💕 چاپ لوگو روی بالن تبلیغاتی

چاپ لوگو روی بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

تبلیغات از دیرباز سبب گشته که یک کالا و یا محصول بتواند برای فروش و عرضه میان عامه مردم جایی برای خود باز نموده و مشتری را ترغیب نماید که از این ظرفیت بالقوه به بهترین شکل ممکن برای رسیدن به اهداف خویش استفاده نماید. شرکت دیبا همواره به این نکته اشاره نموده است که اگر شما صاحبان مشاغل و برندهای مختلف، در زمینه کاری خویش بهترین کالا را تولید و روانه بازار نمائید اما کسی شما را نشناسد به هیچ عنوان پیروز نخواهید شد و فروش مطلوبی بدست نمی آورید.
پس لازمه ی اینکه بتوانید در کسب و کاری موفق شوید این است که تمامی جوانب را به موازات یکدیگر جلو ببرید و در کنار کیفیت بسیار بالایی که برای کالا و محصول خود در نظر دارید باید به موازات آن نیز از تبلیغات و روش های متنوع معرفی محصول خود برای مشتریان هدفتتان غافل نشوید. تا در کنار تولید بتوانید عرضه بسیار خوبی نیز داشته باشید.

فواید و مزایای بالن تبلیغاتی:

یکی از روش های نوینی که در سال های گذشته مورد استقبال قرار گرفته است و سبب گردیده صاحبان مشاغل و برندهای کوچک و بزرگ به آن روی بیاورند و تبلیغات خود را از این روش به دید مخاطبان خود برسانند، بالن تبلیغاتی می باشد.

بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی از آن دسته از تبلیغات است که می تواند توجه مخاطب را در اولین نگاه به خود معطوف نماید و در کنار دیدن بالن و لذت از به اهتزاز در آمدن آن، لوگوی چاپ شده روی بالن را نیز به خوبی و با دیدی بسیار عالی مشاهده کرده و ملکه ذهن ایشان میشود.

در نظر داشته باشید که تمامی انسان ها به خاطر میل به پروازی که همیشه در سر داشته اند، به هر چیزی یا شی ای در آسمان توجه نموده و برایشان ایجاد توجه و هیجان می نماید.

مهمترین مزیت بالن تبلیغاتی نیز همین مورد است که در ارتفاعی بسیار مناسب از سطح زمین قرار می گیرد و تبلیغات برند شما را بدرستی و در آسمان از شعاع دور و نزدیک در دید مخاطبان قرار خواهد داد.

همچنین بخوانید: بهترین تولیدکننده بالن تبلیغاتی

چاپ لوگو روی بالن تبلیغاتی

انواع متنوع بالن های تبلیغاتی:

لازم به توضیح است که صنعت تولید بالن تبلیغاتی تقریبا چند سالی است که وارد کشور شده است که با توجه به استقبال مخاطبان طی سال های متمادی پیشرفت چشمگیری در این صنعت به وجود آمده است و مدل های متنوعی نیز با پشتکار متخصصین این امر به وجود آمده و خلق شده است.

لازم به ذکر است در کنار مدل رایجی که اصولا تمامی مشتریان و عامه مردم بالن تبلیغاتی را به آن شکل می شناسد و به صورت گرد می باشد، در سال های اخیر انواع متنوعی از بالن به اشکال گوناگون و به صورت بالن های گازی به شکل های متنوع و سازه های بادی تولید شده اند که این مدل ها نیز جای خود را در بازار تولید بالن به خوبی باز نموده اند و سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده اند.

در سال های اخیر بالن ها به اشکال متنوعی مانند مکعب، بیضی، اشکال هندسی، هواپیما و… عرضه شده اند و به صورت اختصاصی و بنا به سفارش مشتریان گرامی تولید شده اند.

در کنار بالن های تبلیغاتی یک مجموعه دیگر از محصولات تولید گردیده است که به آن سازه های بادی گفته می شود. این سازه های بادی بر روی سطح زمین قرار گرفته و در جاهایی که تردد مردم خیلی زیاد است و ساختمان های بلند وجود دارد می تواند به بهترین شکل ممکن تبلیغات شما عزیزان را بر روی این سازه های بادی صورت پذیرد. نکته قابل توجه در سازه های بادی این است که از آن می توانید به عنوان یک کانتر برای عرضه محصولات و معرفی کالاهای تولید خویش نیز بهره ببرید که برای مخاطب بسیار جذاب و چشم نواز خواهد بود.

همچنین بخوانید: نصب بالن تبلیغاتی

چاپ لوگو روی بالن تبلیغاتی

روش چاپ لوگو روی بالن تبلیغاتی:

شایان ذکر است که اذعان نمائیم در بحث تبلیغات انواع مختلف و متنوعی از چاپ وجود دارد مانند چاپ سیلک، تامپو و… که بسیار مرسوم می باشند. اما نکته قابل توجه در تولید و چاپ بالن های تبلیغاتی این است که از روش های فوق برای چاپ روی بالن استفاده نمی شود.

برای چاپ لوگوی روی بالن تبلیغاتی از استیکرهای رنگی به جهت چاپ استفاده می شود. لازم به ذکر است که این استیکرها را می توان به هر شکل و مدلی که مد نظرتان می باشد در آورده و بر روی بالن های تبلیغاتی نصب نمود.

با توجه به اینکه این استیکرها به شکلی تولید شده اند که یک روی آن به صورت برچسبی بوده و به هر جنسی از محصولات متنوع به راحتی می چسبد به همین دلیل با توجه به قابلیت بسیار بالای چسبندگی استیکرها از آن برای چاپ لوگو روی بالن تبلیغاتی استفاده می شود.

استیکرها و برچسب ها این قابلیت را دارند در مدت زمان بسیار طولانی به بهترین شکل ممکن روی بالن تبلیغاتی قرار داشته باشد و به هیچ عنوان در اثر شرایط جوی و آب و هوایی خاصیت چسبدگی خود را از دست نداده و در دراز مدت به همان شکل و فرم ابتدایی خود بر روی بالن تبلیغاتی باقی خواهد ماند و تبلیغات شما عزیزان را برای عموم مردم انجام خواهد داد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی و یا سفارش بادکنک آرایی و پمپ باد بادکنک، با کارشناسان دیبا از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: سازه های بادی تبلیغاتی

چاپ لوگو روی بالن تبلیغاتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *