جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

💕 خرید بالن تبلیغاتی از تولید کننده

صادرات بالن تبلیغاتی

فهرست مطالب

شرکت چاپ دیبا که در زمینه تولید بالن تبلیغاتی، چاپ بادکنک تبلیغاتی و همینطور فروش پمپ باد بادکنک در کشور فعالیت مستمر دارد و تمامی سفارشات خود را به نقاط مختلف کشور ارسال می نماید.

لازم به توضیح است برای اینکه بتوانیم دست دلالان و واسطه ها را از بحث فروش و عرضه محصولات مختلف نظیر بالن و بادکنک تبلیغاتی کوتاه نموده و تمام کالاها و خدمات را در شرکت دیبا به صورت مستقیم به مصرف کنندگان ارائه و عرضه نمائیم، از این رو خرید بالن تبلیغاتی از تولید کننده را با چاپ دیبا تجربه کنید.

همچنین بخوانید: بهترین تولیدکننده بالن تبلیغاتی

خرید مستقیم کالا با چاپ دیبا

بدین منظور که شما عزیزان می توانید از راه ها و کانال های ارتباطی مختلف ‌به صورت مستقیم با مشاوران و طراحان شرکت دیبا ارتباط برقرار نموده و با توجه به اقتضای نوع تبلیغات و سفارشاتی که دارید این امکان برای تمام مشتریان گرامی میسر می باشد که کالای مورد نظر خود را از شرکت دیبا به صورت مستقیم و به بدون واسطه دریافت نمایند.

شایان ذکر است این اقدام شما این امکان را میسر می نماید که بتوانید کالا و محصولات خود، نظیر بالن تبلیغاتی را به صورت مستقیم و با قیمت بسیار متفاوتی نسبت به قیمت‌هایی که افراد واسطه و یا دلالان به شما عزیزان اعلام می نمایند تهیه نموده و علاوه بر اینکه محصول بسیار با کیفیت تری را در اختیار خواهید داشت، توجیه اقتصادی فراوانی نیز برایتان به همراه خواهد داشت.

حال بدین منظور شرکت دیبا از سال های گذشته بر آن شده که بتواند از طریق مجاری رسمی مانند سایت شرکت دیبا و یا صفحات مجازی که منتصب به شرکت دیبا می باشد بتواند کالاها و محصولات خود را به شما عزیزان معرفی نماید.

و در صورت نیاز شما سروران بتوانید به راحتی با ما در ارتباط باشید و سفارشات خود را به شرکت دیبا که تولید کننده بالن تبلیغاتی می باشد ارائه داده و در کمترین زمان در هر نقطه از کشور که باشید بالن تبلیغاتی شما به بهترین شکل ممکن تولید و به مرحله اجرا خواهد رسید.

شایان توجه می باشد که شرکت دیبا تمامی سفارشات و کالاهای خود را با کمترین و نازلترین قیمت ممکن در کشور ارائه نموده و با یک حاشیه سود بسیار پایین نسبت به سایر رقبا اقدام به فعالیت می نماید که این امر موجب رفاه حال شما عزیزان در امر خرید خواهد شد تا بتوانید یک خریدی بسیار مناسب با قیمت منطقی در اختیار داشته باشی.

خرید بالن تبلیغاتی از تولید کننده

اجرا و نصب بالن تبلیغاتی در تمامی نقاط کشور:

لازم به توضیح است از آنجا که کارگاه چاپ و تولید بالن تبلیغاتی و بادکنک تبلیغاتی شرکت دیبا در تهران می باشد به همین دلیل این نکته را باید به شما سروران بیان نماییم که شرکت دیبا هیچگونه شعبه دیگری در هیچ نقطه‌ای از کشور ندارد و نخواهد داشت و تمامی سفارشات خود را از استان تهران به تمامی استان‌ های کشور ارسال می نماید.

لازم به توضیح است از آنجا که شرکت دیبا دارای بخش های متفاوت در امر تولید، طراحی و نصب می باشد، به همین دلیل شما سروران بعد از اینکه سفارشات خود را شرکت دیبا ثبت نمودید در کمترین زمان ممکن و در محل شما نصب بالن توسط تیم متخصص شرکت دیبا انجام خواهد شد.

لذا کافی است که شما سروران کلمات کلیدی که مربوط به کار خودتان می باشد و یا متن و لوگویی که قرار است روی بالن چاپ گردد را به شرکت دیبا داده و سپس رنگ بالن مورد نظر و سایز و ابعادی که باید بالن تولید شود به تیم طراحی ما اعلام نموده. سپس یک فایل طراحی برای شما عزیزان ارسال می گردد و پس از تایید شما فرآیند تولید، چاپ و در آخر نصب انجام خواهد گرفت.

این نکته حائز اهمیت می باشد که شرکت دیبا تمامی نقاط کشور در هر شهر و هر استانی که شما سروران حضور داشته باشید را به صورت کامل پوشش داده و هیچ محدودیتی در امر نصب و اجرای بالن تبلیغاتی توسط تیم تخصصی شرکت دیبا وجود نخواهد داشت و فرآیند اجرا و تحویل به بهترین شکل ممکن انجام خواهد گرفت.

همچنین بخوانید: خرید بالن بزرگ تبلیغاتی

تولید بالن تبلیغاتی برای تمامی ارگان های دولتی و خصوصی:

لازم به توضیح است که شرکت دیبا در زمینه تولید بالن تبلیغاتی و همینطور چاپ بادکنک تبلیغاتی با بسیاری از برندهای معتبر داخلی و خارجی در داخل کشور فعالیت نموده است.

شرکت دیبا با بسیاری از ارگان های دولتی و خصوصی نیز افتخار همکاری دارد و از آنجا که ارگان های دولتی فرآیند تولید و چاپ بالن تبلیغاتی را بیشتر به خاطر مسائل فرهنگ ‌سازی و اجتماعی انجام می دهند، از این رو شرکت دیبا در اینگونه سفارشات تعاملات ویژه با ارگان دولتی و خصوصی خواهد داشت و به نوعی شرکت دیبا در مورد این دسته از سفارشات تخفیفات ویژه در نظر می گیرد تا بتوانیم قدمی هر چند کوچک برای مردم کشور بر داریم و دین خود را به نوعی ادا نمائیم.

از آنجا که شرکت دیبا با ارگان های نظامی تمام کشور و ارگان های دولتی و شرکت‌ها و نهادهای وابسته به دولت همکاری مستمر داشته است، لذا شما سروران می توانید با توجه به نمونه کارهایی که در گذشته و حال توسط شرکت دیبا انجام شده و به مرحله اجرا رسیده، با اطمینان خاطر سفارشات خود را به شرکت دیبا محول نموده تا در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت فرآیند تولید و اجرا انجام گردد.

خرید بالن تبلیغاتی از تولید کننده

بهترین انتخاب برای سایز بالن تبلیغاتی:

لازم به توضیح است که در مقالات قبلی اشاره هایی به بهترین انتخاب برای سایز و ابعاد بالن برای شما سروران اذعان نموده بودیم که در این مقاله نیز قصد داریم اطلاعات کلی در زمینه بهترین انتخاب ابعاد و بالن تبلیغاتی به شما عزیزان ارائه نماییم و توضیحاتی را بیان کنیم.

بالن قطر 3متر:

در نظر داشته باشید که بالن های تبلیغاتی در سه ابعاد ۳ متر و ۵/۳ متر و ۵/۵ متر تولید و عرضه می‌شود.

شایان ذکر است که قطر ۳ متر مادامی مورد استفاده قرار می گیرد که شما عزیزان قصد این را داشته باشید که بالن در ارتفاع کمی نسبت به سطح زمین قرار بگیرد تا مخاطب بتواند به راحتی نوشته روی بالن را ملاحظه نموده و متوجه منظور تبلیغاتی شما عزیزان گردد.

بالن قطر 3.5 متر:

اما اگر شما عزیزان و سروران داخل شهر هستید و این نیاز را دارید که بالن در ارتفاع بالا قرار بگیرد تا عموم مردم بتوانند از فواصل دور و نزدیک متوجه منظور تبلیغاتی شما شوند، لذا گزینه ایده‌آل برای شما بالن قطر سه و نیم متر می باشد که در ارتفاع حدود ۴۰ تا ۵۰ متری از سطح زمین قرار گرفته و به خوبی تبلیغات شما عزیزان را به معرض دید عموم مردم می رساند و از نظر اقتصادی نیز بسیار توجیه اقتصادی به همراه دارد.

بالن قطر 5متر:

حال اگر شما عزیزان در مکان‌های خارج از شهر هستید و یا اگر داخل شهر هستید و یک محیط باز در اطراف شما می باشد، بهترین انتخاب برای ابعاد بالن تبلیغاتی برای شما، بالن قطر ۵/۵ متر می باشد که بزرگترین سایز بالن تبلیغاتی بوده و فضای چاپ بسیار زیادی در اختیار ما و شما عزیزان قرار می دهد تا بتوان تبلیغات شما را به بهترین شکل ممکن به دید عموم مردم برسانیم.

این نکته حائز اهمیت می باشد که هر چقدر قطر بالن تبلیغاتی بزرگتر باشد فضای چاپ بیشتری در اختیارمان قرار داده و مطمئناً دید بهتر و مناسب تری را نیز به مشتری ارائه می نماید.

همچنین بخوانید: از بالن تبلیغاتی در چه مکان هایی استفاده کنیم؟

شما می توانید برای دریافت مشاوره در خصوص انواع چاپ بادکنک تبلیغاتی یا بالن تبلیغاتی با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما، چت واتساپ و شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

شما می توانید تمامی نمونه کارهای چاپ بادکنک و نمونه کار بالن تبلیغاتی و پمپ باد بادکنک دیبا را از طریق شبکه های احتماعی زیر نظیر اینستاگرام مشاهده نمایید.همچنین می توانید در قسمت منوی سایت نمونه کارهای مرتبط با هر دسته بندی را به راحتی مشاهده کنید.

نماشا-دیباآپارات-دیباتماشا-دیبااینستاگرام چاپ دیبا

 

خرید بالن تبلیغاتی از تولید کننده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *