💕 روش چاپ روی بادکنک

روش چاپ روی بادکنک

فهرست مطالب

چاپ بادکنک تبلیغاتی در سال‌های گذشته وارد ایران شده است که بسیار مورد توجه شرکت های کوچک و بزرگ به منظور تبلیغات قرار گرفته است. بدین منظور که شما عزیزان می توانید با کمترین هزینه، بالاترین بهره برداری را از چاپ بادکنک تبلیغاتی به دست آورید.

حال این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که روش چاپ بادکنک تبلیغاتی به چه صورت می باشد؟

:روش‌های مختلفی برای چاپ روی بادکنک وجود دارد. در زیر، چند روش معمول برای چاپ روی بادکنک را توضیح می‌دهم

چاپ دستی: این روش در صورتی که تعداد بادکنک‌های مورد نیاز کم باشد، می‌تواند مناسب باشد. از جوهرهای ویژه برای بادکنک‌ها استفاده می‌شود و طرح مورد نظر روی بادکنک با استفاده از قلم‌های دستی و یا استنسیل بر روی بادکنک نقش برجسته می‌شود.

چاپ صفحه‌ای : این روش برای تعداد بالای بادکنک‌ها مناسب است. در این روش، قالب‌های خاصی با استفاده از نقشه‌ها، طرح‌ها یا عکس‌ها ساخته می‌شود. سپس بادکنک روی قالب قرار داده می‌شود و جوهر مناسب روی بادکنک اعمال می‌شود.

چاپ حرارتی : در این روش، تصویر یا طرح مورد نظر بر روی یک کاغذ چاپ شده و سپس با استفاده از حرارت و فشار، تصویر روی بادکنک انتقال می‌یابد. این روش برای چاپ تصاویر پیچیده و رنگارنگ روی بادکنک‌ها مناسب است.

چاپ دیجیتال: در این روش، چاپگرهای دیجیتال برای چاپ مستقیم روی بادکنک‌ها استفاده می‌شوند. این روش به اندازه کافی دقیق است و می‌توان تصاویر با کیفیت بالا و جزئیات دقیق را روی بادکنک‌ها چاپ کرد

از آنجا که چاپ بادکنک تبلیغاتی به روش دستی کاملا منسوخ شده است و شرکت های معتبر که در زمینه چاپ بادکنک فعالیت دارند باید برای تمامی سفارشات خود از دستگاه استفاده نمایند تا علاوه بر انجام کار به صورت کاملا حرفه‌ای و با کیفیت بالا، بتوانند سرعت عمل مطلوب تری نیز به کار خود ببخشند.

روش چاپ بادکنک در شرکت دیبا

به همین جهت در این مقاله فقط توضیحاتی در مورد روش دستگاهی به شما اعطا میگردد که بدین شکل است که ابتدا می بایست طرح مورد نظر با توجه به داده ها و اطلاعاتی که مشتریان عزیز به شرکت دیبا ارائه می نمایند طراحی شده و بعد به تایید ایشان برسد.

سپس، از طراحی آماده شده یک کلیشه و یا شابلون ساخته می شود و بعد از آن شابلون در نوبت چاپ قرار می‌گیرد و با توجه به رنگ بادکنکی که شما عزیزان انتخاب نموده اید فرایند چاپ صورت میگیرد.

لازم به توضیح است که موقعی که شابلون برای چاپ به دستگاه بسته می شود یک قلم رنگ که به آن اسکوئیچی گفته می‌شود بر روی شابلون قرار می‌گیرد، که کار آن این است که رنگ چاپ را بر روی شابلون به گردش در می آورد و شابلون را آغشته به رنگ نموده تا فرایند چاپ صورت پذیرد.

لذا در این هنگام مادامی که بادکنک ها به صورت اتوماتیک و به وسیله دستگاه باد شدند، در آن موقع شابلون بر روی بادکنک های باد شده فشار آورده و اسکوئیچی رنگ را بر روی شابلون می غلتاند و این امر موجب می شود که فرآیند چاپ به درستی صورت گرفته و طرح مورد نظر بر روی بادکنک چاپ گردد و بعد از آن بادکنک چاپ شده توسط یک فشار هوا، چاپ روی آن خشک شده و در نهایت آماده بسته بندی میگردد.

همچنین بخوانید: انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی

روش چاپ روی بادکنک

ضمانت چاپ روی بادکنک تبلیغاتی توسط شرکت دیبا:

لازم به توضیح است که شرکت چاپ دیبا که چندین سال است به صورت مستمر در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور تولید بالن تبلیغاتی فعالیت می نماید این افتخار را دارد که با بسیاری از برندهای بزرگ همکاری نموده و فرایند های تبلیغاتی ایشان را به بهترین شکل ممکن میسر و به مرحله اجرا رسانده است.

حال از آنجا که ما در سالیان متمادی علاوه بر انجام سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی که صورت گرفته، اقدام به بدست آوردن یک فرمول خاص و منحصر به فرد رنگ چاپ بادکنک برای انجام چاپ بادکنک های تبلیغاتی خود نموده ایم.

لذا در چند سال گذشته این فرمول بسیار کاربردی را به دست آورده و برای تمامی سفارشات خود از رنگ مذکور به جهت چاپ بهره‌برداری و استفاده می نماییم.

به همین جهت به شما مشتریان عزیز و گرامی اعلام می داریم که شرکت چاپ دیبا تمامی چاپ های بادکنک تبلیغاتی خود را تا ۲ سال ضمانت و گارانتی می نماید. بدین منظور که شما عزیزان در بازه زمانی مذکور به راحتی و با خیالی آسوده میتوانید سفارشات بادکنک تبلیغاتی خود را به مراجعین و مشتریان خود تحویل نمایید.

توجه داشته باشید که رنگ چاپ شرکت دیبا تا دو سال نمی شکند و نمی ریزد و مادامی که شما عزیزان بادکنک های تبلیغاتی را در جای خشک و دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری نمایید، میتوانید به بهترین شکل ممکن فرآیند تبلیغات خود را انجام داده و بهره وری و بازخورد بسیار مطلوبی را به دست آورید.

استفاده از رنگ های متنوع برای چاپ روی بادکنک:

لازم به توضیح است که در شرکت دیبا استفاده از رنگ چاپ و رنگ بادکنک تبلیغاتی هیچ محدودیتی نخواهد داشت.

بدین صورت که با توجه به اینکه اکثر سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی که به شرکت دیبا محول می گردد در رنگبندی های جور که تلفیقی از رنگ‌های متنوع و شاد می باشد انجام می گردد، بدین صورت که شرکت چاپ دیبا برای چاپ روی بادکنک های الوان و یا رنگ جور از یک رنگ متضاد بهره می‌برد تا چاپ به بهترین شکل ممکن خود را روی بادکنک های تبلیغاتی نمایان کند.

حال مواردی وجود دارد که برخی از مشتریان با توجه به تم سازمانی یا رنگ اختصاصی که با آن شناخته می‌شوند، نیاز به این دارند که بادکنک های تبلیغاتی که توسط ایشان سفارش داده میشود در همان رنگ انجام شده و همچنین رنگ چاپ نیز با توجه به درخواست و رنگ مورد نظر ایشان صورت گیرد.

حال باید به شما عزیزان این نوید را بدهیم که شرکت چاپ دیبا رنگ بادکنکی که شما عزیزان مدنظرتان می‌باشد را مورد استفاده قرار داده و همینطور فرایند چاپ را با توجه به رنگ درخواستی و مورد نظر شما انجام خواهد داد تا کار تمام شده دقیقاً همان چیزی باشد که شما عزیزان مد نظرتان بوده و بتوانید علاوه بر اینکه تم سازمانی خود را رعایت می نمایید، تبلیغاتی مفید و هدفمند را نیز انجام دهید.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی باکیفیت

روش چاپ روی بادکنک

چاپ بادکنک با کیفیت بالا توسط دستگاه اتوماتیک:

همانطور که در ابتدای این مقاله به شما عزیزان اشاره نمودیم بهترین نوع چاپ بادکنک توسط دستگاه صورت می گیرد.

حال باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که دستگاه های چاپ بادکنک در مدل ها و انواع گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام یک بازدهی و کاربرد خواهد داشت.

اما این نکته نیز بسیار حائز اهمیت بوده که شرکت چاپ دیبا از به روزترین و جدیدترین دستگاه چاپ بادکنک تبلیغاتی استفاده می نماید که فرایند صفر تا صد کار یعنی از زمان باد کردن تا چاپ شدن و خشک شدن و همینطور وکیوم شدن توسط دستگاه صورت می‌گیرد که این امر موجب می گردد که تنها یک اپراتور بتوانند کار را به مرحله اجرا رساند.

لذا با توجه به مطالب فوق شرکت چاپ دیبا این نوید را به شما عزیزان می دهد که تیراژ حداقل ۱۰۰۰ عدد بادکنک را با توجه به استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک مذکور در کمتر از یک ساعت چاپ و بسته بندی نموده و آماده ارسال برای شما عزیزان می نماید.

نکته دیگر این است که دستگاه چاپ بادکنک شرکت دیبا سخت ترین لوگو ها و پیچ پیچیده ترین تصاویر را با بهترین کیفیت می‌تواند چاپ کرده تا شما عزیزان از چاپ تبلیغاتی خود رضایت خاطر کامل داشته باشید.

باید اذعان نمائیم شرکت چاپ دیبا تمامی سفارشات خود را در موعد سه روز کاری به شما عزیزان تحویل می نماید و اگر در مواردی شما سروران سفارش فوری داشته باشید بدون اینکه هزینه ای اضافه شود، با توجه به اینکه شرایط کاری ما این امر را ایجاب نماید که بتوانیم کار را به شما تحویل دهیم، ثبت سفارش در شرکت دیبا صورت گرفته و طبق زمانبندی مذکور و با استنداد به سرعت عمل دستگاه و پرسنل مجرب خویش کار تقدیمتان خواهد شد.

همچنین بخوانید: چاپ متن و عکس دلخواه روی بادکنک

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا چاپ بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد برقی بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

روش چاپ روی بادکنک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *