💕 تفاوت بالن تبلیغاتی با بالن تفریحی

تفاوت بالن تبلیغاتی با بالن تفریحی

فهرست مطالب

در بعضی مواقع این اشتباه میان عموم مردم پیش می‌آید که بالن تبلیغاتی را با بالن تفریحی اشتباه گرفته و فکر می کنند که این دو بالن یک کاربرد را دارد. در صورتی که به هیچ عنوان به این صورت نبوده و بالن تفریحی همانطور که از نامش پیداست فقط به منظور استفاده برای تفریح عامه مردم در ارتفاع بالا قرار می گیرد تا آنها بتوانند از سطح زمین جدا شده و در یک ارتفاع مشخص در آسمان قرار بگیرند و از هیجان و حس پروازی که به انسان در آسمان دست میدهد به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند. اما مصرف دیگر بالن تبلیغاتی صرفاً برای تبلیغات تمامی مشاغل و کسب و کارهای تمام کشور که به فعالیت مشغول هستند میباشد به این شکل که برای تبلیغات کسب و کارهای مختلف، تبلیغات برای کارهای فرهنگی و اجتماعی، تبلیغات برای ارگان های دولتی و خصوصی و بسیاری از موارد مشابه دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

جنس پارچه در تولید بالن تبلیغاتی

شایان ذکر است برای تولید بالن تبلیغاتی از پارچه برنی استفاده میشود که شرکت دیبا از قطر ۳ الی ۵/۵ متر اقدام به تولید و عرضه بالن تبلیغاتی در سطح کشور می نماید.
در نظر داشته باشید که شرکت دیبا پس از اتمام طراحی و تولید و همچنین چاپ بالن تبلیغاتی (که به وسیله شبرنگ و یا همان استیکر صورت می‌گیرد و قابلیت این را دارد که چندین بار چاپ ها تغییر کرده و لوگو ها با متن های متفاوت بر روی بالن چاپ شود) سپس برای نصب بالن تبلیغاتی در محل شما سروران در هر جای ایران که باشید اقدام میشود.

گاز مورد استفاده در بالن تبلیغاتی

لازم به توضیح است است که بالن تبلیغاتی را به کمک گاز هلیوم که یک گاز سبک نسبت به هوا می باشد پر نموده و عملیات و فرایند تزریق گاز داخل بالن صورت گرفته و سپس پس از انجام تزریق گاز هلیوم اقدام به اوج دهی بالن تبلیغاتی میشود. از طرفی برای اینکه بتوان بالن را در یک ارتفاع مناسب که نهایتاً ۵۰ متر می باشد نصب نماییم از یک طناب قطور برای مهار بالن تبلیغاتی در ارتفاع استفاده می شود تا بتوان به راحتی آن را در اوج و در ارتفاع مهار نمود که فرایند تبلیغات برند و نشان تجاری شما سروران به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد.

تفاوت بالن تبلیغاتی با بالن تفریحی

گاز مورد استفاده در بالن های تفریحی

اما باید اذعان نماییم که در بالنهای تفریحی گاز هلیوم به صورت مشتعل شده به داخل بالن تزریق می شود تا بتواند بالن را به خوبی به اوج برده و فرآیند به ارتقاع بردن آن به وسیله کپسولهای مشتعل شده انجام می‌شود. نکته  دیگر این است که برای استفاده از بالن تفریحی یک سبد و یا یک فضایی را ایجاد نمودند تا چندین نفر را بتوانند با وزنه های متفاوت و مختلف حمل نموده و به اوج برده و فرایند لذت بردن از حضور در آسمان را به کمک بالن تفریحی میسر نماید.
نکته دیگر در امر بالن تفریحی این است که برای اینکه بتوان سطح ارتفاع بالن را کم یا زیاد نمود، میتوان سیلندر های گاز و یا آن شعله مشتعل شده را خاموش و روشن نمود و میزان فشار گاز را تنظیم کرد که این امر سبب می شود بالن در ارتفاع بالاتر و یا پایین تر قابلیت حرکت را داشته باشد و با توجه به اندازه و قطرهای متنوع بالن تفریحی ، تحمل ملزوماتی که در بالا به آن اشاره شد و همچنین افرادی که در بالن سوار می شوند متغیر خواهد بود. به این صورت که هرچقدر قطر بالن بیشتر باشد تحمل وزن بیشتری را نیز خواهد داشت.

چند نوع بالن تبلیغاتی داریم

شایان ذکر است که بالن های تبلیغاتی را می توانیم به چند نوع و چند دسته تقسیم نماییم که هر کدام از این بالن ها یک کارایی مشخص و منحصر به خود را دارد و برای موارد گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد.

اولین مدل از بالن های تبلیغاتی آنهایی هستند که گاز هلیوم داخل آن تزریق می شود و در ارتفاع حدود ۵۰ متری قرار می گیرند و در سایزهای متنوع از قطر ۳ متر، سه و نیم متر و ۵/۵ متر در شرکت دیبا طراحی، تولید، چاپ و نصب می گردد. بالن های تبلیغاتی که با گاز هلیوم تزریق میشوند یکی از پر فروش ترین بالن های موجود در شرکت دیبا می باشد که در ابعاد مختلف و همچنین در اشکال متنوع مانند مدل گرد یا کروی مکعب مربع، مکعب مستطیل، اشکال هندسی و غیره تولید و عرضه می گردد که بسیار پر مخاطب بوده و صرفه اقتصادی زیادی برای شما سروران در بر خواهد داشت.

بالن تبلیغاتی ثابت

یکی دیگر از انواع متنوع بالن تبلیغاتی که در شرکت دیبا عرضه می گردد بالن ثابت با دستگاه دمنده یا همان موتور پمپ باد میباشد که این بالن ها در قطر حدود سه و نیم تولید می‌شود و به صورت ثابت در یک جای مشخص قرار گرفته و به این دلیل که دستگاه دمنده که زیر قرار می گیرد موجب می شود این بالن در طولانی مدت قابلیت بهره برداری داشته باشد و در یک جای مشخص و ثابت فرایند تبلیغات شما سروران را به بهترین شکل ممکن میسر خواهد نمود و نکته جالب توجه در امر بالن تبلیغاتی ثابت این است که شما سروران میتوانید بالن تبلیغاتی ثابت را با روشنایی شب به تیم طراحی شرکت دیبا سفارش داده و این قابلیت وجود دارد که در شب نیز با توجه به روشنایی و لامپی که در داخل بالن تعبیه می گردد موجب می گردد که بالن در هنگام شب و در تاریکی شب نیز به بهترین شکل ممکن قابلیت دید توسط عموم مردم را داشته باشد.

بالن تبلیغاتی بر روی سازه گردان

و در آخر به مدلی از بالن های تبلیغاتی که در شرکت دیبا تولید می گردد باید اشاره نماییم که این دسته از بالن ها به صورت بادی بوده و در جای ثابت بر روی یک سازه گردان نصب شده که قابلیت این را دارد که بالن به صورت مداوم حالت چرخشی داشته و همینطور به کمک دستگاه دمنده که زیر بالن قرار می گیرد بالن در طول سال به صورت مداوم فرایند تبلیغات شما سروران را انجام خواهد داد. نکته قابل توجه نیز در این نوع از بالن ها این است که این سازه ها که بالن روی آن قرار می‌گیرد ارتفاعی در حدود ۵ الی ۷ متر خواهد داشت که موجب می شود بالن از سطح مکانی که در آنجا نصب می گردد یک ارتفاع مناسب گرفته و همینطور به صورت چرخشی و یا گردشی فرآیند تبلیغات را انجام نماید و همینطور این دسته از بالن ها نیز قابلیت نصب روشنایی در شب را خواهد داشت و در تاریکی شب نیز به راحتی قابل دید و مشاهده عموم مردم خواهد بود.
تفاوت بالن تبلیغاتی با بالن تفریحی

بازدهی استفاده از بالن تبلیغاتی بر مشاغل

در سال‌های اخیر مدلهای متنوعی از تبلیغات پا به عرصه ظهور گذاشته و صاحبان برند ها و کسب و کارهای مختلف نیز می توانند از هر یک از مدل های تبلیغاتی که برای کسب و کار خویش مد نظرشان می باشد استفاده نمایند. اما نکته قابل تامل این است که کدام یک از انواع تبلیغات بازدهی و بازخورد بسیار مطلوبی را با توجه به هزینه ایی که صرف می گردد و همچنین برای کوتاه مدت یا بلند مدت برای ما در بر خواهد داشت. لذا با توجه به شرایط اقتصادی کنونی و تحریم های بسیار ظالمانه که بر کشورعزیزمان ایران اعمال شده است این که بتوانیم با کمترین هزینه بیشترین بهره برداری را از ظرفیت تبلیغات خود نماییم یک کار بسیار هوشمندانه خواهد بود.

خلاقانه ترین روش تبلیغات با بالن تبلیغاتی

از این رو شما سروران و صاحبان مشاغل و برندهای مختلف می توانید از ظرفیت بالقوه و بسیار بالای چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور بالن تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن استفاده نموده و یک تبلیغات کارآمد با هزینه بسیار پایین و منطقی با تاثیر گذاری کوتاه مدت و همچنین بلند مدت در اختیار داشته باشید.

در نظر داشته باشید که بازدهی بالن تبلیغاتی برای مشاغل از آنجا ایجاد و فراهم می گردد که عموم مردم از دیرباز به هر جسم و یا شی ایی که در آسمان قرار دارد توجه نموده و نگاه خود را معطوف به آن می نمایند.
به همین دلیل شما عزیزان میتوانید با به اهتزاز درآوردن نام و نشان تجاری خود بر روی بالن تبلیغاتی که در اوج قرار می گیرد یک تبلیغات کارآمد در اختیار داشته باشید تا هر شخصی که از فواصل دور و نزدیک از محل کسب و کار شما عبور و مرور می نماید و به صورت ناخودآگاه به بالن تبلیغاتی شما سروران توجه نموده و نشان تجاری تان در ذهن ایشان حک گردد.

لازم به توضیح است که بالن تبلیغاتی یک تبلیغات بسیار زودبازده می باشد و در مدت زمان بسیار کوتاه بازدهی مطلوبی را برای شما در بر خواهد داشت که به صورت فروش بیشتر محصول و خدمات برای کسب و کارتان و سودآوری بالا در کوتاه‌مدت برای شما عزیزان نمایان خواهد شد.

بادکنک آرایی و تاثیر آن روی مخاطب

حال این نکته برای شما صاحبان مشاغل و مدیران کسب و کارها بسیار حائز اهمیت می باشد که اگر قصد بادکنک‌ارایی در محل کسب و کارتان را دارید می توانید از بادکنک های چاپ شده که به آن چاپ بادکنک و یا چاپ بادکنک تبلیغاتی نیز گفته می شود برای دیزاین و تزئینات خود استفاده نمایید که تاثیر دوچندانی را نیز بر روی مخاطب خواهد گذاشت و به نوعی لوگو و نام و نشان تجاری شما را که روی بادکنک تبلیغاتی چاپ شده است در ذهن ایشان ثبت می نماید.

تفاوت بالن تبلیغاتی با بالن تفریحی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *