جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 حک لوگو روی بادکنک تبلیغاتی

تفاوت پمپ باد برقی دوسوپاپه و تک سوپاپه

فهرست مطالب

حک یا چاپ نمودن لوگو بر روی بادکنک تبلیغاتی و همینطور بالن تبلیغاتی موجب می شود مخاطب به راحتی، برند و نام و نشان تجاری شما سروران را ملاحظه نموده و در کوتاهترین زمان ممکن در ذهن ایشان ثبت گردد.

این موجب می شود شما عزیزان بتوانید در کوتاه مدت یا دراز مدت از این ظرفیت بالقوه تبلیغاتی بهترین بهره را برده و میزان سود دهی و بازدهی کسب و کار خود را چندین برابر نمایید.

حک و چاپ لوگو روی بادکنک تبلیغاتی:

برای حک کردن لوگو بر روی بادکنک تبلیغاتی می بایست با شرکت هایی که در این زمینه فعالیت دارند نظیر شرکت دیبا که می تواند بهترین کیفیت چاپ بادکنک تبلیغاتی را با ضمانت و گارانتی دوساله به شما سروران ارائه نماید، ارتباط برقرار نموده و سفارش بادکنک تبلیغاتی خود را در هر تیراژ و مقداری که مد نظرتان می باشد ثبت نموده تا بتوانید در کوتاهترین زمان ممکن سفارشات خود را در محل و مکانی که حضور دارید تحویل بگیرید.

این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که بعد از انجام فرایند چاپ روی بادکنک تبلیغاتی، اینکه بتوانید این بادکنک ها را به وسیله گیره و نی بادکنک به دست مشتریان خود برسانید امری است که می بایست به آن دقت نظر داشته باشید.

باید توجه نمایید که مادامی که بادکنک به گیره و نی متصل شود، مخاطب خیلی راحت می‌تواند چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را حمل نموده و این امر نیز موجب می گردد عامه مردم در کوچه و خیابان بتوانند به بهترین شکل ممکن چاپ صورت گرفته روی بادکنک های تبلیغاتی را ملاحظه و مشاهده نمایند.

شایان ذکر است این نوید را نیز به شما سروران می‌دهیم که این امکان برایتان میسر می باشد تا بتوانید داخل بادکنک های تبلیغاتی که لوگوی شما روی آن حک شده است و توسط شرکت دیبا عرضه شده است، گاز هلیوم را تزریق نموده و با یک نخ و یا یک روبان دهانه ورودی آن را ببندید.

به این شکل نیز می توانید بادکنک های تبلیغاتی را به مشتریان و مراجعین خود تحویل نمایید و جلوه بصری خاص و شگفت انگیزی نیز به وجود آورید.

باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که امروزه این که بتوانید بهترین نوع تبلیغات با بازدهی بسیار مطلوب را انتخاب نمایید، امری است حیاتی که می‌تواند تاثیر چشمگیری در کسب و کار شما ایجاد نماید و از این رو حک نمودن و چاپ نمودن لوگو روی بادکنک تبلیغاتی می تواند یکی از بهترین اشکال و مدل های تبلیغاتی محسوب گردد که چشم هر بیننده ای را به خود معطوف می نماید.

همچنین بخوانید: طراحی آنلاین چاپ بادکنک

 

لوگوی مناسب جهت چاپ روی بادکنک:

حک لوگو روی بادکنک تبلیغاتی

در نظر داشته باشید که برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی باید از یک لوگوی منحصر به فرد و ویژه استفاده نمایید.

باید به این نکته نیز اشاره نماییم که برای طراحی لوگو می بایست یک سری اطلاعات و داده ها از طرف شما سروران به تیم طراحی شرکت دیبا تحویل داده شود و ارسال صورت گیرد و سپس با توجه به تخصص تیم طراحی شرکت دیبا، فرایند طراحی به بهترین شکل ممکن صورت خواهد پذیرفت و سپس طراحی برای انجام تاییدیه توسط شما عزیزان خدمتتان ارسال می شود.

این نکته نیز حائز اهمیت می باشد که طراحی لوگو می بایست به صورت مختصر و مفید باشد و از انجام طراحی و چاپ روی بادکنک با لوگوی پیچیده با کلمات و اعداد و ترام های بسیار زیاد و به نوعی روزنامه‌ای می بایست اجتناب شود.

علت این امر آن است که مادامی که شما عزیزان از کلمات کلیدی و مفید برای طراحی لوگو و یا از نشان و برند تجاری خود استفاده می نمایید، می توانید نام خود را در ذهن مخاطب حک نمایید.

همچنین می بایست یک کانال ارتباطی و یا یک شماره به جهت راحتی مخاطب در اختیار ایشان قرار دهید تا ایشان بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار نمایند و از این رو بهترین حالت قرار دادن آدرس صفحات مجازی مانند صفحه اینستاگرام و سایت و همین طور درج یک شماره ثابت و یا همراه می باشد.

لازم به توضیح است این چارت و یا این مدل از طراحی موجب می گردد که مخاطب در اولین نگاه منظور شما از چاپ روی بادکنک را متوجه شده و با نام و نشان تجاری شما آشنایی کافی را به دست آورد و همین تکرار ها موجب می گردد که برند شما در ذهن مخاطب حک شود.

این نکته را نیز فراموش نکنید که اگر تبلیغات و یا نوشته ها به صورت زیاد باشد همانطور که ما حوصله و وقت این را نداریم که بخواهیم یک مطلب طولانی و یا یک تبلیغات طولانی را مشاهده و ملاحظه کنیم، لذا مابقی افراد نیز به همین صورت می باشند و بهترین نوع تبلیغات این است که در اولین نگاه بتوانیم مفهوم را به مشتری و مخاطب القا نماییم.

همچنین بخوانید: بادکنک تبلیغاتی قیمت مناسب

 

چه رنگ چاپی برای چاپ بادکنک مناسب است؟

در نظر داشته باشید که شرکت چاپ دیبا از بهترین کیفیت بادکنک تبلیغاتی که همان کیفیت مالزی می باشد برای چاپ روی بادکنک بهره برده و این نوید را به شما سروران می‌دهیم که می توانید هر نوع رنگ بادکنک که مد نظرتان می باشد و به تم سازمانی و کاری شما شباهت بیشتری را دارد انتخاب نموده تا ما بتوانیم فرایند انجام کار را با توجه به خواست شما سروران میسر نماییم.

بادکنک تبلیغاتی در رنگ های مختلف:

لازم به ذکر است که مشاورین شرکت دیبا در بهترین حالت ممکن به شما سروران این نکته را اشاره می نمایند که می توانید از بادکنک رنگ جور که تلفیقی از رنگ‌های شاد و مفرح می باشد به جهت چاپ روی بادکنک استفاده نمایید.

که می‌تواند چشم هر مخاطب و بیننده را با توجه به رنگ های خاص و بسیار شاداب بادکنک های مالزی به خود معطوف نماید و از آنجا که رنگ بادکنک ها ترکیب رنگ و یا تلفیق رنگ می باشد، از یک یا دو رنگ چاپ متضاد که بتوان لوگو را به بهترین شکل ممکن روی بادکنک ها چاپ نماییم استفاده برده و فرایند چاپ را انجام خواهیم داد.

بادکنک تبلیغاتی با رنگ اختصاصی:

یک حالت دیگر برای انجام چاپ روی بادکنک تبلیغاتی وجود دارد و آن بدین شکل است که شما سروران می توانید علاوه بر انتخاب رنگ بادکنک، این امکان برای شما محیا می باشد که بتوانید رنگ چاپ روی بادکنک را نیز طبق سلیقه خود انتخاب نمایید تا تمامی ارکان انجام چاپ روی بادکنک تبلیغاتی با توجه به خواست و تصمیم شما سروران صورت بگیرد.

به این صورت که می توانید بفرمایید رنگ بادکنک ها تماماً سفید باشد و رنگ چاپ روی بادکنک ها به صورت قرمز انجام شود، که دقیقا مطابق سلیقه ی شما چاپ روی بادکنک انجام خواهد شد.

همچنین بخوانید: انتخاب رنگ بادکنک و چاپ بادکنک

حک لوگو روی بادکنک تبلیغاتی

آرشیو لوگو و شابلون اختصاصی چاپ بادکنک در شرکت دیبا:

شرکت چاپ دیبا که از سال ۹۴ فرایند چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را آغاز نمود و این افتخار را داشته است که با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی فعالیت مستمر داشته باشد این نوید را به شما سروران می دهد که کار طراحی و تولید شابلون به جهت چاپ روی بادکنک ها از بدو تاسیس شرکت دیبا به صورت رایگان صورت پذیرفته و به این شکل ادامه خواهد داشت و شما عزیزان هیچگونه هزینه‌ای بابت فرایند طراحی و ساخت کلیشه یا شابلون پرداخت نمی نمایید.

باید به این نکته اشاره نماییم که برای انجام چاپ روی بادکنک حتماً و حتما می بایست یک لوگوی منحصر به فرد برای شما عزیزان طراحی شود و سپس از لوگو طراحی شده شابلون و یا همان کلیشه تولید و ساخته شود تا ما بتوانیم عملیات اجرایی به جهت چاپ روی بادکنک تبلیغاتی را به صورت انحصاری و مختص به کسب و کار شما عزیزان انجام نماییم.

لازم به توضیح است شما سروران میتوانید بدون هیچ دغدغه ای سفارشات چاپ بادکنک تبلیغاتی خود را به شرکت دیبا محول نموده و سپس در مورد مقرر و زمان از پیش تعیین شده، بادکنک های تبلیغاتی خود را در محل خویش در هر نقطه از کشور که باشید تحویل نمایید.

از آنجا که شرکت دیبا این افتخار را داشته است که با تمامی مشتریان خود به دفعات و مکرراً افتخار همکاری داشته است، از این رو شما عزیزان با اطمینان خاطر در نظر داشته باشید که شرکت دیبا لوگوی طراحی شده شما را در آرشیو خود نگهداری می نماید و همینطور شابلون انحصاری شما در آرشیو شابلون ها قرار خواهد گرفت.

تا هر زمان که شما عزیزان مد نظرتان باشد که سفارشات خود را تمدید نمایید بدون هیچ فوت وقتی فراینده چاپ صورت خواهد پذیرفت و سفارش چاپ بادکنک تبلیغاتی شما در کوتاهترین زمان ممکن خدمتتان ارسال می گردد.

ما در شرکت دیبا این افتخار را داریم که می‌توانیم تبلیغات کسب و کار شما عزیزان را به بهترین شکل ممکن انجام داده تا شما سروران بتوانید برند و نام و نشان تجاری خود را به عموم مردم معرفی نموده و بر میزان سودآوری و بازدهی و کیفیت کاری خویش بیافزایید.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک تولد

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبایوتیوب چاپ دیبااینستاگرام چاپ دیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *