💕 بادکنک پایه دار برای تبلیغات و مراسمات

بادکنک پایه دار

فهرست مطالب

بادکنک به خودی خود زمانی که باد می شود بسیار هیجان انگیز خواهد بود که استفاده و یا بازی کردن با آن را برای هر سنی که باشید جذاب خواهد کرد. حال در نظر داشته باشید صاحبان برندهای مختلف و مشاغل گوناگون از زیبایی بادکنک در چند سال اخیر بسیار بهره برده اند و از چاپ بادکنک تبلیغاتی و انجام تبلیغات گوناگون بر روی بادکنک توانسته اند علاوه بر معرفی هرچه بیشتر برند خود نزد عامه ی مردم ، در آمد کسب و کار خویش را به طرز بسیار چشمگیری افزایش دهند .

سفارش چاپ بادکنک به صورت پایه دار

حال این نکته وجود دارد که یک بادکنک تبلیغاتی با چه شرایطی باید به عنوان یک هدیه تبلیغاتی و یا یک گیفت تبلیغاتی به مراجعین و مشتریان تحویل داده شود تا ایشان به راحتی بتواند آن را حمل نموده و نزد خود نگه دارد تا مانند یک تابلوی تبلیغاتی در سطح شهر در حرکت باشد و تبلیغات برند شما صاحبان مشاغل در سطح شهر را به درستی انجام دهد.

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین ملزوماتی که میتواند این وظیفه را به راحتی انجام دهد گیره و نی بادکنک و یا پایه بادکنک می باشد که شما به راحتی میتوانید بادکنک های تبلیغاتی را ابتدا باد نموده و به گل و نی ها متصل کرده و سپس به مشتریان خود تحویل نمائید .
نکته قابل توجه این است که این بادکنک های پایه دار را کودکان و بزرگسالان به راحتی میتوانند حمل کنند و نگهداری از بادکنک را به راحتی برای ایشان سهل و آسان مینماید و همچنین سایر افراد که در معابر و در سطح شهر در حال عبور و مرور میباشند را به خود مجذوب مینماید که این امر هدف تبلیغاتی ما از چاپ بادکنک میباشد.

همچنین بخوانید: بادکنک آرایی و تزیین بادکنک مراسمات

بادکنک پایه دار

خرید اینترنتی پایه و استند بادکنک برای بادکنک تبلیغاتی

در نظر داشته باشید که علاوه بر ارائه چاپ بادکنک تبلیغاتی به مشتریان می توانید بادکنک های تبلیغاتی را نیز به صورت بسیار زیبا و جذاب در چندین نقطه از محل کسب و کار خود دیزاین نموده تا نگاه همگان را به خود معطوف نماید.

یکی از وسایلی که به درستی این وظیفه را انجام می دهد و مختص به این کار می باشد استند بادکنک است. در اصل استندها دارای یک پایه محکم و سنگین می باشند که چند شاخه گیره و نی های بادکنک به آن متصل شده و جنس آن از پلاستیک فشرده می باشد که شما در واقع می توانید از این استندها در قسمت ورودی محل کسب و کار خویش و یا در جاهایی در محیط داخلی که چشم نواز می باشد و رفت آمد توسط مشتریان صورت می گیرد، قرار دهید و چندین بادکنک را به این استندها متصل کرده و از ظرفیت بالای تبلیغاتی آن استفاده نمائید .

لازم به ذکر است استند بادکنک در دو نوع رو میزی و همچنین ایستاده می باشد که استند رو میزی با ارتفاع 70 سانت و 7 شاخه بوده و استند ایستاده با ارتفاع 120 سانت و 13 شاخه در بازار موجود می باشد که هر کدام از این استندها جذابیت و کارایی مختص به خود را دارا میباشند .

همچنین بخوانید: استند بادکنک از کجا برم؟

بادکنک پایه دار

سفارش پایه بادکنک 13 تایی

پایه بادکنک ها و یا همان استندهای بادکنک در دو نوع 7 عددی و یا 13 تایی در بازار عرضه می گردد . لازم به توضیح است که پایه بادکنک 7 عددی بصورت رومیزی می باشد و استند بادکنک 13 تایی فقط بصورت ایستاده تولید و عرضه می گردد.

یکی دیگر از مصارف پایه بادکنک این است که زمانی که شما قصد دارید بادکنک های تبلیغاتی را به مشتریان خود عرضه نمائید بهتر است که بادکنک های چاپ شده را از قبل و به وسیله پمپ باد برقی بادکنک، باد نموده و به صورت آماده به این پایه بادکنک ها وصل کرده تا هنگامی که مشتریان خواستند ورود یا خروج از محل کسب و کار شما داشته باشند خیلی راحت و در کمترین زمان ممکن بادکنک های تبلیغاتی را تحویل ایشان نمائید.

فقط باید در نظر داشته باشید که چون گیره و نی های استند بادکنک به صورت ثابت می باشد و از پایه جدا نمی شود ، می بایست بادکنک های باد شده را ابتدا از استند بادکنک جدا نموده و به گیره و نی ها و یا همان گل و نی های بادکنک که بصورت قابل حمل است وصل کرده و به مشتریان خود بعنوان یک اشانتیون و یا هدیه تبلیغاتی تحویل نمائید .

قیمت پایه بادکنک :

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم استند و یا پایه بادکنک از جنس پلاستیک فشرده شفاف و روشن و البته از مواد نو تولید می گردد که به رنگ سفید در بازار موجود می باشد. شایان ذکر است که با توجه به نوسانات قیمت ارز در کشور و تحت تاثیر گرفتن قیمت تمامی مواد اولیه باید اذعان نمود که قیمت ها تماما بصورت هفتگی دچار تغییر می باشد و یک قیمت ثابت برای یک مقطع مشخص نمی توان اعلام نمود .

اما شرکت دیبا که اعلام می نماید که با مناسب ترین قیمت ممکن و با کمترین حاشیه سود، فروش عمده پایه بادکنک و یا همان استند بادکنک را در دو مدل 70 سانتی و 120 سانتی انجام خواهد داد و لذا شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین سفارش استند بادکنک و چاپ بادکنک تبلیغاتی و یا سایر محصولات و دمات اعم از بادکنک آرایی از طریق چت واتساپ و یا شماره های درج شده در صفحه تماس با ما و شبکه های اجتماعی با همکاران و مشاوران شرکت دیبا ارتباط برقرار نموده تا شما سروران را راهنمایی نمایند.

همچنین بخوانید: هزینه بادکنک آرایی

بادکنک پایه دار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *