💕 تعرفه طراحی لوگو روی بادکنک

چاپ بادکنک تیراژ پایین

فهرست مطالب

مراحل انجام چاپ بادکنک تبلیغاتی:

برای اینکه بخواهیم اقدام به چاپ بادکنک تبلیغاتی نمائیم و یک لوگو را روی بادکنک چاپ کنیم باید یک سری مراحل را ابتدا انجام نموده تا به مرحله آخر که چاپ روی بادکنک می باشد برسیم.

از این رو قصد داریم فرآیند چاپ بادکنک تبلیغاتی را مرحله به مرحله از ابتدا تا پایان به صورت مختصر برای شما عزیزان توضیح دهیم تا یک آشنایی کامل، نسبت به چاپ بادکنک بدست آورید.

  1. اولین مرحله و مهمترین مرحله در یک سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی، طراحی لوگو می باشد که می بایست با دقت نظر بسیار زیادی این مرحله انجام شود.
  2. دومین مرحله ساخت شابلون یا همان کلیشه می باشد، لذا از آنجا که چاپ روی بادکنک به صورت سیلک انجام می شود از این رو باید برای هر یک از سفارشات یک شابلون مجزا با طراحی منحصر به فرد آن سفارش را تهیه کنیم تا بتوانیم چاپ اختصاصی متناسب با سفارش مشتریان گرامی را انجام دهیم.
  3. سومین مرحله انتخاب رنگ بادکنک و همچنین رنگ چاپ مورد نظر مشتریان گرامی جهت چاپ روی بادکنک می باشد که ابتدا مقدمات کار را آماده نموده و سپس شابلون و کلیشه در نوبت چاپ قرار خواهند گرفت.
  4. مرحله چهارم به این شکل است که شابلون هر سفارش را به دستگاه چاپ بادکنک تبلیغاتی متصل نموده تا فرآیند چاپ آغاز شود. در این مرحله دستگاه به صورت اتوماتیک بادکنک ها را تک به تک باد نموده تا برای انجام چاپ آماده شود و سپس این بادکنک های باد شده زیر کلیشه قرار می گیرند و با رنگی که روی شابلون از قبل به وسیله اپراتور ریخته شده است، چاپ لوگو روی بادکنک انجام می گیرد.
  5. در مرحله آخر چاپ روی بادکنک ها خشک شده و سپس بسته بندی و وکیوم انجام می شود و سفارش آماده ارسال به محل مورد نظر مشتریان گرامی می باشد.

همچنین بخوانید: چاپ سفارشی بادکنک

تعرفه طراحی لوگو روی بادکنک

بهترین طراحی برای چاپ روی بادکنک:

همان طور که در بالا و در مقالات قبلی به آن اشاره نمودیم، مرحله طراحی لوگو از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. زیرا شما هر چقدر که فرآیند چاپ روی بادکنک را به صورت حرفه ای و بسیار عالی انجام دهید اما یک لوگو و طراحی مناسب را در اختیار نداشته باشید، آن کار چشم نواز و مخاطب پسند نخواهد بود.

نکات کلیدی چاپ لوگو روی بادکنک

  • به همین منظور برای طراحی لوگو جهت چاپ روی بادکنک باید به چند نکته کلیدی حتما توجه داشته باشید تا یک لوگو و طرحی ایده آل و مناسب را بدست آورید.
    لذا در ابتدا می بایست در نظر بگیرید که چه متن و لوگویی متناسب با کار شما می باشد که باید روی بادکنک تبلیغاتی چاپ گردد. تا حد ممکن از کلمات کلیدی و نکات مهم استفاده کنید که بتوانید منظور تبلیغاتی خود را به مشتری القا نمائید.
  • به هیچ عنوان نباید از تبلیغات بسیار زیاد با حجم طولانی و سنگین استفاده کرد. چون در روزگار فعلی با توجه به زمان محدودی که افراد برای انجام کارهای خود دارند، شما می بایست تبلیغات و اهداف تجاری خود را به مشتریان معرفی نمائید. از سوی دیگر تبلیغات بلند به هیچ عنوان مورد توجه قرار نخواهد گرفت و فقط صرف هزینه بدون بازخورد برای شما در بر دارد.
  • تا حد امکان می بایست نکات کلیدی را با کلمات بزرگ به کار برد و به اصطلاح بولد نمود تا مخاطب متوجه آن شود.
  • استفاده از نشان تجاری برای برند سازی نیز یکی از نکات کلیدی و مهم می باشد که سبب می گردد در آینده نزدیک در هر مکانی که نشان تجاری و لوگوی شما را دیده شود، افراد متوجه برند و تبلیغات شما گردند.
  • استفاده از آدرس صفحات مجازی و شماره تماس های کاری نیز فرآیند مناسبی می باشد که برای آن دسته از کسب و کارهایی که تازه فعالیت خود را آغاز نموده و در ابتدای راه می باشند بسیار حائز اهمیت می باشد.

همچنین بخوانید: چاپ عکس روی بادکنک تولد

تعرفه طراحی لوگو روی بادکنک

طراحی لوگو روی بادکنک

این مثال قدیمی خیلی مناسب می باشد که حتما می بایست هر کاری توسط کاردان آن کار انجام گردد. برای طراحی لوگو روی بادکنک نیز این کار باید توسط طراحانی صورت گیرد که با فرآیند چاپ روی بادکنک آشنایی دارند و به این نکته توجه دارند که چاپ روی بادکنک به صورت سلیک انجام می شود و با چاپ افست که روی کاغذ صورت می گیرد متفاوت است.

لذا طراحانی که با کار چاپ بادکنک آشنایی دارند به این نکته اشراف دارند که نباید از کلمات ریز، خطوط به هم پیچیده و تو در تو، اعداد و کلمات بسیار زیاد و بسیاری عوامل تخصصی دیگر در طراحی خویش استفاده نمایند زیرا ماحصل کار به هیچ عنوان مطلوب نخواهد بود.

تعرفه طراحی و چاپ لوگو روی بادکنک:

لازم به ذکر است که تعرفه طراحی لوگو روی بادکنک در بین تمامی شرکت های همکار شرکت دیبا در سراسر ایران، در حدود 30 الی 40 هزار تومان می باشد که به صورت مازاد بر روی هزینه چاپ بادکنک تبلیغاتی اضافه خواهد شد. همچنین هزینه ساخت کلیشه و شابلون نیز به همین صورت و با همین مقدار هزینه به صورت جداگانه منظور می گردد.

اما از آنجا که شرکت دیبا بر اصل مشتری مداری خود در همه حال پایبند می باشد و همیشه و در تمامی ادوار به این نکته که بتواند مناسب ترین قیمت چاپ بادکنک تبلیغاتی را به مشتریان عزیز ارائه نمایند نیز پایند بوده است، به همین جهت به هیچ عنوان هزینه ای برای طراحی لوگو و ساخت شابلون از مشتریان گرامی دریافت نخواهد کرد و تمامی این هزینه ها به صورت رایگان در شرکت چاپ بادکنک تبلیغاتی دیبا منظور خواهند شد.

شما می توانید برای دریافت مشاوره و اطلاع از تعرفه چاپ بادکنک، بالن تبلیغاتی، بادکنک آرایی و تم تولد جهت سفارش در گروه چاپ بادکنک دیبا با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: برای تبلیغات چه تعداد بادکنک چاپ کنیم؟

تعرفه طراحی لوگو روی بادکنک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *