💕 سفارش بادکنک هلیومی

چاپ بادکنک دیبا

فهرست مطالب

بادکنک هلیومی

با توجه به اینکه هلیوم یک نوع گاز می باشد و نسبت به هوایی که تنفس میکنیم، مقدار بسیار زیادی سبکتر است، در نتیجه وقتی بادکنکی را با گاز هلیوم پر می کنیم موجب می گردد که بادکنک به دلیل گاز هلیوم تزریق شده داخل آن در هوا معلق بماند. امروزه استفاده از بادکنک هلیومی به طور چشمگیری برای بادکنک آرایی مورد استفاده قرار می گیرد.

بادکنک های هلیومی در انواع و اشکال مختلف در بازار موجود می باشند که می توان از مدل های بادکنک هلیومی به انواع لاتکسی و فویلی اشاره کرد که بسیار کاربرد زیادی در برگزاری مراسمات، جشن ها، افتتاحیه ها و… دارند.

از این روی در این مقاله، به بادکنک های هلیومی لاتکسی می پردازیم. لازم به توضیح است که بادکنک های لاتکسی در مدل های گرد و قلبی بسیار مورد توجه عموم مردم می باشند و بادکنک های لاتکسی را می توان هم با هوا و هم با گاز هلیوم پر نمود که هر کدام مصارف خاص خود را دارند.

شایان ذکر است که با توجه به اینکه بادکنک های لاتکسی دارای منافذی می باشند باید قبل از تزریق گاز هلیوم داخل بادکنک را آغشته به چسب مایع و مخصوصی کنیم تا منافذ داخل بادکنک با آن چسب گرفته شود تا بتوان گاز هلیوم را با خیالی راحت به بادکنک تزریق کنیم. این امر موجب می شود مدت زمان بیشتری آن گاز داخل بادکنک بماند و از بادکنک خارج نشود.

حال نکته مهم این است که برخی بادکنک های لاتکسی مناسب برای تزریق گاز هلیوم نمی باشد که در زیر میخواهیم اطلاعاتی در این مورد بیان کنیم که با مطالعه کامل این مطلب نکات مفیدی در مورد سفارش بادکنک هلیومی به شما سروران ارائه می گردد.

شما می توانید برای تهیه و خرید انواع بادکنک هلیومی و هم چنین چاپ بادکنک تبلیغاتی و یا برای مراسمات خود می توانید به سایت شرکت چاپ بادکنک دیبا مراجعه نمایید و با کیفیت ترین انواع بادکنک ها را دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

سفارش بادکنک هلیومی

جنس بادکنک لاتکسی برای تزریق گاز هلیوم

بادکنک های لاتکسی در کیفیت های متفاوت در بازار موجود می باشند که متشکل از مدل ها، رنگ ها و جنس های متنوعی می باشند.

لازم به ذکر است که میزان دوام گاز هلیوم داخل بادکنک، فقط و فقط به کیفیت جنس بادکنک بستگی دارد که اگر از جنس بادکنک چینی با توجه به قیمت نازل آن برای تزریق گاز هلیوم استفاده نمایید به دلیل کیفیت پایین جنس این نوع بادکنک و همچنین منافذ بسیار زیادی که این دسته از بادکنک ها دارند، گاز هلیوم تزریق شده داخل آن در کمتر از یک الی دو ساعت از منافذ بادکنک خارج شده و بادکنک به فرم اولیه خود باز می گردد و اصطلاحا خالی می شود.

لذا به دلایل فوق و بر حسب تجربه ای که در سال های متمادی بدست آورده ایم، پیشنهاد ما در شرکت چاپ بادکنک دیبا فقط استفاده از بادکنک های با وزن و گرم بالا، نظیر کیفیت جنس های مالزی و تایلندی می باشد که به دلیل مرغوبیت جنس بادکنک، بسیار مناسب تزریق گاز هلیوم هستند و مدت زمان بسیار زیادی گاز هلیوم را در داخل خود نگهداری می کنند.

لازم به توضیح است شرکت دیبا فقط از بادکنک هایی که قابلیت تزریق گاز هلیوم را دارند و از کیفیت مطلوبی نیز برخوردار می باشند برای چاپ بادکنک و تبلیغات بهره می برد تا مشتریان گرامی بتوانند بنا به ضرورت و علایق خود، بادکنک ها را با هوا و یا با گاز هلیوم مطابق سلیقه خویش پر نموده و برای مراسمات متعدد مورد استفاده قرار دهند.

شرکت دیبا از بدو تاسیس تا به حال به هیچ عنوان از بادکنک های بی کیفیت چینی استفاده نکرده و به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم جهت سفارش بادکنک تبلیغاتی به هیچ عنوان سرمایه خود را صرف بادکنک های چینی و بی کیفیت نکنید.

قیمت سفارش بادکنک هلیومی در شرکت دیبا :

با توجه به اینکه در سال های اخیر و تحت تاثیر تحریم های ظالمانه، کلیه اجناس با توجه به نوسانات ارز دارای قیمت با ثباتی نبوده و تمامی قیمت ها در یک بازه زمانی کوتاه و چند روزه دچار افزایش و کاهش می شود و همچنین چون بادکنک یک کالای وارداتی بوده و این نوسان قیمت بادکنک، تاثیر چشمگیری روی قیمت تمام شده چاپ بادکنک تبلیغاتی می گذارد.

از این رو ما در شرکت دیبا نیز به علت این تغییرات ناگهانی قیمت ارز و بادکنک قادر نمی باشیم مانند گذشته یک نرخ واحد جهت چاپ بادکنک برای بازه زمانی یکساله مشخص نمائیم.

به همین دلیل سعی ما بر این است که بتوانیم حداقل قیمتی را مشخص نمائیم که برای دو الی سه ماه با همان نرخ، بادکنک تبلیغاتی را به شما سروران عرضه نمائیم.

لذا از شما مشتریان گرامی خواهشمندیم جهت استعلام قیمت و ثبت سفارش جدید با پرسنل ما در شرکت دیبا از طریق صفحه تماس با ما، ارتباط برقرار کنید تا در صورت افزایش و کاهش قیمت همکاران ما اطلاعات دقیقی را به شما عزیزان منتقل نمایند.

سفارش بادکنک هلیومی

یک پاسخ

  1. عرض سلام. تعدادی بادکنک هلیومی برای جشن روز مادر نیاز داشتیم. برای فضای باز که در آخر هم رها کنیم به آسمان برود. متشکرم. شایان 09121987423

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *