جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 تفاوت پمپ باد برقی دوسوپاپه و تک سوپاپه

تفاوت پمپ باد برقی دوسوپاپه و تک سوپاپه

فهرست مطالب

پمپ باد برقی دو سوپاپه با تک سوپاپه چه تفاوتی دارد؟

پمپ باد برقی بادکنک یک وسیله ی بسیار مطلوب برای باد کردن بادکنک تبلیغاتی می باشد.

در نظر داشته باشید که شما عزیزان اگر برای مراسمات خانوادگی و تجاری خویش قصد برگزاری آن را دارید و قصد دارید که تعداد کثیری بادکنک را باد نمائید و اقدام به دیزاین و تزئین محل مورد نظر خویش نمائید، بهترین گزینه برای باد کردن بادکنک ها، پمپ باد برقی بادکنک می باشد که در کوتاهترین زمان می تواند این کار را برای شما انجام داده و موجب گردد شما سروران بتوانید با خیالی آسوده به سایر کارهای خویش بپردازید.

انواع پمپ باد برقی بادکنک:

حال در نظر داشته باشید که پمپ باد بادکنک برقی در دو مدل پمپ باد برقی دوسوپاپه و پمپ باد برقی تک سوپاپه و یا نازله در بازار موجود می باشد و در دسترس شما عزیزان قرار دارد.
حال اینکه شما عزیزان برای خرید پمپ باد برقی مورد نیاز خود بتوانید بهترین گزینه را انتخاب نمائید امری است که باید به آن دقت نظر داشته باشید.

تفاوت پمپ باد برقی دوسوپاپه و تک سوپاپه

-پمپ باد برقی تک سوپاپه:

لازم به ذکر است که پمپ باد برقی تک سوپاپه دارای یک موتور می باشد و شما عزیزان می توانید بصورت تک تک بادکنک ها را باد نموده و استفاده نمائید.

لذا این نکته نیز اهمیت دارد که شما عزیزان باید بدانید که پمپ باد برقی تک سوپاپه با یک موتور نسبتا ضعیف که در تولید آن استفاده شده، کارایی خیلی ایده آلی نخواهد داشت و برای باد کردن تعداد خیلی کمی بادکنک در طول سال کاربرد دارد.

-پمپ باد برقی دو سوپاپه:

در صورتی که پمپ باد برقی دو سوپاپه در هر مدلی که باشد بهترین گزینه انتخاب برای باد نمودن بادکنک تبلیغاتی و یا بادکنک های فانتزی می باشد که علاوه بر داشتن دو موتور مجزا می تواند سرعت عمل بالایی را در اختیارتان قرار دهد.

شما می توانید به طور همزمان و در کمتر از 5ثانیه، دو بادکنک را با استفاده از پمپ باد برقی دو سوپاپه باد نمایید که این امر برای افرادی که مشغول به امر بادکنک آرایی هستند، گزینه ای بسیار ایده آل و قابل توجه است.

در نتیجه سبب می شود سرعت کار و نتیجه نهایی بادکنک آرایی شما در زمانی کوتاه مدت، بهترین نتیجه را داشته باشد.

لازم به ذکر است که این نوع پمپ باد نیز خود دارای دو قدرت متفاوت می باشد که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

همچنین بخوانید: نحوه استفاده از پمپ باد برقی بادکنک

تفاوت پمپ باد برقی دوسوپاپه و تک سوپاپه

بهترین نوع پمپ باد برای مصارف تجاری:

شما صاحبان مشاغل و مدیران کسب و کارهای مختلف که در هر نوع کسب و کاری که مشغول به فعالیت می باشد و نیاز به تبلیغات دارید، یکی از بهترین انواع تبلیغات، چاپ بادکنک تبلیغاتی در کنار تولید بالن تبلیغاتی می باشد.

از این رو شما سروران که قصد سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی برای دیده شدن کسب و کار خود را دارید، باید توجه داشته باشید که در کنار سفارش چاپ بادکنک نیاز به پمپ بادبرقی بادکنک نیز می باشد.

بهترین گزینه برای شما صاحبان مشاغل، پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ آبی با ۷۰۰ وات قدرت می باشد که این امکان را فراهم می نماید که در کمتر در ۴ ثانیه تعداد دو عدد بادکنک را همزمان باد نموده و پس از اتصال به گیره و نی، بادکنک های تبلیغاتی آماده ارائه به مشتریان و مخاطبین هدف شما می باشد.

گزینه ایده آل پمپ باد برقی بادکنک برای استفاده خانگی:

از طرف دیگر شما مشتریان گرامی برای دیزاین و تزئین محل مراسمات خانوادگی خود نظیر جشن تولد، ولنتاین و سایر مراسمات دیگر که قصد باد نمودن بادکنک های فانتزی را دارید و می خواهید بادکنک های خود را در مدت زمان کوتاهی آماده نمائید تا به سایر کارهای میهمانی خود رسیدگی نمایید، استفاده از پمپ باد برقی بادکنک یک ایده بسیار عالی خواهد بود.

حال مناسب ترین پمپ باد برای شما عزیزان پمپ باد برقی دو سوپاپه رنگ صورتی با ۶۰۰ وات قدرت می باشد که علاوه بر مرتفع نمودن نیاز شما عزیزان، توجیه اقتصاری نیز برایتان به همراه خواهد داشت.

لذا شما مشتریان گرامی می توانید به صورت تک تک و یا به صورت دو تایی بادکنک های خود را باد نموده و مورد استفاده قرار دهید.

این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که پمپ باد برقی ۶۰۰ وات می تواند ظرف مدت زمان ۵ ثانیه تعداد ۲ عدد بادکنک را به صورت همزمان باد نماید و در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

برای مشاهده انواع مدل های پمپ بادکنک در شرکت دیبا می توانید به صفحه گالری تصاویر پمپ باد بادکنک مراجعه نمایید.

تفاوت پمپ باد برقی دوسوپاپه و تک سوپاپه

مدت زمان ارسال پمپ باد تا محل مشتریان:

شرکت چاپ دیبا سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی را در مدت زمان ۳ روز کاری برای مشتریان خویش در هر نقطه از کشور که باشند ارسال می نمایند و همچنین سفارشات تولید بالن تبلیغاتی را با نصب آن در مدت زمان حدود یک هفته کاری برای شما عزیزان در محل مورد نظرتان در هر شهری که باشید، تیم نصب شرکت دیبا برایتان انجام خواهد داد.

و در آخر، سفارشات پمپ بادکنک شما عزیزان در شهرهای مختلف استان تهران، در همان روزِ ثبت سفارش خدمتتان ارسال می گردد.

و همچنین شما عزیزان که در استان های دیگر بجز استان تهران قرار دارید ارسال سفارش از طریق مجاری ارتباطی نظیر تیپاکس برایتان انجام خواهد شد و در روز بعد از ثبت سفارش می توانید پمپ باد خود را در شهر و در محل اعلامی خود دریافت نمائید.

لذا از آنجا که شرکت دیبا تمامی محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رساند و ثبت سفارش می نماید و امکان مراجعه حضوری میسر نمی باشد، از این رو شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت اختصاصی شرکت دیبا و همچنین راه های ارتباطی نظیر شبکه های مجازی با مشاوران ما در شرکت دیبا ارتباط برقرار نموده و پس اخذ مشاوره کافی در مورد خرید کالا و محصول، می توانید ثبت سفارش خود را انجام داده تا مابقی مراحل برایتان در کوتاهترین زمان انجام شود تا بتوانید محصول خود را با بهترین کیفیت در محل خویش دریافت نمائید.

همچنین بخوانید: خرید پمپ باد بادکنک باکیفیت و ارزان

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *