جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 ضمانت دیده شدن تبلیغات با بالن تبلیغاتی

ضمانت دیده شدن تبلیغات با بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

امروزه تبلیغات یک رکن بسیار اساسی در برند سازی نشان های تجاری و همچنین دیده شدن محصولات مختلف در کشور و جهان می باشد. از این رو در سالیان اخیر یکی از بسترهای بسیار مناسب که می‌تواند در پیشبرد اهداف تجاری واحدهای کسب و کار و مشاغل مختلف نقش بسزایی را ایفا نماید و موجب پیشرفت و سودآوری فراوان برای صاحبان مشاغل گردد، تبلیغات می باشد.

از این رو در نظر داشته باشید که در صورتی که شما صاحبان مشاغل، بهترین کالا و محصول دنیا را تولید کنید و قصد این را داشته باشید با بهترین متریال و همچنین قیمت مناسب یک کالا را در اختیار مشتریان هدف خود قرار دهید، اما اگر عامه مردم و مشتریان بالقوه شما محصول و کالایتان را نشناسند و با آن آشنایی نداشته باشند به هیچ عنوان نمی توانند کالا و محصول شما را تهیه نمایند، چون شناخت مناسبی از کالای ارائه شده توسط شما سروران ندارند.

نقش تبلیغات در میزان فروش

از این رو یک بستر بسیار مناسب به نام تبلیغات می تواند نقش بسیار مهمی را در میزان فروش شما عزیزان ایفا نماید. به این صورت که شما با تبلیغات می‌توانید مزایا و نشان تجاری و برند خود را به خوبی به عامه مردم معرفی نموده و به نوعی نشان دهید و ایشان را ترغیب نمایید تا کالا و محصول شما را استفاده و خریداری نمایند. حال با توجه به مطالب فوق که به آن اشاره کردیم و میزان اثرگذاری تبلیغات که برای شما سروران توضیح دادیم این نکته حائز اهمیت است که چه ضمانتی وجود دارد تا تبلیغات شما دیده شود و مشتری بتواند اطلاعات مناسب و یک شناخت کافی از کالا و محصول تولیدی شما بدست آورد.

انتخاب نوع تبلیغات با توجه به کسب و کار

از این رو در عصر حاضر مدل های متنوع تبلیغات در دسترس می باشند. اما باید در نظر داشته باشید که با توجه به شغل و نوع کاری که انجام می دهید چه تبلیغی می تواند تاثیر بیشتر و بسزایی را در کسب و کار شما ایجاد نماید و به همین دلیل و با یک دید باز و یک بررسی اجمالی بتوانید در میان انواع متنوع تبلیغات، بهترین گزینه را انتخاب نمایید. شایان ذکر است با توجه به تحریم های بسیار زیادی که کشورمان با آن مواجه می باشد و همینطور صرفه جویی در هزینه که مهمترین عامل در مدیریت کسب و کار ها می باشد، لذا شما سروران باید بتوانید یک گزینه مناسب از تبلیغات را انتخاب و به مرحله اجرا برسانید تا علاوه بر صرفه اقتصادی بسیار بالا، بهترین بازدهی را نیز برایتان به همراه داشته باشد.
از این رو یکی از بهترین مدل های تبلیغاتی که در سال های اخیر بسیار مورد توجه صاحبان مشاغل و برندهای بزرگ و کوچک قرار گرفته است، بالن تبلیغاتی و همینطور چاپ بادکنک تبلیغاتی می باشد.

همچنین بخوانید: بالن گازی تبلیغاتی

بالن تبلیغاتی

ضمانت دیده شدن تبلیغات با بالن تبلیغاتی به چه صورت است؟

در جواب این سوال می بایست به شما عزیزان اذعان نمائیم که از دیرباز تمامی انسان ها که در این کره خاکی زندگی می نمایند به هر جسمی که در آسمان قرار دارد توجه خاص و ویژه ای می نمایند. لذا از این رو بالن تبلیغاتی این میل غریزی را در تمامی انسانها مرتفع نموده و موجب می گردد که تمامی افراد در هر گروه سنی که باشند به بالن تبلیغاتی در ارتفاع بالا توجه نموده که این توجه بستر بسیار مناسبی برای تبلیغات برند شما سروران میباشد.
لازم به ذکر است با توجه به اینکه بالن در ارتفاع حدود ۵۰ متر از سطح زمین قرار می گیرد و نصب می گردد و از یک فاصله حدوداً ۹۰۰ الی ۱ کیلومتری قابلیت دید و مشاهده را دارد به همین دلیل هر شخصی از فواصل دور و نزدیک و از هر خیابانی که به محل استقرار بالن منتهی می شود عبور نماید ناخودآگاه به بالن تبلیغاتی شما عزیزان خیره شده و متوجه تبلیغات تان می گردد.
لذا توجه نمودن طیف وسیعی از عامه مردم در گروه های سنی متفاوت مهمترین رسالت انواع مختلف تبلیغات می باشد که این امر در استفاده نمودن از بالن تبلیغاتی بسیار مشهود است.

بهترین رنگ پارچه برای تولید بالن تبلیغاتی

شایان ذکراست با توجه به مطالب فوق که برای شما سروران بیان نمودیم، لذا  تعداد زیادی از مشتریان گرامی شرکت دیبا این سوال را از ما می پرسند که چه رنگی برای بالن اگر استفاده شود تاثیرگذاری بیشتری بر روی مخاطب خواهد گذاشت. لذا باید اذعان نمائیم بالن تبلیغاتی در رنگ های متفاوت و در مدل های متنوع در شرکت دیبا تولید و عرضه می گردد. از این رو رنگهای پارچه بالن تبلیغاتی را می‌توانیم در رنگهایی مانند زرد، سفید، قرمز، سبز، بنفش، مشکی، آبی و بسیاری دیگر از رنگ های متنوع تقسیم بندی نموده و مورد استفاده قرار دهیم. اما برای مدل های متنوع بالن تبلیغاتی می توانیم از مدل گرد یا کروی، مدل بیضی، مکعب مربع و مکعب مستطیل، مدل قارچی و سایر مدلهای دیگر بنا به خواست مشتری نام برد که در شرکت دیبا طراحی و تولید می گردد.
حال این نکته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد که بهترین رنگ برای تولید بالن، پارچه هاییی با رنگ روشن می باشد. به این دلیل که از آنجا که بالن تبلیغاتی در ارتفاع و در فضای باز قرار می گیرد و تابش مستقیم نور خورشید و همینطور باران بر روی آن تأثیر می‌گذارد پس بهترین حالت این است که از رنگ‌های روشن بهره‌برداری و استفاده نمایید تا کمترین تابش نور خورشید را به خود جذب نموده و پارچه عمر طولانی تری داشته باشد و به نوعی رنگ های روشن تا حدود زیادی نور خورشید را از خود عبور داده و در اثر باد و بارون استقامت و ماندگاری بیشتری نیز خواهند داشت.

ترکیب رنگ های پیشنهادی

شایان ذکر است رنگ پارچه سفید، زرد و قرمز بهترین رنگ هایی می باشد که شرکت دیبا به شما سروران پیشنهاد خواهد داد و شما می توانید برای چاپ روی بالن رنگ قرمز از رنگ چاپ سفید و زرد استفاده نمایید و همینطور برای چاپ بالن تبلیغاتی رنگ زرد از رنگ چاپ مشکی، قرمز، زرد و رنگ های متضاد استفاده نمایید، و در آخر برای چاپ روی بالن تبلیغاتی رنگ سفید می توانید از هر رنگ چاپی که مد نظرتان می باشد و به صورت متضاد است مانند زرد، سفید، آبی،  قرمز برای چاپ بهره برده و با توجه به اینکه پارچه سفید یک رنگ خنثی می‌باشد هر رنگ متضادی برای چاپ جلوه بسیار زیبایی بر روی این نوع بالن خواهد داشت.

همچنین بخوانید: انواع چاپ روی بالن تبلیغاتی

بهترین رنگ پارچه برای تولید بالن تبلیغاتی

سفارش چاپ بادکنک و بالن تبلیغاتی در شرکت دیبا

شرکت چاپ دیبا چون به صورت تخصصی در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور تولید بالن تبلیغاتی در کشور عزیزمان ایران فعالیت می نماید و این افتخار را دارد که با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی همکاری داشته است. شایان ذکر است شرکت دیبا در زمینه های کاری خود از دو قسمت مجزا استفاده می‌نماید. به این صورت که یک تیم تخصصی در زمینه چاپ بادکنک تبلیغاتی فعالیت دارند و یک تیم مجرب دیگر در زمینه طراحی، تولید، چاپ و نصب بالن تبلیغاتی اقدام به فعالیت می نماید. از این رو شما سروران برای سفارش بالن تبلیغاتی می بایست با تیم بالن تبلیغاتی شرکت دیبا ارتباط برقرار نمایید. بدین صورت که شما عزیزان می بایست رنگ  پارچه، رنگ چاپ، قطر و اندازه بالن تبلیغاتی، مدل درخواستی برای تولید بالن تبلیغاتی، محل نصب در هر نقطه از ایران عزیز که باشید و همینطور تاریخ نصب را بدو سفارش به تیم تبلیغاتی شرکتی با اعلام نمایید.

نصب بالن تبلیغاتی توسط کارکنان چاپ دیبا

لازم به توضیح است بعد از تولید بالن تبلیغاتی به سفارش شما سروران تیم نصب شرکت دیبا در تاریخ مقرر در محل نصب شما عزیزان حاضر شده و فرآیند نصب و آموزش را انجام خواهد داد. بعد از نصب در یک بازه زمان ۲ الی ۳ ساعته در محل حضور خواهد داشت تا از صحت و سلامت بالن تبلیغاتی در محل شما اطمینان خاطر کسب نموده و سپس بالن تبلیغاتی را به شما عزیزان تحویل داده و محل کسب و کار شما سروران را ترک خواهند نمود. شایان ذکر است شرکت چاپ دیبا تمامی نقاط کشور عزیزمان ایران را برای نصب بالن تبلیغاتی پوشش خواهد داد و در کمترین زمان ممکن در محل شما عزیزان حضور به هم رسانده و بالن تبلیغاتی که با بهترین کیفیت و متریال تولید و چاپ شده است را تحویلتان خواهد داد و در محل مورد نظر شما عزیزان نصب انجام خواهد شد.
لذا همینطور برای چاپ بادکنک تبلیغاتی هم شما سروران رنگ بادکنک و رنگ چاپ خود را انتخاب نموده و تیم چاپ بادکنک تبلیغاتی شرکت دیبا در کمترین زمان ممکن سفارش چاپ بادکنک شما را با لوگوی اختصاصی تان انجام خواهد داد و در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر شما عزیزان در هر نقطه از ایران که باشید از طریق باربری، شرکت‌های اتوبوسرانی و یا از طریق شرکت های هوایی به محل مورد نظرتان ارسال خواهد نمود.
نکته قابل توجه برای سفارش چاپ بادکنک در شرکت دیبا است که حداقل تیراژ چاپ بادکنک تبلیغاتی هزار عدد می باشد که می توانید از رنگ های جور که تلفیقی از رنگ‌های مختلف می باشد و یا از رنگ‌های سازمانی و اختصاصی برای چاپ بادکنک خود بهره ببرید.

همچنین بخوانید: نکات مفید ومهم در طراحی بالن تبلیغاتی

نصب بالن تبلیغاتی توسط کارکنان چاپ دیبا

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش انواع تم تولد ،چاپ بادکنک یا همچنین  پمپ باد برقی بادکنک با کارشناسان دیبا از طریق صفحه تماس با ما و یا چت واتساپ در ارتباط باشید تا مناسب ترین مشاوره را در خصوص اجرای بالن های تبلیغاتی خود دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *