💕 چاپ متن و عکس دلخواه روی بادکنک

چاپ دلخواه روی بادکنک

فهرست مطالب

چاپ بادکنک تبلیغاتی را می‌توان به عنوان یکی از بهترین و کاربردی ترین روش های تبلیغاتی در کنار تولید بالن تبلیغاتی نام برد.

در نظر داشته باشید که شما می‌توانید از بادکنک تبلیغاتی به عنوان یک هدیه و یا یک گیفت تبلیغاتی استفاده نموده و آن را به صورت روزمره به مشتریان و مخاطبین خود تحویل داده تا ایشان منظور تبلیغاتی شما عزیزان را در اولین نگاه متوجه شده و پیشرفت کاملا محسوس آن را در کسب و کار خود در کوتاه مدت و همچنین دراز مدت به چشم ببینید.

شایان ذکر است که برای چاپ بادکنک تبلیغاتی می توان از متن و یا لوگو و همینطور از تصویر و عکس استفاده نمود.

حال باید به این نکته نیز توجه نمایید که شما عزیزان و سروران باید یک تصمیم گیری درست نمایید و برای چاپ بادکنک تبلیغاتی و سفارشی خود یک ایده جذاب و کاملاً جدید را برای چاپ روی بادکنک استفاده کرده تا چشم هر بیننده ای را به خود معطوف نمائید.

همچنین بخوانید: نحوه چاپ روی بادکنک

چاپ متن و لوگو روی بادکنک تبلیغاتی

لازم به توضیح است که بهترین روش برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی این است که از متن و لوگو استفاده نموده تا بتوانید به راحتی منظور تبلیغاتی خود را به مخاطب خود که در هر گروه سنی القا نمایید.

اما بعضا شرایطی نیز به وجود می‌آید که استفاده از تصویر و یا عکس نیز می‌تواند یک کار بسیار پسندیده و کاربردی باشد و بازدهی بسیار بالایی را نیز به همراه بیاورد.

مثلا در نظر داشته باشید که برای بزرگداشت افراد مشهور و برجسته داخل کشور، این که بتوانید از تصویر و عکس ایشان استفاده نموده و بر روی بادکنک تبلیغاتی و یا بالن تبلیغاتی چاپ نمایید عملاً می تواند بازخورد فوق العاده ای را به همراه داشته باشد.

شایان ذکر می باشد که برای بزرگداشت مراسم حاج قاسم سلیمانی استفاده از تصویر ایشان که به صورت سیاه قلم ابتدا طراحی شده و بعد توسط تیم طراحی شرکت دیبا کارهای نهایی آن اعمال گردیده و در نهایت بر روی بادکنک چاپ شده است و هر شخصی که در هر گروه سنی که باشد در اولین نگاه متوجه منظور شما از چاپ روی بادکنک خواهد شد.

لذا اگر شما عزیزان اهداف تجاری را دنبال می نمایید و به منظور توسعه کسب و کار خود می باشید، بهترین روش برای چاپ  بادکنک تبلیغاتی استفاده از نام و نشان تجاری شما عزیزان به همراه ذکر نام و آدرس شبکه های اجتماعی و همین طور شماره تماس برای برقراری ارتباط راحت تر خواهد بود.

چاپ متن و عکس دلخواه روی بادکنک

بهترین سایز بادکنک برای چاپ چقدر است؟

شرکت چاپ دیبا برای چاپ بادکنک تبلیغاتی از بهترین کیفیت بادکنک موجود در کشور که همان بادکنک مالزی می باشد استفاده می نماید.

لازم به توضیح است که شرکت های گوناگون برای انجام چاپ روی بادکنک تبلیغاتی از کیفیت بادکنک های متفاوتی مانند کیفیت چینی، ترک و سایر کیفیت های دیگر بهره می برند.

اما علت استفاده شرکت چاپ دیبا از کیفیت مالزی این است که بادکنک های مالزی از متریال و مواد اولیه بسیار فوق‌العاده‌ای تولید شده‌اند که به جهت چاپ روی بادکنک تبلیغاتی بسیار ایده‌آل خواهد بود.

نکته دیگر در امر استفاده از بادکنک مالزی این است که با توجه به اینکه بادکنک ها در سایز بندی ها و در اندازه های متفاوت در داخل کشور موجود می باشند، به همین جهت بهترین سایز برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی سایز ۱۲ اینچ استاندارد یا ۳۰ سانت می باشد.

از آنجا که بادکنک مالزی که از جنس لاتکس می باشد این قابلیت را دارد که در حدود ۳۲ الی ۳۴ سانت نیز آن را بدون هیچ مشکلی باد نمود و مورد استفاده قرار داد.

نکته حائز اهمیت در امر چاپ روی بادکنک تبلیغاتی این است که هر چقدر بادکنک بیشتر باد شود، چاپ روی بادکنک نیز بزرگتر شده و بهتر به دید عموم مردم خواهد رسید و راحت تر خوانده خواهد شد.

از این رو شرکت چاپ دیبا تمامی نکات ریز در امر تبلیغات را مورد بررسی قرار داده و با یک دقت نظر مطلوب اقدام به چاپ روی بادکنک تبلیغاتی و همینطور تولید بالن تبلیغاتی می نماید تا بتواند بهترین کیفیت و مطلوب ترین نوع تبلیغات را به شما عزیزان ارائه نماید.

همچنین بخوانید: بادکنک با چاپ دلخواه

رنگنبدی های شاد برای چاپ بادکنک تبلیغاتی:

لازم به توضیح است که شرکت دیبا فرایند چاپ بادکنک تبلیغاتی را با رنگ بندی های شاد و متنوع انجام خواهد داد.

لذا اگر شما عزیزان قصد این را دارید که چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را در محل واحد صنفی خویش به مشتریان و عموم مردم تحویل نمایید بهترین رنگ بندی برای جلب نظر مخاطب استفاده از رنگ جور که همان تلفیقی از رنگ‌های مختلف است، می باشد.

از این رو شرکت دیبا با توجه به رنگ‌های بادکنک ها، از یک رنگ چاپ متضاد به جهت چاپ روی بادکنک ها استفاده نموده تا رنگ لوگو با رنگ بادکنک متفاوت بوده و مخاطب به راحتی بتواند چاپ روی بادکنک را بخواند.

اما بعضا برخی از شما عزیزان به جهت این که از یک رنگ سازمانی برای کسب و کار خود استفاده می نمایید به همین دلیل نیاز به این دارید که بادکنک های تبلیغاتی شما عزیزان با همان رنگ به جهت چاپ استفاده شود.

در این مواقع شرکت چاپ دیبا رنگ مورد نظر شما عزیزان را تامین نموده و بر اساس تم سازمانی شما عزیزان فرایند چاپ صورت خواهد گرفت.
بدین شکل که شما سروران می‌توانید هم رنگ بادکنک تبلیغاتی خود را انتخاب نموده و هم رنگ چاپ را نیز مشخص نموده تا دقیقاً طبق نظر و ایده شما عزیزان چاپ بادکنک تبلیغاتی آماده و تحویل تان گردد.

چاپ متن و عکس دلخواه روی بادکنک

چاپ بادکنک ویژه ماه مبارک رمضان و عید فطر:

شایان ذکر است چاپ بادکنک تبلیغاتی علاوه برتبلیغات برندها و کسب و کارهای مختلف و انجام فعالیت‌ های اجتماعی و اطلاع رسانی و سایر مراسمات دیگر به منظور تبلیغ و بزرگداشت اعیاد ملی و مذهبی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین روش که شما سروران می توانید برای مراسمات گوناگون مانند مراسمات ۲۲ بهمن و دهه فجر و همین طور مراسمات اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان و برای ایام مبارک ماه رمضان و عید سعید فطر استفاده نمائید، فرایند چاپ روی بادکنک میباشد.

که به صورت اختصاصی به شرکت چاپ دیبا سفارش داده تا علاوه بر برخورداری از تخفیفات ویژه مناسبت های مذکور فرایند چاپ بادکنک شما سروران صورت گرفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در هر نقطه از کشور عزیزمان ایران که باشید ارسال سفارش انجام گردد و در محل شما عزیزان تحویلتان شود.

لذا از آنجا که بسیاری از برندها و شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی در ایام فوق الذکر اقدام به چاپ بادکنک تبلیغاتی با موضوعات مراسمات ملی و مذهبی می‌نمایند، به همین دلیل خواهشمند است با توجه به زمانبندی که دارید در یک بازه زمانی مطلوب اقدام به ثبت سفارش در شرکت دیبا نموده تا بتوانیم در کمترین زمان ممکن فرایند چاپ روی بادکنک تبلیغاتی را به بهترین شکل ممکن انجام داده تا شما عزیزان نیز بتوانید با خیالی آسوده جشن های خویش را برگزار نمائید.

همچنین بخوانید: بادکنک آرایی با چاپ بادکنک

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

چاپ متن و عکس دلخواه روی بادکنک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *