جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 طول عمر پارچه بالن تبلیغاتی

فروش بالن تبلیغاتی و ارسال به نقاط مختلف جهان

فهرست مطالب

همانطور که در مقالات قبلی بیان نمودیم برای تولید بالن تبلیغاتی از پارچه برنی استفاده می شود که توسط شرکت مارون صنعت اصفهان بهترین نوع پارچه تولید و روانه بازار می گردد که مختص به بهره برداری برای تولید بالن می باشد.

سوالی که اکثر مشتریان از ما به دفعات می پرسند برای اینکه بتوانند سفارشاتی مطمئن را در شرکت دیبا ثبت نمایند این است که طول عمر مفید بالن تبلیغاتی چقدر می باشد؟

لذا در ابتدا باید بیان نماییم که طول عمر مفید بالن به دو بخش مجزا تقسیم می شود:

اولی طول عمر پارچه بالن می باشد و دومی طول عمر و ماندگاری بالن تبلیغاتی در ارتفاع می باشد.

لذا باید به این نکته اشاره نمایم که طول عمر پارچه بالن تبلیغاتی یک سال تا یک سال و نیم می باشد که با توجه به متریال و مواد با کیفیت اولیه که در آن استفاده شده است پارچه بالن در مقابل گرما و سرما و شرایط آب و هوایی مختلف بسیار مقاوم بوده و با توجه به اینکه بالون در فضای باز و در ارتفاع قرار می‌گیرد می‌تواند به راحتی شرایط آب و هوایی گوناگون را تحمل نموده و به نوعی خود را تطبیق دهد.

لذا به همین دلیل است که شرکت دیبا از پارچه برنی برای تمامی سفارشات بالن تبلیغاتی خود بهره برد تا بتواند یک محصول با کیفیت با کارایی و انسجام مناسب را به شما سروران ارائه نماید.

همچنین بخوانید: پارچه ضد آب در ساخت بالن

مدت زمان ماندگاری بالن تبلیغاتی در ارتفاع:

همانطور که در بالا به آن اشاره نمودیم دومین گزینه ای که در بحث ماندگاری و طول عمر بالن تبلیغاتی به آن باید اشاره نماییم که در مقالات قبلی نیز اطلاعات کلی و مفیدی نیز در این خصوص ارائه شده است، مبحث مدت زمان ماندگاری بالن تبلیغاتی در ارتفاع می باشد.

اولین نکته این است که باید شما سروران در نظر داشته باشید که می بایست بالن تبلیغاتی توسط تیم نصب شرکت دیبا در محل شما عزیزان در هر نقطه از کشور که باشید نصب اولیه صورت گیرد و علت آن این است که بالن در مرتبه اول طبق متد کارشناسی شده باید نصب گردد تا بتواند کارایی لازم را در دراز مدت داشته باشد.

اما از آن جا که شرکت دیبا بحث صادرات بالن تبلیغاتی را نیز در سال‌های اخیر انجام داده و برای کشورهای گوناگون ارسال سفارش و تولید بالن تبلیغاتی را انجام داده است، لذا به همین دلیل چون این امکان وجود ندارد که پرسنل نصب ما بتواند نصب بالن تبلیغاتی را در خارج از کشور انجام دهند، از همین رو یک فیلم آموزشی کامل با توضیحات و اطلاعات تکمیلی توسط شرکت دیبا برای هر یک از مشتریان عزیز که در خارج از کشور حضور دارند ارسال می گردد تا ایشان بتوانند با توجه به مندرجات ضبط شده در داخل ویدیو فرآیند نصب بالن تبلیغاتی را انجام داده و به شکل درست و با بازخورد بسیار مطلوب از بالن تبلیغاتی خویش بهره برداری نمایند.

لازم به ذکر است که بالن تبلیغاتی از زمانی که فرایند نصب آن صورت می‌گیرد نیاز به تعمیر و نگهداری دارد بدین منظور که بالن تبلیغاتی با شارژ اولیه مدت زمان دو هفته تا یک ماه را در شرایط آب و هوایی گوناگون در ارتفاع قرار گیرد و شاید نیاز به شارژ مجدد گاز داشته باشد، به همین دلیل شما عزیزان طبق آموزشی که در بدو نصب توسط تیم نصب شرکت دیبا میبینید می توانید این کار را به راحتی و به آسانی انجام داده و از بالن تبلیغاتی خود بهره برداری و استفاده نمایید.

علت استفاده از پارچه برنی برای تولید بالن تبلیغاتی:

گاها این سوال از پرسنل تیم طراحی و تولید بالن تبلیغاتی شرکت دیبا پرسیده می شود که از چه نوع پارچه ای برای تولید بالن استفاده می شود.

جواب این سوال این است که شرکت دیبا برای تولید تمام سفارشات خود از پارچه برنی استفاده می نماید. در نظر داشته باشید که پارچه برنی مانند سفره می ماند و بسیار نیز سبک می باشد.

یکی از علت های استفاده از پارچه برنی این است که هیچ گونه منافذ بازی نداشته و موجب می گردد که گاز از داخل بالن خارج نشود و ماندگاری گاز داخل بالن بسیار زیاد خواهد بود و چون سبک نیز می باشد به بهترین شکل ممکن در ارتفاع قرار می گیرد و موجب می گردد که تبلیغات شما سروران به بهترین شکل ممکن به دید عموم مردم برسد.

حال یکی از نکاتی که بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت این است که پارچه برنی مانند تیوپ ماشین یا موتور سیکلت این قابلیت را دارد که اگر به هر عنوانی دچار سوراخ شدگی شود، مورد ترمیم و یا آپارات قرار گیرد و با همان کیفیت اولیه این قابلیت را داشته باشد تا بتوان از آن استفاده و بهره‌برداری نماییم.

طول عمر پارچه بالن تبلیغاتی

شرایط استفاده از روشنایی داخل بالن برای دید در شب:

بالن تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات محسوب می‌شود که در ارتفاع در طول روز به راحتی تبلیغات و برند شما عزیزان را به دید عموم مردم می رساند و هر عابر پیاده و یا هر شخصی که در اتومبیل شخصی و عمومی قرار دارد می تواند به بهترین شکل ممکن نشان تجاری شما عزیزان را ملاحظه نموده و یک بازخورد بسیار ایده آل و مطلوب برای شما عزیزان به همراه داشته باشد.

حال برخی از مشتریان شرکت دیبا این سوال را از ما می‌پرسند که آیا می‌توانیم از روشنایی داخل بالن استفاده نماییم یا خیر؟

جواب این سوال این است که کارهایی که شرکت دیبا تولید و آماده می نماید این قابلیت را دارد که در صورت نیاز شما عزیزان در هنگام تولید بالن فضای لازم برای روشنایی نیز تعبیه گردد.

حال شایان ذکر است که به این نکته نیز توجه داشته باشید که شرکت دیبا تا جایی که امکان دارد به شما عزیزان پیشنهاد می دهد که از سیستم روشنایی در شب برای بالن خود استفاده نکنید.

علت آن این است که روشنایی و لامپ موجود در بالن موجب می گردد که گاز داخل بالن از بین برود و با افت فشار مواجه شود و از طرف دیگر پارچه برنی که برای تولید بالن استفاده شده است را نیز خشک نموده و مستهلک می نماید و موجب می گردد در یک بازه زمانی کوتاه پارچه خاصیت اولیه خود را از دست داده و کارایی لازم را نداشته باشد.

نکته‌ای که نیز بسیار حائز اهمیت است این است که به هیچ عنوان روشنایی داخل بالن برای دید بالن در شب را مانند روز نکرده و فقط یک هاله ای از نور به همراه خواهد داشت که عملاً استفاده از آن به دلایل ذکر شده غیر منطقی می باشد. لذا بهترین حالت برای استفاده از بالن حالت معمولی آن باشد که موجب می گردد در روز به بهترین شکل ممکن برند و نشان شما به دید عموم مردم برسد.

همچنین بخوانید: تولید بالن تبلیغاتی به همراه دید در شب

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

 

طول عمر پارچه بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *