرگترین اندازه ممکن بر روی شابلون ظاهر نماییم تا پس از چاپ روی بادکنک تبلیغاتی بتوانیم یک دید بسیار منطقی و درست را ایجاد نمایید تا مخاطب بتواند در اولین نگاه منظور تبلیغاتی شما عزیزان را متوجه شده و لوگوی طراحی شده را به راحت ترین شکل ممکن ببیند و بخواند.

با توجه به مطالب فوق باید به این نکته اشاره کنیم که بهترین سایز برای تولید کلیشه و شابلون ابعاد ۱۵ در ۲۰ می باشد که موجب می گردد طراحی لوگو در اندازه ایده آل بر روی کلیشه و شابلون ظاهر شود و سپس مرحله چاپ روی بادکنک نیز آغاز گردد.

به همین جهت است که فرآیند چاپ روی بادکنک تبلیغاتی در شرکت دیبا با سایر شرکت های دیگر متفاوت بوده و چاپ با یک اندازه و ابعاد ایده آل در اختیار مشتری قرار می گیرد و شما عزیزان می توانید نمونه های بسیار متعددی از کار های پیشین ما را در سایت رسمی و یا صفحات مجازی منتصب به شرکت دیبا ملاحظه و مشاهده نمایید.

همچنین بخوانید: شابلون بادکنک چیست؟

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *