💕 حداقل تیراژ چاپ بادکنک

حداقل تیراژ چاپ بادکنک

فهرست مطالب

مشخصات بادکنک و نوع چاپ در شرکت دیبا:

با توجه به اینکه برای چاپ بادکنک تبلیغاتی می توان از بادکنک های متنوع با کیفیت جنس های مختلف استفاده کرد، اما باید در نظر داشت که می بایست از جنس بادکنک و رنگی برای چاپ بهره برد که دارای مشخصات کیفی بسیار بالایی باشد و مشتریان گرامی در زمان مصرف بتوانند به راحتی و بدون مشکلی این بادکنک های تبلیغاتی را به مراجعین خود به عنوان یک هدیه و گیفت تبلیغاتی ارائه نمایند.

لذا در نظر داشته باشید که اگر نوع بادکنک و چاپ روی بادکنک از کیفیت مطلوب و خوبی برخوردار نباشد سبب می گردد که علاوه بر اینکه هدر رفت بادکنک ها در هنگام باد کردن زیاد شود، چاپ انجام شده روی بادکنک نیز یا بشکند و یا بریزد که غیر قابل استفاده خواهند بود.

لذا شرکت دیبا که سالیان متمادی در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی فعالیت می نماید و افتخار همکاری با بسیاری از برندهای معتبر در سطح کشور را دارد به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می دهد که حتما در هنگام خرید و سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی به برخی از نکات زیر توجه داشته باشید.

همچنین بخوانید: چاپ سفارشی بادکنک

حداقل تیراژ چاپ بادکنک

استاندارد چاپ بادکنک تبلیغاتی

سایز بادکنک برای چاپ

لازم به ذکر است که اندازه استاندارد بادکنک برای چاپ بادکنک تبلیغاتی که مورد استفاده قرار میگیرد سایز 12 اینچ یا 30 سانت می باشد و اگر شخصی یا شرکتی در هنگام خرید عنوان نمود که برای چاپ بادکنک از سایز 14 یا 18 اینچ اسفاده می نمایند، بدانید که یقینا کذب محض است، چون به هیچ عنوان چنین سایز بادکنک و دستگاهی برای چاپ روی بادکنک وجود خارجی ندارد.

رنگ مصرفی برای چاپ

عامل دیگر در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی باید در نظر داشته باشید، مبحث رنگ مصرفی برای چاپ روی بادکنک است که بعضا شنیده شده برخی از افراد به مشتریان اعلام می کنند که از رنگ های برجسته استفاده می کنند برای چاپ روی بادکنک که به شما سروران پیشنهاد می دهیم به هیچ عنوان این نوع چاپ را تهیه نکنید، زیرا از رنگ های اصطلاحا پفکی برای این نوع چاپ استفاده می شودکه فوق العاده بی کیفیت خواهد بود و چاپ در کمترین زمان ممکن یا می شکند و یا از روی بادکنک می ریزد و جنبه تبلیغاتی چاپ بادکنک را از بین می برد.

لذا باید اذعان نمائیم که شرکت چاپ دیبا برای تمامی سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی از جنس بادکنک مالزی با سایز 12 اینچ استفاده می نماید و همچنین از با کیفیت ترین نوع رنگ چاپ بادکنک بهره می برد. لذا شرکت دیبا تا دو سال گارانتی چاپ بادکنک را به تمامی مشتریان ارائه می نماید.

نحوه قیمت گذاری چاپ بادکنک تبلیغاتی

با توجه به اینکه تولید بادکنک در ایران صورت نمی گیرد و یا در سطح بسیار پائین انجام می شود و جوابگوی میزان تقاضای داخل کشور نخواهد بود از این رو سالیان زیادی است که بادکنک از کشورهای خارجی نظیر تایلند، مالزی، چین، ترکیه و سایر کشورهای اروپایی به داخل کشور وارد می شود.

لذا لازم به ذکر است که با توجه به شرایط موجود نرخ ارز که بادکنک هم مانند مابقی کالاهای وارداتی تحت تاثیر نواسانات ارز قرار خواهد گرفت. که در در دو سال گذشته تا حدود زیادی قیمت بادکنک خام افزایش یافته است. از سوی دیگر قیمت رنگ نیز نوسانات شدیدی را در بر داشته است و تمامی این عوامل مانند ملزومات مورد نیاز برای ساخت شابلون و یا کلیشه و همچنین افزایش قیمت گیره و نی بادکنک و… سبب گردیده که به ناچار قیمت چاپ بادکنک تبلیغاتی را با توجه به شرایط فوق افزایش دهیم.

شما می توانید برای اطلاع از به روز ترین قیمت های چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی و بادکنک آرایی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: برای تبیغات چه تعداد بادکنک چاپ کنیم؟

حداقل تیراژ چاپ بادکنک

قیمت چاپ بادکنک در شرکت دیبا

اما این نکته بسیار مهم است که شرکت دیبا در تمامی ادوار فعالیت خویش در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی مبنا و اساس خویش را بر این گذاشته است که علاوه بر کیفیت مطلوبی که به مشتریان گرامی عرضه می نماید، بتواند یک قیمت ایده آل نسبت به سایر همکاران به شما عزیزان پیشنهاد نموده و خدمات مورد نیاز شما در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی را با نازلترین قیمت ممکن انجام نماید.

ما در شرکت دیبا نحوه قیمت گزاری برای چاپ بادکنک تبلیغاتی به این صورت در نظر می گیریم که قیمت بادکنک خام را به همراه قیمت رنگ چاپ و قیمت گیره و نی را در نظر گرفته و کل مبلغ به دست آمده را با 10% سود شرکت دیبا جمع می نمائیم. این امر نشان دهنده ی این است که شرکت دیبا با یک حاشیه سود بسیار پائین در امر چاپ بادکنک تبلیغاتی در سطح کشور فعالیت می نماید.

حداقل تیراژ چاپ بادکنک چقدر است؟

با توجه به اینکه بادکنک تبلیغاتی در تمامی ادوار و برای تمامی گروه های سنی بسیار جذاب خواهد بود و کودکان از بازی کردن با این بادکنک های چاپ شده بسیار به شور و ذوق می آیند، لذا به این نکته پی می بریم که چاپ بادکنک بسیار مخاطب پسند می باشد و تمامی کسانی که به واحد تجاری و محل کسب و کار شما سروران مراجعه می نمایند از بادکنک تبلیغاتی استقبال می نمایند.

از سوی دیگر چون شرکت دیبا فرآیند چاپ بادکنک را به صورت صنعتی انجام می دهد از این رو حداقل تعدادی که ما برای سفارشات خود در شرکت دیبا در نظر گرفته ایم تعداد 1000 عدد بادکنک با چاپ می باشد.

این نکته نیز بسیار مهم می باشد که شرکت دیبا برای تعداد حداقل 1000 عددی هزینه طراحی و شابلون لوگو را نیز رایگان در نظر می گیرد که با توجه به شرایط فعلی هزینه ای در حدود شصت تا هفتاد هزار تومان را شامل می شود.

از سوی دیگر باید شما صاحبان مشاغل در نظر بگیرید که با توجه به قیمت بسیار مناسب این نوع از تبلیغات و همچنین استقبال بی نظیر عامه ی مردم از چاپ بادکنک تبلیغاتی، تعداد 1000 عدد بادکنک تبلیغاتی در کوتاهترین زمان ممکن به اتمام خواهد رسید و تبلیغات برند شما را به بهترین شکل ممکن انجام خواهد داد به نوعی که در ذهن تمامی مشتریان شما ثبت خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما و یا شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

همچنین بخوانید: قیمت بادکنک هلیومی

حداقل تیراژ چاپ بادکنک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *