جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 بادکنک تبلیغاتی با کیفیت

بادکنک تبلیغاتی با کیفیت

فهرست مطالب

چاپ بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات بسیار پر مخاطب و تاثیر گذار می باشد که در ادوار گذشته توانسته سهم قابل توجهی از بازار تبلیغات را به خود اختصاص دهد. بادکنک تبلیغاتی، هم برای صاحبان مشاغل و برندهای مختلف از جایگاه ویژه ای به جهت انجام تبلیغات بر خوردار می باشد و هم برای مصرف کنندگان و مشتریان که از بادکنک تبلیغاتی استفاده می نمایند بسیار هیجان انگیز می باشد.

با توجه به شرایط فعلی اقتصادی و برای اینکه بتوانیم در بازار نا به سامان فعلی به کسب و کار خویش رونق دهیم باید تا حد امکان از ظرفیت تبلیغات استفاده نمائیم تا بتوانیم مشتریان را به استفاده و خرید از محصولات خویش ترغیب نمائیم. لذا این امر میسر نخواهد بود تا زمانی که از تبلیغات هدفمند و پر مخاطب بهره نبرده ایم.

انواع متنوع بادکنک تبلیغاتی

یکی از بهترین تبلیغاتی که امروزه می تواند برای مخاطب جالب توجه باشد و تاثیر بسزایی بر روی ایشان بگذارد، چاپ بادکنک تبلیغاتی می باشد که شما سروران می توانید با بهره گیری از این ظرفیت بالقوه و چاپ لوگو و متن و هر آن چیزی که در کسب و کارتان موثر خواهد بود، نکات کلیدی و مخاطب پسند خود را چاپ نموده و با ارائه کردن یک نوع از تبلیغات که بسیار حس شادی و مفرح بخشی برای مشتریان فراهم می آورد از بازخورد بسیار قابل تامل بادکنک تبلیغاتی بهره ببرید و بر میزان فروش و سود حاصل از آن بر پیشرفت روز افزون کاری خویش بیافزایید.

حال باید در نظر داشته باشید که بادکنک تبلیغاتی در انواع مدل های متنوع تولید و عرضه می گردد. از نمونه های رایج چاپ بادکنک تبلیغاتی می توان به مدل گرد، قلب، گلابی اشاره نمود که هر کدام از مدل های ذکر شده جذابیت خاص و منحصر به فرد خود را برای مشتریان به وجود می آورند.

اما در سال های اخیر مدلی که بیش از همه مورد استقبال عامه ی مردم و همچنین صاحبان مشاغل قرار گرفته است، بادکنک مدل گرد می باشد که بهترین ظرفیت و فضا را برای چاپ روی بادکنک در اختیارمان قرار می دهد و می توانیم با فضای مناسبی که در اختیار داریم هر آن چیزی که به جهت تبلیغات مورد نیازمان می باشد را روی بادکنک مدل گرد چاپ نمائیم.

همچنین بخوانید: هزینه چاپ بادکنک تبلیغاتی

بادکنک تبلیغاتی با کیفیت

بادکنک تبلیغاتی با کیفیت و مرغوب

شرکت چاپ بادکنک تبلیغاتی دیبا در مقالات گذشته در مورد کیفیت بادکنک تبلیغاتی مطالب بسیار مهمی را برای شما عزیزان ارائه نموده است. لذا در این مقاله نیز قصد داریم تا برخی دیگر از این نکات مهم را برای شما سروران بازگو نمائیم تا بتوانید با دیدی بسیار باز و با در اختیار داشتن اطلاعات بسیار مهم اقدام به سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی نمائید.

توجه به کیفیت بادکنک در سفارشات

کیفیت در سفارش بادکنک تبلیغاتی بسیار مهم و تاثیرگذار خواهد بود به قدری که می تواند در دفعات بعدی به جهت چاپ بادکنک شما را ترغیب به استفاده از چاپ بادکنک تبلیغاتی نماید و یا با توجه به تجربه نا مناسبی که از بادکنک تبلیغاتی داشتید دیگر اقدام به سفارش این نوع از تبلیغات نکنید.

لذا باید اذعان نمائیم که کیفیت جنس بادکنک به جهت تبلیغات باید بسیار مورد اهمیت قرار بگیرد. زیرا در صورتی که از کیفیت بادکنک نا مرغوب استفاده شود اصلا امکان ارائه این محصول به دست مشتریان هدف وجود نخواهد داشت و تبلیغات موثری را صاحبان مشاغل در اختیار مخاطب قرار نخواهند داد.

سایز و ابعاد استاندارد

علت این امر این است در صورتی که بادکنک های نامرغوب مانند جنس چینی برای چاپ استفاده شود در تعداد حداقل 1000 عدد که سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی صورت می گیرد، اولا سایز و اندازه بادکنک استاندارد نمی باشد و این سایز کوچک بادکنک چینی سبب می گردد که لوگو نیز به درستی و با اندازه مناسب روی بادکنک نقش نبندد و جنبه تبلیغاتی کار در زمان باد شدن و ارائه شدن به مخاطبین تا میزان قابل توجهی از بین برود.

همچنین بخوانید: سفارش بادکنک با چاپ اختصاصی

سوراخ شدگی بادکنک

نکته دوم این است که در بادکنک های با کیفیت نا مناسب تعدادی زیادی از بادکنک ها دارای سوراخ شدگی می باشند که این امر باعث می شود که امکان استفاده از بادکنک تبلیغاتی از بین برود.

ترکیدن بادکنک در حین باد کردن

نکته سوم این است که بادکنک های چینی از کیفیت بسیار پائین لاتکس (که مواد اولیه و تشکیل دهنده بادکنک می باشد) برای تولید بادکنک استفاده شده است که موجب می شود در هنگام باد کردن، بادکنک بی هیچ دلیلی و به خودی خود بترکد که عملا این امر هدر دادن هزینه برای صاحبان مشاغل را در بر دارد.

ماندگاری باد بادکنک

نکته آخر در مورد بادکنک های نا مرغوب این است که مدت زمان بسیار پائینی بادکنک، باد را در داخل خود نگه می دارد و در بازه زمانی بسیار کوتاهی باد بادکنک به صورت خودکار از داخل آن خارج می شود و جنبه تبلیغاتی کار را عملا از بین می برد.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی بزرگ هلیومی

بادکنک تبلیغاتی با کیفیت

مدت زمان ماندگاری بادکنک تبلیغاتی:

از سوی دیگر شرکت دیبا در تمامی سال های فعالیت خود به مشتریان گرامی این نکته را اذعان نموده که همیشه و در همه حال از بهترین کیفیت برای چاپ بادکنک استفاده نمائید زیرا این تبلیغات است که باید کار و نوع شغل و اهداف تبلیغاتی شما عزیزان را به مشتریانتان القا نماید و از سوی دیگر ارائه تبلیغات با کیفیت به نوعی احترام گذاشتن به مخاطب می باشد که باعث می شود ایشان نیز در مدت زمان طولانی هم از تبلیغات شما استفاده نماید و هم با ذهنیت خوبی به سمت برند شما صاحبان مشاغل گرایش پیدا نماید.

لذا استفاده از بادکنک تبلیغاتی با کیفیت نیز سبب می گردد تا ایشان بتواند یک تبلیغات مرغوب و بسیار شکیل را در مدت زمان بسیار مناسبی در اختیار داشته باشند.

استفاده از بادکنک با کیفیت مالزی

لذا از آنجا که شرکت چاپ دیبا برای تمامی سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی خود فقط و فقط از کیفیت مالزی که بسیار مرغوب و به نوعی یکی از بهترین کیفیت های بادکنک موجود در کشور می باشد استفاده می نماید که در کنار ظاهر و رنگ بندی های بسیار عالی که دارد، ماندگاری بادکنک نیز بسیار چشمگیر می باشد.

شایان ذکر است که شما عزیزان می توانید بادکنک های تبلیغاتی شرکت دیبا را از نظر کیفیت بادکنک و همچنین مرغوبیت چاپ تا دو سال بدون هیچ گونه مشکلی در جای مناسب و خشک و به دور از نور خورشید مستقیم نگهداری نمائید.

لذا در مدت زمان ذکر شده هیچ گونه مشکلی برای بادکنک بوجود نخواهد آمد و چاپ روی بادکنک نیز به هیچ عنوان نه می شکند و نه می ریزد.

ضمانت کیفیت بادکنک تبلیغاتی شرکت دیبا

از این رو شرکت دیبا بادکنک های تبلیغاتی خویش را تا دو سال ضمانت نموده و شما عزیزان با اطمینان خاطر می توانید از بادکنک های تبلیغاتی خویش در مدت زمان طولانی استفاده نمائید. از سوی دیگر باید به این نکته اشاره نمائیم که بادکنک تبلیغاتی عرضه شده در شرکت چاپ دیبا با توجه به کیفیت بسیار عالی لاتکس این قابلیت را دارد که از زمانی که بادکنک را باد نمودید تا مدت زمان 15 الی 20 روز باد را داخل خود نگهداری نماید و فرم ظاهری خود را به شکل روز ابتدایی حفظ نماید. البته این نکته منوط به آن است که به جسم تیزی اثابت نکند و یا تحت فشار قرار نگیرد.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا ثبت سفارش انواع چاپ بادکنک، بادکنک آرایی، بالن تبلیغاتی و یا خرید تم تولد و پمپ باد بادکنک با کارشناسان ما در شرکت دیبا از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: پمپ باد برقی بادکنک چه کاربردی دارد؟

بادکنک تبلیغاتی با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *